Snap daar ook niks van. Hele kasten vol met spullen. Pak daar dan iets uit voor onderweg. Als wij naar wintersport of Zuid-Frankrijk rijden haal ik ook wel iets voor onze zoon voor onderweg, maar niet deze hoeveelheden. Maar ja, geld moet rollen en blijkbaar klotst het daar goed over de plinten heen. Wat mij betreft alsnog onzinnig om zoveel te kopen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Milou weer even voor ieder kind een tas nieuw speelgoed voor onderweg..
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
Sorry, mijn fout!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:
Alles klaarmaken voor de komende herfstvakantie".
Dat is ruim op tiid![]()
Bizar gewoon. Dat is gewoon echt niet normaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Milou weer even voor ieder kind een tas nieuw speelgoed voor onderweg..
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
het geeft aan dat ze emotioneel nooit verder is gegroeid dan een 14/15 jarige. En dat blijkt uit wel meer dingen, zoals het verongelijkt reageren als iemand een andere mening heeft, het denken dat alles wat zij doet perfect is, dat ze geen advies van anderen hoeft aan te nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik schrik wel een beetje van dat blokkeren. Zo kinderachtig.
😂quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoeveel van jullie hebben de carnavalsvakantie voorbereid? Nu zitten wij nog in de kraamtijd officieel, dus ik doe sowieso weinig, maar ik heb nog nooit iets voorbereid, m.u.v. als we weggaan. En AM moet van alles voorbereiden.
Milou die 'zo min mogelijk' inpakt en vervolgens een zooi mee sjouwt waar je u tegen zegt.
Jacqueline is op zoek naar een smartwatch. Ik wilde bijna reageren net: Misschien heeft Milou nog een linkje 😂
Pascal is al heel lang ziek, die zie ik niet meer beter worden. Verdrietig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat ziet Sophie Nagelkerke er weer uit met die roze pruik, fluffy muts en jas 🫣
Ja eens, en ze weet het ook nog zo te brengen en recht te lullen dat vele mensen die haar volgen er kennelijk geïnspireerd door raken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:
Alles klaarmaken voor de komende herfstvakantie".
Dat is ruim op tiid![]()
Dat blokkeren van Maarten zegt mij heel veel over de verhouding tussen die 2. Annemarie was al een verwende tante die alles op haar manier wilde in haar rol als moeder en huisvrouw. Ze had overal haar dwangmatig geplande rituelen voor en was de koningin in haar cocon. Maarten mocht het geld verdienen (maar geen koffiekaart kopen en naar borrels), thuis meehelpen zolang het op haar manier ging, en bij de gratie gods nog wat klussen aan motors tot 22 uur.
Nu is zij in haar eigen ogen helemaal de grote leider want ze verdient zelf geld en is populair. Zij duldt geen tegenspraak. Niet van buitenstaanders, van haar kinderen en zelfs niet van haar man. Niet van haar ouders, schoonmoeder, broer en zus. Heb je kritiek dan kun je vertrekken.
Ze was al onzeker maar is dat nog steeds ondanks haar 'successen'.
Heel ongezonde situatie, het maakt haar geen leuker mens.
Ze houd toch zo van shoppen? Dat ze dan niet eens wat anders koopt (en Jan in dat eeuwige kikkerpak?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallen
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM weer met een anti pest post,
Nee Kim is ook het type, als je niet naar me mond praat ben ik boos!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef Earring het volgende:
[..]
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |