Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
Eens. En waarom zou ze ook wachten tot het veel erger wordt. Vooral als ze er nu al last van heeft.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
Zit juist te denken om te ontvolgen. Vind het maar saai.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
En waarschijnlijk te simpel om te kunnen bedenken dat je extra moet kopen voor snijverlies etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
Ze heeft het over een woning met verdieping, maar zonder zolder. Dan heb je het gehad met 80-90m2 denk ik. Dan gaat ze het met 500,- niet redden. Zelfde als met de weekboodschappen, steeds alleen de bon van Lidl delen, terwijl ze ook bij AH en Plus komt en bij Hema ook eten meeneemt. Zo kan ik ook doen of ik goed met geld om kan gaanquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
heb je net de hele godganse dag in die hottub gezeten moet je ook nog eens in bad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.
En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.
En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:01 schreef Jenn1806 het volgende:
Weeeeer soep en zuurdesem tosti met spinazie, kipfilet, roomkaas en mozzarella bij de familie Geerts.. Deze keer dan als avondeten ipv lunch, worden ze dat daar nooit zat? 😅 Oh en Jim komt eten! Zo bijzonder dat ze het echt even moet vermelden bij haar story over soep🫣
Ze lijkt ook oprecht gelukkig te zijn. 🌼quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
Dat woord heeft ze gewoon van Chatgpt geleerdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!
Wel even bakpapier tussen de kookpunt grill he…quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈
Plus dat die 10 euro zonder ondervloer en plinten is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
Mijn kind gaat ook zo vaak in bad en wast haar haren niet. Overigens doen we dan maar 2 of 3x per week en zo nodig vaker. Is best normaal volgensmij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |