Zoals ik het lees mag het iedereen zijn die gek genoeg is om iets te doen wat ze heel makkelijk zelf kan. En ze zullen er zijn hoor. Als mensen zo gek zijn om geld te geven zullen er ook gekken zijn die dit doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:11 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯
Dion is net als Sanneke. Ik zou me als (schoon)ouder doodschamen als mijn kind + partner zo zou vragen om (financiële) hulp terwijl ze zelf niks voor elkaar hebben. En dan te bedenken dat ze verantwoordelijk zijn vooreen kind. Ik vind het onvoorstelbaar.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:22 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo enorm passief, dat ik het bijna niet aan kan zien.
Wij zijn op huizenjacht: we willen een huis kopen en daarna ons eigen huis verkopen.
Maar ik ben ondertussen al begonnen om alle kasten uit te zoeken, kleding uit te zoeken, dingen naar de stort brengen enz.
Geen idee hoe lang onze zoektocht nog duurt, maar we gaan verhuizen. Dus dan kan alles maar beter alvast uitgezocht zijn.
Zij gaan een hele vrije dag verdoen aan boodschappen en de kinderboerderij. Hoe kan je daar überhaupt de rust voor vinden als je zgn zo bezig bent met je nieuwe huis?
Los van een mening en 'wat iedereen doet' is het wetenschappelijk onderzocht dat het niet goed is als je als ouders geen grenzen aangeeft en niet het goede voorbeeld geeft. Ja kinderen gaan over grenzen en doen het stiekem maar als ouders 'als vrienden onder elkaar' onder het mom van 'anders doen ze het stiekem' hun kinderen toestaan om te drinken, dan is dat bewezen niet goed. Deze kinderen drinken meer dan degenen die het niet mogen van hun ouders. Als ouders moeten je grenzen durven stellen in het belang van je kinderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:50 schreef Moosert het volgende:
Ik heb vanavond (carnaval) de vakantie ingeluid met mijn zoon van 15 door samen een flesje Flugel te drinken maar verder drinkt hij niet en geeft hij er ook niks om. Hij wilde het gewoon eens proberen. En als ik om mijn heen kijk naar kinderen van vrienden en neefjes en nichtjes is het denk ik naïef om te denken dat ze voor hun 18de niet gaan drinken. Maar goed, iedereen heeft daar z'n eigen mening over en manier in.
Ik wilde kijken bij mijngelukje maar ben blijkbaar geblokkeerd 😆. Heb daar ooit in het verleden één keertje gekeken. Is toch te erg? Ook wel grappig omdat iemand dus serieus de moeite neemt om te kijken wie de stories heeft bekeken en dan kijkt wie wel en niet wordt geblokt
Ach ja, kunnen wij weer lekker ergeren aan alle klaagstories over waarom het niet opschietquote:Op zondag 15 februari 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Als ze zo vroeg wakker is, dan kan Dion haar toch prima vanaf dinsdag voor zijn werk vast afzetten in het nieuwe huis. Onee, ze gaat uberhaupt niks doen en met het huidige tempo van inkopen, kunnen ze zaterdag ook weinig of niks. Zij krijgen morgen de sleutel en gaan dat vast vieren met een lunch ofzo, daar zie ik ze dan wel weer voor aan.
Dit, plus dat ze sowieso niet de capaciteiten heeft im kinderen op te voeden.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:00 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gewoon had moeten bedenken voor ze rond haar eisprong klaar ging liggen, dat haar huisvesting niet geschikt was voor nog meer kinderen.
Ik woon in de buurt van Sanneke en de huurwoningen zijn schaars. Je kunt wel een flat krijgen met 3 slaapkamers en dan geen tuin. 1 kleine slaapkamer en 2 normaal formaat. Maar dan betaal je wel de max huurprijs. Ik weet niet of ze dat wil en kan. Hvk woont nu denk op 70 m ofzo ?quote:Op zondag 15 februari 2026 09:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Sorry ik woon in een huurwoning met 4 slaapkamers ik woon in het Oosten ,
Daar is de ruimte denk ik nog beter dan bij de grote steden , alwoon ik in een huis van rond 1970 toen bouwde ze denk ik allemaal nog wat groter. 😊
Als je ziet wat ze op Vinted heeft staan, dan hebben ze echt heel veel zooi in die hut staan. Dinsdag horen dat je een huis hebt en nu op de dag voordat je de sleutel krijgt nog werkelijk niks anders gedaan hebben dan zeuren en doen of alles onmogelijk is. Of ze overzien het niet, of ze zijn dom, of ze wachten gewoon op hulp omdat ze weten dat ze dat krijgen na lang genoeg zeuren. Hier een zwager en schoonzus die hetzelfde zijn, zitten al bijna 2 jaar in een kleine 'verbouwing', overal troep en zooi en dat stapelt maar door, maar het geld is 'op' om het af te maken. Maar het geld blijft er wel uitrollen aan uitjes, etentjes en dure boodschappen. Ze wachten gewoon wederom op pa of ma die zegt dat ze het gaan regelen en er geld voor krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:22 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo enorm passief, dat ik het bijna niet aan kan zien.
Wij zijn op huizenjacht: we willen een huis kopen en daarna ons eigen huis verkopen.
Maar ik ben ondertussen al begonnen om alle kasten uit te zoeken, kleding uit te zoeken, dingen naar de stort brengen enz.
Geen idee hoe lang onze zoektocht nog duurt, maar we gaan verhuizen. Dus dan kan alles maar beter alvast uitgezocht zijn.
Zij gaan een hele vrije dag verdoen aan boodschappen en de kinderboerderij. Hoe kan je daar überhaupt de rust voor vinden als je zgn zo bezig bent met je nieuwe huis?
Een normaal mens deelt ook geen open tikkies natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2026 10:11 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯
Ik snap dat ook echt niet, gelukkig hoefde ik ze niet te filmen ,( zou ze het daarom ook doen ? )dusbij mij kregen ze vaak donkere oudere kleding aan als ze vrij waren .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:17 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Gen idee wat HVK vandaag gaat doen, maar ik krijg een beetje “kriebels” van de outfits van de kids
(Oké ook totaal niet mijn stijl), maar vanavond vast weer klagen over veel was.
Als je je kids elke dag witte/beige kleding aan doet dan blijf je gewoon elke dag wassen en elke dag schone kleding aan doen.
En normale mensen betalen ook niet van dit soort tikkies.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een normaal mens deelt ook geen open tikkies natuurlijk
Ik vind het ook geen gezicht dat lichte outfits en zo'n giletje speelt toch niet lekker? Of ze gaan naar een bruiloft of iets.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet, gelukkig hoefde ik ze niet te filmen ,( zou ze het daarom ook doen ? )dusbij mij kregen ze vaak donkere oudere kleding aan als ze vrij waren .
Maar zij heeft er 6 en ik had er twee dat scheelt natuurlijk ook 😏
Ik vind dat ook zon moedig meisje dat ze zo positief kan blijven, zo erg dat je dit mee moet maken als je zo jong bent .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Met tranen in mijn ogen keek ik naar de story’s van Jade. Dat meisje heeft mijn hart al heel lang in z’n greep. Wat een onwijs mooi, lief en dappere meid is dat zeg.
Haar verjaadgsfeest gisteravond was een groot feest, en als je haar dan ziet zitten, op een hoge kruk, omdat staan te veel kost. Haar ouders er naast. Ja sorry, ik heb het me tranen gezien. Zoveel ellende en dan zo’n leven/feest.
Zouden dames als DBM en Sanneke hun wel eens voorbij zien komen?
Voor mij is Jade in elk geval een enorme inspiratiebron. En met heel veel liefde en plezier heb ik regelmatig haar acties financieel gesteund!
Daar zit dan ind wel veel verschil in .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Sanneke en de huurwoningen zijn schaars. Je kunt wel een flat krijgen met 3 slaapkamers en dan geen tuin. 1 kleine slaapkamer en 2 normaal formaat. Maar dan betaal je wel de max huurprijs. Ik weet niet of ze dat wil en kan. Hvk woont nu denk op 70 m ofzo ?
Voor een speciale dag ja , maar niet naar school ind,en in geen geval in de winterquote:Op zondag 15 februari 2026 10:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen gezicht dat lichte outfits en zo'n giletje speelt toch niet lekker? Of ze gaan naar een bruiloft of iets.
Valt nog mee dat er geen bloed in de kleding zit, Louay zit weer bovenop een commode en moeder filmt.
Haal dat joch er af
Maar hee, donderdag of vrijdag. Dus of Dion is vrij, of ze heeft oppas. Anders is het onmogelijk op die dagen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke is zelfs te lui om voor te strijken. Beschamend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |