abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220099570
Floor Nagelkerke met een flesje Flugel in haar mond, die is toch pas net 16 geworden?
pi_220099594
Sanneke te janken om een nieuwe accu. Kom met je reet van de bank af. Probleem opgelost als je twee dagen werkt. 🤪

Lipodeem is erg vervelend. Maar vond het op de foto’s erg mee vallen, daarnaast is de kans zeer aanwezig dat de klachten gewoon blijven. Maar goed schrik ervan wat voor ingrijpende flu flu operaties ondergaan om het perfecte plaatje uit te stralen. Onder de mom van zelf liefde bla bla. Zoals bv die Faye Bone ook…

Ik vind een lichaam puur natuur zoveel krachtiger.
pi_220099597
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:58 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik heb een andere hygiëne standaard.
Maar het was niet mijn bedoeling een "hoe vaak gaat jouw kind in bad" discussie te ontketenen.
Dat bedoelde ik ook niet hoor.
Maar meer dat het best normaal is om niet dagelijks je haren te wassen, zoals daar dus kennelijk gebeurde. Het is ook helemaal niet gezond, maar dat terzijde.
pi_220099692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:05 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik ook niet hoor.
Maar meer dat het best normaal is om niet dagelijks je haren te wassen, zoals daar dus kennelijk gebeurde. Het is ook helemaal niet gezond, maar dat terzijde.
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
En verder ga ik nu op mn handen zitten.
pi_220099704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Floor Nagelkerke met een flesje Flugel in haar mond, die is toch pas net 16 geworden?
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Maar he, stoer hoor! :wtf:
pi_220099705
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
pi_220099726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Tahini het volgende:
Is alle aanhang bij de familie Geerts weg? Herinner me dat er één relatie (Sam of Jim?) uit was maar zie Rens en de andere schoondochter ook nooit meer.
Of is dat haar nieuwe social beleid, dat ze heeft uitgewerkt ?
pi_220099755
quote:
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rens ;) ) in beeld.
pi_220099831
Ah, die heb ik dan gemist :)
pi_220099931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:24 schreef Tahini het volgende:
Ah, die heb ik dan gemist :)
Gelukkig word je op je wenken bediend.
pi_220099944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze gaan maar 2x per week in bad, dus dagelijks is sowieso niet aan de orde daar.
Dan kom ik maar van m'n handen af 🥴.

Ik vind persoonlijk dat samen in bad, twee keer per week, en de overige dagen "met een washandje", sowieso geen hygiëne standaard. Gewoon dagelijks douchen, van top tot teen inzepen en afspoelen. Wel gezond, niet gezond, het gebeurt al 100 jaar zo in mijn huishouden. Alles anders dan dit is gewoon vies en luiheid.

Ik regeer op wat AM laat zien en hoe iemand anders hier dit doet, kan me niet schelen.

Gaat de familie G weleens naar de kapper? Velen hebben een volle bos met haar, maar het ziet er allemaal wat teveel uit. Voor welke maand staat dit op de planning, vraag ik me af, want heb het de afgelopen zes maanden nog niet gezien.
pi_220099972
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:17 schreef Miepje77 het volgende:
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
Ook echt belangrijk om te vermelden , dat ze gaat afsluiten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220099977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Rens was vorige week nog (heel duidelijk, want Rens ;) ) in beeld.
Ik heb hem vanavond nog gezien, toen ze aan tafel zaten en hij en Julia op het punt stonden om weg te gaan.
pi_220100025
quote:

[..]
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.
pi_220100029
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:13 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik zag het ook. Maar geloof dat het dopje erop zat (en hopelijk blijft dat ook zo).
Zoals zo veel 16 jarigen doen dus, en ja het mag niet maar gebeurt overal
pi_220100044
quote:

[..]
Ik vind t ook niet hygiënisch, ze gaan naar scouting en paardrijden. Ze spelen regelmatig buiten, ze hebben lang haar wat vaak los hangt.
quote:
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.
pi_220100076
quote:
De relatie van Jim is uit. Hij postte sindsdien een paar keer over zijn reptielachtige (?) huisdieren. Ik vond het wat creepy maar ik ben dan ook geen dierenliefhebber, anders dan een hond of kat. Rens kwam vandaag nog voorbij op de stories. De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.
pi_220100094
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:33 schreef Harper het volgende:

[..]
Gelukkig word je op je wenken bediend.
🤣
pi_220100121
Ik vind dat Judith (noordzij) steeds meer reclame maakt op haar account (wat ik erg jammer vind). Maar kan bij haar nog steeds ontzettend genieten van de beelden met Pip. Nu ook dat ze samen voor een dag trouwen in het stadhuis. Echt aandoenlijk 🥰
pi_220100128
quote:

[..]
Floor, dat was de dochter met een swastika op haar broek 2 jaar geleden toch? Niemand die het door had, behalve de kritische volgers.
Tja, Jan en Sofie vinden alles best, zolang ze maar geen last vd knd hebben..
pi_220100228
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
[..]
Esmee werkt (denk ik) onregelmatig, dus zal minder vaak bij de schoonfamilie zijn.
Ja oke, zo ver had ik niet meer nagedacht. Ik volg AM niet meer omdat ze vreselijk in mn irritatie zone zit haha. Maar nee, dan zou ik dagelijks idd even snel douchen en eruit!! Met al dat zand, paardrijden etc, idd niet hygiënisch mijn inziens.
pi_220100435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:51 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind dat Judith (noordzij) steeds meer reclame maakt op haar account (wat ik erg jammer vind). Maar kan bij haar nog steeds ontzettend genieten van de beelden met Pip. Nu ook dat ze samen voor een dag trouwen in het stadhuis. Echt aandoenlijk 🥰
Ja dat was heel schattig. Leuk dat de gemeente zoiets mogelijk maakt!
Toch vind ik dat zeer geregeld de camera neerzetten en de gesprekjes die je met je kind hebt opnemen echt heel raar en ook ongemakkelijk om te kijken. Te privé.
En vreselijk veel reclame inderdaad. Heel jammer.
Van het nieuwe huis snap ik niks. De keuken en woonkamer zijn klein, de bijkeuken relatief groot maar daar moet zelfs gefietst worden en haar "werkkamer" heeft alleen kastjes en wat decoratie?
pi_220100464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 21:48 schreef Cattolica het volgende:

De vriendin van Sam loopt de deur niet plat, heb ik het idee. Ik weet niet of zij en Sam überhaupt samenwonen.
Zeker wonen ze samen en dankzij Annemarie en haar totale blindheid voor privacy weten de meeste volgers ook waar, ondanks dat Sam dat niet wil. Zijn vriendin was eerder veel vaker in beeld, maar ze zal het gewoon druk hebben.
pi_220100567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:08 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷‍♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
Ik ben ook verbaast. Ik heb ook precies zulke bovenbenen, altijd al aan de stevigere kant geweest zelf toen ik nog erg slank was.
Never know. Dacht gewoon dat ik veel celluite had. Ik leer hier nog eens wat. 🫣
pi_220100727
quote:

[..]
Ouders houden natuurlijk ook wel van een drankje 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')