abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220102725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Die schimmelellende bij HvK houdt ook niet over, wat een gedoe :X
Waarom vraagt ze niet gewoon een groter huis aan. Dit huis is toch sws helemaal niet passend
pi_220102733
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan al een paar dagen niet meer eten en ze is om 5 uur wakker. Ze vraagt zich af hoe dit de komende maand zal gaan. Voor het gemak ga ik er vanuit dat zij dus over een maand verhuisd wil zijn. Dan mag ze toch echt zelf ook in beweging komen. Morgen de sleutel, ben benieuwd wat ze morgen in het huis gaat doen.
Als ze zo vroeg wakker is, dan kan Dion haar toch prima vanaf dinsdag voor zijn werk vast afzetten in het nieuwe huis. Onee, ze gaat uberhaupt niks doen en met het huidige tempo van inkopen, kunnen ze zaterdag ook weinig of niks. Zij krijgen morgen de sleutel en gaan dat vast vieren met een lunch ofzo, daar zie ik ze dan wel weer voor aan.
pi_220102742
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:52 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom vraagt ze niet gewoon een groter huis aan. Dit huis is toch sws helemaal niet passend
Waar tover je dat grotere huis dan even vandaan? Ik denk dat dat in die regio erg lastig is
pi_220102760
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Waar tover je dat grotere huis dan even vandaan? Ik denk dat dat in die regio erg lastig is
Nou ja sociale huurwoning, haar huis komt ook vrij. Gaat vast nog wel eens iemand door of koopt een huis of samenwonen
pi_220102775
quote:

[..]
Ik vermoed dat er weinig sociale huurwoningen zijn waar je voldoende ruimte hebt voor 6 kinderen.
Ik wil blijven.
pi_220102816
Het is ook niet alsof Sanneke en Dion dan vandaag beslissingen gaan maken. Nee, boodschappen doen en vanmiddag naar de kinderboerderij met vrienden, want ze moeten ook nog tijd en aandacht aan elkaar en aan M. besteden. Ze zijn nog niet eens begonnen, zij gaat niet eens klussen, dus tijd zat voor M. Ze doen nu net of ze al maanden bezig zijn. Als ze nu al zo praten, dan gaat het echt niks worden.
pi_220102826
Bij HVK, daar zit waarschijnlijk een verstopping. Daar zijn ze voorlopig nog niet klaar.
pi_220102848
Als ik Sanneke en Dion was, zou ik ipv naar de kinderboerderij dozen bij Action gaan halen en gaan inpakken, want geloof me die gaan zich zo verkijken wat er bij verhuizen komt, begin alvast dingen schoon te maken en op te ruimen, ga witsel halen en spullen om überhaupt te verven nee Q Time is belangrijker, prioriteiten mensen!

Rens was gisteren in beeld hoor, wou wel met AM en M mee in het tubje
pi_220102857
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nou ja sociale huurwoning, haar huis komt ook vrij. Gaat vast nog wel eens iemand door of koopt een huis of samenwonen
Ze zijn met 6. Succes. De meeste huurwoningen hebben geen 4 slaapkamers.
pi_220102893
quote:

[..]
Huh waarom zou ze er recht op hebben? Al zijn er eengezinswoningen voor het oprapen daar is een woningbouw geen ruil loket?

Je hebt teveel naar Sanneke gekeken denk ik 🤪 die zou vast hetzelfde verwachten als ze straks 4 kids heeft in een klein huis.
pi_220102938
Ik denk wel dat dat dat inpakken van sanneke nogal meevalt, ze hebben toch maar een klein chaletje ? Ik zou de kleren vast allemaal nakijken wat weg kan en wat niet.
En meubels hebben ze bijna niet.
Wij gingen verhuizen met 4 personen van een huis met zolder en schuur , weet je wat je dan allemaal bewaard op zolder bv? Na 20 jaar?
Eigenlijk bewaar je veel te veel 🙈
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220102946
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:19 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze zijn met 6. Succes. De meeste huurwoningen hebben geen 4 slaapkamers.
Sorry ik woon in een huurwoning met 4 slaapkamers ik woon in het Oosten ,
Daar is de ruimte denk ik nog beter dan bij de grote steden , alwoon ik in een huis van rond 1970 toen bouwde ze denk ik allemaal nog wat groter. 😊
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220103048
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan al een paar dagen niet meer eten en ze is om 5 uur wakker. Ze vraagt zich af hoe dit de komende maand zal gaan. Voor het gemak ga ik er vanuit dat zij dus over een maand verhuisd wil zijn. Dan mag ze toch echt zelf ook in beweging komen. Morgen de sleutel, ben benieuwd wat ze morgen in het huis gaat doen.
Ik denk een filmpje wat ze allemaal wil. Welke kleur verf, behang en der content kamer.
Eindstand dat ze niet kunnen betalen😂
pi_220103153
Zou Sanneke in het nieuwe huis wel van de bank af komen om content te maken? Ze had nu in het chalet ook haar best kunnen doen, maar het zijn telkens kruis, neusgat of mompel filmpjes.
pi_220103156
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:43 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Ik denk een filmpje wat ze allemaal wil. Welke kleur verf, behang en der content kamer.
Om vervolgens 5 reels te maken, dat er alleen in het weekend geklust kan worden omdat zij vanwege haar autisme niet alleen kan klussen en hoe moet ze dat allemaal doen met haar zoontje. Om vervolgens weer een open Tikkie eruit te gooien dat zogenaamd is voorgesteld door iemand in de berichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonneke1983 op 15-02-2026 10:06:33 ]
pi_220103167
Sanneke op Threads: ‘mensen vinden het een schande dat we met ons kind in een mobile home zitten want dat is geen echt huis!!’

En ‘hij weet straks niet eens meer dat hij hier heeft gewoond, haha!!’

Dat is diezelfde Sanneke die keer op keer zo verdrietig is en zich schuldig voelt dat ze haar zoon niet in een normaal huis kon laten opgroeien.. 🤪
pi_220103170
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:43 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Misschien kan ze de bakfiets verkopen. Uit wat Dion gisteren mompelde maak ik op dat ze straks op loopafstand van winkels etc. wonen. En fietsen heeft ze tot nu toe nauwelijks gedaan dus dat zal na de verhuizing niet veranderen.
Ik wil blijven.
pi_220103173
Iemand die nog samen met Sanneke wil verven?
pi_220103232
quote:

[..]
Ik denk dat ze dat gewoon had moeten bedenken voor ze rond haar eisprong klaar ging liggen, dat haar huisvesting niet geschikt was voor nog meer kinderen.
pi_220103251
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:10 schreef papierentas het volgende:
Het is ook niet alsof Sanneke en Dion dan vandaag beslissingen gaan maken. Nee, boodschappen doen en vanmiddag naar de kinderboerderij met vrienden, want ze moeten ook nog tijd en aandacht aan elkaar en aan M. besteden. Ze zijn nog niet eens begonnen, zij gaat niet eens klussen, dus tijd zat voor M. Ze doen nu net of ze al maanden bezig zijn. Als ze nu al zo praten, dan gaat het echt niks worden.
Ze moeten de komende maand wel aandacht aan elkaar blijven besteden. Laat me niet lachen. Het gaat om een maand! Iedereen heeft er het meeste aan als er gewoon even flink doorgewerkt wordt om dat huis af te krijgen. Die ene maand zal niet de doodsteek zijn voor je relatie. En volgens mij hebben zij meer tijd met elkaar dan menig ander gezin die een verhuizing er even bij doet naast werk, sporten, school, sociaal leven.
En ook al is er in de keet weinig van hun zelf, het lijkt mij dat er alsnog genoeg te doen is. Ik neem aan dat ze alles netjes achter moeten laten en die ene keer dat Dion in de tuin bezig is geweest zal niet voldoende geweest zijn. Verder zou ze bijvoorbeeld kleding, speelgoed en rommel kunnen uitzoeken en inpakken/weggooien. Misschien de keuken alvast door en goed uitsoppen.
Ik wil blijven.
pi_220103270
Maar heb je dan helemaal geen vrienden/familie/netwerk dat je random mensen op Instagram gaat vragen om je te helpen? Of lees ik haar oproepje nou verkeerd?
pi_220103273
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:53 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze bedoelt vast of er iemand is die voor haar wil verven zodat zij er vanaf een bank of stoel naar kan kijken terwijl ze de aandacht van haar kind probeert te trekken.
Nee, dank je.
Ik wil blijven.
pi_220103285
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 10:04 schreef Clavis het volgende:
Maar heb je dan helemaal geen vrienden/familie/netwerk dat je random mensen op Instagram gaat vragen om je te helpen? Of lees ik haar oproepje nou verkeerd?
Ik denk dat ze echt heel weinig mensen om zich heen hebben. Er zijn bijv. ook maar heel weinig mensen op kraambezoek geweest, daar heeft ze nog over geklaagd. En dan is het nog maar de vraag of mensen naast hun werk, gezin etc. tijd en zin hebben om te helpen.
Ik wil blijven.
pi_220103293
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 09:53 schreef Paardrijden123 het volgende:
Nee voorstrijken 🤣 kan je gewoon morgenmiddag gelijk toch doen! Wat een onzin, zijn met twee gezonde mensen, vraag iemand om ff op te passen en of neem hem mee.. gezeik om alles. Dat huis is pas in 2030 af
pi_220103321
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 10:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze echt heel weinig mensen om zich heen hebben. Er zijn bijv. ook maar heel weinig mensen op kraambezoek geweest, daar heeft ze nog over geklaagd. En dan is het nog maar de vraag of mensen naast hun werk, gezin etc. tijd en zin hebben om te helpen.
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')