Dat bedoelde ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik heb een andere hygiëne standaard.
Maar het was niet mijn bedoeling een "hoe vaak gaat jouw kind in bad" discussie te ontketenen.
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:05 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet hoor.
Maar meer dat het best normaal is om niet dagelijks je haren te wassen, zoals daar dus kennelijk gebeurde. Het is ook helemaal niet gezond, maar dat terzijde.
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Floor Nagelkerke met een flesje Flugel in haar mond, die is toch pas net 16 geworden?
Of is dat haar nieuwe social beleid, dat ze heeft uitgewerkt ?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rensquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
Dan kom ik maar van m'n handen af 🥴.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
En verder ga ik nu op mn handen zitten.
Ook echt belangrijk om te vermelden , dat ze gaat afsluitenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:17 schreef Miepje77 het volgende:
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
Ik heb hem vanavond nog gezien, toen ze aan tafel zaten en hij en Julia op het punt stonden om weg te gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rens) in beeld.
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
Zoals zo veel 16 jarigen doen dus, en ja het mag niet maar gebeurt overalquote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Maar he, stoer hoor!
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
De relatie van Jim is uit. Hij postte sindsdien een paar keer over zijn reptielachtige (?) huisdieren. Ik vond het wat creepy maar ik ben dan ook geen dierenliefhebber, anders dan een hond of kat. Rens kwam vandaag nog voorbij op de stories. De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:33 schreef Harper het volgende:
[..]
Gelukkig word je op je wenken bediend.
Floor, dat was de dochter met een swastika op haar broek 2 jaar geleden toch? Niemand die het door had, behalve de kritische volgers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Maar he, stoer hoor!
Ja oke, zo ver had ik niet meer nagedacht. Ik volg AM niet meer omdat ze vreselijk in mn irritatie zone zit haha. Maar nee, dan zou ik dagelijks idd even snel douchen en eruit!! Met al dat zand, paardrijden etc, idd niet hygiënisch mijn inziens.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.
[..]
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.
Ja dat was heel schattig. Leuk dat de gemeente zoiets mogelijk maakt!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind dat Judith (noordzij) steeds meer reclame maakt op haar account (wat ik erg jammer vind). Maar kan bij haar nog steeds ontzettend genieten van de beelden met Pip. Nu ook dat ze samen voor een dag trouwen in het stadhuis. Echt aandoenlijk 🥰
Zeker wonen ze samen en dankzij Annemarie en haar totale blindheid voor privacy weten de meeste volgers ook waar, ondanks dat Sam dat niet wil. Zijn vriendin was eerder veel vaker in beeld, maar ze zal het gewoon druk hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Cattolica het volgende:
De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.
Ik ben ook verbaast. Ik heb ook precies zulke bovenbenen, altijd al aan de stevigere kant geweest zelf toen ik nog erg slank was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:08 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
Ouders houden natuurlijk ook wel van een drankje 🫣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar he, stoer hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |