abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220083789
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220083880
Milou weer even voor ieder kind een tas nieuw speelgoed voor onderweg..
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
pi_220083922
Alles klaarmaken voor de komende herfstvakantie".

Dat is ruim op tiid :)

Dat blokkeren van Maarten zegt mij heel veel over de verhouding tussen die 2. Annemarie was al een verwende tante die alles op haar manier wilde in haar rol als moeder en huisvrouw. Ze had overal haar dwangmatig geplande rituelen voor en was de koningin in haar cocon. Maarten mocht het geld verdienen (maar geen koffiekaart kopen en naar borrels), thuis meehelpen zolang het op haar manier ging, en bij de gratie gods nog wat klussen aan motors tot 22 uur.
Nu is zij in haar eigen ogen helemaal de grote leider want ze verdient zelf geld en is populair. Zij duldt geen tegenspraak. Niet van buitenstaanders, van haar kinderen en zelfs niet van haar man. Niet van haar ouders, schoonmoeder, broer en zus. Heb je kritiek dan kun je vertrekken.
Ze was al onzeker maar is dat nog steeds ondanks haar 'successen'.

Heel ongezonde situatie, het maakt haar geen leuker mens.
pi_220083926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Ik vind dat echt bizar. Hoelang gaan ze rijden dan?😂dat huis moet toch zo pleurisvol zijn met meuk.
Snap daar ook niks van. Hele kasten vol met spullen. Pak daar dan iets uit voor onderweg. Als wij naar wintersport of Zuid-Frankrijk rijden haal ik ook wel iets voor onze zoon voor onderweg, maar niet deze hoeveelheden. Maar ja, geld moet rollen en blijkbaar klotst het daar goed over de plinten heen. Wat mij betreft alsnog onzinnig om zoveel te kopen hoor.
pi_220083939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:

Sorry, mijn fout!
Ze schreef de voorjaarsvakantie.
pi_220083971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:27 schreef SophiaLoren het volgende:
Bizar gewoon. Dat is gewoon echt niet normaal.
Geen idee waar ze heen gaan trouwens
pi_220083980
Over die doorsmeerbeurt van Am en MG:
Zij plant allemaal dingen heel dwangmatig in, ook dat ze samen wijn drinken en hij uit de garage MOET komen.
Toen zij een samenwerking had, ging ze hardlopen, zin of geen zin.

Zo zie ik die zgn doorsmeerbeurt ook. Am heeft bedacht dat dat goed is voor de relatie, dus dat is wat zij doen.
pi_220084008
Hoeveel van jullie hebben de carnavalsvakantie voorbereid? Nu zitten wij nog in de kraamtijd officieel, dus ik doe sowieso weinig, maar ik heb nog nooit iets voorbereid, m.u.v. als we weggaan. En AM moet van alles voorbereiden.

Milou die 'zo min mogelijk' inpakt en vervolgens een zooi mee sjouwt waar je u tegen zegt.

Jacqueline is op zoek naar een smartwatch. Ik wilde bijna reageren net: Misschien heeft Milou nog een linkje 😂
pi_220084019
Ik schrik wel een beetje van dat blokkeren. Zo kinderachtig.
pi_220084049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik schrik wel een beetje van dat blokkeren. Zo kinderachtig.
het geeft aan dat ze emotioneel nooit verder is gegroeid dan een 14/15 jarige. En dat blijkt uit wel meer dingen, zoals het verongelijkt reageren als iemand een andere mening heeft, het denken dat alles wat zij doet perfect is, dat ze geen advies van anderen hoeft aan te nemen.

Als puber kom je daar een tijdje mee weg natuurlijk, dan moet je dat nog leren. Dat leren heeft zij nog niet gedaan. En omdat ze richting de 50 gaat vermoed ik dat dat ook niet meer gaat gebeuren.
pi_220084055
Ik heb een gekeken bij de zelfbedachte 'receptjes' van DBM, die zijn dus allemaal, behalve de chili con carne, op heel veel andere websites te vinden...het zijn zo'n algemene recepten...ze doet net of zij het uitgevonden heeft, de zoveelste leugen van die vrouw ..
pi_220084085
Wat ziet Sophie Nagelkerke er weer uit met die roze pruik, fluffy muts en jas 🫣
pi_220084100
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hoeveel van jullie hebben de carnavalsvakantie voorbereid? Nu zitten wij nog in de kraamtijd officieel, dus ik doe sowieso weinig, maar ik heb nog nooit iets voorbereid, m.u.v. als we weggaan. En AM moet van alles voorbereiden.

Milou die 'zo min mogelijk' inpakt en vervolgens een zooi mee sjouwt waar je u tegen zegt.

Jacqueline is op zoek naar een smartwatch. Ik wilde bijna reageren net: Misschien heeft Milou nog een linkje 😂
😂
pi_220084118
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
pi_220084212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 11:03 schreef Loveischocolala het volgende:
Briefje van Pascal haar moeder… zal wel lief zijn maar ze kan niet zelf beter worden.
Pascal is al heel lang ziek, die zie ik niet meer beter worden. Verdrietig.
pi_220084233
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 11:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat ziet Sophie Nagelkerke er weer uit met die roze pruik, fluffy muts en jas 🫣
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallen
pi_220084330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 10:38 schreef Snaky het volgende:

Dat blokkeren van Maarten zegt mij heel veel over de verhouding tussen die 2. Annemarie was al een verwende tante die alles op haar manier wilde in haar rol als moeder en huisvrouw. Ze had overal haar dwangmatig geplande rituelen voor en was de koningin in haar cocon. Maarten mocht het geld verdienen (maar geen koffiekaart kopen en naar borrels), thuis meehelpen zolang het op haar manier ging, en bij de gratie gods nog wat klussen aan motors tot 22 uur.
Nu is zij in haar eigen ogen helemaal de grote leider want ze verdient zelf geld en is populair. Zij duldt geen tegenspraak. Niet van buitenstaanders, van haar kinderen en zelfs niet van haar man. Niet van haar ouders, schoonmoeder, broer en zus. Heb je kritiek dan kun je vertrekken.
Ze was al onzeker maar is dat nog steeds ondanks haar 'successen'.

Heel ongezonde situatie, het maakt haar geen leuker mens.
Ja eens, en ze weet het ook nog zo te brengen en recht te lullen dat vele mensen die haar volgen er kennelijk geïnspireerd door raken.
pi_220084363
Wel lastig voor AM, haar man en zoon die soms nog na lijken te denken af en toe. Andere mensen trapt ze direct haar leven uit, helaas kan dat niet met je man en kind. Maar toch, er zullen er na Sam volgen. Over Maarten zeg ik maar niks, slappe zak.
pi_220084387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 11:22 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zo gaat ze al jaaaaaren te carnavallen
Ze houd toch zo van shoppen? Dat ze dan niet eens wat anders koopt (en Jan in dat eeuwige kikkerpak?
pi_220084424
Ik denk dat dat ‘Maarten dagen blokkeren’ ook flink is aangedikt voor haar opstel. Zo van ‘dat zal hem leren! kijk mij eens de leider zijn!’

En de volgmoekes gniffelen, omdat ze zelf ook wel zo ‘sterk’ zouden willen zijn. 🙄
pi_220084453
DBM weer met een anti pest post,🫩🫩
pi_220084502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
DBM weer met een anti pest post,🫩🫩
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik dan
pi_220084520
Mijn hemel wat neemt Milou veel mee! Blijft ze 3 weken weg ofzo?
pi_220084571
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 11:58 schreef Earring het volgende:

[..]
En als iemand haar dan zegt dat ze dit vaak bespreekt krijgt ze als antwoord: misschien moet je me maar ontvolgen! Geef gewoon liever antwoord Kim denk ik dan
Nee Kim is ook het type, als je niet naar me mond praat ben ik boos!

Aah Sanneke heeft toch nog gordijnen, en gaat toch even naar Action en de kringloop is ze wakker geworden?
pi_220084573
Sanneke denkt dat je bij een all in prijs het leggen terug ziet in de prijs. No shit Sherlock.
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')