Ze zaten er allemaal vanavond op de bank, behalve Sam's vriendin. Ik lees vaker over dat Sam iets niet wil en ik geloof dat niet zo. Hij is zéér regelmatig thuis en te zien op haar stories; ik heb niet het gevoel dat ie tegen z'n zin wordt gefilmd. Dat "niet gefilmd willen worden in Noorwegen" vond ik dan ook wat toneelspel, er gebeurt m.i. niets wat hij niet wil en hij is mondig genoeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:11 schreef Shuri het volgende:
[..]
Zeker wonen ze samen en dankzij Annemarie en haar totale blindheid voor privacy weten de meeste volgers ook waar, ondanks dat Sam dat niet wil. Zijn vriendin was eerder veel vaker in beeld, maar ze zal het gewoon druk hebben.
Dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ouders houden natuurlijk ook wel van een drankje 🫣
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd wordquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Ik drink nooit maar mijn dochters drinken ook wel shotjes of een flesje flügel bij het uitgaan.
Jeugd he
Brand losquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:44 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die familiekoetlife volgt? Ik heb wat vragen.
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Ik drink nooit maar mijn dochters drinken ook wel shotjes of een flesje flügel bij het uitgaan.
Jeugd he
Dit.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.
Nee dat woord heeft ze van lot beukers. Die ze volgt en af en toe tagt. Die gebruikt dat woord heel veel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat woord heeft ze gewoon van Chatgpt geleerd
Vaak doen ze het als je er niet bij bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik vind shotjes en flugel niet ok voor een 16-jarige, en dat heb ik mijn knd ook altijd heel duidelijk meegegeven. Samen drinken zou niet in me opkomen.
Klopt maar het is daar ook zo'n volle mega bende. Ze moet ook luchten dat kan haast niet want ze is altijd de hort opquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Die schimmelellende bij HvK houdt ook niet over, wat een gedoe
Nou mijn middelste werkt in de horeca, bar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:37 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
Onderzoek laat zien dat verbod op alcohol onder de 18 de beste aanpak is.
Ik weet niet of dat mee speelt, ik ben altijd tegen drank geweest, dus niet genormaliseerd maar mijn dochter drinkt ook ,quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd word
Neehoor, want een afvoerbuis was (ook) stuk, dat is gefixt.quote:Op zondag 15 februari 2026 07:35 schreef Missinglink24 het volgende:
Bah bah wat een ellende hij HVK gewoon weer lekkage
Voor niks dagenlang zonder badkamer en toilet gezeten dus.
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:50 schreef Moosert het volgende:
Ik heb vanavond (carnaval) de vakantie ingeluid met mijn zoon van 15 door samen een flesje Flugel te drinken maar verder drinkt hij niet en geeft hij er ook niks om. Hij wilde het gewoon eens proberen. En als ik om mijn heen kijk naar kinderen van vrienden en neefjes en nichtjes is het denk ik naïef om te denken dat ze voor hun 18de niet gaan drinken. Maar goed, iedereen heeft daar z'n eigen mening over en manier in.
Ik wilde kijken bij mijngelukje maar ben blijkbaar geblokkeerd 😆. Heb daar ooit in het verleden één keertje gekeken. Is toch te erg? Ook wel grappig omdat iemand dus serieus de moeite neemt om te kijken wie de stories heeft bekeken en dan kijkt wie wel en niet wordt geblokt
Klopt. Zij blokkeerde mij direct nadat Debbie en Am mij blokkeerden.quote:Op zondag 15 februari 2026 07:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.
Aha, ja bij Debbie en AM inderdaad ook 😁quote:Op zondag 15 februari 2026 07:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zij zat in een lijtnje met Debbie en AM. Als je bij een van hen geblokkeerd bent, dan ook bij haar.
Ik vind dat ook niet normaal, hoe die Lotte Ballijns erbij lag na die operatie, schrok ik echt van dan maar een los velletje hier en daar. Ben ook geen 20 meer denk ik danquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:05 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Sanneke te janken om een nieuwe accu. Kom met je reet van de bank af. Probleem opgelost als je twee dagen werkt. 🤪
Lipodeem is erg vervelend. Maar vond het op de foto’s erg mee vallen, daarnaast is de kans zeer aanwezig dat de klachten gewoon blijven. Maar goed schrik ervan wat voor ingrijpende flu flu operaties ondergaan om het perfecte plaatje uit te stralen. Onder de mom van zelf liefde bla bla. Zoals bv die Faye Bone ook…
Ik vind een lichaam puur natuur zoveel krachtiger.
Had je vroeger niet bij mij thuis moeten zijn 🙈 mijn ouders grepen elke gezellige gelegenheid voor een drankje. Ik spuugde er voor heen ook niet in maar na mn 30ste wordt het allemaal wat zwaarder en vind ik niet veel meer aan die brakke dagen, zeker niet met 3 kleine kids. Snap daarom ook helemaal niks van MB dat zij oplaadt van drank. Ik slaap juist ontzettend slecht ben 2 dagen van de leg brrrquote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze krijgen het op jonge leeftijd van thuis uit mee, dat vind ik niet ok dat het zo genormaliseerd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |