abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 17:00:49 #276
184769 crew  Deisyy
pi_220108152
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik zei al dat ik niet daar werk 🤣 ik kan voor mijn werk dan weer wel prima ook hier actief zijn 🤣 en mensen die daar zijn zitten gewoon ook op hun mobiel hoor.. of te netwerken...
Netwerken ja, maar ik zou toch echt niet gaan FOK!ken als ik bij de finale van ABN-AMRO zat :D

Maar ik ben hartstikke offtopic :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220108153
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 10:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Met tranen in mijn ogen keek ik naar de story’s van Jade. Dat meisje heeft mijn hart al heel lang in z’n greep. Wat een onwijs mooi, lief en dappere meid is dat zeg.
Haar verjaadgsfeest gisteravond was een groot feest, en als je haar dan ziet zitten, op een hoge kruk, omdat staan te veel kost. Haar ouders er naast. Ja sorry, ik heb het me tranen gezien. Zoveel ellende en dan zo’n leven/feest.

Zouden dames als DBM en Sanneke hun wel eens voorbij zien komen? Denk het wel, maar vooral die eerste zal daar ‘niet naar kunnen kijken’ want het roept vast ‘trauma en ziekenhuis herinneringen op’ 😭 Dat is wat ik denk hoor, zo is zij wel, alles op zichzelf betrekken

Voor mij is Jade in elk geval een enorme inspiratiebron. En met heel veel liefde en plezier heb ik regelmatig haar acties financieel gesteund! ik ook inderdaad. Dat deed ik toen ook met die lieve Mila 😢
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 17:02:08 #278
184769 crew  Deisyy
pi_220108170
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind t bij tenniswedstrijden sowieso altijd heel stil. Zie daar dan wel eens kinderen zitten en vind t knap, die van mij houden dat niet vol.
Het is voor kinderen ook lastig om zo lang hun mond te houden, of ze moeten hele grote liefhebbers zijn.
pi_220108209
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Netwerken ja, maar ik zou toch echt niet gaan FOK!ken als ik bij de finale van ABN-AMRO zat :D

Maar ik ben hartstikke offtopic :@
Mis ik iets? Ik zit momenteel gewoon op de bank in afwachting van het schaatsen... nu 3x gezegd dat ik niet in ahoy ben 🤷 maar 👍
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 17:04:46 #280
184769 crew  Deisyy
pi_220108225
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mis ik iets? Ik zit momenteel gewoon op de bank in afwachting van het schaatsen... nu 3x gezegd dat ik niet in ahoy ben 🤷 maar 👍
Dat was me na de eerste keer al duidelijk hoor :D
pi_220108266
quote:
17s.gif Op zondag 15 februari 2026 12:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Ze weet iedereen overal mee voor haar wagentje te spannen. Nu had ze zelf al veel langer haar best kunnen doen om te sparen en voor te bereiden maar is ze ineens zo zielig en geen capaciteiten e.d.

Krijg dan geen kind(eren) en ga lekker begeleid wonen. Zelfs mijn 18 jarige heeft al dit verstand, en zegt ik wil geen kinderen want ik kan die zorg niet dragen! Keuzes maken met geld is ook heel lastig, dus dan moet je andere keuzes maken mbt wonen/kinderen. Hoe sneu ook!

Die story over het vroeg wakker worden en weinig eten vind ik ook dubieus…
pi_220108289
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.

En daar zie ik iemand die tikkies opent voor van alles, schooit om spullen en man/vrouwkracht en samenwerkingen.
Die om zich heen slaat als mensen tips of ervaringen delen ‘want niet om gevraagd en ze weet het zelf allemaal wel’
Waar we nog niet 1 ingepakte doos hebben gezien, of een soplapje door een keukenkastje omdat ze de mobilhome schoon op zullen moeten leveren.

Ik heb er dan weer geen probleem mee als je mijn (en veel anderen) gevoel voor/gebrek aan empathie tranentrekkend vindt.
Hier ook. Totaal geen empathie voor Dion en Sanneke. Misschien ben ik hard, maar het stoort me mateloos dat ik hard werk en alles zelf regel en betaal en dat anderen bewust niet werken en klaplopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 15-02-2026 17:18:10 ]
pi_220108351
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is voor kinderen ook lastig om zo lang hun mond te houden, of ze moeten hele grote liefhebbers zijn.
Bob is echt een grote liefhebber, die heeft al gevraagd of hij volgend jaar mee kan doen
pi_220108649
Waaraan is Parker van Maike aan geopereerd trouwens?
pi_220108684
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 13:13 schreef Harper het volgende:
Elise Boers en Wout kochten weer eens een nieuw huis. Dichterbij de school van de jongens (op Ibiza). Wat ik me wel kan voorstellen al vraag ik me af waarom ze dat niet bedachten toen ze hun huidige huis kochten.
Ze plaatste een post dat ze twijfelden aangezien het huis nog niet af was (niet afgewerkt, geen zwembad). Maar de eigenaar zou het allemaal in orde brengen dus toch gedaan en nu de sleutels al.
Ik hoop voor hen dat het daadwerkelijk goed komt. Ik weet hoe het er daar aan toe gaat en vind het enorm tricky. Ze hebben de sleutel dus betaald neem ik aan. Of je dan nog kan eisen dat er nog flink wat aanpassingen moeten komen?
Ze zitten nu in een huurwoning en dit huis is ook niet gekocht! Heeft ze ooit eens verteld, alleen het huis in NL is wel gekocht
pi_220108741
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
pi_220108803
Goh en Kyra hengelt ook naar een samenwerking voor haar home make over 🙃 Schaamteloos die fluflu’s😭
pi_220108886
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
Ik kijk niet bij haar maar van wat ik hier lees zou hij inderdaad zomaar overprikkeld kunnen raken door zijn moeder.
Ik wil blijven.
pi_220109001
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef proud_mami het volgende:
Waaraan is Parker van Maike aan geopereerd trouwens?
Amandelen dacht ik
pi_220109019
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Snaky het volgende:

[..]
Hier ook. Totaal geen empathie voor Dion en Sanneke. Misschien ben ik hard, maar het stoort me mateloos dat ik hard werk en alles zelf regel en betaal en dat anderen bewust niet werken en klaplopen.
Laat mij dan, in bepaalde situaties en bij bepaalde mensen, maar hard zijn maar ik heb echt een hekel aan mensen die zichzelf slachtoffer van het leven voelen zonder er iets aan te (willen) doen.
Ik wil blijven.
pi_220109044
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:30 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Ze zitten nu in een huurwoning en dit huis is ook niet gekocht! Heeft ze ooit eens verteld, alleen het huis in NL is wel gekocht
Ja dat zei iemand anders vanmiddag ook al. Dat wist ik niet en maakt de situatie anders.
pi_220109342
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Goh en Kyra hengelt ook naar een samenwerking voor haar home make over 🙃 Schaamteloos die fluflu’s😭
En alles moet weer nieuw.
Inclusief de kinderkamers die net gedaan zijn.
Heeft verder ook niks te doen dan shoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sstt1993 op 15-02-2026 17:54:26 (Typefoutje) ]
pi_220109370
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:42 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Amandelen dacht ik
Volgensmij amandelen idd. Ik vind dat het mannetje er knap bij zit. Mijn dochtertje, is een halfjaar ouder en afgelopen week geopereerd aan keel/neus amandelen + buisjes en die zit er niet zo leuk bij. 🫣
pi_220109438
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Die kinderkamers zijn al zo vaak gedaan.

Maarja, de sad beige trend is voorbij en haar huis is echt helemaal sad beige dus dan heeft een mens geen keuze he 😉
pi_220109474
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Nou idd, dat krijg je als je je alleen maar binnen die 4 muren begeeft...
Zou er trouwens geen zin in hebben met een ppd, maargoed, het is Kyra dus die wisselt sneller dan het licht van stemming, ideëen en interieur. :o
pi_220109562
quote:
Plus dat het kind volgens mij ook helemaal geen neuro divergente diagnose heeft behalve die moeder hem gelabeld heeft
pi_220109631
quote:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder. 100% die kinderen worden daar sowieso heel klein gehouden. Misschien daarom wel zo aan het stieren, te weinig uitdaging
pi_220109911
Prima dat Sanneke en Dion het allemaal niet voor zichzelf regelen, maar had dan geen kind gekregen.
pi_220109974
Ik ben in het boek van Annemarie begonnen. Ze schrijft dat er influencers zijn die drama bedenken om relevant te blijven. Dat ze blijven herhalen dat een kat of konijn dood gaat.

Nu weet ik waarom ze eens in de zoveel tijd de breuk met haar ouders oprakelt. Exact voor dit effect: interactie om weer gezien te worden.

Bah.
pi_220109982
Oh en ik las dat ze echt dacht dat de viva-fanclub met spandoeken haar 1e boekpresentatie zouden komen verstoren _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')