HAHAHA gelukkig heeft ze wel haar lampen nog bewaard 🤣 zeker geen deal bij de gordijnen en lampen samenwerkingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke denkt dat je bij een all in prijs het leggen terug ziet in de prijs. No shit Sherlock.
Ze zegt nog ik probeer echt zo weinig mogelijk mee te nemen. Kleding hebben ze toch maar weinig aan???? Gaan ze naar een nudisten camping ofzo 🫣 Zie ondertussen wel een soort ski helm en dikke handschoenen en laarzen😐quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:01 schreef Clavis het volgende:
Mijn hemel wat neemt Milou veel mee! Blijft ze 3 weken weg ofzo?
Chat?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:28 schreef Snaky het volgende:
Die post heeft dbm niet zelf geschreven. Dit is niet haar taalgebruik.
Maximaal verzuipen 🙈quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:04 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar zijn Mies en Tim? Verzopen in de liefde?
Zelfs een blinde ziet dat zij dit niet zelf geschreven heeft 😂.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:28 schreef Snaky het volgende:
Die post heeft dbm niet zelf geschreven. Dit is niet haar taalgebruik.
Hahaha genieten dit, geen mensen die haar naar de mond praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM reageert op insta op een stukje van rtlnieuwspanel en mensen reageren er op.
Snapt zelf gewoon niet dat zij moet stoppen met die kids delen.
Had nog zin om te reageren dat de hele medische geschiedenis van de kids online staat maar doe het toch maar niet.
Ik denk dat Pascal het zelf geschreven heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
Maar dat zij af en toe een verhaal "leent" moet natuurlijk kunnen... een kind dat stikte, een statement over pesten 👍👌 zolang haar recepten die ze helemaal zelf ergens gejat bedacht heeft maar niet door een ander gebruikt wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zelfs een blinde ziet dat zij dit niet zelf geschreven heeft 😂.
Maar ze stelt weer wat aan de kaak hoor 🤭
Zal ze nog kunnen lopen buiten? Ze moet toch energieloos zijn…quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:32 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pascal het zelf geschreven heeft.
🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:04 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar zijn Mies en Tim? Verzopen in de liefde?
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:37 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Zal ze nog kunnen lopen buiten? Ze moet toch energieloos zijn…
Op Facebook heeft ze blijkbaar een openbaar profiel, via mamaplaats ook duidelijk te vinden 🙃quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:24 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM reageert op insta op een stukje van rtlnieuwspanel en mensen reageren er op.
Snapt zelf gewoon niet dat zij moet stoppen met die kids delen.
Had nog zin om te reageren dat de hele medische geschiedenis van de kids online staat maar doe het toch maar niet. Hahahahah dat dus, want iemand heeft het over ‘elke poep of scheet van je kind delen’, en daar reageert ze op jaaaa maar daar gaat deze discussie niet over 🤡 Koekoek!!! Haar kinderen staan met naam en foto toch gewoon op het internet, daar brandt echt geen licht boven hoor 🫠
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.
En dan maar roepen dat het haar niks doet, hou toch op denk ik dan, ze is zo onzekerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM weer met een anti pest post,
Ja dat is er wel hoor. Heb je wel een heel dun vloertje. Bij de gamma zie ik goedkoopste 6 euro de m2. Ondervloer komt er nog bij idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:50 schreef JaNeeDan het volgende:
Waar gaat Sanneke een laminaatvloer kooen voor 10 per m2? Rekent zij ook met ondervloer en plinten?
Ja idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |