abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220097839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zit juist te denken om te ontvolgen. Vind het maar saai.
Ik ook! Weet niet zo goed waarom, maar haar posts zijn zo dodelijk saai en ze heeft niets onderscheidends. Een beetje een wannabe influencer, net niet.
pi_220097897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:47 schreef Trenchcoat het volgende:

[..]
Ik ook! Weet niet zo goed waarom, maar haar posts zijn zo dodelijk saai en ze heeft niets onderscheidends. Een beetje een wannabe influencer, net niet.
Het is inderdaad geen juicy content of content waar je je lekker aan kan ergeren. Het bevestigt wel mijn idee dat zij zich (teveel) heeft laten meeslepen in haar relatie met Michelle en Koen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220097940
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze lijkt ook oprecht gelukkig te zijn. 🌼
Dat leek ze bij de poly ook, ik trap er niet meer in😉
pi_220097977
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit.
Die drie hebben maandenlang een toneelstuk opgevoerd en twee ervan doen dat nog.
Ik wil blijven.
pi_220098110
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
pi_220098163
Ik hoop niet dat Sanneke te snel beslist over het kopen van gekleurde verf, behang en laminaat. Ze heeft het huis tenslotte pas één keer kort gezien en misschien kunnen ze beter eerst met de basis beginnen; schoonmaken, alles (laten) opmeten, behang verwijderen, muren/plafond sauzen en verfklaar maken etc. Ik heb het idee dat ze een paar stappen overslaan, al met de inrichting bezig zijn en welk wandje het beste gebruikt kan worden voor het maken van content.
pi_220098205
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:22 schreef Cattolica het volgende:
Ik hoop niet dat Sanneke te snel beslist over het kopen van gekleurde verf, behang en laminaat. Ze heeft het huis tenslotte pas één keer kort gezien en misschien kunnen ze beter eerst met de basis beginnen; schoonmaken, alles (laten) opmeten, behang verwijderen, muren/plafond sauzen en verfklaar maken etc. Ik heb het idee dat ze een paar stappen overslaan, al met de inrichting bezig zijn en welk wandje het beste gebruikt kan worden voor het maken van content.
Woningstichting hoort de woning sausklaar op te leveren. Tenminste hier dan.
Een verkeerd verfje is geen ramp. En ze hebben een plattegrond, dus de maten zijn ook bekend. Tis allemaal niet zo ingewikkeld toch.
pi_220098333
De fotos die ze eerder liet zien was absoluut niet saus klaar. Het is kaal beton met verkleuringen en schade. Zo hebben ze het hier ook opgeleverd. Was niet gelijk te verven door alle oneffenheden.
Eerst Renovlies gedaan, dat daarna gesaust. En sommige muren alleen structuur design behang.

Ze hebben nu verf gekocht. Voor muren waar niet gelijk verf op kan maar voorbehandeling nodig hebben. Ze gaat nu te weinig verf, vijf lagen lopen smeren ofzo?

Och och alle klaag content die hier weer uit volgt ...

Helaas komen ze er pas volgend weekend achter aangezien ze na de sleutel maandag natuurlijk een week lang niks kunnen doen.
pi_220098379
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:26 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Woningstichting hoort de woning sausklaar op te leveren. Tenminste hier dan.
Een verkeerd verfje is geen ramp. En ze hebben een plattegrond, dus de maten zijn ook bekend. Tis allemaal niet zo ingewikkeld toch.
Een verkeerd verfje lijkt me in hun geval wel een ramp. Gezien de financiën en tijd dan.
Buiten dat zou ik ook eerst eens bezig gaan met bijv. schoonmaken. Als je wat meer tijd in het huis doorbrengt zie je hoe het licht valt etc. Zij laten zich nu leiden door aanbiedingen heb ik het idee. Maar in hun geval zal dat nodig zijn. Gekleurde muurverf vind ik al een bijzondere keuze als je geen rooie cent hebt.
Ik wil blijven.
pi_220098488
Gekleurde muurverf hoeft niet veel duurder te zijn dan witte verf.
pi_220098713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een verkeerd verfje lijkt me in hun geval wel een ramp. Gezien de financiën en tijd dan.
Buiten dat zou ik ook eerst eens bezig gaan met bijv. schoonmaken. Als je wat meer tijd in het huis doorbrengt zie je hoe het licht valt etc. Zij laten zich nu leiden door aanbiedingen heb ik het idee. Maar in hun geval zal dat nodig zijn. Gekleurde muurverf vind ik al een bijzondere keuze als je geen rooie cent hebt.
Witte verf was hier ook in 1x dekkend en alle muren met kleur hebben we 2x moeten doen. Kostte dus ook weer meer, maar daar hadden we al rekening mee gehouden. En dan heb ik het nog maar niet over de muren die gedaan zijn met huismerk mengverf, die moesten eigenlijk na 1,5 jaar alweer opnieuw gedaan worden.
pi_220098719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:48 schreef Loveischocolala het volgende:
Gekleurde muurverf hoeft niet veel duurder te zijn dan witte verf.
Als wij alle wanden wit hadden laten sauzen waren we echt veel minder geld kwijt geweest. En dat verschil zat niet in de manuren.
Ik wil blijven.
pi_220098745
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Met oprecht bedoel ik ook oprecht. Veel minder geregisseerd allemaal.
pi_220098771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 16:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
Ik kende haar niet, dus even gekeken. Maar dit is inderdaad toch geen lipoedeem? Als dat zo is wat heb ik zelf dan wel niet 🤔🫣🤣
pi_220098776
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als wij alle wanden wit hadden laten sauzen waren we echt veel minder geld kwijt geweest. En dat verschil zat niet in de manuren.
Als je zelf alles verft.. hun laten het sowieso niet doen.
pi_220098795
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷‍♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
pi_220098843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:07 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Als je zelf alles verft.. hun laten het sowieso niet doen.
Het prijsverschil zat bij ons niet in de manuren. Het prijsverschil zat hem in de verf.
Ik wil blijven.
pi_220098851
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:36 schreef AppelsEieren het volgende:
De fotos die ze eerder liet zien was absoluut niet saus klaar. Het is kaal beton met verkleuringen en schade. Zo hebben ze het hier ook opgeleverd. Was niet gelijk te verven door alle oneffenheden.
Eerst Renovlies gedaan, dat daarna gesaust. En sommige muren alleen structuur design behang.

Ze hebben nu verf gekocht. Voor muren waar niet gelijk verf op kan maar voorbehandeling nodig hebben. Ze gaat nu te weinig verf, vijf lagen lopen smeren ofzo?

Och och alle klaag content die hier weer uit volgt ...

Helaas komen ze er pas volgend weekend achter aangezien ze na de sleutel maandag natuurlijk een week lang niks kunnen doen.
Klopt, alleen ik ga er vanuit dat de woningstichting nog renovlies erop doet?

Zo was het hier. Veel verschil tussen de regio's misschien.
pi_220099052
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:08 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou als dat zo is dan heb ik zeker lipoedeem maar had/heb daar dus geen idee van 🤷‍♀️
En ja ik heb hele zere en zware benen maar ik weet niet anders dan dat dat door mijn Longcovid komt
Het schijnt dat ruim 10% van de vrouwen lipoedeem heeft. Niet iedereen even erg natuurlijk, maar het kan kennelijk wel vervelende klachten geven. Ik snap best dat iemand daar vanaf wil. Kirsten was volgens mij ook wel wat afgevallen in het afgelopen jaar. Lijkt me ook vervelend als dat laatste beetje (lipoedeem) vet er niet af gaat, wat je ook doet.
pi_220099114
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Het schijnt dat ruim 10% van de vrouwen lipoedeem heeft. Niet iedereen even erg natuurlijk, maar het kan kennelijk wel vervelende klachten geven. Ik snap best dat iemand daar vanaf wil. Kirsten was volgens mij ook wel wat afgevallen in het afgelopen jaar. Lijkt me ook vervelend als dat laatste beetje (lipoedeem) vet er niet af gaat, wat je ook doet.
Nouja dat herken ik wel. Ben altijd wel aan de zware kant geweest maar ook in de tijden dat ik wat lichter was bleven mijn benen flink.
pi_220099145
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 19:17 schreef Miepje77 het volgende:
AM gaat haar Insta afsluiten. 35 stories later nog niet afgesloten...
40
pi_220099301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:59 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
heb je net de hele godganse dag in die hottub gezeten moet je ook nog eens in bad.
en dat woord eigenaarschap ik krijg daar zo de kriebels van.
wat maakt het nou uit dat de 1 meer doet in het huis als de ander.
als je zit dat iets gedaan moet worden dan pak je dat toch gewoon op.
als ik aan het werk ben doet mijn man ook gewoon de was, ik ben geen eigenaar van de vuile was en hij ook niet.
het komt zoals het komt (of is dit nou weer een AM uitspraak :@ )
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Maar he, het staat zo op de planner.
Net als nu elke dag zuurdesem tosti´s met kipfilet, spinazie en boursin. Mag een gewone ham-kaas tosti ook of kan dat niet want demammavan heeft dit zo bedacht gelezen in een kookboek dat ze moet promoten?
pi_220099322
Oh sorry, ik ben mosterd.
Ook lekker op een tosti trouwens :)
pi_220099450
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 20:14 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt, alleen ik ga er vanuit dat de woningstichting nog renovlies erop doet?

Zo was het hier. Veel verschil tussen de regio's misschien.
Het is echt per woningbouw anders
Hier mag je alle muren verven in de gekste kleuren en hoef je het niet wit op te leveren
Wel waren alle vloeren en gordijnen verwijderd, blij toe want de vorige bewoner nam het niet zo nauw met de hygiëne en had 4 grote honden

Nieuwe vloer gordijnen witgoed en alles wat erbij komt kijken, denk dat ik ongeveer net zoveel als Sanneke had, zo goed als niks alleen een kast en een bank, heeft me denk ik 3000-4000¤ gekost
Dus ik wens haar veel succes met alle wensen die ze heeft en een leuk behangetje voor der content kamer
pi_220099509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:37 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Mijn kind gaat ook zo vaak in bad en wast haar haren niet. Overigens doen we dan maar 2 of 3x per week en zo nodig vaker. Is best normaal volgensmij.
Ik heb een andere hygiëne standaard.
Maar het was niet mijn bedoeling een "hoe vaak gaat jouw kind in bad" discussie te ontketenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')