abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220085621
. Foutje
pi_220085672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:51 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
pi_220085689
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat is er wel hoor. Heb je wel een heel dun vloertje. Bij de gamma zie ik goedkoopste 6 euro de m2. Ondervloer komt er nog bij idd.

Dus dat red je wel met een tientje maar niet dat iemand het ook nog voor je komt leggen, he jammer Sanneke
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
pi_220085718
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?
Ik wil blijven.
pi_220085736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.
pi_220085782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Dat is alleen bij appartementen
pi_220085789
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
Zal wel niet anders was het onderhand wel gebeurd.

Ik ben zelf zorgverlener aan mijn ernstig psychiatrische broer die zichzelf helemaal de vernieling in helpt, en ook voor hem is een RM niet mogelijk.

Denk dat die familie echt wel alles geprobeerd heeft.
pi_220085792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Kan zij geen RM krijgen?
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.
pi_220085810
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:56 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.
Exact dit.
En er is ook nog zoiets als zelfbeschikkingsrecht, ookal komt het voort uit een eetstoornis in dit geval.
pi_220085929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 14:51 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.
Het kan hoor, ik heb er geen idee van. Met een bovenwoning kan ik me nog voorstellen dat je een bepaalde ondervloer moet hebben ivm geluid.
Ik wil blijven.
pi_220086045
Wat is RM en LVB?
pi_220086064
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 15:42 schreef Miepje77 het volgende:
Wat is RM en LVB?
Rechterlijke machtiging en licht verstandelijk beperkt.
Ik wil blijven.
pi_220086249
Maarten komt thuis en kan gelijk Am "overnemen" zodat zij aan "het werk" kan.

Wat een hartelijkheid en warmte daar.

Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.

Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
pi_220086267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:

Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.

Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Heerlijk hè 🙈🤪🤣
pi_220086272
AM heeft natuurlijk haar vrijdagse werkdag tot stipt 17 uur. Dus ik neem aan dat MG niet op de afsluitende vrijmibo mocht blijven na een week van huis te zijn geweest.
pi_220086295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 15:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Rechterlijke machtiging en licht verstandelijk beperkt.
Dank je
pi_220086413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:

En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
pi_220086880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:40 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.
Misschien bedoelt haar moeder het anders? Als in haar herstel moet niet afhankelijk zijn van iemand (of haar hond). In die zin heeft zij inderdaad niemand nodig voor herstel.
pi_220087047
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
pi_220087052
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
En met werken verstaat zij de kleinste kinderen filmen uit het zolderraam.
Relaxen weet ze wel hoe dat moet?
Dat kan ze denk ik alleen s’avonds na 20.30, wanneer ze gepland /verplicht samen moeten zitten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220087120
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
Nee ze kunnen alleen werken in de weekends want doordeweeks ligt sanneke op de bank 9 uur te wachten tot dion kapot thuis komt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220087123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Ik dacht exact hetzelfde. Nog een dag en ze hebben opeens ook meubels. En boze dm’s omdat mensen denken dat ze een vloer gaan laten leggen? Nou geloof ik die dm’s niet maar als het waar zou zijn dan kan ik me voorstellen dat ze van mensen komen die zo dom zijn geweest om geld te geven en balen dat Sanneke heeft overwogen om de vloer te laten leggen.
Ik wil blijven.
pi_220087177
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 13:55 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja denk het, er staat nl niet 1 keer f..... in😂
🤣🤣🤣
pi_220087425
Waarom kraakt Sanneke haar tijdelijke huisvesting zo af? Dat vind ik eigenlijk niet zo netjes, zeker nu veel mensen op zoek zijn naar een plek en een eigen stekje juist ontzettend fijn is. Beseft ze wel hoeveel geluk ze heeft? En nu weer om een huurwoning te krijgen.
pi_220087445
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom kraakt Sanneke haar tijdelijke huisvesting zo af? Dat vind ik eigenlijk niet zo netjes, zeker nu veel mensen op zoek zijn naar een plek en een eigen stekje juist ontzettend fijn is. Beseft ze wel hoeveel geluk ze heeft? En nu weer om een huurwoning te krijgen.
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')