Gekregen want ze heeft ze nog 😂quote:Op zondag 15 februari 2026 14:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze hier enthousiast over is, het is een leuke package, dure kaartjes ook, heeft ze die gehad?
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 maak er 400pp van voor de zondag
Andere dagen tussen de 250 en 350
(De vip lounge arrangement tickets met eten drinken en parking )
Die meubels hebben ze weggedaan. Ze hadden alles weggedaan. Maar opeens bleken ze toch gordijnen en lampen te hebben. Wie weet dus nog meer.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:40 schreef IlseMarije het volgende:
Maar waar zijn de meubels van Sanneke en Dion gebleven dan? Ze huurden nu incl meubels maar woonden hiervoor toch op zichzelf?
Ik snap best dat het allemaal nogal overweldigend is, na eeen haar anderhalf jaar zoeken eindelijk een huis hebben maar dan praat je er op avond samen over en maak je toch een soort van plan? Maar goed ik heb geen autotisme dus die ervaring heb ik niet.
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…quote:Op zondag 15 februari 2026 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wel heel leuk voor Judith dat ze naar dat toernooi kon gaan en de kaartjes heeft gekregen (ik luister nooit naar die praat stories, dus ga uit van wat ik hier lees).
Hopelijk weet zoonlief zich een beetje autonoom fatsoenlijk te gedragen.
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:52 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik luisterde voor jullie even een stukje podcast van Michelle en Iris.
Michelle : Ik kijk zo uit naar de voorjaarsvakantie bij jou op Moreira. Iris ja en ik vooral op de vakantie erna met mijn moeder.......vertelt er uitgebreid over.
Michelle nog een keer: vakantie bij jou met de kids. Iris: Oh ja jij kan zulke goede filmpjes maken....we gaan alle kinderhotspots af en dan maak jij filmpjes met goed muziekje.
Wauw...wat een indrukwekkende vriendschap
Dit waren de eerste minuten. Je begrijpt....ik ben afgehaakt.
Geen carnaval dus meer voor onze Mies? OH en Maud is er altijd bij. Onze maximale moeder Mies kan niks alleen.
Die is net zo gehaaid hoor. Zij kan ook meeliften op het succes, de naam en de connecties van Iris.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.
Ze hebben inderdaad een warme, weliswaar éénzijdige, vriendschap. Dat MCW dat niet doorheeft vind ik bijzonder te noemen. Verder zouden ze binnengekomen vragen over ondernemerschap beantwoorden. Misschien was ik met mijn hoofd meer bij het strijkwerk want ik heb maar één vraag gehoord en verder vooral veel veren in hun eigen hol.
Een vliegreis met 4 kinderen lijkt me ook niet heel verstandig als je van de week nog een flinke waarschuwing van je lichaam hebt gehad. Hopelijk gaat er iemand met haar mee.
Daar heb je gelijk in. Nou wie weet komt Iris dan binnenkort toch een keer naar de boerderij.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:09 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Die is net zo gehaaid hoor. Zij kan ook meeliften op het succes, de naam en de connecties van Iris.
Nee enkel even benoemen dat ze zo vaak horen dat ze zulke goede ondernemers zijn. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze hiermee op de reacties van hier reageerde. (Mies dan) Die werd hier geen ondernemer genoemd.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahahaha, in al het geweld rondom de verhuizing van Sanneke zouden we de podcast bijna vergeten. Ik heb hem ook geluisterd. Versneld afgespeeld tijdens het strijken.
Ze hebben inderdaad een warme, weliswaar éénzijdige, vriendschap. Dat MCW dat niet doorheeft vind ik bijzonder te noemen. Verder zouden ze binnengekomen vragen over ondernemerschap beantwoorden. Misschien was ik met mijn hoofd meer bij het strijkwerk want ik heb maar één vraag gehoord en verder vooral veel veren in hun eigen hol.
Een vliegreis met 4 kinderen lijkt me ook niet heel verstandig als je van de week nog een flinke waarschuwing van je lichaam hebt gehad. Hopelijk gaat er iemand met haar mee.
Als je letterlijk zegt “ De empathie van velen hier is tranentrekkend”, dan begrijp ik niet zo goed hoe dat anders zou kunnen overkomen? Dan oordeel je zelf ook over mensen waar je niet alles van weet.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook niet beweren dat jullie anderen niet helpen, als dit zo overgekomen is heb ik het verkeerd verwoord, maar ik vind veel meningen over Sanneke zo hard en wil er alleen de aandacht op leggen dat de dingen die ze doet, of eigenlijk juist niet doet, een oorzaak kunnen hebben.
En noem mij maar naïef hoor, jullie zijn niet de eerste, maar liever dat dan oordelen over mensen waar je niet alles van weet.
Yup...viel echt opquote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…
Zeer ongemakkelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op de story waar hij met een glas drinken loopt, zie je op de achtergrond al mensen naar hen kijken…
Kan juist ook ‘averechts’ werken. Bij ons thuis werd aardig gedronken, ik heb er een redelijke afkeer van gekregen daardoorquote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus?
Ik drink nooit maar mijn dochters drinken ook wel shotjes of een flesje flügel bij het uitgaan.
Jeugd he
Geloof me: ik tel mijn zegeningen.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Een prachtige manier om dit dan ook te doen als je hier op dit forum reageert of bent.En dus niet een ander de maat meten betreft empathie. Want ook deze schrijvers ken je niet echt. (de meesten dan)
Dat is nog eens aardig .quote:Op zondag 15 februari 2026 13:50 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk dat het netwerk van Sanne haar instagram is. Dions netwerk is (de indruk die ik krijg) ook niet groot.
Ik heb geld gedoneerd. Omdat ik zie dat het haar niet lukt en ik ze een steuntje in de rug gun. Net zoals ik dat ook el eens bij anderen doe. Soms help ik fysiek, soms help ik financieel. Ik heb het goed en of Sanneke er nu eten van haalt of dat ik een plank laminaat heb gesponsord, zal me aan mijn reet roesten. Als je geld aan iemand geeft, dan moet je loslaten wat er met het geld gebeurt. Dat is online, maar ook IRL.
Daar ging dit toch niet over? Dit ging over mede forummers wijzen op het gebrek aan empathie....quote:
Klopt, ze zou moeten zeggen 'dochter uit het schoolsysteem houden'.quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AppelsEieren het volgende:
Iemand had het hier, of het vorige snel vollopende topic, over SoVsChoice waarvan ik nu pas snap dat het een verbastering is van Sophies Choice.
Maaarrr snapt iemand dit;
Zij zegt de hele tijd 'onze dochter uit het leerplicht systeem houden'.
Groot voorstander van de basisschool en het basisrecht op onderwijs en de leerplicht, dus absoluut geen wens voor mezelf maar vraag me gewoon af Hoe kan dit?
Letterlijk elk kind heeft leerplicht. En anders dien je te bewijzen dat je er met homeschooling aan voldoet, maar ook dan ben je verantwoording schuldig toch?
Hoe kan ze de hele tijd roepen dat ze niet onder de leerplicht valt?
Geen idee, maar onze jongste (5 jaar) gaat naar een kdc en niet naar school. En leerplicht was en is echt een heel gelazer. Best veel zorgen om gehad. Nu een voorlopige vrijstelling voor dit schooljaar, maar binnenkort moeten we ook bezig voor het volgende schooljaar...quote:Op zondag 15 februari 2026 15:44 schreef AppelsEieren het volgende:
Iemand had het hier, of het vorige snel vollopende topic, over SoVsChoice waarvan ik nu pas snap dat het een verbastering is van Sophies Choice.
Maaarrr snapt iemand dit;
Zij zegt de hele tijd 'onze dochter uit het leerplicht systeem houden'.
Groot voorstander van de basisschool en het basisrecht op onderwijs en de leerplicht, dus absoluut geen wens voor mezelf maar vraag me gewoon af Hoe kan dit?
Letterlijk elk kind heeft leerplicht. En anders dien je te bewijzen dat je er met homeschooling aan voldoet, maar ook dan ben je verantwoording schuldig toch ?
Hoe kan ze sde hele tijd roepen dat ze niet onder 5de leerplicht valt?
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook niet beweren dat jullie anderen niet helpen, als dit zo overgekomen is heb ik het verkeerd verwoord, maar ik vind veel meningen over Sanneke zo hard en wil er alleen de aandacht op leggen dat de dingen die ze doet, of eigenlijk juist niet doet, een oorzaak kunnen hebben.
En noem mij maar naïef hoor, jullie zijn niet de eerste, maar liever dat dan oordelen over mensen waar je niet alles van weet.
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)quote:Op zondag 15 februari 2026 15:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben heel praktisch en kan snel een knop omzetten om die stuiterballen te kalmeren. Mijn jongste (met ass) heeft dat ook mijn oudste kan dat niet en mijn man (zonder ass enkel paniek genen 🤭) kan dat ook niet. Dus zolang ik rustig blijf, blijft de rest dat ook 🤣 Ik lag ooit op de eerste hulp met hartklachten toen de zuster zei wat blijft u rustig, ik zei je wil niet weten wat de rest in mijn gezin doet als ik in paniek raak 😆quote:Op zondag 15 februari 2026 14:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die meubels hebben ze weggedaan. Ze hadden alles weggedaan. Maar opeens bleken ze toch gordijnen en lampen te hebben. Wie weet dus nog meer.
Voor iemand met autisme kan het inderdaad heel overweldigend zijn maar volgens mij heeft Dion geen autisme. Mijn dochter heeft ASS. Zij vraagt mij in bepaalde situaties om met haar mee te kijken. Dat kan bij het boeken van een vakantie zijn, bij het wel of niet doorgroeien op haar werk maar ook bij simpelere dingen zoals wel of niet naar de kapper gaan voor een compleet ander kapsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |