abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220107303
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:45 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Daar ging dit toch niet over? Dit ging over mede forummers wijzen op het gebrek aan empathie....
Beter lezen, dat was ik niet.
pi_220107315
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Uit de beginpost: reageer op wat influencers laten zien.

En daar zie ik iemand die tikkies opent voor van alles, schooit om spullen en man/vrouwkracht en samenwerkingen.
Die om zich heen slaat als mensen tips of ervaringen delen ‘want niet om gevraagd en ze weet het zelf allemaal wel’
Waar we nog niet 1 ingepakte doos hebben gezien, of een soplapje door een keukenkastje omdat ze de mobilhome schoon op zullen moeten leveren.

Ik heb er dan weer geen probleem mee als je mijn (en veel anderen) gevoel voor/gebrek aan empathie tranentrekkend vindt.
Ik snap in dit hele verhaal gewoon echt niet dat wederom een moderator doet wat niet mag. Namelijk reageren op forummers……
En dus onterecht onrust veroorzaakt.
pi_220107476
Deisyy viel niemand persoonlijk aan. Het was een constatering dat er soms hard geoordeeld wordt, puur om een ander geluid te laten horen.
Meningen verschillen hier regelmatig en dan wordt er (ook) op elkaar gereageerd.
pi_220107496
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)
Kan me ook voorstellen dat ze gewoon vreselijk buiten de toon vallen... dit zijn echt zakelijke tickets niet echt iets waar je kinderen verwacht. En als kind dan ook nog hoog in volume en aanwezigheid is is het echt al snel irritant
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 16:20:24 #255
184769 crew  Deisyy
pi_220107549
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:08 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ik snap in dit hele verhaal gewoon echt niet dat wederom een moderator doet wat niet mag. Namelijk reageren op forummers……
En dus onterecht onrust veroorzaakt.
Ik vind dat ik als moderator best op mag wijzen dat er ook eens naar een andere kant van de verhalen gekeken kan worden, vooral de negativiteit de bovenhand heeft.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220107554
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Yup...viel echt op
Zelf zal ze dat vast niet doorhebben 🫣
pi_220107591
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik kan mij zo voorstellen als het gratis is dat ze de heletijd zich volvreten en drinken ( ik had ook een zuinige oom , die was altijd op dieet bij hem thuis maar zodra het ergens gratis was ging hij los)
Als ze dit zou doen, neem ik aan dat iemand haar toch wel aanspreekt
pi_220107661
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zelf zal ze dat vast niet doorhebben 🫣
Daar heeft ze echt maling aan hoor.
Ze vond het ook extreem lollig dat ze een keer een bruiloft had gecrasht. Als er iets gênant is..
pi_220107669
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind dat ik als moderator best op mag wijzen dat er ook eens naar een andere kant van de verhalen gekeken kan worden, vooral de negativiteit de bovenhand heeft.
Je wees niet op negativiteit, je veroordeelde mensen. Beschuldigde hen van het niet hebben van empathie en dat vind ik persoonlijk een stuk verder gaan. Eens met Fleurtje dat jij hier als mod de regel overtreed waar wij mogelijk een ban voor krijgen. Je zet hiermee ook vaker de toon en dat vind ik echt jammer. Andere mods zijn hierin veel neutraler. En nee ik zeg niet dat je niet mag handhaven. Gewoon even een spiegel voor jou.
pi_220107708
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 15:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zeer ongemakkelijk.
1 iemand kijkt toch maar?
pi_220107765
Valt toch mee bij Judith diegene kan ook kijken van wat lief dat hij brengt of waarom film je dat
pi_220107780
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Daar heeft ze echt maling aan hoor.
Ze vond het ook extreem lollig dat ze een keer een bruiloft had gecrasht. Als er iets gênant is..
Dat was ronduit aso
pi_220107790
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Valt toch mee bij Judith diegene kan ook kijken van wat lief dat hij brengt of waarom film je dat
Nou, die vrouw kijkt niet bepaald vertederd 🫣
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 16:39:28 #264
184769 crew  Deisyy
pi_220107825
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
1 iemand kijkt toch maar?
Het is ook de bedoeling dat het gewoon rustig en stil is tijdens zo'n wedstrijd en hij komt al pratend aanlopen met haar cola en valt daarna bijna van de verhoging.
pi_220107828
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 14:52 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik luisterde voor jullie even een stukje podcast van Michelle en Iris.

Michelle: "Ik kijk zo uit naar de voorjaarsvakantie bij jou op Moreira." Iris: "Ja en ik vooral op de vakantie erna met mijn moeder".......Vertelt er uitgebreid over.
Michelle nog een keer: "Vakantie bij jou met de kids." Iris: "Oh ja jij kan zulke goede filmpjes maken....we gaan alle kinderhotspots af en dan maak jij filmpjes met goed muziekje."

Wauw...wat een indrukwekkende vriendschap

Dit waren de eerste minuten. Je begrijpt, ik ben afgehaakt.
Geen carnaval dus meer voor onze Mies? OH en Maud is er altijd bij. Onze maximale moeder Mies kan niks alleen.
Nee, Tim helpt haar bij alles gaf ze aan in deze podcast.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220107905
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan me ook voorstellen dat ze gewoon vreselijk buiten de toon vallen... dit zijn echt zakelijke tickets niet echt iets waar je kinderen verwacht. En als kind dan ook nog hoog in volume en aanwezigheid is is het echt al snel irritant
En hij mag bijna alles van haar , dus hij valt al gauw buiten de toon
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220107940
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het is ook de bedoeling dat het gewoon rustig en stil is tijdens zo'n wedstrijd en hij komt al pratend aanlopen met haar cola en valt daarna bijna van de verhoging.
Dit!
Er is overigens een reden waarom ik de prijs weet 🤣
Maar alles wat ik hoor is van horen zeggen dus verder zal ik niet uitwijden... ben vooral benieuwd wat Judith straks vertelt
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 16:50:04 #268
184769 crew  Deisyy
pi_220107979
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit!
Er is overigens een reden waarom ik de prijs weet 🤣
Maar alles wat ik hoor is van horen zeggen dus verder zal ik niet uitwijden... ben vooral benieuwd wat Judith straks vertelt
Je werkt toch niet toevallig bij Ahoy? :D
pi_220107987
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vond het geen liefkozende blik van; ah lief dat ie zijn moeder wat brengt.

Maar het zou idd ook irritatie om t filmen kunnen zijn.
pi_220108017
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je werkt toch niet toevallig bij Ahoy? :D
Ik niet (anders mocht het wel he... dan zie ik het zelf en ze deelt dat ze daar is)
pi_220108042
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit vul je in toch? Wat negatief benaderd om niets. Er wordt in zo'n box gewoon gepraat hoor. Ik zie slecht 1 iemand kijken.
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 16:55:16 #272
184769 crew  Deisyy
pi_220108051
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik niet (anders mocht het wel he... dan zie ik het zelf en ze deelt dat ze daar is)
Maar ik neem aan dat je niet tegelijk hier kan posten en daar aan het werk kan zijn :D
Ik werk er namelijk wel, maar niet in het weekend.
  Moderator zondag 15 februari 2026 @ 16:56:06 #273
184769 crew  Deisyy
pi_220108066
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:54 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dit vul je in toch? Wat negatief benaderd om niets. Er wordt in zo'n box gewoon gepraat hoor. Ik zie slecht 1 iemand kijken.
Ben je er ooit weleens geweest, tijdens de wedstrijd wordt er zeker niet gepraat, zeker tijdens de finale niet.
pi_220108113
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat je niet tegelijk hier kan posten en daar aan het werk kan zijn :D
Ik werk er namelijk wel, maar niet in het weekend.
Ik zei al dat ik niet daar werk 🤣 ik kan voor mijn werk dan weer wel prima ook hier actief zijn 🤣 en mensen die daar zijn zitten gewoon ook op hun mobiel hoor.. of te netwerken...
pi_220108124
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ben je er ooit weleens geweest, tijdens de wedstrijd wordt er zeker niet gepraat, zeker tijdens de finale niet.
Ik vind t bij tenniswedstrijden sowieso altijd heel stil. Zie daar dan wel eens kinderen zitten en vind t knap, die van mij houden dat niet vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')