Snap daar ook niks van. Hele kasten vol met spullen. Pak daar dan iets uit voor onderweg. Als wij naar wintersport of Zuid-Frankrijk rijden haal ik ook wel iets voor onze zoon voor onderweg, maar niet deze hoeveelheden. Maar ja, geld moet rollen en blijkbaar klotst het daar goed over de plinten heen. Wat mij betreft alsnog onzinnig om zoveel te kopen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Milou weer even voor ieder kind een tas nieuw speelgoed voor onderweg..
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
Sorry, mijn fout!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:
Alles klaarmaken voor de komende herfstvakantie".
Dat is ruim op tiid![]()
Bizar gewoon. Dat is gewoon echt niet normaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Milou weer even voor ieder kind een tas nieuw speelgoed voor onderweg..
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
het geeft aan dat ze emotioneel nooit verder is gegroeid dan een 14/15 jarige. En dat blijkt uit wel meer dingen, zoals het verongelijkt reageren als iemand een andere mening heeft, het denken dat alles wat zij doet perfect is, dat ze geen advies van anderen hoeft aan te nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik schrik wel een beetje van dat blokkeren. Zo kinderachtig.
😂quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoeveel van jullie hebben de carnavalsvakantie voorbereid? Nu zitten wij nog in de kraamtijd officieel, dus ik doe sowieso weinig, maar ik heb nog nooit iets voorbereid, m.u.v. als we weggaan. En AM moet van alles voorbereiden.
Milou die 'zo min mogelijk' inpakt en vervolgens een zooi mee sjouwt waar je u tegen zegt.
Jacqueline is op zoek naar een smartwatch. Ik wilde bijna reageren net: Misschien heeft Milou nog een linkje 😂
Pascal is al heel lang ziek, die zie ik niet meer beter worden. Verdrietig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat ziet Sophie Nagelkerke er weer uit met die roze pruik, fluffy muts en jas 🫣
Ja eens, en ze weet het ook nog zo te brengen en recht te lullen dat vele mensen die haar volgen er kennelijk geïnspireerd door raken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:
Alles klaarmaken voor de komende herfstvakantie".
Dat is ruim op tiid![]()
Dat blokkeren van Maarten zegt mij heel veel over de verhouding tussen die 2. Annemarie was al een verwende tante die alles op haar manier wilde in haar rol als moeder en huisvrouw. Ze had overal haar dwangmatig geplande rituelen voor en was de koningin in haar cocon. Maarten mocht het geld verdienen (maar geen koffiekaart kopen en naar borrels), thuis meehelpen zolang het op haar manier ging, en bij de gratie gods nog wat klussen aan motors tot 22 uur.
Nu is zij in haar eigen ogen helemaal de grote leider want ze verdient zelf geld en is populair. Zij duldt geen tegenspraak. Niet van buitenstaanders, van haar kinderen en zelfs niet van haar man. Niet van haar ouders, schoonmoeder, broer en zus. Heb je kritiek dan kun je vertrekken.
Ze was al onzeker maar is dat nog steeds ondanks haar 'successen'.
Heel ongezonde situatie, het maakt haar geen leuker mens.
Ze houd toch zo van shoppen? Dat ze dan niet eens wat anders koopt (en Jan in dat eeuwige kikkerpak?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallen
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM weer met een anti pest post,
Nee Kim is ook het type, als je niet naar me mond praat ben ik boos!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef Earring het volgende:
[..]
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik dan
HAHAHA gelukkig heeft ze wel haar lampen nog bewaard 🤣 zeker geen deal bij de gordijnen en lampen samenwerkingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke denkt dat je bij een all in prijs het leggen terug ziet in de prijs. No shit Sherlock.
Ze zegt nog ik probeer echt zo weinig mogelijk mee te nemen. Kleding hebben ze toch maar weinig aan???? Gaan ze naar een nudisten camping ofzo 🫣 Zie ondertussen wel een soort ski helm en dikke handschoenen en laarzen😐quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:01 schreef Clavis het volgende:
Mijn hemel wat neemt Milou veel mee! Blijft ze 3 weken weg ofzo?
Chat?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:28 schreef Snaky het volgende:
Die post heeft dbm niet zelf geschreven. Dit is niet haar taalgebruik.
Maximaal verzuipen 🙈quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:04 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar zijn Mies en Tim? Verzopen in de liefde?
Zelfs een blinde ziet dat zij dit niet zelf geschreven heeft 😂.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:28 schreef Snaky het volgende:
Die post heeft dbm niet zelf geschreven. Dit is niet haar taalgebruik.
Hahaha genieten dit, geen mensen die haar naar de mond praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM reageert op insta op een stukje van rtlnieuwspanel en mensen reageren er op.
Snapt zelf gewoon niet dat zij moet stoppen met die kids delen.
Had nog zin om te reageren dat de hele medische geschiedenis van de kids online staat maar doe het toch maar niet.
Ik denk dat Pascal het zelf geschreven heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
Maar dat zij af en toe een verhaal "leent" moet natuurlijk kunnen... een kind dat stikte, een statement over pesten 👍👌 zolang haar recepten die ze helemaal zelf ergens gejat bedacht heeft maar niet door een ander gebruikt wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zelfs een blinde ziet dat zij dit niet zelf geschreven heeft 😂.
Maar ze stelt weer wat aan de kaak hoor 🤭
Zal ze nog kunnen lopen buiten? Ze moet toch energieloos zijn…quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pascal het zelf geschreven heeft.
🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:04 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar zijn Mies en Tim? Verzopen in de liefde?
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:37 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Zal ze nog kunnen lopen buiten? Ze moet toch energieloos zijn…
Op Facebook heeft ze blijkbaar een openbaar profiel, via mamaplaats ook duidelijk te vinden 🙃quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM reageert op insta op een stukje van rtlnieuwspanel en mensen reageren er op.
Snapt zelf gewoon niet dat zij moet stoppen met die kids delen.
Had nog zin om te reageren dat de hele medische geschiedenis van de kids online staat maar doe het toch maar niet. Hahahahah dat dus, want iemand heeft het over ‘elke poep of scheet van je kind delen’, en daar reageert ze op jaaaa maar daar gaat deze discussie niet over 🤡 Koekoek!!! Haar kinderen staan met naam en foto toch gewoon op het internet, daar brandt echt geen licht boven hoor 🫠
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.
En dan maar roepen dat het haar niks doet, hou toch op denk ik dan, ze is zo onzekerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM weer met een anti pest post,
Ja dat is er wel hoor. Heb je wel een heel dun vloertje. Bij de gamma zie ik goedkoopste 6 euro de m2. Ondervloer komt er nog bij idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Waar gaat Sanneke een laminaatvloer kooen voor 10 per m2? Rekent zij ook met ondervloer en plinten?
Ja idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?
Kan zij geen RM krijgen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat is er wel hoor. Heb je wel een heel dun vloertje. Bij de gamma zie ik goedkoopste 6 euro de m2. Ondervloer komt er nog bij idd.
Dus dat red je wel met een tientje maar niet dat iemand het ook nog voor je komt leggen, he jammer Sanneke
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?
Dat is alleen bij appartementenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
Zal wel niet anders was het onderhand wel gebeurd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
Exact dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:56 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.
Het kan hoor, ik heb er geen idee van. Met een bovenwoning kan ik me nog voorstellen dat je een bepaalde ondervloer moet hebben ivm geluid.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:51 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.
Heerlijk hè 🙈🤪🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Maarten komt thuis en kan gelijk Am "overnemen" zodat zij aan "het werk" kan.
Wat een hartelijkheid en warmte daar.
Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.
Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Rechterlijke machtiging en licht verstandelijk beperkt.
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.
Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Misschien bedoelt haar moeder het anders? Als in haar herstel moet niet afhankelijk zijn van iemand (of haar hond). In die zin heeft zij inderdaad niemand nodig voor herstel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.
En met werken verstaat zij de kleinste kinderen filmen uit het zolderraam.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
Nee ze kunnen alleen werken in de weekends want doordeweeks ligt sanneke op de bank 9 uur te wachten tot dion kapot thuis komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
Ik dacht exact hetzelfde. Nog een dag en ze hebben opeens ook meubels. En boze dm’s omdat mensen denken dat ze een vloer gaan laten leggen? Nou geloof ik die dm’s niet maar als het waar zou zijn dan kan ik me voorstellen dat ze van mensen komen die zo dom zijn geweest om geld te geven en balen dat Sanneke heeft overwogen om de vloer te laten leggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja denk het, er staat nl niet 1 keer f..... in😂
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom kraakt Sanneke haar tijdelijke huisvesting zo af? Dat vind ik eigenlijk niet zo netjes, zeker nu veel mensen op zoek zijn naar een plek en een eigen stekje juist ontzettend fijn is. Beseft ze wel hoeveel geluk ze heeft? En nu weer om een huurwoning te krijgen.
Ze wilde er al niet wonen. Dit was om er bij woonnet door te komen en op die manier een sociale huurwoning te kunnen krijgen. En als ze er nog wel hadden mogen blijven wonen hadden ze langer kunnen sparen. Ja hoor Sanneke. Zou ze zichzelf geloven? Gelukkig kan ze straks boodschappen bestellen vanaf de bank🎉quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.
Klopt. Zij is net zo goed in haar verhalen onthouden als Debbie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ze vraagt zich met mompelende Dion ook af waarom ze ooit voor die caravan zijn gegaan en dan lijkt ze zoiets te zeggen als om er bij woningnet door te komen
Maar ze waren daar toch gaan wonen met het idee er te blijven en vervolgens heeft de huurbaas aangegeven te verkopen en toen begon dat gejank om die huurwoning en woonnet?
Maar relaxen met Maarten, nadat ie een week weg is geweest staat niet in de plannerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
En nu wil Dion het zogenaamd helemaal alleen gaan leggen? Ik wens hem veel succes en een paar nieuwe knieën, want het is een monnikenwerk. Ik zou vinyl nemen, prima kwaliteit, betaalbaarder en makkelijker te leggen (ook in je eentje).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:33 schreef Lodelie het volgende:
Stel dat ik een paar dagen VOOR WERK ben weggeweest, dan ben ik echt not amused als ik thuiskom en gelijk volle bak aan de slag moet.
Ga lekker even samen borrelen, bijkletsen, knuffelen, laat de kinderen stoeien met papa enz.
En had gezorgd dat hij lekker in een gespreid bedje thuiskwam, eten klaar enz.
Vind het ook geen winter activiteit en ja een keer leuk in de zomer. Maar iedere vakantie komt t weer terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?
Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Ik vind dat een beetje leuk in de zomer, maar toch niks om te doen in februari?
Ze kon zeker geen sponsor vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
Die Marketingvrouw zit echt enorm in mijn irritatiezone 🫣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
The world is healing, mensen.Users die influencers blokken.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
🤮 gelukkig niet! Geef haar geen ideeen, voor je het weet doet ze die dildocamera op haar hoofd voor het moment supremequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.
En wat moet AM in dat uurtje nog aan 'werk' doen dan?
Iemand zei het al; je ziet totaal geen genegenheid tussen hen, is ook lastig met een telefoon er tussen.
Zelfs een 'date night' moet van begin tot eind (gelukkig niet het happy end) gefilmd worden.
En ‘ze blijft het delen totdat iedere koffiedrinkende volger het heeft geproefd’quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met die koffie reclame… wat overdreven. Alleen daarom zal ik het nooit bestellen
Die hottub is nodig om het ijskonijn op te warmenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Nee, inderdaad! Heb nu even gecheckt, maar volg haar sinds afgelopen mei. Ik meen eerder gelezen te hebben, dat het jaar weinig verrassingen kent voor AM omdat ze letterlijk elk jaar, maand in, maand uit, alles hetzelfde doet; zoals dit soort spelletjes in de krokusvakantie. Nee, speeltjes hakken uit een blok ijs lijkt me geen spelletje voor dit jaargetijde. Bijzonder dat ze zo star aan dit soort dingen blijft hangen; alsof ze omvalt als ze afwijkt van deze jaarplanning.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?
Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Ik vind dat een beetje leuk in de zomer, maar toch niks om te doen in februari?
Dan heb ik jouw bericht vanmiddag geliked❤quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
Nou dat! Bizar dat zulk gedrag niet aangepakt wordt, maar beloond met ‘dan maar weer de tablet’.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Hvk die post dat '6 jarige die al het speelgoed sloopt en dat dat de vuilnisbak in kan. Enige wat nog werkt de tablet is'.
Uh.. wat dacht je van je kinderen eens opvoeden? Normaal om leren gaan met spullen? Misschien juist voorlopig gewoon helemaal geen tablet geven.
Waar kan ik dit bericht vinden? Ben wel benieuwd wat er staatquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan heb ik jouw bericht vanmiddag geliked❤
Same!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef Nieve het volgende:
[..]
Waar kan ik dit bericht vinden? Ben wel benieuwd wat er staat
Walgelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Wil en Tien hebben het in hun podcast over huisdieren en wat mensen daarmee gedaan hebben. Tien heeft een verhaal via DM gekregen en vindt dit reuze grappig. Het verhaal: iemand had een kat, niet gechipt. Ook had ze kinderen en de kat was haar teveel. Dus dierenambulance gebeld en gezegd dat de kat steeds aan kwam lopen. Dierenambulance heeft de kat meegenomen. Voor de vorm heeft ze nog flyers met haar kind opgehangen omdat de kat ‘weggelopen’ was. Mensen die dit soort dingen doen zijn geen dieren waard. Mensen die hierom lachen ook niet🤬
Net even snel gekeken maar zie vanalles over een apotheek?quote:
Gelukkig helpt de tablet!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Echt niet normaal dat sloop gedrag bij HVK. Zelfs mijn baby en peuter corrigeer ik daarin en die weten al dat ze niks hoeven te slopen. Dat zijn toch gewoon basis normen en waarden?
Bizar vind ik het. De tweeling is de baas daar in huis.
En ze zal ook natuurlijk een visgraatvloertje willen dus dat zal ook meer tijd in beslag nemenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En nu wil Dion het zogenaamd helemaal alleen gaan leggen? Ik wens hem veel succes en een paar nieuwe knieën, want het is een monnikenwerk. Ik zou vinyl nemen, prima kwaliteit, betaalbaarder en makkelijker te leggen (ook in je eentje).
Ik dacht misschien vind je de discussie, in het algemeen, interessant. Gewoon als tip 🤗!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Net even snel gekeken maar zie vanalles over een apotheek?
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Wil en Tien hebben het in hun podcast over huisdieren en wat mensen daarmee gedaan hebben. Tien heeft een verhaal via DM gekregen en vindt dit reuze grappig. Het verhaal: iemand had een kat, niet gechipt. Ook had ze kinderen en de kat was haar teveel. Dus dierenambulance gebeld en gezegd dat de kat steeds aan kwam lopen. Dierenambulance heeft de kat meegenomen. Voor de vorm heeft ze nog flyers met haar kind opgehangen omdat de kat ‘weggelopen’ was. Mensen die dit soort dingen doen zijn geen dieren waard. Mensen die hierom lachen ook niet🤬
Ik kan me hier dus niks bij voorstellen. Het is niet grappig. Op geen enkele manier en op geen enkel moment.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Die zijn een beetje wappiequote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef JeOmaJa het volgende:
Die LittleKayaFamily is niet helemaal helder toch?
Post een story waarin wordt beweerd dat in hamburgers (van McDonalds of algemeen?) vermalen kinderen zitten 🤣
🥰❤quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik krijg gewoon buikpijn van het katten verhaal, wat vreselijk voor dat diertje. Hoop dat het die nu veel meer geliefd is. Hier een kat uit het asiel en hij krijgt al m’n liefde 🥰
Mag van mij een maandje durenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En ze zal ook natuurlijk een visgraatvloertje willen dus dat zal ook meer tijd in beslag nemen
Ik heb bij haar heel sterk het gevoel dat zij zich zéér ondergewaardeerd en onderschat voelt. Of dit waar is of niet, "het om zichzelf heen blijven slaan en om het minste en geringste moord en brand schreeuwen", zal haar niet ver brengen. Om ergens "hogerop" te komen, is het vaak de toon die de muziek maakt. Ik vind dat jammer, ik zie potentie dat ze haar boodschap over kan brengen en dat deze mensen bereikt, maar tot nu toe krijgt ze alleen maar die deksel op haar neus.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die Marketingvrouw zit echt enorm in mijn irritatiezone 🫣
Heel lief en ze doet het zeker een stuk beter dan menig moeder die hier besproken wordt, maar ik vind het wel een beetje overdreven om haar zo op te hemelen 😬 Gaan daar ook genoeg dingen op een manier die ik wat bijzonder vind… en dan vooral bijzonder dat je het deelt. (Kinderen half bloot, op tafel of in de vensterbank, limonade in een fles terwijl je er al een hebt rondlopen die z’n voortanden mist…)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik geef het toe, ik vind greatgrandemultimama leuk om te volgen. Ondanks dat het voornamelijk om de kinderen gaat, vind ik het fijn om te zien hoe ze lekker lijken te smullen van het (warme avond) eten en goed hun (slaap) rust krijgen. Als je meeleest, mijn complimenten voor alles wat je laat zien en niets waarbij, tot nu toe, mijn alarmbellen afgaan.
Ja , kijk haar opeens goed doen opeens voor de medemens. Echt, de schijnheil.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft iemand nog kraskaarten voor Sanneke? Ze haalt alles op want ze wil een weggeefkastje bij het nieuwe huis.
🥴🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft iemand nog kraskaarten voor Sanneke? Ze haalt alles op want ze wil een weggeefkastje bij het nieuwe huis.
Behalve dat ook deze kinderen vrijwel dagelijks half bloot en slapend op Insta staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik geef het toe, ik vind greatgrandemultimama leuk om te volgen. Ondanks dat het voornamelijk om de kinderen gaat, vind ik het fijn om te zien hoe ze lekker lijken te smullen van het (warme avond) eten en goed hun (slaap) rust krijgen. Als je meeleest, mijn complimenten voor alles wat je laat zien en niets waarbij, tot nu toe, mijn alarmbellen afgaan.
Ze hebben geen plek voor spullen nu, nee lekker al die spullen van die kraskaarten nog ophalen komende tijd. Geen idee hoeveel het is, maar ga nog even meer troep die keet inslepen, terwijl je eruit moet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:44 schreef Cattolica het volgende:
[..]
🥴🤣
En ook zo'n boeken-uitleen-kastje? Gratis koffie voor voorbijgangers? Een zitbankje voor hang-ouderen?
Dus eerst zegt Dion zelluf, helemaal in z'n up, laminaat in het hele huis te gaan leggen en nu een weggeefkastje? Sanneke is aan het proberen om hulp te krijgen karma punten te scoren 😉.
Ben je die aankaarten dat flu flu om tips vraagt om een bank en eigenlijk gewoon de bank gratis willen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Grappig, ik vindt juist dat ze naast het gezonde avond eten nog erg veel troep eten. Het lijkt soms wel meerdere keren per week pizza en friet te zijn. Verder deelt ze veel te veel gevoelige info over de kids. Ook een rapport bijvoorbeeld van school. Totaal niet nodigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ja eerst ff kijken of ze het zelf wil als iemand er iets in zetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat Sanneke de grootste afnemer wordt van het weggeef kastje.
Ja inclusief namen vd leerkrachten...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Grappig, ik vindt juist dat ze naast het gezonde avond eten nog erg veel troep eten. Het lijkt soms wel meerdere keren per week pizza en friet te zijn. Verder deelt ze veel te veel gevoelige info over de kids. Ook een rapport bijvoorbeeld van school. Totaal niet nodig
Haha, same here!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:13 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja inclusief namen vd leerkrachten...
Maar hey, ik ben altijd alleen maar negatief over haar dus ga weer op mijn handen zitten.
Ik ben razend benieuwd naar de staat van dat huis, qua opknappen en indeling. Niets is onmogelijk, maar ik vind het ook ergens opeens heel snel gegaan zijn, na zoveel en zolang gedoe, en ik hoop oprecht dat ze niet ergens "vaag" terechtkomen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:15 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Laat Sanneke maar eerst het huis op orde krijgen en dan als dat pas klaar is gaan kijken voor andere dingen.
Weggeefkastje zou geen prio moeten zijn nu
Ben benieuwd 🫣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
Ik ben geblokkeerd door haar 🫣 nadat ik iets had gezegd over dat hele gedoe met dat hondje een tijdje terugquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef JeOmaJa het volgende:
Die LittleKayaFamily is niet helemaal helder toch?
Post een story waarin wordt beweerd dat in hamburgers (van McDonalds of algemeen?) vermalen kinderen zitten 🤣
Nou hé! Ze is toch uit gekozen aldus haar eigen woorden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
Gadverdamme. Wat een nare mensen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Die knd worden stuk voor stuk verwaarloosd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
Ho ho, ze helpt op háár manier.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja , kijk haar opeens goed doen opeens voor de medemens. Echt, de schijnheil.
Ja en dan niks gaan zeggen, maar toch ff de ambu noemen… #aandachtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW is het nog niet verleerd om heel veel woorden te gebruiken en toch niks te zeggen.
En hoe ze haar kind weer opwacht bij school🙄
En Tim kwam thuis. Hij kwam niet langs, hij kwam thuis.
Ze kreeg ook airpods.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
Wat naar van je kat. Hopelijk knapt ze snel op❤ Ik snap heel goed dat je je druk maakt en het goed in de gaten houdt. Zelf geen kat maar een hond en bij ziekte o.i.d. bel ik ook direct de dierenarts. Ook in weekenden en dus weekendtarief.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:31 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Gadverdamme. Wat een nare mensen.
Ik maak me de hele dag al druk waarom mijn kat niet wil eten. Ze kwakkelt op het moment een beetje met haar gezondheid, dierenarts al meerdere keren bezocht. Speciaal voer, onwijs duur, maar dat koop ik met liefde. Ging weer even goed en nu eet ze niets. Ze is een dikkertje, misschien buiten een muisje gegeten en daarom geen honger. Ze oogt niet ziek. Maar het houd me wel bezig en als ze morgen nog niet gaat eten dan bel ik de dierenarts weer.
En dan dat verhaal van hier boven. Ziek zulke mensen, zo met dieren omgaan 🤮
Het moest weer allemaal lekker dramatisch gaan bij haar. Zoals we van haar gewend zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Ja en dan niks gaan zeggen, maar toch ff de ambu noemen… #aandacht
Ja dat... Kwam voor die post hier. Hahahahquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Over wie gaat dit dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Offtopic: als er geen speciaal voer nodig is voor ziektes willen katten meestal heel goed gourmet mousse natvoer eten. ( te koop in elke supermarkt)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:31 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Gadverdamme. Wat een nare mensen.
Ik maak me de hele dag al druk waarom mijn kat niet wil eten. Ze kwakkelt op het moment een beetje met haar gezondheid, dierenarts al meerdere keren bezocht. Speciaal voer, onwijs duur, maar dat koop ik met liefde. Ging weer even goed en nu eet ze niets. Ze is een dikkertje, misschien buiten een muisje gegeten en daarom geen honger. Ze oogt niet ziek. Maar het houd me wel bezig en als ze morgen nog niet gaat eten dan bel ik de dierenarts weer.
En dan dat verhaal van hier boven. Ziek zulke mensen, zo met dieren omgaan 🤮
Bedankt voor de tip. Eerst kon ik het niet eten van brokken opvangen met natvoer. Helaas eet ze dat ook niet meer sinds enige tijd. Althans dat komt er net zo hard uit als het erin gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Offtopic: als er geen speciaal voer nodig is voor ziektes willen katten meestal heel goed gourmet mousse natvoer eten. ( te koop in elke supermarkt)
Alle pleegkittens en moeders gingen hier goed van eten en kon je medicatie in verstoppen 😅
Sterkte met je poezebeest. Hopelijk snel opgeknapt.
Maximaal genieten want het is maar een keer carnaval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Loveischocolala het volgende:
Benieuwd of mevrouw mcw gaat carnavallen…
Natuurlijk! Een kom soep, infuus en bijslapen is voldoende om weer roofbouw op haar lijf te kunnen plegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Loveischocolala het volgende:
Benieuwd of mevrouw mcw gaat carnavallen…
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoorquote:
🤭 denk dat je daar gelijk in gaat krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
🔮🤡quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:10 schreef Earring het volgende:
[..]
🤭 denk dat je daar gelijk in gaat krijgen
Heel triest inderdaad. Bij Jan en Sofie draait alles om Jan en Sofie. Geen idee waarom ze 8 kinderen hebben gekregen. De laatste jaren zijn ze meer weg dan thuis. Sneu stel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat zal ze balen dat ze aan de bak moet. Als ze slim was zou ze dit niet posten en gewoon niet gaan. Nu moet ze Flip en Flap en zichzelf ziek praten zodat ze een excuus heeft om niet te gaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Ik zag gisteren een TT van die podcast van MCW. Ik schrok ervan hoe slecht ze er daar uitziet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:20 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik vind Mies er wel weer echt slechter en dunner uit zien.. ik hoop echt dat ze nou eens wakker geschud is. Maar toch vind ik het krom ze moet meer hulp vragen/aanvaarden maar volgens mij zijn daar altijd wel mensen in huis als de kinderen er zijn en is ze nooit fulltime alleen met ze……
Ik denk dat ze dit weekend gewoon weer opstap gaat voor Carnaval
Eerlijk is eerlijk, het was wel een hele grote banaan 🫣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Earring het volgende:
Ellen spoort ook niet hoor
Die reel met die banaan, wat een pubergedoe!
Die is effing te laat met betalen straksquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
Iris tuit altijd haar lippen zo irritant aan het begin van haar storiesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
Noemt ze de ambulance verpleegkundige echt de ambulance mevrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Ik moest aan AM denken 😂quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Noemt ze de ambulance verpleegkundige echt de ambulance mevrouw?
Mijn nekharen staan overeind.
Laat haar maar lekker wegblijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wanneer Debbie weer terug gaat komen
Dat schreef ze echt. Infantiel. Valt nog mee dat ze ‘de liefste’ er niet voor heeft geplakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Slaat ook compleet nergens op. Zij komt bij haar en heeft een eerste indruk en de waardes.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:47 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die zo expres steeds over haar grenzen gaat.
Het is niet zo dat zij helemaal alleen voor haar kinderen moet zorgen en keihard moet werken.
Ze rent van hot naar her, van vakantie naar nachtje weg.
Blijf eens gewoon thuis. Focus je op je kinderen en je werk en verder niks.
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Heel lief en ze doet het zeker een stuk beter dan menig moeder die hier besproken wordt, maar ik vind het wel een beetje overdreven om haar zo op te hemelen 😬 Gaan daar ook genoeg dingen op een manier die ik wat bijzonder vind… en dan vooral bijzonder dat je het deelt. (Kinderen half bloot, op tafel of in de vensterbank, limonade in een fles terwijl je er al een hebt rondlopen die z’n voortanden mist…)
Dit! En dan ook nog even een shoutout met hartjes voor als de “ambulance mevrouw” dit leest.. want ze heeft nog even haar social media uitgewisseld in de ambulance?!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
Oh dat ben ik zeker met je eens hoor! Maar reageerde op een post die wel erg rooskleurig was… kreeg er een beetje aanbidder/fan gevoel bij 🙈quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.
Het is ook net wat je gewent bent, en niet iedere situatie heeft een standaard aanpak.
Ieder kind heeft ook zijn " gebruiksaanwijzing"
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Wil had toch zo een bruine doodle pup?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Tien en Wil kregen veel commentaar op hun ‘grappige’ bericht over de kat. Eerst heeft Tien nog een ‘nietszeggende recht lullen wat krom is’ reactie geplaatst maar nu is de post verdwenen, ook uit de stories.
Ik zag nog wel een reactie van iemand die schreef dat één van beiden binnenkort zelfs een pup krijgt. Dat zal Wil dan wel zijn. Benieuwd of ze het deze keer wel trekt met 3 kinderen en een pup.
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op vrijdag 13 februari 2026 22:55 schreef Babbelaertje het volgende:
Hadden ze niet gelijk haar "verbrijzelde knie" kunnen vervangen? Wedden dat ze heel binnenkort weer op hakken uit haar dak gaat met Tim op het carnaval? 🍷quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
Iris heeft eendenlippen maar 'it's all natural' hoorde ik in de podcast.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:
[..]
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.
Ze hoeft niet in de hoogste versnelling, ze kan veel meer rust nemen dan ze nu doet.
De helft van de dingen die ze doet, zijn niet noodzakelijk.
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.
Duidelijk dat ze zichzelf niet kan begrenzen, maar dat wisten we al. Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dit doorbreken kan 🤷🏼♀️
Bij MW zie ik het vooral als vlucht.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Dat zou beter zijn, maar ik denk dat ze zonder die aandacht een leegte ervaart.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.
Vind ze nier grappig en tienvWil zelfs een beetje viezigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Ja, die deden ze redelijk snel weg omdat dat niet lekker liep met de jongste.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wil had toch zo een bruine doodle pup?
Wij doen hier niets anders?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Precies. Ze hebben al een compleet onrustige leefsituatie, moeten hun privacy opgeven voor het gewin van hun moeder… Brrrrr. Mag hopen dat ze niet in het bijzijn va haar kinderen onderuit is gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
Ik volg haar niet maar lees genoeg over haar. Wat een slachtoffergedrag. Ze doet het allemaal zelf hoor.
Waar we medelijden mee moeten hebben zijn de kinderen.
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Ja dit bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Waar kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.
Ik ben een stuk ouder en ik denk echt dat dat ook scheelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.
Maar de hele tijd dat toneelspelletje opvoeren op de socials en maximaal aan iedereen laten zien dat je volledig roofbouw op jezelf pleegt. Dat is gewoon echt een ongezonde vorm van aandacht vragen en willen. Volgens mij is MW hier ook al veel vaker tegenaan gelopen. Ze blijft maar op dezelfde manier doorgaan. De drang lijkt te groot.
Nou dat!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wij doen hier niets anders?
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:
Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Advies bij slapeloosheid: gebruik je slaapkamer/bed waar het voor bedoeld is. Dan wordt het een plek waar je tot rust komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.
Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.quote:
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:26 schreef QuintyQ het volgende:
In een van de reacties onder een post vraagt iemand waar ze zo een vindt (Tim). Waarop Michelle antwoordt dat ze hem 20 jaar geleden voor de deur ontmoette, maar ze het toen nog niet zag. Zon vreemd antwoord vind ik dat en respectloos richting Koen. Alsof Koen nooit de ware liefde voor haar was geweest.
Story van Tamara.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Jolein deelt vaker sneertjes maar tagt niemand, in dit geval is het Tamara die showt dat ze contact heeft met haar Insta bestie met screenshots. Op zo'n manier je gesprek delen vind ik al bijzonder maar Jolein Zhou deelt zelf niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ja Tamara doet het vaker over andere fluflus. Ook Debbie deed ze regelmatig. Maar! Als er hier negatief over dr gepraat wordt is ze dr als ze kippen bij. Dan wordt alles weer rechtgepraatquote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:21 schreef QuintyQ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Watquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik volg Tamara niet, dus geen idee wat ze schrijven over DBM. Maar heel eerlijk? Nadat DBM mij online te kakken heeft gezet omdat mijn reactie haar niet zinde mag ze in de stront zakken. Niet erg volwassen misschien.
Soms moet je ook op een bepaald punt in je leven zijn voordat je iets kunt zien. En daarbij, persoonlijk denk ik dat de mens echt wel meer dan één grote liefde in zijn of haar leven heeft. Wetenschappelijk gezien passen er meer dan 5000 potten op jouw deksel. Alleen vanuit het verleden moest de vrouw de man dienen waardoor dat één grote liefde verhaal is ontstaan. En eerlijk: ik zie veel mensen in mijn omgeving die voor hun vrouw/man proberen te verbergen dat ze vreemdgaan om dat ideaalplaatje in stand te houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.
Het is hier de laatste dagen weer negativiteit galore.
Bizar dat je als volwassen persoon door een ander wakker gemaakt moet worden om voor je kinderen te zorgenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow.
Die Tamara komt die elke dag ???
Wat een kattenkop is het ook. Zij post sinds dinsdag allerlei stories over tips en boehoe kost veel geld blabla. Dan krijgt ze tips, geld en de hele mikmak en zegt ze gister doodleuk.. we hebben nog gordijnen en lampen. En nu fikt ze die volgers af. Ondankbaar figuur.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:20 schreef QuintyQ het volgende:
Sanneke die op Threads loopt te zeiken over ongevraagde adviezen over hun huis waar ze niet op zit te wachten, want tijd is geld en ze hebben alleen maar de weekenden.
Ze werkt %#%@¤@% niet eens!!!
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:56 schreef Lostit het volgende:
Misschien is een inwonende au-pair een optie voor Michelle, dan is ze nooit meer alleen. Ruimte zat.
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Misschien kan Tamara ook een keer langs Judith gaan 's ochtends 🫣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm in haar sportpak 🫣 en dan dat shirt eronder ook 😆
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit wasquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm in haar sportpak 🫣 en dan dat shirt eronder ook 😆
En Maud werkt voor Jolie noequote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
Zolang je de vieze was niet nog een paar dagen aan doet kan het best een week liggen toch? Ik ben alleen en was ook maar eens per 2/3 weken dus ligt er hier ook was regelmatig wel een week of 2 te wachten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit was
😂quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies dat, sorry maar dit ziet er niet uit😳 Doe dan dat t shirt erover en niet eronder gepropt 😭quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣
Ik vind dat met kleding waarin gesport is best vies haha. Mijn eigen sportkleding was ik eigenlijk altijd dezelfde dag of de dag erna.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:56 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Zolang je de vieze was niet nog een paar dagen aan doet kan het best een week liggen toch? Ik ben alleen en was ook maar eens per 2/3 weken dus ligt er hier ook was regelmatig wel een week of 2 te wachten.
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣
Je hebt gelijk wat betreft sportkleding. Ze hebben natuurlijk 3 dagen geskied in die kleding. Had ik niet over nagedacht. Komt misschien ook omdat ik zo goed als niet sport 😂quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind dat met kleding waarin gesport is best vies haha. Mijn eigen sportkleding was ik eigenlijk altijd dezelfde dag of de dag erna.
Overige kleding kan best ff liggen ja.
(Nu sluit ik bij Judith niet uit dat ze het gewoon nog aan zou doen 🙈)
Dan is het maar goed dat ze niet dagelijks douchen. Lekker zo’n natte was die begint te verweren.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
Ik vond het wel vreemd dat Tamara een privé gesprek met Jolein post. Ik vraag me af of dat met toestemming is. Ik zou het niet fijn vinden als een 'vriendin' een zo'n gesprek zou delen met veel mensen. Dat is gewoon iets tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Ja slim, dan kun je de oppas op de zaak zetten. En betalen wij allemaal mee aan de liefste maud.quote:
Ik ook. Niks doen, geld uitgeven en maximaal profiteren van sociale voorzieningen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef Heldercitroen het volgende:
Hoe lang wil sanneke blijven roepen dat ze het prima redden op het salaris van Dion en haar inkomsten van insta, volgens mij kunnen ze dat niet anders had je wel een buffer voor dit soort dingen, en dan hadden ze ook wel geld voor het huis waarvan ze al anderhalf jaar op hoopte te krijgen.
Ik kan echt boos worden op zulke mensen, altijd is het iemand anders zijn schuld, nee sanneke jij kan gewoon aan het werk, waar een wil is is een weg. Bizar dat er mensen zijn die haar zomaar geld geven
Ik ook niet, maar wat een gave content!!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kwam Judith’s oude account tegen, en snap nu wel beter waarom zij zo de grenzen opzoekt ondanks haar ziekte. Als je ziet wat zij heeft gedaan is een beetje skiën voor haar helemaal niets. Lijkt me mentaal heel lastig om je daaraan aan te passen. Account is juudje_k
No way dat ik op dat schip zou stappen!
Die is compleet gestoord maar dat vind ik al jarenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
En haar ouders weten dit ook wat denk je waarom ze zo doet. Ze krijgt die goedkeuring niet van haar pa omdat die wss ook wel ziet dat er geen beginnen aan is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die is compleet gestoord maar dat vind ik al jaren
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.
Ze heeft een nieuw pak (weer ¤100) want door los hangend vel op haar boven benen door het afvallen zit die andere niet lekker? Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Geen kilo’s maar wel heel veel cm?
Ben ik zo blind? je kunt alsnog niet vergelijken of het te zien is, want ze draagt heel ander soort kleding op alle foto’s 😐 Ze roept steeds zoveel cm kwijt, ik zie t niet 🫣 maar goed als zij er blij mee is zo, en denkt in een calorie tekort te eten
En echt Kim, dat shirt had je er beter overheen kunnen doen. Dit is wel echt vreselijk om aan te zien.
Is het nou knap dat je dit zo openbaar toont, zonder schaamte? Of zegt het wat over je hersencapaciteit?
😆quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!
Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?
Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld
DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.
Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
Ja precies laatste vooral dan! Heb er verder geen verstand van, vandaar me vraag 🤗quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.
Maar het is mooi voor haar zielige stories. Vast weer volgers die gaan dokken want zielig enzo.
Dat loshangend vel waar ze het over heeft kan best de lipoedeem zijn. Ik heb, gelukkig "gewoon" stevige benen maar er zijn genoeg die "kwabben" hebben. (Want die vele centimeters zie ik niet én met lipoedeem raak je echt niet makkelijk "vele centimeters" kwijt)quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.
Ze heeft een nieuw pak (weer ¤100) want door los hangend vel op haar boven benen door het afvallen zit die andere niet lekker? Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Geen kilo’s maar wel heel veel cm?
Ben ik zo blind?
En echt Kim, dat shirt had je er beter overheen kunnen doen. Dit is wel echt vreselijk om aan te zien.
Is het nou knap dat je dit zo openbaar toont, zonder schaamte? Of zegt het wat over je hersencapaciteit?
Ik ook, zal lekker stinken daarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De Winterberg trui heeft ze nog steeds aan. Zeker niet vies genoeg om bij de was te gooien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Story is inmiddels verwijderd, zou Jolien pissig geweest zijn? 😬quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat Tamara een privé gesprek met Jolein post. Ik vraag me af of dat met toestemming is. Ik zou het niet fijn vinden als een 'vriendin' een zo'n gesprek zou delen met veel mensen. Dat is gewoon iets tussen twee mensen.
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze begon als nanny. Zowel MCW als JvP hebben daar tig stories over gesproken.
Het personeel is maximaal inzetbaar daarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
Het dochtertje van Carmen heeft volgens de nei therapeut allergieën voor o.a. pindakaas, koemelk en aardappelen
Onze accu stopte er in december mee. Kosten inclusief zetten waren 170 euro, dus op zich geen enorm bedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!
Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?
Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld
DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.
Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
Sommige mensen doen bij een kliniek een vitamine infuus😂 dat kan het ook nog zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.
Aan uiteten, lunchen en vergeet de niet gesponsorde Landal Heideheuvel en Landal Lommelbergen niet 🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:51 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke zei gister in een van haar story’s dat als ze uit eigen keuzen daar zouden vertrekken, ze nog hadden kunnen sparen.
Kind, ben je echt zo dom? Je zoekt als 1,5 jaar een woning zonder te intentie te verhuizen?
O nee, je wilde inderdaad al 1,5 jaar verhuizen, wat heb je in die tijd dan gespaard?
Wij hadden ook pech met de accu afgelopen jaar. ANWB kwam en de beste man had een accu bij zich voor onze auto. Die groter is dan waar zij in rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
😂😂 ik denk dat zij geen vriendinnen of vrienden met kinderen heeft. Daarom alles online?!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨
De 3 R's: Rust, reinheid, regelmaat. Klinkt afgezaagd, maar lijkt me ook voor de kinderen fijner.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:
Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Oké. Dat klinkt nog vrij onschuldig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.
Ze had het voor de zekerheid gekregen, niet dat het een standaard medicijn is wat hij altijd krijgt.
Ik probeer altijd meteen te wassen omdat anders de vlekken zo indrogen ( den ik dan )quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Liposuctie moet je helaas zelf betalen en goedkoop is het niet. (En geen garantie dat het niet terug komt, vaak zijn hormonen en die zijn onvoorspelbaar)quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:26 schreef Hannah12345 het volgende:
Dat lipoedeem zoals DBM heeft lijkt me wel lastig en beperkend (natuurlijk in combinatie met overgewicht hier). Kirsten van mijngelukje is bezig met liposuctie behandelingen wegens lipoedeem, het is echt al een heel verschil. Ik vind het wel goed dat er wat aandacht voor is. Vroeger had ik geen idee en dacht ik dat iemand "gewoon dik" was op die plekken, en dat gezond eten en meer sporten de oplossing zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |