abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220111574
Ik zie niet gebeuren dat Sanneke zelf een verfkwast in handen neemt hoor, dat zal ze wel laten doen
pi_220111634
DBM heeft een drukke week voor de boeg, 1 afspraak per dag. Haar draagkracht is echt nul hoor.
pi_220111797
Tatiana heeft een nieuwe vriend. Fijn voor haar.
pi_220111810
Michelle zit al in Moraira , post ze net
pi_220111825
Ik kan het mondje van Annic ten duis niet aan, maar kan mijn vinger er niet op leggen waar dat nou aan ligt. Irriteer me er altijd zo aan, maar weer niet waarom
pi_220111865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:40 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Oh en wel gezellig al die carnavalsfotos van iedereen, lijkt me toch wel leuk om in het zuiden te wonen. Vooral die schmink enzo zie je hier echt weinig op de plekken waar ze het wel vieren.
Schminken en verkleden is leuk maar de rest eromheen niet, aldus deze ex-Limburger ;)
pi_220111894
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
Of hij is onderprikkeld. Wij hebben ook een tijdje (angstvallig) prikkels vermeden, want er was van alles aan de hand met onze oudste.
Bleek achteraf dat we hem gewoon te weinig uitgedaagd hadden.
pi_220111906
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:19 schreef Henrike het volgende:
Michelle zit al in Moraira , post ze net
Ik word al moe als ik ernaar kijk. Kan die meid dan nooit eens gewoon thuis zijn?
En weer vliegen voor die paar daagjes?
(wat ziet kleine L. er de laatste tijd slecht uit trouwens. Allemaal vlekken op zijn gezichtje.)
pi_220111929
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik kan het mondje van Annic ten duis niet aan, maar kan mijn vinger er niet op leggen waar dat nou aan ligt. Irriteer me er altijd zo aan, maar weer niet waarom
Ooh ik heb dat ook. Ook de manier waarop ze praat, heel irritant.
pi_220111944
Het is toch absurd om met je 4 kinderen het vliegtuig in te stappen vlak nadat je kennelijk onderuit bent gegaan vanwege je slechte gezondheid. Ze zullen daar misschien geen heftig schema hebben maar echt tot rust kom je zo toch ook niet. Gewoon weer doordenderen tot de volgende uitval, wat een voorbeeld voor je kinderen..
pi_220111963
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:43 schreef Jenn1806 het volgende:
Het is toch absurd om met je 4 kinderen het vliegtuig in te stappen vlak nadat je kennelijk onderuit bent gegaan vanwege je slechte gezondheid. Ze zullen daar misschien geen heftig schema hebben maar echt tot rust kom je zo toch ook niet. Gewoon weer doordenderen tot de volgende uitval, wat een voorbeeld voor je kinderen..
En ook weer lekker aan de wijn zag ik. Echt goed voor je lijf hoor 🫣
pi_220111970
Sanneke gaat heus niet ineens op wonderbaarlijke wijze andere dingen ondernemen met Mijan als ze in het nieuwe huis wonen. Ze zal niet verder komen dan de dichtstbijzijnde winkelstraat vrees ik.. Is Mijan al eens in een buitenspeeltuin geweest eigenlijk?
pi_220112157
Van aan het infuus zo het vliegtuig weer in. Mies kan dat.

🍷
pi_220112180
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik word al moe als ik ernaar kijk. Kan die meid dan nooit eens gewoon thuis zijn?
(wat ziet kleine L. er de laatste tijd slecht uit trouwens. Allemaal vlekken op zijn gezichtje.)
Ja, en Olivia aldoor heel bleek. Die kunnen het tempo niet bijbenen. En nu zijn ze weer hun moeders therapeuten. In mijn vorige post tipte ik nog de 3 R's: rust, reinheid, regelmaat. Onbegonnen werk. Ik zou me rotschamen als ik een paar dagen eerder nog met een ambu gehaald was!
🍷🍷🍷
pi_220112239
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

🍷
Influus
pi_220112249
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:22 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik heb dat met Debbie Dhillon. Haar mond is letterlijk scheef als ze praat, vanuit mijn werk kan ik het niet anders zien als beginnende TIA 🙈.

Maar over Annic! Wow helemaal gemist dat ze terug is. Hoe oud is die dochter inmiddels 4 ofzo? Meerdere kids inmiddels? Ik volgde haar ten tijde van traject voor kind en nog wonend in appartement / verhuis naar grote villa.
pi_220112257
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 23:16 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

🍷
Het valt me alles mee dat ze niet met infuus het vliegtuig in is gestapt
pi_220112262
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:46 schreef Maremare het volgende:

[..]
En ook weer lekker aan de wijn zag ik. Echt goed voor je lijf hoor 🫣
Jullie zien het allemaal veel te negatief. Mies heeft rust en vakantie nodig. Maximale ontspanning. Maximaal genieten. Dat verdient ze echt na die rot tijd.
#sarcasmeuit
pi_220112416
Janneke ( met Evert ) had weer een hele rare post vond ik voor iemand die voor de klas gaat staan. Ze maakte met handgebaren het woordje “ love “ . Evert wist niet ( of gespeeld niet) hoe en wat en kwam steeds niet verder dan vrij expliciete handelingen om dat filmpje aan te vullen.

Nu kan het best dat ik inmiddels bestempeld moet worden als een oude muts maar sorry in het onderwijs wil je dit toch niet online? Er kan zoveel van gemaakt worden en kinderen zijn niet gek. Om nog maar te zwijgen wat hun eigen dochters vind het ordinair . Jammer !
pi_220112499
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke gaat heus niet ineens op wonderbaarlijke wijze andere dingen ondernemen met Mijan als ze in het nieuwe huis wonen. Ze zal niet verder komen dan de dichtstbijzijnde winkelstraat vrees ik.. Is Mijan al eens in een buitenspeeltuin geweest eigenlijk?
Denk het niet anders waren er wel foto’s geweest!
pi_220112500
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat ik denk veel winkelen om er even uit te zijn en de verveling tegen te gaan. Geen geld, daarna klagen erover, tikkie openen. Is er een supermarkt in de straat? Dan hoef Dion niet erop uit in het weekend. Of ze laten het idd bezorgen
!
pi_220112537
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wat een muts is het toch. Ze weet goed dat het niet echt is.
Ze pakt haar quotes ook goed, dat ze nadenkt wat haar het meeste aandacht oplevert
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220112561
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 22:35 schreef lila01 het volgende:

[..]
Al die kinderen zijn bleek vergeleken met een knaloranje MCW ernaast, maar ze zien er ook gewoon moe uit. En dan ‘moet’ je weer lachen voor foto’s op de gram.

Had thuisgebleven met dekentjes op de bank, spelletjes en rust. Michelle is niet in Moreira voor de kinderen maar alleen maar voor zichzelf. Ik vind het walgelijk.
pi_220112592
Lijkt of kleine L iets van krentenbaard heeft
pi_220112630
Sanneke verkoopt veel boeken op Vinted, allemaal 4 a 5 euro.
Behalve het boek van Am dat is 12,50 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')