abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220087553
Ze vraagt zich met mompelende Dion ook af waarom ze ooit voor die caravan zijn gegaan en dan lijkt ze zoiets te zeggen als om er bij woningnet door te komen
Maar ze waren daar toch gaan wonen met het idee er te blijven en vervolgens heeft de huurbaas aangegeven te verkopen en toen begon dat gejank om die huurwoning en woonnet?
pi_220087630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef RipCity het volgende:

[..]
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.
Ze wilde er al niet wonen. Dit was om er bij woonnet door te komen en op die manier een sociale huurwoning te kunnen krijgen. En als ze er nog wel hadden mogen blijven wonen hadden ze langer kunnen sparen. Ja hoor Sanneke. Zou ze zichzelf geloven? Gelukkig kan ze straks boodschappen bestellen vanaf de bank🎉
Niks boodschappen halen met de bakfiets, vanaf de bank bestellen it is!
Ik wil blijven.
pi_220087643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ze vraagt zich met mompelende Dion ook af waarom ze ooit voor die caravan zijn gegaan en dan lijkt ze zoiets te zeggen als om er bij woningnet door te komen
Maar ze waren daar toch gaan wonen met het idee er te blijven en vervolgens heeft de huurbaas aangegeven te verkopen en toen begon dat gejank om die huurwoning en woonnet?
Klopt. Zij is net zo goed in haar verhalen onthouden als Debbie.
Ik wil blijven.
pi_220087991
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
The world is healing, mensen. O+ Users die influencers blokken.
Go hard or go home
pi_220088091
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
pi_220088358
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
Maar relaxen met Maarten, nadat ie een week weg is geweest staat niet in de planner
pi_220088439
Stel dat ik een paar dagen VOOR WERK ben weggeweest, dan ben ik echt not amused als ik thuiskom en gelijk volle bak aan de slag moet.

Ga lekker even samen borrelen, bijkletsen, knuffelen, laat de kinderen stoeien met papa enz.
En had gezorgd dat hij lekker in een gespreid bedje thuiskwam, eten klaar enz.
pi_220088514
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
pi_220088621
Sanneke en Dion zijn echt aan elkaar gewaagd. Nu durven ze te beweren, dat ze ooit in die keet zijn gaan wonen "om er bij woonnet doorheen te komen". Dion heeft ooit zijn huurwoning opgezegd om bij Sanneke in te trekken en uiteindelijk heeft Sanneke haar huurwoning opgezegd om in Hellevoetsluis te komen wonen, om mantelzorger voor haar moeder te worden. Die keet was voor onbepaalde tijd, de verhuurder wilde geen korte termijn huurders. Pas toen later de verhuurder van gedachte veranderde, moesten ze op zoek naar een sociale huurwoning.

En dan janken, schooien en een "open tikkie" plaatsen, om vervolgens te melden "dat ze nog huisraad in de opslag hebben én ook dat ze het eigenlijk niet zo slecht hebben". Die twee zitten vast samen op de bank, de mensen uit te lachen die geld gestort hebben en van alles en nog wat hebben aangeboden.

Als (schoon)moeder zou je toch je ogen uit je kop schamen, want Sanneke en Dion hebben met recht maling aan alles en iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 13-02-2026 19:00:12 ]
pi_220088708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
En nu wil Dion het zogenaamd helemaal alleen gaan leggen? Ik wens hem veel succes en een paar nieuwe knieën, want het is een monnikenwerk. Ik zou vinyl nemen, prima kwaliteit, betaalbaarder en makkelijker te leggen (ook in je eentje).
pi_220088737
Dus je kunt Sara Kroos volgen omdat zij het ook een beetje doet zoals Annemarie? Wat is dit voor slechte grap joh… En wat een belediging voor Sara. Ze gaat binnenkort zeker het boek van Sara er ook nog even bij halen?
pi_220088743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?
pi_220088805
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?

Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Ik vind dat een beetje leuk in de zomer, maar toch niks om te doen in februari?
pi_220088823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:33 schreef Lodelie het volgende:
Stel dat ik een paar dagen VOOR WERK ben weggeweest, dan ben ik echt not amused als ik thuiskom en gelijk volle bak aan de slag moet.

Ga lekker even samen borrelen, bijkletsen, knuffelen, laat de kinderen stoeien met papa enz.
En had gezorgd dat hij lekker in een gespreid bedje thuiskwam, eten klaar enz.
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.
En wat moet AM in dat uurtje nog aan 'werk' doen dan?
Iemand zei het al; je ziet totaal geen genegenheid tussen hen, is ook lastig met een telefoon er tussen.
Zelfs een 'date night' moet van begin tot eind (gelukkig niet het happy end) gefilmd worden.
pi_220088827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Vind het ook geen winter activiteit en ja een keer leuk in de zomer. Maar iedere vakantie komt t weer terug.
pi_220088837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze kon zeker geen sponsor vinden
pi_220088842
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
Die Marketingvrouw zit echt enorm in mijn irritatiezone 🫣
pi_220088854
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Ik ook
pi_220088866
AM met die koffie reclame… wat overdreven. Alleen daarom zal ik het nooit bestellen
pi_220088879
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.
En wat moet AM in dat uurtje nog aan 'werk' doen dan?
Iemand zei het al; je ziet totaal geen genegenheid tussen hen, is ook lastig met een telefoon er tussen.
Zelfs een 'date night' moet van begin tot eind (gelukkig niet het happy end) gefilmd worden.
🤮 gelukkig niet! Geef haar geen ideeen, voor je het weet doet ze die dildocamera op haar hoofd voor het moment supreme
pi_220088903
@Meke heb je mocrobioloog gezien?
pi_220088963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met die koffie reclame… wat overdreven. Alleen daarom zal ik het nooit bestellen
En ‘ze blijft het delen totdat iedere koffiedrinkende volger het heeft geproefd’
Nee Pinokkio, totdat je er niet meer voor betaald krijgt.
pi_220088969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Maarten komt thuis en kan gelijk Am "overnemen" zodat zij aan "het werk" kan.

Wat een hartelijkheid en warmte daar.

Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.

Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Die hottub is nodig om het ijskonijn op te warmen
pi_220088992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad! Heb nu even gecheckt, maar volg haar sinds afgelopen mei. Ik meen eerder gelezen te hebben, dat het jaar weinig verrassingen kent voor AM omdat ze letterlijk elk jaar, maand in, maand uit, alles hetzelfde doet; zoals dit soort spelletjes in de krokusvakantie. Nee, speeltjes hakken uit een blok ijs lijkt me geen spelletje voor dit jaargetijde. Bijzonder dat ze zo star aan dit soort dingen blijft hangen; alsof ze omvalt als ze afwijkt van deze jaarplanning.
pi_220089001
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Dan heb ik jouw bericht vanmiddag geliked❤
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')