abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220096047
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220096222
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
pi_220096398
Maarten in zijn uggs en strakke spijkerbroek 🫣
pi_220096546
TMI

[ Bericht 99% gewijzigd door proud_mami op 14-02-2026 22:41:26 (TMI) ]
pi_220096554
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220096561
Lipoedeem is geen pretje, daarnaast schildklierproblemen, dus afvallen voor dbm is lastig(er), maar niet onmogelijk.
Die zogenaamde voor en na foto's, ik zie het verschil niet. Misschien moet ze voor en na foto's doen als ze dezelfde kleding aanheeft. Ik vind het ook wel lastig te geloven dat ze zo veel cm's kwijtraakt maar geen gewicht.
Maar goed, ik heb er wat dat betreft ook weinig verstand van, dus misschien kan dat wel.
pi_220096564
Wat een gezeur weer bij Sanneke. Niks is goed bij de bouwmarkten, een emmer kleur verf gekocht, dat was het kennelijk. Volgens mij zegt ze behang te krijgen? Dus daar gaat iemand zijn portemonnee trekken, of samenwerking. Maar ze wil wel leuk behang om in de derde slaapkamer content te kunnen maken, want dat kan nu nergens leuk. Zij heeft echt haar prioriteiten verkeerd. Zie nou eerst maar eens dat je komende weken uberhaupt je handen gaat laten wapperen, onee dat wil ze niet.
pi_220096723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 16:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn gelukje heeft geen ernstige lipodeem… Heb het vele malen ernstiger gezien. Ze is gewoon onzeker, zulke benen zie ik zo veel op het strand 🤭
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
pi_220096793
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.

En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
pi_220096925
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Dit is onzin, het is heel herkenbare lipoedeem en hoe het eruit ziet zegt niks over de klachten die je erdoor ervaart. Het kan ook bij lichte stage 1 heel pijnlijk zijn.
Eens. En waarom zou ze ook wachten tot het veel erger wordt. Vooral als ze er nu al last van heeft.

Wel jammer dat het in ernstige gevallen niet vergoed wordt door de zorgverzekeraar.
pi_220097027
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
Ik wil blijven.
pi_220097195
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Als Sanneke zegt voor 500 euro laminaat te kunnen kopen en ze heeft laminaat van 10 euro p/m2 uitgezocht dan hebben ze een klein huis.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
pi_220097213
Ik zie ook niet echt verschil op de foto's van DBM, maar de foto's zijn ook niet echt goed te vergelijken.
pi_220097263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Leuk om te zien dat Jacqueline, sinds ze uit de poly bubbel is, meer herkenbare content deelt in plaats van het perfecte gestileerde en bewerkte plaatje.
Zit juist te denken om te ontvolgen. Vind het maar saai.
pi_220097276
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze aan 50m2 genoeg heeft voor de hele woning. Zal wel voor alleen beneden zijn dan.
En waarschijnlijk te simpel om te kunnen bedenken dat je extra moet kopen voor snijverlies etc.
pi_220097294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze heeft het over een woning met verdieping, maar zonder zolder. Dan heb je het gehad met 80-90m2 denk ik. Dan gaat ze het met 500,- niet redden. Zelfde als met de weekboodschappen, steeds alleen de bon van Lidl delen, terwijl ze ook bij AH en Plus komt en bij Hema ook eten meeneemt. Zo kan ik ook doen of ik goed met geld om kan gaan ;)
  zaterdag 14 februari 2026 @ 17:59:29 #17
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220097385
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:23 schreef Harper het volgende:
Komt Lot Geerts uit bad met dezelfde staart/vlecht als die ze ervoor had? Dus niet gewassen?
Bah.

En wat een gezever weer over hoe je gelijkwaardige relatie krijgt. Tja, als je na je studie niet gaat werken en 20 jaar huismoeder bent, dan kan dat best lastig zijn. Gelukkig gaat het in de meeste gezinnen anders vanaf de start. Maar dat beseft Annemarie zich niet.
heb je net de hele godganse dag in die hottub gezeten moet je ook nog eens in bad.
en dat woord eigenaarschap ik krijg daar zo de kriebels van.
wat maakt het nou uit dat de 1 meer doet in het huis als de ander.
als je zit dat iets gedaan moet worden dan pak je dat toch gewoon op.
als ik aan het werk ben doet mijn man ook gewoon de was, ik ben geen eigenaar van de vuile was en hij ook niet.
het komt zoals het komt (of is dit nou weer een AM uitspraak :@ )
W
Z
E
pi_220097418
Weeeeer soep en zuurdesem tosti met spinazie, kipfilet, roomkaas en mozzarella bij de familie Geerts.. Deze keer dan als avondeten ipv lunch, worden ze dat daar nooit zat? 😅 Oh en Jim komt eten! Zo bijzonder dat ze het echt even moet vermelden bij haar story over soep🫣
pi_220097520
quote:
Bah.

Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!
pi_220097579
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:01 schreef Jenn1806 het volgende:
Weeeeer soep en zuurdesem tosti met spinazie, kipfilet, roomkaas en mozzarella bij de familie Geerts.. Deze keer dan als avondeten ipv lunch, worden ze dat daar nooit zat? 😅 Oh en Jim komt eten! Zo bijzonder dat ze het echt even moet vermelden bij haar story over soep🫣
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈
pi_220097581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:07 schreef Cyan het volgende:
Ze lijkt ook oprecht gelukkig te zijn. 🌼
pi_220097627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Wilde het net zeggen, de term eigenaarschap gaat ze helemaal uitleggen, wellicht weten de volgmoekes hier niks van maar verder weet iedereen die een baan heeft toch wat dat is? AM heeft 25 jaar onder een steen gelegen en gaat allerlei dingen ineens beleven, alles is nieuw voor haar, erg wereldvreemd!
Dat woord heeft ze gewoon van Chatgpt geleerd
pi_220097723
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 18:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het 'recept' van die tosti zal wel in de box komen 🙈
Wel even bakpapier tussen de kookpunt grill he…
pi_220097743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 17:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Plus dat die 10 euro zonder ondervloer en plinten is.
Ik wil blijven.
pi_220097752
quote:
Bah.

Mijn kind gaat ook zo vaak in bad en wast haar haren niet. Overigens doen we dan maar 2 of 3x per week en zo nodig vaker. Is best normaal volgensmij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')