Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
Eens. En waarom zou ze ook wachten tot het veel erger wordt. Vooral als ze er nu al last van heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
Zit juist te denken om te ontvolgen. Vind het maar saai.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
En waarschijnlijk te simpel om te kunnen bedenken dat je extra moet kopen voor snijverlies etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
Ze heeft het over een woning met verdieping, maar zonder zolder. Dan heb je het gehad met 80-90m2 denk ik. Dan gaat ze het met 500,- niet redden. Zelfde als met de weekboodschappen, steeds alleen de bon van Lidl delen, terwijl ze ook bij AH en Plus komt en bij Hema ook eten meeneemt. Zo kan ik ook doen of ik goed met geld om kan gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
heb je net de hele godganse dag in die hottub gezeten moet je ook nog eens in bad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.
En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.
En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:01 schreef Jenn1806 het volgende:
Weeeeer soep en zuurdesem tosti met spinazie, kipfilet, roomkaas en mozzarella bij de familie Geerts.. Deze keer dan als avondeten ipv lunch, worden ze dat daar nooit zat? 😅 Oh en Jim komt eten! Zo bijzonder dat ze het echt even moet vermelden bij haar story over soep🫣
Ze lijkt ook oprecht gelukkig te zijn. 🌼quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
Dat woord heeft ze gewoon van Chatgpt geleerdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!
Wel even bakpapier tussen de kookpunt grill he…quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈
Plus dat die 10 euro zonder ondervloer en plinten is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
Mijn kind gaat ook zo vaak in bad en wast haar haren niet. Overigens doen we dan maar 2 of 3x per week en zo nodig vaker. Is best normaal volgensmij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Bah.
Ik ook! Weet niet zo goed waarom, maar haar posts zijn zo dodelijk saai en ze heeft niets onderscheidends. Een beetje een wannabe influencer, net niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zit juist te denken om te ontvolgen. Vind het maar saai.
Het is inderdaad geen juicy content of content waar je je lekker aan kan ergeren. Het bevestigt wel mijn idee dat zij zich (teveel) heeft laten meeslepen in haar relatie met Michelle en Koen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:47 schreef Trenchcoat het volgende:
[..]
Ik ook! Weet niet zo goed waarom, maar haar posts zijn zo dodelijk saai en ze heeft niets onderscheidends. Een beetje een wannabe influencer, net niet.
Dat leek ze bij de poly ook, ik trap er niet meer in😉quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze lijkt ook oprecht gelukkig te zijn. 🌼
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat leek ze bij de poly ook, ik trap er niet meer in😉
Woningstichting hoort de woning sausklaar op te leveren. Tenminste hier dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:22 schreef Cattolica het volgende:
Ik hoop niet dat Sanneke te snel beslist over het kopen van gekleurde verf, behang en laminaat. Ze heeft het huis tenslotte pas één keer kort gezien en misschien kunnen ze beter eerst met de basis beginnen; schoonmaken, alles (laten) opmeten, behang verwijderen, muren/plafond sauzen en verfklaar maken etc. Ik heb het idee dat ze een paar stappen overslaan, al met de inrichting bezig zijn en welk wandje het beste gebruikt kan worden voor het maken van content.
Een verkeerd verfje lijkt me in hun geval wel een ramp. Gezien de financiën en tijd dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Woningstichting hoort de woning sausklaar op te leveren. Tenminste hier dan.
Een verkeerd verfje is geen ramp. En ze hebben een plattegrond, dus de maten zijn ook bekend. Tis allemaal niet zo ingewikkeld toch.
Witte verf was hier ook in 1x dekkend en alle muren met kleur hebben we 2x moeten doen. Kostte dus ook weer meer, maar daar hadden we al rekening mee gehouden. En dan heb ik het nog maar niet over de muren die gedaan zijn met huismerk mengverf, die moesten eigenlijk na 1,5 jaar alweer opnieuw gedaan worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een verkeerd verfje lijkt me in hun geval wel een ramp. Gezien de financiën en tijd dan.
Buiten dat zou ik ook eerst eens bezig gaan met bijv. schoonmaken. Als je wat meer tijd in het huis doorbrengt zie je hoe het licht valt etc. Zij laten zich nu leiden door aanbiedingen heb ik het idee. Maar in hun geval zal dat nodig zijn. Gekleurde muurverf vind ik al een bijzondere keuze als je geen rooie cent hebt.
Als wij alle wanden wit hadden laten sauzen waren we echt veel minder geld kwijt geweest. En dat verschil zat niet in de manuren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:48 schreef Loveischocolala het volgende:
Gekleurde muurverf hoeft niet veel duurder te zijn dan witte verf.
Met oprecht bedoel ik ook oprecht. Veel minder geregisseerd allemaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat leek ze bij de poly ook, ik trap er niet meer in😉
Ik kende haar niet, dus even gekeken. Maar dit is inderdaad toch geen lipoedeem? Als dat zo is wat heb ik zelf dan wel niet 🤔🫣🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
Als je zelf alles verft.. hun laten het sowieso niet doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als wij alle wanden wit hadden laten sauzen waren we echt veel minder geld kwijt geweest. En dat verschil zat niet in de manuren.
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷♀️quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
Het prijsverschil zat bij ons niet in de manuren. Het prijsverschil zat hem in de verf.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:07 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Als je zelf alles verft.. hun laten het sowieso niet doen.
Klopt, alleen ik ga er vanuit dat de woningstichting nog renovlies erop doet?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:36 schreef AppelsEieren het volgende:
De fotos die ze eerder liet zien was absoluut niet saus klaar. Het is kaal beton met verkleuringen en schade. Zo hebben ze het hier ook opgeleverd. Was niet gelijk te verven door alle oneffenheden.
Eerst Renovlies gedaan, dat daarna gesaust. En sommige muren alleen structuur design behang.
Ze hebben nu verf gekocht. Voor muren waar niet gelijk verf op kan maar voorbehandeling nodig hebben. Ze gaat nu te weinig verf, vijf lagen lopen smeren ofzo?
Och och alle klaag content die hier weer uit volgt ...
Helaas komen ze er pas volgend weekend achter aangezien ze na de sleutel maandag natuurlijk een week lang niks kunnen doen.
Het schijnt dat ruim 10% van de vrouwen lipoedeem heeft. Niet iedereen even erg natuurlijk, maar het kan kennelijk wel vervelende klachten geven. Ik snap best dat iemand daar vanaf wil. Kirsten was volgens mij ook wel wat afgevallen in het afgelopen jaar. Lijkt me ook vervelend als dat laatste beetje (lipoedeem) vet er niet af gaat, wat je ook doet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:08 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
Nouja dat herken ik wel. Ben altijd wel aan de zware kant geweest maar ook in de tijden dat ik wat lichter was bleven mijn benen flink.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ruim 10% van de vrouwen lipoedeem heeft. Niet iedereen even erg natuurlijk, maar het kan kennelijk wel vervelende klachten geven. Ik snap best dat iemand daar vanaf wil. Kirsten was volgens mij ook wel wat afgevallen in het afgelopen jaar. Lijkt me ook vervelend als dat laatste beetje (lipoedeem) vet er niet af gaat, wat je ook doet.
40quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:17 schreef Miepje77 het volgende:
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:59 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
heb je net de hele godganse dag in die hottub gezeten moet je ook nog eens in bad.
en dat woord eigenaarschap ik krijg daar zo de kriebels van.
wat maakt het nou uit dat de 1 meer doet in het huis als de ander.
als je zit dat iets gedaan moet worden dan pak je dat toch gewoon op.
als ik aan het werk ben doet mijn man ook gewoon de was, ik ben geen eigenaar van de vuile was en hij ook niet.
het komt zoals het komt (of is dit nou weer een AM uitspraak)
Het is echt per woningbouw andersquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt, alleen ik ga er vanuit dat de woningstichting nog renovlies erop doet?
Zo was het hier. Veel verschil tussen de regio's misschien.
Ik heb een andere hygiëne standaard.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:37 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Mijn kind gaat ook zo vaak in bad en wast haar haren niet. Overigens doen we dan maar 2 of 3x per week en zo nodig vaker. Is best normaal volgensmij.
Dat bedoelde ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb een andere hygiëne standaard.
Maar het was niet mijn bedoeling een "hoe vaak gaat jouw kind in bad" discussie te ontketenen.
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:05 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet hoor.
Maar meer dat het best normaal is om niet dagelijks je haren te wassen, zoals daar dus kennelijk gebeurde. Het is ook helemaal niet gezond, maar dat terzijde.
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Floor Nagelkerke met een flesje Flugel in haar mond, die is toch pas net 16 geworden?
Of is dat haar nieuwe social beleid, dat ze heeft uitgewerkt ?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rensquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
Dan kom ik maar van m'n handen af 🥴.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
En verder ga ik nu op mn handen zitten.
Ook echt belangrijk om te vermelden , dat ze gaat afsluitenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:17 schreef Miepje77 het volgende:
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
Ik heb hem vanavond nog gezien, toen ze aan tafel zaten en hij en Julia op het punt stonden om weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rens) in beeld.
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
Zoals zo veel 16 jarigen doen dus, en ja het mag niet maar gebeurt overalquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Maar he, stoer hoor!
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
De relatie van Jim is uit. Hij postte sindsdien een paar keer over zijn reptielachtige (?) huisdieren. Ik vond het wat creepy maar ik ben dan ook geen dierenliefhebber, anders dan een hond of kat. Rens kwam vandaag nog voorbij op de stories. De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
[..]
Gelukkig word je op je wenken bediend.
Floor, dat was de dochter met een swastika op haar broek 2 jaar geleden toch? Niemand die het door had, behalve de kritische volgers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Maar he, stoer hoor!
Ja oke, zo ver had ik niet meer nagedacht. Ik volg AM niet meer omdat ze vreselijk in mn irritatie zone zit haha. Maar nee, dan zou ik dagelijks idd even snel douchen en eruit!! Met al dat zand, paardrijden etc, idd niet hygiënisch mijn inziens.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.
[..]
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.
Ja dat was heel schattig. Leuk dat de gemeente zoiets mogelijk maakt!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind dat Judith (noordzij) steeds meer reclame maakt op haar account (wat ik erg jammer vind). Maar kan bij haar nog steeds ontzettend genieten van de beelden met Pip. Nu ook dat ze samen voor een dag trouwen in het stadhuis. Echt aandoenlijk 🥰
Zeker wonen ze samen en dankzij Annemarie en haar totale blindheid voor privacy weten de meeste volgers ook waar, ondanks dat Sam dat niet wil. Zijn vriendin was eerder veel vaker in beeld, maar ze zal het gewoon druk hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Cattolica het volgende:
De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.
Ik ben ook verbaast. Ik heb ook precies zulke bovenbenen, altijd al aan de stevigere kant geweest zelf toen ik nog erg slank was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:08 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
Ouders houden natuurlijk ook wel van een drankje 🫣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar he, stoer hoor!
Ze zaten er allemaal vanavond op de bank, behalve Sam's vriendin. Ik lees vaker over dat Sam iets niet wil en ik geloof dat niet zo. Hij is zéér regelmatig thuis en te zien op haar stories; ik heb niet het gevoel dat ie tegen z'n zin wordt gefilmd. Dat "niet gefilmd willen worden in Noorwegen" vond ik dan ook wat toneelspel, er gebeurt m.i. niets wat hij niet wil en hij is mondig genoeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:11 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zeker wonen ze samen en dankzij Annemarie en haar totale blindheid voor privacy weten de meeste volgers ook waar, ondanks dat Sam dat niet wil. Zijn vriendin was eerder veel vaker in beeld, maar ze zal het gewoon druk hebben.
Dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ouders houden natuurlijk ook wel van een drankje 🫣
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd wordquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Ik drink nooit maar mijn dochters drinken ook wel shotjes of een flesje flügel bij het uitgaan.
Jeugd he
Brand losquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:44 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die familiekoetlife volgt? Ik heb wat vragen.
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Ik drink nooit maar mijn dochters drinken ook wel shotjes of een flesje flügel bij het uitgaan.
Jeugd he
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.
Nee dat woord heeft ze van lot beukers. Die ze volgt en af en toe tagt. Die gebruikt dat woord heel veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat woord heeft ze gewoon van Chatgpt geleerd
Vaak doen ze het als je er niet bij bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.
Klopt maar het is daar ook zo'n volle mega bende. Ze moet ook luchten dat kan haast niet want ze is altijd de hort opquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Die schimmelellende bij HvK houdt ook niet over, wat een gedoe
Nou mijn middelste werkt in de horeca, bar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:37 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
Onderzoek laat zien dat verbod op alcohol onder de 18 de beste aanpak is.
Ik weet niet of dat mee speelt, ik ben altijd tegen drank geweest, dus niet genormaliseerd maar mijn dochter drinkt ook ,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd word
Neehoor, want een afvoerbuis was (ook) stuk, dat is gefixt.quote:Op zondag 15 februari 2026 07:35 schreef Missinglink24 het volgende:
Bah bah wat een ellende hij HVK gewoon weer lekkage
Voor niks dagenlang zonder badkamer en toilet gezeten dus.
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:50 schreef Moosert het volgende:
Ik heb vanavond (carnaval) de vakantie ingeluid met mijn zoon van 15 door samen een flesje Flugel te drinken maar verder drinkt hij niet en geeft hij er ook niks om. Hij wilde het gewoon eens proberen. En als ik om mijn heen kijk naar kinderen van vrienden en neefjes en nichtjes is het denk ik naïef om te denken dat ze voor hun 18de niet gaan drinken. Maar goed, iedereen heeft daar z'n eigen mening over en manier in.
Ik wilde kijken bij mijngelukje maar ben blijkbaar geblokkeerd 😆. Heb daar ooit in het verleden één keertje gekeken. Is toch te erg? Ook wel grappig omdat iemand dus serieus de moeite neemt om te kijken wie de stories heeft bekeken en dan kijkt wie wel en niet wordt geblokt
Klopt. Zij blokkeerde mij direct nadat Debbie en Am mij blokkeerden.quote:Op zondag 15 februari 2026 07:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.
Aha, ja bij Debbie en AM inderdaad ook 😁quote:Op zondag 15 februari 2026 07:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.
Ik vind dat ook niet normaal, hoe die Lotte Ballijns erbij lag na die operatie, schrok ik echt van dan maar een los velletje hier en daar. Ben ook geen 20 meer denk ik danquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:05 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke te janken om een nieuwe accu. Kom met je reet van de bank af. Probleem opgelost als je twee dagen werkt. 🤪
Lipodeem is erg vervelend. Maar vond het op de foto’s erg mee vallen, daarnaast is de kans zeer aanwezig dat de klachten gewoon blijven. Maar goed schrik ervan wat voor ingrijpende flu flu operaties ondergaan om het perfecte plaatje uit te stralen. Onder de mom van zelf liefde bla bla. Zoals bv die Faye Bone ook…
Ik vind een lichaam puur natuur zoveel krachtiger.
Had je vroeger niet bij mij thuis moeten zijn 🙈 mijn ouders grepen elke gezellige gelegenheid voor een drankje. Ik spuugde er voor heen ook niet in maar na mn 30ste wordt het allemaal wat zwaarder en vind ik niet veel meer aan die brakke dagen, zeker niet met 3 kleine kids. Snap daarom ook helemaal niks van MB dat zij oplaadt van drank. Ik slaap juist ontzettend slecht ben 2 dagen van de leg brrrquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd word
Waarom vraagt ze niet gewoon een groter huis aan. Dit huis is toch sws helemaal niet passendquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Die schimmelellende bij HvK houdt ook niet over, wat een gedoe
Als ze zo vroeg wakker is, dan kan Dion haar toch prima vanaf dinsdag voor zijn werk vast afzetten in het nieuwe huis. Onee, ze gaat uberhaupt niks doen en met het huidige tempo van inkopen, kunnen ze zaterdag ook weinig of niks. Zij krijgen morgen de sleutel en gaan dat vast vieren met een lunch ofzo, daar zie ik ze dan wel weer voor aan.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan al een paar dagen niet meer eten en ze is om 5 uur wakker. Ze vraagt zich af hoe dit de komende maand zal gaan. Voor het gemak ga ik er vanuit dat zij dus over een maand verhuisd wil zijn. Dan mag ze toch echt zelf ook in beweging komen. Morgen de sleutel, ben benieuwd wat ze morgen in het huis gaat doen.
Waar tover je dat grotere huis dan even vandaan? Ik denk dat dat in die regio erg lastig isquote:Op zondag 15 februari 2026 08:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze niet gewoon een groter huis aan. Dit huis is toch sws helemaal niet passend
Nou ja sociale huurwoning, haar huis komt ook vrij. Gaat vast nog wel eens iemand door of koopt een huis of samenwonenquote:Op zondag 15 februari 2026 08:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Waar tover je dat grotere huis dan even vandaan? Ik denk dat dat in die regio erg lastig is
Ik vermoed dat er weinig sociale huurwoningen zijn waar je voldoende ruimte hebt voor 6 kinderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Waarom vraagt ze niet gewoon een groter huis aan. Dit huis is toch sws helemaal niet passend
Ze zijn met 6. Succes. De meeste huurwoningen hebben geen 4 slaapkamers.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:00 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nou ja sociale huurwoning, haar huis komt ook vrij. Gaat vast nog wel eens iemand door of koopt een huis of samenwonen
Huh waarom zou ze er recht op hebben? Al zijn er eengezinswoningen voor het oprapen daar is een woningbouw geen ruil loket?quote:Op zondag 15 februari 2026 08:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Sorry ik woon in een huurwoning met 4 slaapkamers ik woon in het Oosten ,quote:Op zondag 15 februari 2026 09:19 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ze zijn met 6. Succes. De meeste huurwoningen hebben geen 4 slaapkamers.
Ik denk een filmpje wat ze allemaal wil. Welke kleur verf, behang en der content kamer.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke kan al een paar dagen niet meer eten en ze is om 5 uur wakker. Ze vraagt zich af hoe dit de komende maand zal gaan. Voor het gemak ga ik er vanuit dat zij dus over een maand verhuisd wil zijn. Dan mag ze toch echt zelf ook in beweging komen. Morgen de sleutel, ben benieuwd wat ze morgen in het huis gaat doen.
Om vervolgens 5 reels te maken, dat er alleen in het weekend geklust kan worden omdat zij vanwege haar autisme niet alleen kan klussen en hoe moet ze dat allemaal doen met haar zoontje. Om vervolgens weer een open Tikkie eruit te gooien dat zogenaamd is voorgesteld door iemand in de berichten.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:43 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik denk een filmpje wat ze allemaal wil. Welke kleur verf, behang en der content kamer.
Eindstand dat ze niet kunnen betalen😂
Misschien kan ze de bakfiets verkopen. Uit wat Dion gisteren mompelde maak ik op dat ze straks op loopafstand van winkels etc. wonen. En fietsen heeft ze tot nu toe nauwelijks gedaan dus dat zal na de verhuizing niet veranderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:43 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik denk een filmpje wat ze allemaal wil. Welke kleur verf, behang en der content kamer.
Eindstand dat ze niet kunnen betalen😂
Ik denk dat ze dat gewoon had moeten bedenken voor ze rond haar eisprong klaar ging liggen, dat haar huisvesting niet geschikt was voor nog meer kinderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:52 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten de komende maand wel aandacht aan elkaar blijven besteden. Laat me niet lachen. Het gaat om een maand! Iedereen heeft er het meeste aan als er gewoon even flink doorgewerkt wordt om dat huis af te krijgen. Die ene maand zal niet de doodsteek zijn voor je relatie. En volgens mij hebben zij meer tijd met elkaar dan menig ander gezin die een verhuizing er even bij doet naast werk, sporten, school, sociaal leven.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:10 schreef papierentas het volgende:
Het is ook niet alsof Sanneke en Dion dan vandaag beslissingen gaan maken. Nee, boodschappen doen en vanmiddag naar de kinderboerderij met vrienden, want ze moeten ook nog tijd en aandacht aan elkaar en aan M. besteden. Ze zijn nog niet eens begonnen, zij gaat niet eens klussen, dus tijd zat voor M. Ze doen nu net of ze al maanden bezig zijn. Als ze nu al zo praten, dan gaat het echt niks worden.
Ze bedoelt vast of er iemand is die voor haar wil verven zodat zij er vanaf een bank of stoel naar kan kijken terwijl ze de aandacht van haar kind probeert te trekken.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:53 schreef Paardrijden123 het volgende:
Iemand die nog samen met Sanneke wil verven?
Ik denk dat ze echt heel weinig mensen om zich heen hebben. Er zijn bijv. ook maar heel weinig mensen op kraambezoek geweest, daar heeft ze nog over geklaagd. En dan is het nog maar de vraag of mensen naast hun werk, gezin etc. tijd en zin hebben om te helpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:04 schreef Clavis het volgende:
Maar heb je dan helemaal geen vrienden/familie/netwerk dat je random mensen op Instagram gaat vragen om je te helpen? Of lees ik haar oproepje nou verkeerd?
Nee voorstrijken 🤣 kan je gewoon morgenmiddag gelijk toch doen! Wat een onzin, zijn met twee gezonde mensen, vraag iemand om ff op te passen en of neem hem mee.. gezeik om alles. Dat huis is pas in 2030 afquote:Op zondag 15 februari 2026 09:53 schreef Paardrijden123 het volgende:
Iemand die nog samen met Sanneke wil verven?
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯quote:Op zondag 15 februari 2026 10:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt heel weinig mensen om zich heen hebben. Er zijn bijv. ook maar heel weinig mensen op kraambezoek geweest, daar heeft ze nog over geklaagd. En dan is het nog maar de vraag of mensen naast hun werk, gezin etc. tijd en zin hebben om te helpen.
Zoals ik het lees mag het iedereen zijn die gek genoeg is om iets te doen wat ze heel makkelijk zelf kan. En ze zullen er zijn hoor. Als mensen zo gek zijn om geld te geven zullen er ook gekken zijn die dit doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:11 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯
Dion is net als Sanneke. Ik zou me als (schoon)ouder doodschamen als mijn kind + partner zo zou vragen om (financiële) hulp terwijl ze zelf niks voor elkaar hebben. En dan te bedenken dat ze verantwoordelijk zijn vooreen kind. Ik vind het onvoorstelbaar.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:22 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo enorm passief, dat ik het bijna niet aan kan zien.
Wij zijn op huizenjacht: we willen een huis kopen en daarna ons eigen huis verkopen.
Maar ik ben ondertussen al begonnen om alle kasten uit te zoeken, kleding uit te zoeken, dingen naar de stort brengen enz.
Geen idee hoe lang onze zoektocht nog duurt, maar we gaan verhuizen. Dus dan kan alles maar beter alvast uitgezocht zijn.
Zij gaan een hele vrije dag verdoen aan boodschappen en de kinderboerderij. Hoe kan je daar überhaupt de rust voor vinden als je zgn zo bezig bent met je nieuwe huis?
Los van een mening en 'wat iedereen doet' is het wetenschappelijk onderzocht dat het niet goed is als je als ouders geen grenzen aangeeft en niet het goede voorbeeld geeft. Ja kinderen gaan over grenzen en doen het stiekem maar als ouders 'als vrienden onder elkaar' onder het mom van 'anders doen ze het stiekem' hun kinderen toestaan om te drinken, dan is dat bewezen niet goed. Deze kinderen drinken meer dan degenen die het niet mogen van hun ouders. Als ouders moeten je grenzen durven stellen in het belang van je kinderen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:50 schreef Moosert het volgende:
Ik heb vanavond (carnaval) de vakantie ingeluid met mijn zoon van 15 door samen een flesje Flugel te drinken maar verder drinkt hij niet en geeft hij er ook niks om. Hij wilde het gewoon eens proberen. En als ik om mijn heen kijk naar kinderen van vrienden en neefjes en nichtjes is het denk ik naïef om te denken dat ze voor hun 18de niet gaan drinken. Maar goed, iedereen heeft daar z'n eigen mening over en manier in.
Ik wilde kijken bij mijngelukje maar ben blijkbaar geblokkeerd 😆. Heb daar ooit in het verleden één keertje gekeken. Is toch te erg? Ook wel grappig omdat iemand dus serieus de moeite neemt om te kijken wie de stories heeft bekeken en dan kijkt wie wel en niet wordt geblokt
Ach ja, kunnen wij weer lekker ergeren aan alle klaagstories over waarom het niet opschietquote:Op zondag 15 februari 2026 08:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Als ze zo vroeg wakker is, dan kan Dion haar toch prima vanaf dinsdag voor zijn werk vast afzetten in het nieuwe huis. Onee, ze gaat uberhaupt niks doen en met het huidige tempo van inkopen, kunnen ze zaterdag ook weinig of niks. Zij krijgen morgen de sleutel en gaan dat vast vieren met een lunch ofzo, daar zie ik ze dan wel weer voor aan.
Dit, plus dat ze sowieso niet de capaciteiten heeft im kinderen op te voeden.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:00 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat gewoon had moeten bedenken voor ze rond haar eisprong klaar ging liggen, dat haar huisvesting niet geschikt was voor nog meer kinderen.
Ik woon in de buurt van Sanneke en de huurwoningen zijn schaars. Je kunt wel een flat krijgen met 3 slaapkamers en dan geen tuin. 1 kleine slaapkamer en 2 normaal formaat. Maar dan betaal je wel de max huurprijs. Ik weet niet of ze dat wil en kan. Hvk woont nu denk op 70 m ofzo ?quote:Op zondag 15 februari 2026 09:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Sorry ik woon in een huurwoning met 4 slaapkamers ik woon in het Oosten ,
Daar is de ruimte denk ik nog beter dan bij de grote steden , alwoon ik in een huis van rond 1970 toen bouwde ze denk ik allemaal nog wat groter. 😊
Als je ziet wat ze op Vinted heeft staan, dan hebben ze echt heel veel zooi in die hut staan. Dinsdag horen dat je een huis hebt en nu op de dag voordat je de sleutel krijgt nog werkelijk niks anders gedaan hebben dan zeuren en doen of alles onmogelijk is. Of ze overzien het niet, of ze zijn dom, of ze wachten gewoon op hulp omdat ze weten dat ze dat krijgen na lang genoeg zeuren. Hier een zwager en schoonzus die hetzelfde zijn, zitten al bijna 2 jaar in een kleine 'verbouwing', overal troep en zooi en dat stapelt maar door, maar het geld is 'op' om het af te maken. Maar het geld blijft er wel uitrollen aan uitjes, etentjes en dure boodschappen. Ze wachten gewoon wederom op pa of ma die zegt dat ze het gaan regelen en er geld voor krijgen.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:22 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke is zo enorm passief, dat ik het bijna niet aan kan zien.
Wij zijn op huizenjacht: we willen een huis kopen en daarna ons eigen huis verkopen.
Maar ik ben ondertussen al begonnen om alle kasten uit te zoeken, kleding uit te zoeken, dingen naar de stort brengen enz.
Geen idee hoe lang onze zoektocht nog duurt, maar we gaan verhuizen. Dus dan kan alles maar beter alvast uitgezocht zijn.
Zij gaan een hele vrije dag verdoen aan boodschappen en de kinderboerderij. Hoe kan je daar überhaupt de rust voor vinden als je zgn zo bezig bent met je nieuwe huis?
Een normaal mens deelt ook geen open tikkies natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2026 10:11 schreef Clavis het volgende:
[..]
Maar bedoelt ze nou mensen die ze kent en die haar ook volgen? Of ook gewoon mensen zoals jij en ik die haar totaal niet kennen? Het zal aan mij liggen maar ik kan me niet voorstellen dat je dit aan wildvreemden vraagt? Het zou niet in me opkomen 🤯
Ik snap dat ook echt niet, gelukkig hoefde ik ze niet te filmen ,( zou ze het daarom ook doen ? )dusbij mij kregen ze vaak donkere oudere kleding aan als ze vrij waren .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:17 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Gen idee wat HVK vandaag gaat doen, maar ik krijg een beetje “kriebels” van de outfits van de kids
(Oké ook totaal niet mijn stijl), maar vanavond vast weer klagen over veel was.
Als je je kids elke dag witte/beige kleding aan doet dan blijf je gewoon elke dag wassen en elke dag schone kleding aan doen.
En normale mensen betalen ook niet van dit soort tikkies.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een normaal mens deelt ook geen open tikkies natuurlijk
Ik vind het ook geen gezicht dat lichte outfits en zo'n giletje speelt toch niet lekker? Of ze gaan naar een bruiloft of iets.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet, gelukkig hoefde ik ze niet te filmen ,( zou ze het daarom ook doen ? )dusbij mij kregen ze vaak donkere oudere kleding aan als ze vrij waren .
Maar zij heeft er 6 en ik had er twee dat scheelt natuurlijk ook 😏
Ik vind dat ook zon moedig meisje dat ze zo positief kan blijven, zo erg dat je dit mee moet maken als je zo jong bent .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Met tranen in mijn ogen keek ik naar de story’s van Jade. Dat meisje heeft mijn hart al heel lang in z’n greep. Wat een onwijs mooi, lief en dappere meid is dat zeg.
Haar verjaadgsfeest gisteravond was een groot feest, en als je haar dan ziet zitten, op een hoge kruk, omdat staan te veel kost. Haar ouders er naast. Ja sorry, ik heb het me tranen gezien. Zoveel ellende en dan zo’n leven/feest.
Zouden dames als DBM en Sanneke hun wel eens voorbij zien komen?
Voor mij is Jade in elk geval een enorme inspiratiebron. En met heel veel liefde en plezier heb ik regelmatig haar acties financieel gesteund!
Daar zit dan ind wel veel verschil in .quote:Op zondag 15 februari 2026 10:39 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Sanneke en de huurwoningen zijn schaars. Je kunt wel een flat krijgen met 3 slaapkamers en dan geen tuin. 1 kleine slaapkamer en 2 normaal formaat. Maar dan betaal je wel de max huurprijs. Ik weet niet of ze dat wil en kan. Hvk woont nu denk op 70 m ofzo ?
Voor een speciale dag ja , maar niet naar school ind,en in geen geval in de winterquote:Op zondag 15 februari 2026 10:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen gezicht dat lichte outfits en zo'n giletje speelt toch niet lekker? Of ze gaan naar een bruiloft of iets.
Valt nog mee dat er geen bloed in de kleding zit, Louay zit weer bovenop een commode en moeder filmt.
Haal dat joch er af
Maar hee, donderdag of vrijdag. Dus of Dion is vrij, of ze heeft oppas. Anders is het onmogelijk op die dagen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke is zelfs te lui om voor te strijken. Beschamend
Nou ja sociale huurwoning, haar huis komt ook vrij. Gaat vast nog wel eens iemand door of koopt een huis of samenwonenquote:Op zondag 15 februari 2026 08:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Waar tover je dat grotere huis dan even vandaan? Ik denk dat dat in die regio erg lastig is
Je kan toch reageren op huizen?quote:Op zondag 15 februari 2026 09:22 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Huh waarom zou ze er recht op hebben? Al zijn er eengezinswoningen voor het oprapen daar is een woningbouw geen ruil loket?
Je hebt teveel naar Sanneke gekeken denk ik 🤪 die zou vast hetzelfde verwachten als ze straks 4 kids heeft in een klein huis.
En ze is zelf door de wasstraat geweest. Zou ze daar ook hetzelfde schema voor aanhouden als haar truienwissel?quote:Op zondag 15 februari 2026 11:16 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Jeeej. Judith heeft een schone blouse aan. Na 6 dagen ofzo.
Klein netwerk, vind die oproep juist goed. Ipv geld en tikkiee.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Misschien hebben Sanneke en Dion de capaciteiten niet om zo'n verhuizing te regelen, vooral nu ze een kindje hebben kan het ook zo zijn dat ze het allemaal niet overziet.
Dus dan kan iedereen wel ontzettend op Sanneke af gaan zitten geven, maar als ze de mogelijkheid niet heeft is het natuurlijk een hele trieste situatie voor hen.
Ik denk dat het best wel los loopt. Misschien wat minder efficiënt dan hoe een ander het zou doen maar dat vloertje wordt heus wel gelegd en die muren gesaust.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Misschien hebben Sanneke en Dion de capaciteiten niet om zo'n verhuizing te regelen, vooral nu ze een kindje hebben kan het ook zo zijn dat ze het allemaal niet overziet.
Dus dan kan iedereen wel ontzettend op Sanneke af gaan zitten geven, maar als ze de mogelijkheid niet heeft is het natuurlijk een hele trieste situatie voor hen.
🤢 en dan lekker samen badwater delenquote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Maremare het volgende:
[..]
En ze is zelf door de wasstraat geweest. Zou ze daar ook hetzelfde schema voor aanhouden als haar truienwissel?
Breng haar op ideeën, gaat ze tikkies openen om afhaaleten te kunnen betalen😬quote:Op zondag 15 februari 2026 10:52 schreef Maretakje het volgende:
Zou Sanneke niet hopen dat haar moeder met geld over de brug gaat komen?
Ik irriteer me mateloos aan hoe ze zich gedraagt, hoef ik alleen maar hier te lezen. Alles is moeilijk, kan niet, wil niet. Die heeft echt een schop onder haar hol nodig.
Toen wij van huur naar koophuis gingen, hadden we (wilde niet te lang dubbele kosten) onszelf 1,5 maand gegeven om alles te regelen. Na het werk was het naar het huis en klussen, elke dag bestelde we pizza, patat, Chinees of andere snelle hap. Niet gezond, maar wel effectief om zo snel mogelijk door de verbouwing heen te gaan. Als het te donker werd voor klussen naar het andere huis om nog een aantal dozen in te pakken.
Ja het is ff doorbijten, maar uiteindelijk moet je er iets voor over hebben om kosten te besparen. Zo konden wij in een netjes huis zitten waar niet alles klaar was maar wel leefbaar.
Ik vind beide vragen schaamteloos. Als je geen netwerk hebt dan doe je het zelf. Of je huurt mensen in. Je gaat toch geen vreemden vragen om vrijwillig voor jou je huis op te knappen?quote:Op zondag 15 februari 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t wel veel minder erg dat ze om hulp vragen dan die open tikkies.
Ik kan me, als je geen netwerk hebt, nog voorstellen dat je vreemden om hulp vraagt zodat je sneller klaar bent (i.p.v. dat je het zelf niet hoeft te doen).
Sanneke is al heel vaak verhuisd, mag toch hopen dat ze daar steeds iets meer van geleerd heeft. Sanneke en Dion zijn gewoon mensen die het wel makkelijk vinden als dingen voor ze gedaan worden. Want serieus, welk normaal denkend persoon vindt het prima als z’n vrouw/vriendin/verloofde een tikkie opent voor een bakfiets? Dan ben je toch van de ratten besnuffeld? Welke normaal denkende mensen zeggen twee huizen op om in een keet te gaan wonen? Nee, deze mensen hebben structureel verkeerde keuzes gemaakt. Als je al 1,5 jaar op zoek bent naar een woning en je blijft uit eten gaan, vinted en de Hema leegkopen, nachtjes weg, meerdere vakanties dan heb je echt je prioriteiten niet op orde omdat je het blijkbaar normaal vindt om je shit door een ander op te laten lossen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Daar zit voor mij inderdaad het verschil.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar tips of adviezen hoeft ze niet. Ze weet alles zelf wel. Dat is denk ik het verschil qua irritatie.
Hier in de buurt zijn we ook wel eens met een aantal mensen iemand gaan helpen die ‘met niks’ een appartement kreeg. Mensen hadden verf over, huisraad, anderen kwamen schoonmaken/schilderen, pasten een paar uur op zijn kinderen zodat hij dingen zelf kon doen of dingen kon regelen. En een buurvrouw bracht voor de klussers tussen de middag een pan soep.
Geen irritatie, hij was blij en ontroerd met alle hulp die hij kreeg.
Burenhulp.
Waarom niet? Als er mensen zijn die best vrijwillig een ochtendje willen voorstrijken. Prima toch? Ik zie zulk soort oproepen ook regelmatig voorbij komen in bijv facebook groepen. Voor sommige mensen is zo’n dagdeel helpen een kleine moeite en vinden het ook nog leuk om te doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind beide vragen schaamteloos. Als je geen netwerk hebt dan doe je het zelf. Of je huurt mensen in. Je gaat toch vreemden vragen om vrijwillig voor jou je huis op te knappen?
Oei dat was niet de bedoeling .quote:Op zondag 15 februari 2026 11:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Breng haar op ideeën, gaat ze tikkies openen om afhaaleten te kunnen betalen😬
Die oproepjes zie ik wel vaker in van die facebookgroepen en kan ik beter begrijpen dan geld vragen. Er zijn vaak best mensen die een paar uurtjes willen helpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind beide vragen schaamteloos. Als je geen netwerk hebt dan doe je het zelf. Of je huurt mensen in. Je gaat toch vreemden vragen om vrijwillig voor jou je huis op te knappen?
En volgens mij is Mijan best een makkelijk, rustig kind waar dat idd wel mee zou kunnen.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:03 schreef Post-its het volgende:
Sanneke had laatst toch een reisbedje gekocht? Kan ze mooi in de bakfiets meenemen naar het nieuwe huis maandag, wat speelgoed erin voor mijan en lekker voor gaan strijken. Dat is echt de meest simpele klus.
Dit idd... kan me prima voorstellen dat je hulp vraagt aan vreemde als je geen netwerk hebt. Zie ook vaak op van die weggeef Facebook hoekjes hulp vragen "is er iemand die kan helpen vloer leggen of behangen" of iets.. en dan vaak tegen een klein bedrag of wederdienst omdat mensen het niet breed hebben 👍👌quote:Op zondag 15 februari 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t wel veel minder erg dat ze om hulp vragen dan die open tikkies.
Ik kan me, als je geen netwerk hebt, nog voorstellen dat je vreemden om hulp vraagt zodat je sneller klaar bent (i.p.v. dat je het zelf niet hoeft te doen).
Ze gaat naar een tennis event he... daarom mag ze vandaag douchen en schone kleding aan.. zou me niets verbazen dat ze morgen weer de trui aan heeft van gisteren omdat ze de minimale 7 dagen nog niet rond hadquote:Op zondag 15 februari 2026 11:17 schreef Maremare het volgende:
[..]
En ze is zelf door de wasstraat geweest. Zou ze daar ook hetzelfde schema voor aanhouden als haar truienwissel?
Ik vind het schaamteloos omdat Sanneke en Dion het heel normaal vinden dat een ander ze helpt, ze gaan er zelfs vanuit. En het is gewoon duidelijk dat ze op geld en alles gratis krijgrn uit zijn. In alles wat ze doen komt dat naar voren. Want zij zijn zielig. Nee, dat zijn ze niet. Zij zijn gehaaid.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:57 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Waarom niet? Als er mensen zijn die best vrijwillig een ochtendje willen voorstrijken. Prima toch? Ik zie zulk soort oproepen ook regelmatig voorbij komen in bijv facebook groepen. Voor sommige mensen is zo’n dagdeel helpen een kleine moeite en vinden het ook nog leuk om te doen.
Maar ze heeft al bedacht dat dat niet kan. Dus kan het niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:03 schreef Post-its het volgende:
Sanneke had laatst toch een reisbedje gekocht? Kan ze mooi in de bakfiets meenemen naar het nieuwe huis maandag, wat speelgoed erin voor mijan en lekker voor gaan strijken. Dat is echt de meest simpele klus.
Ze weet iedereen overal mee voor haar wagentje te spannen. Nu had ze zelf al veel langer haar best kunnen doen om te sparen en voor te bereiden maar is ze ineens zo zielig en geen capaciteiten e.d.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:22 schreef Deisyy het volgende:
Misschien hebben Sanneke en Dion de capaciteiten niet om zo'n verhuizing te regelen, vooral nu ze een kindje hebben kan het ook zo zijn dat ze het allemaal niet overzien.
Niet eten gaan we zien aan de kassabon van de weekboodschappen😉quote:Op zondag 15 februari 2026 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze weet iedereen overal mee voor haar wagentje te spannen. Nu had ze zelf al veel langer haar best kunnen doen om te sparen en voor te bereiden maar is ze ineens zo zielig en geen capaciteiten e.d.
Krijg dan geen kind(eren) en ga lekker begeleid wonen.
Die story over het vroeg wakker worden en weinig eten vind ik ook dubieus…
Haha ja, mooie besparing!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niet eten gaan we zien aan de kassabon van de weekboodschappen😉
Ik snap je en ik wil hier geen discussie gaan voeren maar mijn kinderen hebben uiteraard wel degelijk grenzen en ik zie juist bij vrienden van mijn kinderen dat daar waar het thuis strenger is, die kinderen veel meer dingen stiekem doen. Ik mocht vroeger thuis alles en was er op mijn 20ste daarom al klaar mee, terwijl mijn vrienden nog veel langer de behoefte hadden aan van alles.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Los van een mening en 'wat iedereen doet' is het wetenschappelijk onderzocht dat het niet goed is als je als ouders geen grenzen aangeeft en niet het goede voorbeeld geeft. Ja kinderen gaan over grenzen en doen het stiekem maar als ouders 'als vrienden onder elkaar' onder het mom van 'anders doen ze het stiekem' hun kinderen toestaan om te drinken, dan is dat bewezen niet goed. Deze kinderen drinken meer dan degenen die het niet mogen van hun ouders. Als ouders moeten je grenzen durven stellen in het belang van je kinderen.
Voordat je denkt dat o.a. ik, niks zou doen voor iemand die hulp nodig heeft of hulp kan gebruiken: dan heb je het mis. Maar ik ben wel selectief.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
De empathie van velen hier is tranentrekkend
Nee, sommige mensen zijn gewoon gruwelijk naïef.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Betaal je grof geld om in de vip lounge te mogen zitten zit je naast Judith en haar ransjas en haar zoon die niet stil kan,wil,hoeft te zitten...quote:Op zondag 15 februari 2026 12:49 schreef WildeTuinen het volgende:
Judith die in de viplounge gaat zitten met die ranzige jas aan 😵🤢. Wellicht neig ik qua hygiëne een beetje de te schone kant op, maar ik zie net regelmaat zwervers rondlopen met schonere jassen.
Precies. Sorry maar ik kan geen empathie voor deze 2 opbrengen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke is al heel vaak verhuisd, mag toch hopen dat ze daar steeds iets meer van geleerd heeft. Sanneke en Dion zijn gewoon mensen die het wel makkelijk vinden als dingen voor ze gedaan worden. Want serieus, welk normaal denkend persoon vindt het prima als z’n vrouw/vriendin/verloofde een tikkie opent voor een bakfiets? Dan ben je toch van de ratten besnuffeld? Welke normaal denkende mensen zeggen twee huizen op om in een keet te gaan wonen? Nee, deze mensen hebben structureel verkeerde keuzes gemaakt. Als je al 1,5 jaar op zoek bent naar een woning en je blijft uit eten gaan, vinted en de Hema leegkopen, nachtjes weg, meerdere vakanties dan heb je echt je prioriteiten niet op orde omdat je het blijkbaar normaal vindt om je shit door een ander op te laten lossen.
Onzin. Echt onzin dit. Er zitten hier echt hele lieve en toffe leden. Maar waarom zou je iemand helpen of empathie voor opbrengen als je ziet dat diegene niet WILT werken, niet iets wilt doen?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik help genoeg mensen om mij heen. Alleen voor sommige mensen kan ik niet veel empathie opbrengen. Als iemand alleen maar klaagt en niets aan je situatie probeert te veranderen, waarom moet een buitenstaander dat dan oplossen. Financieel, materieel of door vrijwillig te helpen?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Hier ben ik t volledig mee eensquote:Op zondag 15 februari 2026 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het schaamteloos omdat Sanneke en Dion het heel normaal vinden dat een ander ze helpt, ze gaan er zelfs vanuit. En het is gewoon duidelijk dat ze op geld en alles gratis krijgrn uit zijn. In alles wat ze doen komt dat naar voren. Want zij zijn zielig. Nee, dat zijn ze niet. Zij zijn gehaaid.
Sanneke is zelf juist van het roepen dat ze goed met geld om kan gaan. Daarbij zegt ze ook dat zij het prima hebben en zich prima kunnen redden. Nou, nee dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:31 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mensen die het financieel moeilijk hebben, vinden het vaak ook lastiger om financieel de juiste keuzes te maken. Het is gemakkelijk om te roepen dat bepaalde uitjes en uitgaven “niet zo slim” zijn, maar zo simpel ligt het niet. Helaas
Misschien kan ze een oproepje doen, en dan in natura betalen 🫣quote:Op zondag 15 februari 2026 12:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit idd... kan me prima voorstellen dat je hulp vraagt aan vreemde als je geen netwerk hebt. Zie ook vaak op van die weggeef Facebook hoekjes hulp vragen "is er iemand die kan helpen vloer leggen of behangen" of iets.. en dan vaak tegen een klein bedrag of wederdienst omdat mensen het niet breed hebben 👍👌
Maar geld vragen 😵💫 nope dat vind ik bijzonder
Maar uberhaupt wat hoor content maakt ze, ze klaagt alleen en deelt verder weinig?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Debsterr het volgende:
En wat betreft de plek om goeie content te maken… zet ze daar dan ook een bank neer om op te hangen? Anders is het straks wel heel erg anders!
In een van haar laatste podcasts verteld ze hier meer over. Volgens mij huurden ze het vorige huis en ook dit huis is volgens mij een huurhuis.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:13 schreef Harper het volgende:
Elise Boers en Wout kochten weer eens een nieuw huis. Dichterbij de school van de jongens (op Ibiza). Wat ik me wel kan voorstellen al vraag ik me af waarom ze dat niet bedachten toen ze hun huidige huis kochten.
Ze plaatste een post dat ze twijfelden aangezien het huis nog niet af was (niet afgewerkt, geen zwembad). Maar de eigenaar zou het allemaal in orde brengen dus toch gedaan en nu de sleutels al.
Ik hoop voor hen dat het daadwerkelijk goed komt. Ik weet hoe het er daar aan toe gaat en vind het enorm tricky. Ze hebben de sleutel dus betaald neem ik aan. Of je dan nog kan eisen dat er nog flink wat aanpassingen moeten komen?
Maar uberhaupt wat hoor content maakt ze, ze klaagt alleen en deelt verder weinig?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Debsterr het volgende:
En wat betreft de plek om goeie content te maken… zet ze daar dan ook een bank neer om op te hangen? Anders is het straks wel heel erg anders!
Ik denk dat velen hier mensen helpen, maar niet mensen zoals Sanneke die te lui is om zelf van de bank te komenquote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou stevig balen..quote:Op zondag 15 februari 2026 13:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Betaal je grof geld om in de vip lounge te mogen zitten zit je naast Judith en haar ransjas en haar zoon die niet stil kan,wil,hoeft te zitten...
Ik denk oprecht dat het haar niet lukt, dat ze hier hulp bij zou moeten hebben. Ik denk echt dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Ik zie het echt anders, dan verdrinken in zelfmedelijden. Ze verdrinkt, omdat ze geen idee heeft hoe ze het aan moet pakken.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:50 schreef Jenn1806 het volgende:
Ach Sanneke zit (letterlijk) gewoon te wachten tot het gratis spul en samenwerkingen haar aan komen waaien. Zul je net zien dat de wind is gaan liggen in Hellevoetsluis.. Ze hadden sinds dinsdag al zoveel meer kunnen doen. Ga uitzoeken en inpakken, schoonmaken, zorg dat je alle klus benodigdheden in huis hebt. En als je zelf het overzicht niet kunt houden dan zijn er online genoeg lijstjes te vinden die je kunt gebruiken. Maar Sanneke wil niet en zwelgt liever in zelfmedelijden tot een of andere gek weer hulp biedt en alles voor ze oplost.
Ik loop ook altijd achter met de was.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik snap niet waarom HVK altijd zo achterloopt met de was. Ze dragen dag in dag uit hetzelfde kleurenpallet wat 's avonds zo bij elkaar de wasmachine in kan.
Natuurlijk zijn dingen soms moeilijk in het leven, dan zoek je adequate hulp. Dan ga je niet je hand ophouden voor mensen die je niet eens kent. Sorry, ik vind het onbegrijpelijk dat je dat steunt. Dat houdt het alleen maar in stand.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het haar niet lukt, dat ze hier hulp bij zou moeten hebben. Ik denk echt dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Ik zie het echt anders, dan verdrinken in zelfmedelijden. Ze verdrinkt, omdat ze geen idee heeft hoe ze het aan moet pakken.
Dit nieuwe huis is een huurhuis? Dat maakt het wel wat anders. Beter.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
In een van haar laatste podcasts verteld ze hier meer over. Volgens mij huurden ze het vorige huis en ook dit huis is volgens mij een huurhuis.
Ik heb best empathie. Maar niet voor mensen die hulp nodig hebben, maar dat bewust afslaan en daardoor (dreigen) vast (te) lopen.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ja dit zie ik ook, en er zijn genoeg mensen die dat hebben die ook een gezin hebbenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het haar niet lukt, dat ze hier hulp bij zou moeten hebben. Ik denk echt dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Ik zie het echt anders, dan verdrinken in zelfmedelijden. Ze verdrinkt, omdat ze geen idee heeft hoe ze het aan moet pakken.
Huh? Waar komt dit ineens vandaan? Als je goed leest, dan zie je veel empathie. Maar wel empathie met realiteitszin. Ja er is onbegrip, maar dat komt ergens vandaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Nou... stuur Sanneke wat geld en plan een weekje vrij om te helpen zou ik zeggen 👌👍quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook niet beweren dat jullie anderen niet helpen, als dit zo overgekomen is heb ik het verkeerd verwoord, maar ik vind veel meningen over Sanneke zo hard en wil er alleen de aandacht op leggen dat de dingen die ze doet, of eigenlijk juist niet doet, een oorzaak kunnen hebben.
En noem mij maar naïef hoor, jullie zijn niet de eerste, maar liever dat dan oordelen over mensen waar je niet alles van weet.
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Danielle_ het volgende:
Ik werd ook lichtelijk moe van Judith die vol trots vertelde dat ze jaarlijks spijbelde voor een tennistoernooi. Want regels, daaraan moet iedereen zich houden behaaaaaalve Judith. Bah.
Dit is ook hoe ik er tegenaan kijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik zei een tijd geleden ook al dat er verschillende kwetsbare vrouwen onder degenen die hier besproken worden zitten. Sommigen zijn sympathiek, en krijgen complimenten. Anderen zijn minder gezellig, misschien met reden, en krijgen nonstop kritiek.
Het is soms goed de situatie van een afstandje te bekijken en beseffen dat je blij mag zijn dat jouw leven anders is.
Ik ook... maar ik heb een waskamer.. denk dat ik helemaal gek zou worden (en vooral wel bij zou zijn) als die zooi in mijn keuken zou liggenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd achter met de was.Er is altijd nog genoe wat schoon en fris is, maar er is ook genoeg wat gewassen moet worden.
Ik haat wassen, want er komt nooit een einde aan.
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!
Hier zit het hem inderdaad in. Sanneke heeft hulp gehad en daar, volgens haar, niks aan gehad en weet het zelf altijd beter. Er zijn genoeg mensen geweest die Sanneke tips hebben gegeven, ook uit eigen ervaring, maar ze heeft altijd een weerwoord waarom iets bij haar niet kan of niet zou werken. Zij zit echt in de hoek kan wel/wil niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:59 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb best empathie. Maar niet voor mensen die hulp nodig hebben, maar dat bewust afslaan en daardoor (dreigen) vast (te) lopen.
Want je kan wel zeggen dat je dingen allemaal niet kan, niet overziet door een diagnose. Maar er is ook hulp mogelijk, maar niet als je het nu in eens zou willen omdat het je nu wel uit komt.
Maar Sanneke heeft al lang geen hulp meer omdat ze zich niet kon vinden in de inhoud ervan. Tja, nee een coach vind het idd niet verstandig als je altijd op je gat zit.
Ik ben onwijs dankbaar dat ik een autisme coach heb, die heeft me enorm geholpen ten tijden van verhuizing. Niet met schilderen etc. maar wel met plannen en realistich denken.
Maar het was wel ver rijden!quote:Op zondag 15 februari 2026 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!
Ik steun niet het hand ophouden. Ik geef geld aan iemand, waarvan ik denk dat ze het steuntje in de rug kan gebruiken. Net zoals ik dat ook doe als er een actie is binnen de facebookgroep van mijn stad voor een sponsorloop en een kind heeft zelf weinig familie.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:55 schreef Nieve het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dingen soms moeilijk in het leven, dan zoek je adequate hulp. Dan ga je niet je hand ophouden voor mensen die je niet eens kent. Sorry, ik vind het onbegrijpelijk dat je dat steunt. Dat houdt het alleen maar in stand.
Ze gebruikt haar kind ook nog eens op extra sympathie op te wekken
Een prachtige manier om dit dan ook te doen als je hier op dit forum reageert of bent.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik zei een tijd geleden ook al dat er verschillende kwetsbare vrouwen onder degenen die hier besproken worden zitten. Sommigen zijn sympathiek, en krijgen complimenten. Anderen zijn minder gezellig, misschien met reden, en krijgen nonstop kritiek.
Het is soms goed de situatie van een afstandje te bekijken en beseffen dat je blij mag zijn dat jouw leven anders is.
Uiteraard, zelf kopen had ze nooit gedaanquote:Op zondag 15 februari 2026 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Uiteraard, zelf kopen had ze nooit gedaan
Dit zijn heel vaak gekregen kaarten. Grote kans dat degene die ze aan haar heeft gegeven ook heeft gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.
🤣 maak er 400pp van voor de zondagquote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.
Gekregen want ze heeft ze nog 😂quote:Op zondag 15 februari 2026 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 maak er 400pp van voor de zondag
Andere dagen tussen de 250 en 350
(De vip lounge arrangement tickets met eten drinken en parking )
Die meubels hebben ze weggedaan. Ze hadden alles weggedaan. Maar opeens bleken ze toch gordijnen en lampen te hebben. Wie weet dus nog meer.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:40 schreef IlseMarije het volgende:
Maar waar zijn de meubels van Sanneke en Dion gebleven dan? Ze huurden nu incl meubels maar woonden hiervoor toch op zichzelf?
Ik snap best dat het allemaal nogal overweldigend is, na eeen haar anderhalf jaar zoeken eindelijk een huis hebben maar dan praat je er op avond samen over en maak je toch een soort van plan? Maar goed ik heb geen autotisme dus die ervaring heb ik niet.
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…quote:Op zondag 15 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wel heel leuk voor Judith dat ze naar dat toernooi kon gaan en de kaartjes heeft gekregen (ik luister nooit naar die praat stories, dus ga uit van wat ik hier lees).
Hopelijk weet zoonlief zich een beetje autonoom fatsoenlijk te gedragen.
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:52 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik luisterde voor jullie even een stukje podcast van Michelle en Iris.
Michelle : Ik kijk zo uit naar de voorjaarsvakantie bij jou op Moreira. Iris ja en ik vooral op de vakantie erna met mijn moeder.......vertelt er uitgebreid over.
Michelle nog een keer: vakantie bij jou met de kids. Iris: Oh ja jij kan zulke goede filmpjes maken....we gaan alle kinderhotspots af en dan maak jij filmpjes met goed muziekje.
Wauw...wat een indrukwekkende vriendschap
Dit waren de eerste minuten. Je begrijpt....ik ben afgehaakt.
Geen carnaval dus meer voor onze Mies? OH en Maud is er altijd bij. Onze maximale moeder Mies kan niks alleen.
Die is net zo gehaaid hoor. Zij kan ook meeliften op het succes, de naam en de connecties van Iris.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.
Ze hebben inderdaad een warme, weliswaar éénzijdige, vriendschap. Dat MCW dat niet doorheeft vind ik bijzonder te noemen. Verder zouden ze binnengekomen vragen over ondernemerschap beantwoorden. Misschien was ik met mijn hoofd meer bij het strijkwerk want ik heb maar één vraag gehoord en verder vooral veel veren in hun eigen hol.
Een vliegreis met 4 kinderen lijkt me ook niet heel verstandig als je van de week nog een flinke waarschuwing van je lichaam hebt gehad. Hopelijk gaat er iemand met haar mee.
Daar heb je gelijk in. Nou wie weet komt Iris dan binnenkort toch een keer naar de boerderij.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die is net zo gehaaid hoor. Zij kan ook meeliften op het succes, de naam en de connecties van Iris.
Nee enkel even benoemen dat ze zo vaak horen dat ze zulke goede ondernemers zijn. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze hiermee op de reacties van hier reageerde. (Mies dan) Die werd hier geen ondernemer genoemd.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.
Ze hebben inderdaad een warme, weliswaar éénzijdige, vriendschap. Dat MCW dat niet doorheeft vind ik bijzonder te noemen. Verder zouden ze binnengekomen vragen over ondernemerschap beantwoorden. Misschien was ik met mijn hoofd meer bij het strijkwerk want ik heb maar één vraag gehoord en verder vooral veel veren in hun eigen hol.
Een vliegreis met 4 kinderen lijkt me ook niet heel verstandig als je van de week nog een flinke waarschuwing van je lichaam hebt gehad. Hopelijk gaat er iemand met haar mee.
Als je letterlijk zegt “ De empathie van velen hier is tranentrekkend”, dan begrijp ik niet zo goed hoe dat anders zou kunnen overkomen? Dan oordeel je zelf ook over mensen waar je niet alles van weet.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook niet beweren dat jullie anderen niet helpen, als dit zo overgekomen is heb ik het verkeerd verwoord, maar ik vind veel meningen over Sanneke zo hard en wil er alleen de aandacht op leggen dat de dingen die ze doet, of eigenlijk juist niet doet, een oorzaak kunnen hebben.
En noem mij maar naïef hoor, jullie zijn niet de eerste, maar liever dat dan oordelen over mensen waar je niet alles van weet.
Yup...viel echt opquote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…
Zeer ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…
Kan juist ook ‘averechts’ werken. Bij ons thuis werd aardig gedronken, ik heb er een redelijke afkeer van gekregen daardoorquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Jeugd he
Geloof me: ik tel mijn zegeningen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Een prachtige manier om dit dan ook te doen als je hier op dit forum reageert of bent.En dus niet een ander de maat meten betreft empathie. Want ook deze schrijvers ken je niet echt. (de meesten dan)
Dat is nog eens aardig .quote:Op zondag 15 februari 2026 13:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het netwerk van Sanne haar instagram is. Dions netwerk is (de indruk die ik krijg) ook niet groot.
Ik heb geld gedoneerd. Omdat ik zie dat het haar niet lukt en ik ze een steuntje in de rug gun. Net zoals ik dat ook el eens bij anderen doe. Soms help ik fysiek, soms help ik financieel. Ik heb het goed en of Sanneke er nu eten van haalt of dat ik een plank laminaat heb gesponsord, zal me aan mijn reet roesten. Als je geld aan iemand geeft, dan moet je loslaten wat er met het geld gebeurt. Dat is online, maar ook IRL.
Daar ging dit toch niet over? Dit ging over mede forummers wijzen op het gebrek aan empathie....quote:
Klopt, ze zou moeten zeggen 'dochter uit het schoolsysteem houden'.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AppelsEieren het volgende:
Iemand had het hier, of het vorige snel vollopende topic, over SoVsChoice waarvan ik nu pas snap dat het een verbastering is van Sophies Choice.
Maaarrr snapt iemand dit;
Zij zegt de hele tijd 'onze dochter uit het leerplicht systeem houden'.
Groot voorstander van de basisschool en het basisrecht op onderwijs en de leerplicht, dus absoluut geen wens voor mezelf maar vraag me gewoon af Hoe kan dit?
Letterlijk elk kind heeft leerplicht. En anders dien je te bewijzen dat je er met homeschooling aan voldoet, maar ook dan ben je verantwoording schuldig toch?
Hoe kan ze de hele tijd roepen dat ze niet onder de leerplicht valt?
Geen idee, maar onze jongste (5 jaar) gaat naar een kdc en niet naar school. En leerplicht was en is echt een heel gelazer. Best veel zorgen om gehad. Nu een voorlopige vrijstelling voor dit schooljaar, maar binnenkort moeten we ook bezig voor het volgende schooljaar...quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AppelsEieren het volgende:
Iemand had het hier, of het vorige snel vollopende topic, over SoVsChoice waarvan ik nu pas snap dat het een verbastering is van Sophies Choice.
Maaarrr snapt iemand dit;
Zij zegt de hele tijd 'onze dochter uit het leerplicht systeem houden'.
Groot voorstander van de basisschool en het basisrecht op onderwijs en de leerplicht, dus absoluut geen wens voor mezelf maar vraag me gewoon af Hoe kan dit?
Letterlijk elk kind heeft leerplicht. En anders dien je te bewijzen dat je er met homeschooling aan voldoet, maar ook dan ben je verantwoording schuldig toch ?
Hoe kan ze sde hele tijd roepen dat ze niet onder 5de leerplicht valt?
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)quote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben heel praktisch en kan snel een knop omzetten om die stuiterballen te kalmeren. Mijn jongste (met ass) heeft dat ook mijn oudste kan dat niet en mijn man (zonder ass enkel paniek genen 🤭) kan dat ook niet. Dus zolang ik rustig blijf, blijft de rest dat ook 🤣 Ik lag ooit op de eerste hulp met hartklachten toen de zuster zei wat blijft u rustig, ik zei je wil niet weten wat de rest in mijn gezin doet als ik in paniek raak 😆quote:Op zondag 15 februari 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die meubels hebben ze weggedaan. Ze hadden alles weggedaan. Maar opeens bleken ze toch gordijnen en lampen te hebben. Wie weet dus nog meer.
Voor iemand met autisme kan het inderdaad heel overweldigend zijn maar volgens mij heeft Dion geen autisme. Mijn dochter heeft ASS. Zij vraagt mij in bepaalde situaties om met haar mee te kijken. Dat kan bij het boeken van een vakantie zijn, bij het wel of niet doorgroeien op haar werk maar ook bij simpelere dingen zoals wel of niet naar de kapper gaan voor een compleet ander kapsel.
Beter lezen, dat was ik niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:45 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Daar ging dit toch niet over? Dit ging over mede forummers wijzen op het gebrek aan empathie....
Ik snap in dit hele verhaal gewoon echt niet dat wederom een moderator doet wat niet mag. Namelijk reageren op forummers……quote:Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.
En daar zie ik iemand die tikkies opent voor van alles, schooit om spullen en man/vrouwkracht en samenwerkingen.
Die om zich heen slaat als mensen tips of ervaringen delen ‘want niet om gevraagd en ze weet het zelf allemaal wel’
Waar we nog niet 1 ingepakte doos hebben gezien, of een soplapje door een keukenkastje omdat ze de mobilhome schoon op zullen moeten leveren.
Ik heb er dan weer geen probleem mee als je mijn (en veel anderen) gevoel voor/gebrek aan empathie tranentrekkend vindt.
Kan me ook voorstellen dat ze gewoon vreselijk buiten de toon vallen... dit zijn echt zakelijke tickets niet echt iets waar je kinderen verwacht. En als kind dan ook nog hoog in volume en aanwezigheid is is het echt al snel irritantquote:Op zondag 15 februari 2026 15:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)
Ik vind dat ik als moderator best op mag wijzen dat er ook eens naar een andere kant van de verhalen gekeken kan worden, vooral de negativiteit de bovenhand heeft.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:08 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ik snap in dit hele verhaal gewoon echt niet dat wederom een moderator doet wat niet mag. Namelijk reageren op forummers……
En dus onterecht onrust veroorzaakt.
Als ze dit zou doen, neem ik aan dat iemand haar toch wel aanspreektquote:Op zondag 15 februari 2026 15:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)
Daar heeft ze echt maling aan hoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelf zal ze dat vast niet doorhebben 🫣
Je wees niet op negativiteit, je veroordeelde mensen. Beschuldigde hen van het niet hebben van empathie en dat vind ik persoonlijk een stuk verder gaan. Eens met Fleurtje dat jij hier als mod de regel overtreed waar wij mogelijk een ban voor krijgen. Je zet hiermee ook vaker de toon en dat vind ik echt jammer. Andere mods zijn hierin veel neutraler. En nee ik zeg niet dat je niet mag handhaven. Gewoon even een spiegel voor jou.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ik als moderator best op mag wijzen dat er ook eens naar een andere kant van de verhalen gekeken kan worden, vooral de negativiteit de bovenhand heeft.
Dat was ronduit asoquote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Daar heeft ze echt maling aan hoor.
Ze vond het ook extreem lollig dat ze een keer een bruiloft had gecrasht. Als er iets gênant is..
Nou, die vrouw kijkt niet bepaald vertederd 🫣quote:Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Valt toch mee bij Judith diegene kan ook kijken van wat lief dat hij brengt of waarom film je dat
Het is ook de bedoeling dat het gewoon rustig en stil is tijdens zo'n wedstrijd en hij komt al pratend aanlopen met haar cola en valt daarna bijna van de verhoging.quote:
Nee, Tim helpt haar bij alles gaf ze aan in deze podcast.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:52 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik luisterde voor jullie even een stukje podcast van Michelle en Iris.
Michelle: "Ik kijk zo uit naar de voorjaarsvakantie bij jou op Moreira." Iris: "Ja en ik vooral op de vakantie erna met mijn moeder".......Vertelt er uitgebreid over.
Michelle nog een keer: "Vakantie bij jou met de kids." Iris: "Oh ja jij kan zulke goede filmpjes maken....we gaan alle kinderhotspots af en dan maak jij filmpjes met goed muziekje."
Wauw...wat een indrukwekkende vriendschap
Dit waren de eerste minuten. Je begrijpt, ik ben afgehaakt.
Geen carnaval dus meer voor onze Mies? OH en Maud is er altijd bij. Onze maximale moeder Mies kan niks alleen.
En hij mag bijna alles van haar , dus hij valt al gauw buiten de toonquote:Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kan me ook voorstellen dat ze gewoon vreselijk buiten de toon vallen... dit zijn echt zakelijke tickets niet echt iets waar je kinderen verwacht. En als kind dan ook nog hoog in volume en aanwezigheid is is het echt al snel irritant
Dit!quote:Op zondag 15 februari 2026 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat het gewoon rustig en stil is tijdens zo'n wedstrijd en hij komt al pratend aanlopen met haar cola en valt daarna bijna van de verhoging.
Je werkt toch niet toevallig bij Ahoy?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit!
Er is overigens een reden waarom ik de prijs weet 🤣
Maar alles wat ik hoor is van horen zeggen dus verder zal ik niet uitwijden... ben vooral benieuwd wat Judith straks vertelt
Ik vond het geen liefkozende blik van; ah lief dat ie zijn moeder wat brengt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Valt toch mee bij Judith diegene kan ook kijken van wat lief dat hij brengt of waarom film je dat
Ik niet (anders mocht het wel he... dan zie ik het zelf en ze deelt dat ze daar is)quote:Op zondag 15 februari 2026 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je werkt toch niet toevallig bij Ahoy?
Dit vul je in toch? Wat negatief benaderd om niets. Er wordt in zo'n box gewoon gepraat hoor. Ik zie slecht 1 iemand kijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat het gewoon rustig en stil is tijdens zo'n wedstrijd en hij komt al pratend aanlopen met haar cola en valt daarna bijna van de verhoging.
Maar ik neem aan dat je niet tegelijk hier kan posten en daar aan het werk kan zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik niet (anders mocht het wel he... dan zie ik het zelf en ze deelt dat ze daar is)
Ben je er ooit weleens geweest, tijdens de wedstrijd wordt er zeker niet gepraat, zeker tijdens de finale niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:54 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dit vul je in toch? Wat negatief benaderd om niets. Er wordt in zo'n box gewoon gepraat hoor. Ik zie slecht 1 iemand kijken.
Ik zei al dat ik niet daar werk 🤣 ik kan voor mijn werk dan weer wel prima ook hier actief zijn 🤣 en mensen die daar zijn zitten gewoon ook op hun mobiel hoor.. of te netwerken...quote:Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je niet tegelijk hier kan posten en daar aan het werk kan zijn
Ik werk er namelijk wel, maar niet in het weekend.
Ik vind t bij tenniswedstrijden sowieso altijd heel stil. Zie daar dan wel eens kinderen zitten en vind t knap, die van mij houden dat niet vol.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er ooit weleens geweest, tijdens de wedstrijd wordt er zeker niet gepraat, zeker tijdens de finale niet.
Netwerken ja, maar ik zou toch echt niet gaan FOK!ken als ik bij de finale van ABN-AMRO zatquote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niet daar werk 🤣 ik kan voor mijn werk dan weer wel prima ook hier actief zijn 🤣 en mensen die daar zijn zitten gewoon ook op hun mobiel hoor.. of te netwerken...
quote:Op zondag 15 februari 2026 10:25 schreef TantePien1990 het volgende:
Met tranen in mijn ogen keek ik naar de story’s van Jade. Dat meisje heeft mijn hart al heel lang in z’n greep. Wat een onwijs mooi, lief en dappere meid is dat zeg.
Haar verjaadgsfeest gisteravond was een groot feest, en als je haar dan ziet zitten, op een hoge kruk, omdat staan te veel kost. Haar ouders er naast. Ja sorry, ik heb het me tranen gezien. Zoveel ellende en dan zo’n leven/feest.
Zouden dames als DBM en Sanneke hun wel eens voorbij zien komen? Denk het wel, maar vooral die eerste zal daar ‘niet naar kunnen kijken’ want het roept vast ‘trauma en ziekenhuis herinneringen op’ 😭 Dat is wat ik denk hoor, zo is zij wel, alles op zichzelf betrekken
Voor mij is Jade in elk geval een enorme inspiratiebron. En met heel veel liefde en plezier heb ik regelmatig haar acties financieel gesteund! ik ook inderdaad. Dat deed ik toen ook met die lieve Mila 😢
Het is voor kinderen ook lastig om zo lang hun mond te houden, of ze moeten hele grote liefhebbers zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t bij tenniswedstrijden sowieso altijd heel stil. Zie daar dan wel eens kinderen zitten en vind t knap, die van mij houden dat niet vol.
Mis ik iets? Ik zit momenteel gewoon op de bank in afwachting van het schaatsen... nu 3x gezegd dat ik niet in ahoy ben 🤷 maar 👍quote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netwerken ja, maar ik zou toch echt niet gaan FOK!ken als ik bij de finale van ABN-AMRO zat
Maar ik ben hartstikke offtopic
Dat was me na de eerste keer al duidelijk hoorquote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mis ik iets? Ik zit momenteel gewoon op de bank in afwachting van het schaatsen... nu 3x gezegd dat ik niet in ahoy ben 🤷 maar 👍
quote:Op zondag 15 februari 2026 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze weet iedereen overal mee voor haar wagentje te spannen. Nu had ze zelf al veel langer haar best kunnen doen om te sparen en voor te bereiden maar is ze ineens zo zielig en geen capaciteiten e.d.
Krijg dan geen kind(eren) en ga lekker begeleid wonen. Zelfs mijn 18 jarige heeft al dit verstand, en zegt ik wil geen kinderen want ik kan die zorg niet dragen! Keuzes maken met geld is ook heel lastig, dus dan moet je andere keuzes maken mbt wonen/kinderen. Hoe sneu ook!
Die story over het vroeg wakker worden en weinig eten vind ik ook dubieus…
Hier ook. Totaal geen empathie voor Dion en Sanneke. Misschien ben ik hard, maar het stoort me mateloos dat ik hard werk en alles zelf regel en betaal en dat anderen bewust niet werken en klaplopen.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.
En daar zie ik iemand die tikkies opent voor van alles, schooit om spullen en man/vrouwkracht en samenwerkingen.
Die om zich heen slaat als mensen tips of ervaringen delen ‘want niet om gevraagd en ze weet het zelf allemaal wel’
Waar we nog niet 1 ingepakte doos hebben gezien, of een soplapje door een keukenkastje omdat ze de mobilhome schoon op zullen moeten leveren.
Ik heb er dan weer geen probleem mee als je mijn (en veel anderen) gevoel voor/gebrek aan empathie tranentrekkend vindt.
Bob is echt een grote liefhebber, die heeft al gevraagd of hij volgend jaar mee kan doenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is voor kinderen ook lastig om zo lang hun mond te houden, of ze moeten hele grote liefhebbers zijn.
Ze zitten nu in een huurwoning en dit huis is ook niet gekocht! Heeft ze ooit eens verteld, alleen het huis in NL is wel gekochtquote:Op zondag 15 februari 2026 13:13 schreef Harper het volgende:
Elise Boers en Wout kochten weer eens een nieuw huis. Dichterbij de school van de jongens (op Ibiza). Wat ik me wel kan voorstellen al vraag ik me af waarom ze dat niet bedachten toen ze hun huidige huis kochten.
Ze plaatste een post dat ze twijfelden aangezien het huis nog niet af was (niet afgewerkt, geen zwembad). Maar de eigenaar zou het allemaal in orde brengen dus toch gedaan en nu de sleutels al.
Ik hoop voor hen dat het daadwerkelijk goed komt. Ik weet hoe het er daar aan toe gaat en vind het enorm tricky. Ze hebben de sleutel dus betaald neem ik aan. Of je dan nog kan eisen dat er nog flink wat aanpassingen moeten komen?
Ik kijk niet bij haar maar van wat ik hier lees zou hij inderdaad zomaar overprikkeld kunnen raken door zijn moeder.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
Amandelen dacht ikquote:Op zondag 15 februari 2026 17:28 schreef proud_mami het volgende:
Waaraan is Parker van Maike aan geopereerd trouwens?
Laat mij dan, in bepaalde situaties en bij bepaalde mensen, maar hard zijn maar ik heb echt een hekel aan mensen die zichzelf slachtoffer van het leven voelen zonder er iets aan te (willen) doen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hier ook. Totaal geen empathie voor Dion en Sanneke. Misschien ben ik hard, maar het stoort me mateloos dat ik hard werk en alles zelf regel en betaal en dat anderen bewust niet werken en klaplopen.
Ja dat zei iemand anders vanmiddag ook al. Dat wist ik niet en maakt de situatie anders.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:30 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Ze zitten nu in een huurwoning en dit huis is ook niet gekocht! Heeft ze ooit eens verteld, alleen het huis in NL is wel gekocht
En alles moet weer nieuw.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:35 schreef Mallorcameisje het volgende:
Goh en Kyra hengelt ook naar een samenwerking voor haar home make over 🙃 Schaamteloos die fluflu’s😭
Volgensmij amandelen idd. Ik vind dat het mannetje er knap bij zit. Mijn dochtertje, is een halfjaar ouder en afgelopen week geopereerd aan keel/neus amandelen + buisjes en die zit er niet zo leuk bij. 🫣quote:
Die kinderkamers zijn al zo vaak gedaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En alles moet weer nieuw.
Inclusief de kinderkamers die net gedaan zijn.
Heeft verder ook niks te doen dan shoppen.
Nou idd, dat krijg je als je je alleen maar binnen die 4 muren begeeft...quote:Op zondag 15 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
En alles moet weer nieuw.
Inclusief de kinderkamers die net gedaan zijn.
Heeft verder ook niks te doen dan shoppen.
Plus dat het kind volgens mij ook helemaal geen neuro divergente diagnose heeft behalve die moeder hem gelabeld heeftquote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder.
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:32 schreef Snaky het volgende:
Ik word echt niet goed van dbm met haar overprikkel geklets. Kan dat kind gewoon een keer zijn dag niet hebben? Misschien heeft hij wel teveel prikkels van de hele week thuis zitten met zijn hysterische moeder. 100% die kinderen worden daar sowieso heel klein gehouden. Misschien daarom wel zo aan het stieren, te weinig uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |