abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220093812
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
pi_220093815
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
En Maud werkt voor Jolie noe
pi_220093864
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
Zolang je de vieze was niet nog een paar dagen aan doet kan het best een week liggen toch? Ik ben alleen en was ook maar eens per 2/3 weken dus ligt er hier ook was regelmatig wel een week of 2 te wachten.
pi_220093875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit was
🤣🤣🤣🤣
pi_220093879
quote:

[..]
😂
pi_220093897
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣
Precies dat, sorry maar dit ziet er niet uit😳 Doe dan dat t shirt erover en niet eronder gepropt 😭
pi_220093900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:56 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Zolang je de vieze was niet nog een paar dagen aan doet kan het best een week liggen toch? Ik ben alleen en was ook maar eens per 2/3 weken dus ligt er hier ook was regelmatig wel een week of 2 te wachten.
Ik vind dat met kleding waarin gesport is best vies haha. Mijn eigen sportkleding was ik eigenlijk altijd dezelfde dag of de dag erna.
Overige kleding kan best ff liggen ja.

(Nu sluit ik bij Judith niet uit dat ze het gewoon nog aan zou doen 🙈)
pi_220093914
Ik snap wel dat DBM zich oncomfortabel voelt in dat pakje, het ziet er ook erg oncomfortabel uit.

En dan dat shirt eronder😂
pi_220093954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:42 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.
Ze heeft een nieuw pak (weer ¤100) want door los hangend vel op haar boven benen door het afvallen zit die andere niet lekker? Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Geen kilo’s maar wel heel veel cm?
Ben ik zo blind?
En echt Kim, dat shirt had je er beter overheen kunnen doen. Dit is wel echt vreselijk om aan te zien.
Is het nou knap dat je dit zo openbaar toont, zonder schaamte? Of zegt het wat over je hersencapaciteit?
pi_220093974
MW: vluchtgedrag is het enige dat ik zie. In vakanties, in weekendjes weg, in je nieuwe, maar eigenlijk al 20 jaar geleden, vriend. Het klagen over verdriet, het zo zwaar hebben, hulp nodig hebben; echt een leuke start van je nieuwe relatie waardoor je alsmaar weg moet om het leuk te hebben. Roepen dat je niet slaapt, niet eet, dat je in de 6e versnelling doorgaat... omdat het niet anders kan. En bij dat laatste heb ik toch echt mijn twijfels. Maar dat Mies er belabberd uit ziet op de foto's van de laatste JN drop zijn dan wel verklaarbaar.
pi_220093986
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dat met kleding waarin gesport is best vies haha. Mijn eigen sportkleding was ik eigenlijk altijd dezelfde dag of de dag erna.
Overige kleding kan best ff liggen ja.

(Nu sluit ik bij Judith niet uit dat ze het gewoon nog aan zou doen 🙈)
Je hebt gelijk wat betreft sportkleding. Ze hebben natuurlijk 3 dagen geskied in die kleding. Had ik niet over nagedacht. Komt misschien ook omdat ik zo goed als niet sport 😂
pi_220094009
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze begon als nanny. Zowel MCW als JvP hebben daar tig stories over gesproken.
Ik wil blijven.
pi_220094012
Ik kwam Judith’s oude account tegen, en snap nu wel beter waarom zij zo de grenzen opzoekt ondanks haar ziekte. Als je ziet wat zij heeft gedaan is een beetje skiën voor haar helemaal niets. Lijkt me mentaal heel lastig om je daaraan aan te passen. Account is juudje_k
No way dat ik op dat schip zou stappen!
pi_220094019
quote:
Dan is het maar goed dat ze niet dagelijks douchen. Lekker zo’n natte was die begint te verweren.
Ik wil blijven.
pi_220094080
Het was de accu. Maar als dit al zo’n aanslag is op je portemonnee, in dit geval spaargeld, moet je je toch afvragen of het verstandig is om een auto te hebben.
Ik wil blijven.
pi_220094235
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Ik vond het wel vreemd dat Tamara een privé gesprek met Jolein post. Ik vraag me af of dat met toestemming is. Ik zou het niet fijn vinden als een 'vriendin' een zo'n gesprek zou delen met veel mensen. Dat is gewoon iets tussen twee mensen.
pi_220094353
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja slim, dan kun je de oppas op de zaak zetten. En betalen wij allemaal mee aan de liefste maud.
pi_220094364
Hoe lang wil sanneke blijven roepen dat ze het prima redden op het salaris van Dion en haar inkomsten van insta, volgens mij kunnen ze dat niet anders had je wel een buffer voor dit soort dingen, en dan hadden ze ook wel geld voor het huis waarvan ze al anderhalf jaar op hoopte te krijgen.

Ik kan echt boos worden op zulke mensen, altijd is het iemand anders zijn schuld, nee sanneke jij kan gewoon aan het werk, waar een wil is is een weg. Bizar dat er mensen zijn die haar zomaar geld geven
pi_220094384
Oh dat pak bij DBM, niet te doen. Moet het allemaal zo strak zitten voor de sport ofzo?

En ligt bij HvK Louay nu op de grond te slapen? Met haar 'rustig opstarten'.
pi_220094392
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef Heldercitroen het volgende:
Hoe lang wil sanneke blijven roepen dat ze het prima redden op het salaris van Dion en haar inkomsten van insta, volgens mij kunnen ze dat niet anders had je wel een buffer voor dit soort dingen, en dan hadden ze ook wel geld voor het huis waarvan ze al anderhalf jaar op hoopte te krijgen.

Ik kan echt boos worden op zulke mensen, altijd is het iemand anders zijn schuld, nee sanneke jij kan gewoon aan het werk, waar een wil is is een weg. Bizar dat er mensen zijn die haar zomaar geld geven
Ik ook. Niks doen, geld uitgeven en maximaal profiteren van sociale voorzieningen.
pi_220094399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik kwam Judith’s oude account tegen, en snap nu wel beter waarom zij zo de grenzen opzoekt ondanks haar ziekte. Als je ziet wat zij heeft gedaan is een beetje skiën voor haar helemaal niets. Lijkt me mentaal heel lastig om je daaraan aan te passen. Account is juudje_k
No way dat ik op dat schip zou stappen!
Ik ook niet, maar wat een gave content!!
pi_220094414
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Die is compleet gestoord maar dat vind ik al jaren
pi_220094417
Sanneke zei gister in een van haar story’s dat als ze uit eigen keuzen daar zouden vertrekken, ze nog hadden kunnen sparen.

Kind, ben je echt zo dom? Je zoekt als 1,5 jaar een woning zonder te intentie te verhuizen?
O nee, je wilde inderdaad al 1,5 jaar verhuizen, wat heb je in die tijd dan gespaard?
pi_220094424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:50 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Die is compleet gestoord maar dat vind ik al jaren
En haar ouders weten dit ook wat denk je waarom ze zo doet. Ze krijgt die goedkeuring niet van haar pa omdat die wss ook wel ziet dat er geen beginnen aan is.
pi_220094593
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.
Ze heeft een nieuw pak (weer ¤100) want door los hangend vel op haar boven benen door het afvallen zit die andere niet lekker? Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Ben ik zo blind? je kunt alsnog niet vergelijken of het te zien is, want ze draagt heel ander soort kleding op alle foto’s 😐 Ze roept steeds zoveel cm kwijt, ik zie t niet 🫣 maar goed als zij er blij mee is zo, en denkt in een calorie tekort te eten
En echt Kim, dat shirt had je er beter overheen kunnen doen. Dit is wel echt vreselijk om aan te zien.
Is het nou knap dat je dit zo openbaar toont, zonder schaamte? Of zegt het wat over je hersencapaciteit?
pi_220094642
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!

Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?

Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld

DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.

Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
pi_220094678
quote:

[..]
😆
pi_220094682
Heeft Judith nu nog steeds diezelfde trui aan, alweer dag 6 volgens mij
pi_220094695
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!

Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?

Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld

DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.

Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.
Maar het is mooi voor haar zielige stories. Vast weer volgers die gaan dokken want zielig enzo.
Ik wil blijven.
pi_220094707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.
Maar het is mooi voor haar zielige stories. Vast weer volgers die gaan dokken want zielig enzo.
Ja precies laatste vooral dan! Heb er verder geen verstand van, vandaar me vraag 🤗
pi_220094719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Ben ik zo blind?
Dat loshangend vel waar ze het over heeft kan best de lipoedeem zijn. Ik heb, gelukkig "gewoon" stevige benen maar er zijn genoeg die "kwabben" hebben. (Want die vele centimeters zie ik niet én met lipoedeem raak je echt niet makkelijk "vele centimeters" kwijt)
pi_220094722
quote:
Ik ook, zal lekker stinken daar
pi_220094774
quote:
De Winterberg trui heeft ze nog steeds aan. Zeker niet vies genoeg om bij de was te gooien.
pi_220094775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:30 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik vond het wel vreemd dat Tamara een privé gesprek met Jolein post. Ik vraag me af of dat met toestemming is. Ik zou het niet fijn vinden als een 'vriendin' een zo'n gesprek zou delen met veel mensen. Dat is gewoon iets tussen twee mensen.
Story is inmiddels verwijderd, zou Jolien pissig geweest zijn? 😬
pi_220094845
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze begon als nanny. Zowel MCW als JvP hebben daar tig stories over gesproken.
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220094856
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.
Het personeel is maximaal inzetbaar daar
pi_220094861
Het dochtertje van Carmen heeft volgens de nei therapeut allergieën voor o.a. pindakaas, koemelk en aardappelen |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220094955
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
Het dochtertje van Carmen heeft volgens de nei therapeut allergieën voor o.a. pindakaas, koemelk en aardappelen |:)
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨
pi_220095090
Volgt hier iemand familie koning? Haar story’s vind ik soms ook erg bijzonder. Nu weer met een deel van haar ingezwachtelde been in het ziekenhuis, met een fit Piggy erbij? En qua kleding/make up, lijkt het of ze elke dag naar een feestje gaat. Maar ze gaat gewoon zo naar de winkel, school, ziekenhuis of andere afspraak
pi_220095110
quote:

Onze accu stopte er in december mee. Kosten inclusief zetten waren 170 euro, dus op zich geen enorm bedrag.
pi_220095152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.
Sommige mensen doen bij een kliniek een vitamine infuus😂 dat kan het ook nog zijn
pi_220095219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 12:51 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke zei gister in een van haar story’s dat als ze uit eigen keuzen daar zouden vertrekken, ze nog hadden kunnen sparen.

Kind, ben je echt zo dom? Je zoekt als 1,5 jaar een woning zonder te intentie te verhuizen?
O nee, je wilde inderdaad al 1,5 jaar verhuizen, wat heb je in die tijd dan gespaard?
Aan uiteten, lunchen en vergeet de niet gesponsorde Landal Heideheuvel en Landal Lommelbergen niet 🤣
pi_220095230
quote:

Wij hadden ook pech met de accu afgelopen jaar. ANWB kwam en de beste man had een accu bij zich voor onze auto. Die groter is dan waar zij in rijden.
Even gekeken met monteren ¤219 moest ik betalen.
Was een stukgoedkoper dan de garage met een jaar garantie erbij.
pi_220095248
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 14:03 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨
😂😂 ik denk dat zij geen vriendinnen of vrienden met kinderen heeft. Daarom alles online?!
DebbieHillon reageerde wel een keer dat ze weer eens moesten afspreken.
Dat is denk ik gewoon insta friends..
pi_220095300
Sanneke wil geen ongevraagd advies. Behalve als mensen ongevraagd adviseren een open tikkie te plaatsen, dat advies is wel oké. Ik vraag me echt af of deze mensen geen eigenwaarde hebben. Schaamteloos bedelen om je huis ingericht te krijgen, terwijl je zelf gewoon kunt werken. Er zijn genoeg banen waar je ook als vrouw met autisme je geld kunt verdienen. Misschien niet de baan die je het allerliefste zou willen, maar dat is niet anders. Ik heb door mentale problemen ook niet de carrière kunnen maken die ik voor ogen had, maar heb wel altijd gewerkt en heb mijn eigen geld verdiend. Ik heb mijn mentale problemen ook nooit als excuus gebruik, maar heb er wel hulp bij gezocht. En ik had ook niet altijd zin om weer naar therapie te gaan, wilde ik ook het liefste in bed blijven liggen of op de bank blijven zitten, maar vond dat ik aan mezelf en de maatschappij verplicht was om door te gaan.Dat is ook het voorbeeld dat ik mijn kinderen wil meegeven. En daardoor heb ik toch het gevoel nuttig te zijn in de maatschappij en dat geeft me eigenwaarde. En dat is vele malen belangrijker dan geld.
Nog een kleine disclaimer, mensen die door ernstige fysiek of mentale problemen echt uitvallen is natuurlijk van hele andere orde. Dan ben je echt ziek en kan het soms niet anders. Ik heb moeite met mensen die alleen maar klagen over dat ze autisme, ADHD of whatever hebben, maar geen enkele hulp zoeken om met deze problemen om te gaan. Je kunt niet verwachten dat iedereen zich aanpast aan jou, jij zult (veel) moeite moeten doen om om te gaan met je “aandoening “. Dat is niet altijd leuk, maar het is niet anders.
Sorry voor de lange post maar ik moest het even kwijt.
pi_220095368
En bij DBM zie ik geen enkel verschil tussen de foto’s. Als je maar op genoeg plekken meet en het meetlint ietsjes strakker trekt, dan kun je jezelf aardig voor de gek houden. Zo kan ik nu meten en over een uur weer en zomaar 20 cm kwijt zijn. Ze heeft ook best een dikke buik, en ik weet dat ze dat schuift op een mom-pouch door de zwangerschappen, maar dat is dit echt niet. Ikzelf heb ook twee kinderen gehad en ben jaren geleden 40 kilo afgevallen en heb ook genoeg loshangen vel op mijn buik, benen en armen (ben dan ook een stuk ouder dan DBM). Maar als je dan zo’n strak pakje aantrekt wat zij heeft, dan wordt dat platter geduwd.
Ik vind het overigens geen enkel probleem als mensen zwaarder zijn en zou ook nooit iemand vasthaken , maar DBM gewoon in m’n irritatie zone omdat ze alleen maar wil horen hoe geweldig dat ze is. Of het nu om sport gaat, of hoe ze met haar kinderen omgaat, je mag haar alleen bejubelen. Als je dat niet doet, dan ben je een pester.
pi_220095369
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:

Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
De 3 R's: Rust, reinheid, regelmaat. Klinkt afgezaagd, maar lijkt me ook voor de kinderen fijner.
pi_220095579
Dat lipoedeem zoals DBM heeft lijkt me wel lastig en beperkend (natuurlijk in combinatie met overgewicht hier). Kirsten van mijngelukje is bezig met liposuctie behandelingen wegens lipoedeem, het is echt al een heel verschil. Ik vind het wel goed dat er wat aandacht voor is. Vroeger had ik geen idee en dacht ik dat iemand "gewoon dik" was op die plekken, en dat gezond eten en meer sporten de oplossing zou zijn.
pi_220095754
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.
Ze had het voor de zekerheid gekregen, niet dat het een standaard medicijn is wat hij altijd krijgt.
Oké. Dat klinkt nog vrij onschuldig.

Tegelijkertijd is thezhoufamily net zo goed een (beginnende) influencer die haar veel te jonge kinderen in beeld brengt en privé informatie deelt (al is het maar een buikgriepje en noodmedicatie). Ze werkt in ieder geval (nog) en is een stuk positiever dan DBM of Sanneke, dus snap wel dat ze voor veel mensen leuker is om te volgen. Maar of ze nou beter is.. uiteindelijk zet ze haar minderjarige kinderen ook gewoon te kijk en is het waarschijnlijk een kwestie van tijd voordat de #ads verschijnen.
pi_220095793
quote:
Ik probeer altijd meteen te wassen omdat anders de vlekken zo indrogen ( den ik dan )
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')