Ik loop ook altijd achter met de was.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik snap niet waarom HVK altijd zo achterloopt met de was. Ze dragen dag in dag uit hetzelfde kleurenpallet wat 's avonds zo bij elkaar de wasmachine in kan.
Natuurlijk zijn dingen soms moeilijk in het leven, dan zoek je adequate hulp. Dan ga je niet je hand ophouden voor mensen die je niet eens kent. Sorry, ik vind het onbegrijpelijk dat je dat steunt. Dat houdt het alleen maar in stand.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het haar niet lukt, dat ze hier hulp bij zou moeten hebben. Ik denk echt dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Ik zie het echt anders, dan verdrinken in zelfmedelijden. Ze verdrinkt, omdat ze geen idee heeft hoe ze het aan moet pakken.
Dit nieuwe huis is een huurhuis? Dat maakt het wel wat anders. Beter.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
In een van haar laatste podcasts verteld ze hier meer over. Volgens mij huurden ze het vorige huis en ook dit huis is volgens mij een huurhuis.
Ik heb best empathie. Maar niet voor mensen die hulp nodig hebben, maar dat bewust afslaan en daardoor (dreigen) vast (te) lopen.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
De empathie van velen hier is tranentrekkend
Ja dit zie ik ook, en er zijn genoeg mensen die dat hebben die ook een gezin hebbenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat het haar niet lukt, dat ze hier hulp bij zou moeten hebben. Ik denk echt dat ze niet weet waar ze moet beginnen. Ik zie het echt anders, dan verdrinken in zelfmedelijden. Ze verdrinkt, omdat ze geen idee heeft hoe ze het aan moet pakken.
Huh? Waar komt dit ineens vandaan? Als je goed leest, dan zie je veel empathie. Maar wel empathie met realiteitszin. Ja er is onbegrip, maar dat komt ergens vandaan.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Nou... stuur Sanneke wat geld en plan een weekje vrij om te helpen zou ik zeggen 👌👍quote:Op zondag 15 februari 2026 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook niet beweren dat jullie anderen niet helpen, als dit zo overgekomen is heb ik het verkeerd verwoord, maar ik vind veel meningen over Sanneke zo hard en wil er alleen de aandacht op leggen dat de dingen die ze doet, of eigenlijk juist niet doet, een oorzaak kunnen hebben.
En noem mij maar naïef hoor, jullie zijn niet de eerste, maar liever dat dan oordelen over mensen waar je niet alles van weet.
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!quote:Op zondag 15 februari 2026 13:52 schreef Danielle_ het volgende:
Ik werd ook lichtelijk moe van Judith die vol trots vertelde dat ze jaarlijks spijbelde voor een tennistoernooi. Want regels, daaraan moet iedereen zich houden behaaaaaalve Judith. Bah.
Dit is ook hoe ik er tegenaan kijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik zei een tijd geleden ook al dat er verschillende kwetsbare vrouwen onder degenen die hier besproken worden zitten. Sommigen zijn sympathiek, en krijgen complimenten. Anderen zijn minder gezellig, misschien met reden, en krijgen nonstop kritiek.
Het is soms goed de situatie van een afstandje te bekijken en beseffen dat je blij mag zijn dat jouw leven anders is.
Ik ook... maar ik heb een waskamer.. denk dat ik helemaal gek zou worden (en vooral wel bij zou zijn) als die zooi in mijn keuken zou liggenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:55 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik loop ook altijd achter met de was.Er is altijd nog genoe wat schoon en fris is, maar er is ook genoeg wat gewassen moet worden.
Ik haat wassen, want er komt nooit een einde aan.
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!
Hier zit het hem inderdaad in. Sanneke heeft hulp gehad en daar, volgens haar, niks aan gehad en weet het zelf altijd beter. Er zijn genoeg mensen geweest die Sanneke tips hebben gegeven, ook uit eigen ervaring, maar ze heeft altijd een weerwoord waarom iets bij haar niet kan of niet zou werken. Zij zit echt in de hoek kan wel/wil niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:59 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb best empathie. Maar niet voor mensen die hulp nodig hebben, maar dat bewust afslaan en daardoor (dreigen) vast (te) lopen.
Want je kan wel zeggen dat je dingen allemaal niet kan, niet overziet door een diagnose. Maar er is ook hulp mogelijk, maar niet als je het nu in eens zou willen omdat het je nu wel uit komt.
Maar Sanneke heeft al lang geen hulp meer omdat ze zich niet kon vinden in de inhoud ervan. Tja, nee een coach vind het idd niet verstandig als je altijd op je gat zit.
Ik ben onwijs dankbaar dat ik een autisme coach heb, die heeft me enorm geholpen ten tijden van verhuizing. Niet met schilderen etc. maar wel met plannen en realistich denken.
Maar het was wel ver rijden!quote:Op zondag 15 februari 2026 14:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is helemaal in haar nopjes, de hele dag gratis parkeren EN gratis eten en drinken!
Ik steun niet het hand ophouden. Ik geef geld aan iemand, waarvan ik denk dat ze het steuntje in de rug kan gebruiken. Net zoals ik dat ook doe als er een actie is binnen de facebookgroep van mijn stad voor een sponsorloop en een kind heeft zelf weinig familie.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:55 schreef Nieve het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dingen soms moeilijk in het leven, dan zoek je adequate hulp. Dan ga je niet je hand ophouden voor mensen die je niet eens kent. Sorry, ik vind het onbegrijpelijk dat je dat steunt. Dat houdt het alleen maar in stand.
Ze gebruikt haar kind ook nog eens op extra sympathie op te wekken
Een prachtige manier om dit dan ook te doen als je hier op dit forum reageert of bent.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:06 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik zei een tijd geleden ook al dat er verschillende kwetsbare vrouwen onder degenen die hier besproken worden zitten. Sommigen zijn sympathiek, en krijgen complimenten. Anderen zijn minder gezellig, misschien met reden, en krijgen nonstop kritiek.
Het is soms goed de situatie van een afstandje te bekijken en beseffen dat je blij mag zijn dat jouw leven anders is.
Uiteraard, zelf kopen had ze nooit gedaanquote:Op zondag 15 februari 2026 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Uiteraard, zelf kopen had ze nooit gedaan
Dit zijn heel vaak gekregen kaarten. Grote kans dat degene die ze aan haar heeft gegeven ook heeft gekregen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.
🤣 maak er 400pp van voor de zondagquote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duur cadeautje, één zo'n kaartje kost minimaal 125.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |