Vandaar de drastische acties op Viva toen.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:44 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh en ik las dat ze echt dacht dat de viva-fanclub met spandoeken haar 1e boekpresentatie zouden komen verstoren![]()
![]()
Totaal eens. Al vallen vaak mensen daarover als ik het zeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:38 schreef Hyacinth het volgende:
Prima dat Sanneke en Dion het allemaal niet voor zichzelf regelen, maar had dan geen kind gekregen.
Precies, de mods raakten totaal in de stress daar.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Vandaar de drastische acties op Viva toen.
En Janine van bzzonder ook. Terwijl ze steeds maar blijft aanhalen hoe nodig het is en hoe ze nu verlangt naar de kinderen.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hip&hot is vandaag weer in NL aangekomen, en gaat morgen weer naar Finland 🫣
Ik vind het echt schromelijk overdreven dat S. geen kinderen had moeten krijgen. Luie mensen krijgen kinderen, tokkies krijgen kinderen, domme mensen krijgen kinderen, mensen 3 hoog achter krijgen kinderen etc etc.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Totaal eens. Al vallen vaak mensen daarover als ik het zeg.
Het is in het belang van kinderen dat sommige mensen geen kinderen krijgen. Niet iedereen verdiend het, vind ik. En niet voor iedereen is het weggelegd. En wie lijd er meestal onder? Het kind.
Als je al niet met geld om kan gaan en andere dingen. Gewoon niet doen. Het is een grote verantwoordelijkheid en niet iedereen heeft de capaciteit om het rond de breien. Een kind zou bij vele een meer doordachte keuze mogen en moeten zijn. Het is niet altijd leuk en schattig. Soms is het volgens mij verdomd zwaar. En als je mentaal en/of lichamelijk met wat dingen al zelf dealt soms niet te overzien.
Ik hoop voor M. dat Sanneke en Dion het voor elkaar gaan krijgen en mentaal eens hulp gaan zoeken voor weerbaarheid hierin. En hadden ze dit maar gedaan voor ze er een kindje in betrokken.
Maar, ik vind bijvoorbeeld de situatie bij een HVK vele, vele malen erger. Vind ik echt soms een situatie voor hulpverlening van een hele andere orde van bij Sanneke.
Wat een muts is het toch. Ze weet goed dat het niet echt is.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Vandaar de drastische acties op Viva toen.
Ja, laat het maar aan AM over om overal een sterk verhaal van te maken.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat een muts is het toch. Ze weet goed dat het niet echt is.
Het was een mooie aanleiding om dat topic te laten sluiten. Was al die tijd een doorn in het oog. Niet voor niets dat ze zo speurt naar welke persoon er bij welke nick hoort.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:00 schreef Snaky het volgende:
[..]
Wat een muts is het toch. Ze weet goed dat het niet echt is.
Mijn belevingswereld staat het dichtst bij H&H Judith denk ik. Werkend, geen kleine kinderen meer etc. Ook ik houd van reizen. Maar ik vind Judith zo ontzettend onrustig. En lijkt haar kinderen een beetje hetzelfde op te leggen. Jammer.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:49 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik ga dus veel beter op die tripjes van Bzzonder en Hipen hot enz. .....en misschien wel omdat ik mezelf hierin herken. Ik stap dus ook met regelmaat uit mn gezin ( 7 kinderen) om daarna een nog betere moeder te zijn. Ik volg deze tripjes graag en laat me inspireren.
Ten opzichte van het een zeurende Sanneke en DBM en AM vind ik deze pagina's een verademing.
Ja, het is een pokke klus. Goed voor der!quote:Op zondag 15 februari 2026 20:54 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik denk dat Sanneke het verven onderschat. Het is, helemaal met die voorstrijk en daarna nog twee lagen, echt een takkewerk als je alle ruimtes in huis moet. En voor iemand die niet te spieren/beweging normaal gesproken heeft, gaat dit echt nog pittig worden.
Verven hoeft ook niet klaar om in het huis te kunnen. Zeker met een kindje van de leeftijd van m heb je nog 1 of 2 slaapjes per dag. Ga dan een uurtje verven en uitpakken.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, het is een pokke klus. Goed voor der!
Nee idd, maar heb zo’n idee dat ze eerst het verven klaar wou hebben en dan de vloer. Maar das echt een enorme klus.. ik heb zo’n idee dat ze dat ff denkt te fixen maar daar zijn ze dagen mee bezig!quote:Op zondag 15 februari 2026 21:02 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Verven hoeft ook niet klaar om in het huis te kunnen. Zeker met een kindje van de leeftijd van m heb je nog 1 of 2 slaapjes per dag. Ga dan een uurtje verven en uitpakken.
Nou dat dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dochter van dbm met Arfid eet nu ook brood met speculoos. Vanavond aten ze broodjes knakworst met kaas en ui 🤔 Als je binnen twee weken een sport wedstrijd hebt, lijkt me voeding en sporten op zich niet heel onbelangrijk nu😳
Inderdaad. Ik vind het heel heftig dat ze de term arfid gebruikt als dit geen echte diagnose is.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:29 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Arfid. Ik weet niet, maar ze moet zich eens verdiepen in hoe selectief kinderen op die leeftijd gedurig nog zijn. Ik snap niet hoe ze het bedenkt om diagnoses te noemen zonder dat een kundige die heeft vastgesteld.
En daarnaast gaat zij zelf nu 2 weken letten op voeding rust en slaap schreef ze ivm de wedstrijd. Alsof ze mee doet aan de Olympische spelen ofzo. Nou Truus, ga dan ook nog maar eens sporten, en écht op je eten letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |