😆quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit was
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!
Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?
Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld
DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.
Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
Ja precies laatste vooral dan! Heb er verder geen verstand van, vandaar me vraag 🤗quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij een ANWB abonnement krijg je geen nieuwe accu. Dus die kosten hebben ze sowieso. Er is wel iemand van de ANWB geweest om de accu op te laden zodat ze naar een garage konden rijden voor een nieuwe accu.
Maar het is mooi voor haar zielige stories. Vast weer volgers die gaan dokken want zielig enzo.
Dat loshangend vel waar ze het over heeft kan best de lipoedeem zijn. Ik heb, gelukkig "gewoon" stevige benen maar er zijn genoeg die "kwabben" hebben. (Want die vele centimeters zie ik niet én met lipoedeem raak je echt niet makkelijk "vele centimeters" kwijt)quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Nou echt hè! Kijk, ik heb ook overgewicht, en vind dat lastig, maar probeer me leuk en goed te kleden. Verbergen hoeft niet, doe ik liever wel. Maar hoe zij zich doorgaans kleed vind ik al bijzonder. Maar dit slaat echt alles.
Ze heeft een nieuw pak (weer ¤100) want door los hangend vel op haar boven benen door het afvallen zit die andere niet lekker? Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor.
Geen kilo’s maar wel heel veel cm?
Ben ik zo blind?
En echt Kim, dat shirt had je er beter overheen kunnen doen. Dit is wel echt vreselijk om aan te zien.
Is het nou knap dat je dit zo openbaar toont, zonder schaamte? Of zegt het wat over je hersencapaciteit?
Ik ook, zal lekker stinken daarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
De Winterberg trui heeft ze nog steeds aan. Zeker niet vies genoeg om bij de was te gooien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: de winterberg was ligt er nog, omdat t de zon weinig geschenen heeft, ik snap dat je wil profiteren van je zonnepanelen, maar ik vind dit eigenlijk best smerig 😅
Story is inmiddels verwijderd, zou Jolien pissig geweest zijn? 😬quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:30 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik vond het wel vreemd dat Tamara een privé gesprek met Jolein post. Ik vraag me af of dat met toestemming is. Ik zou het niet fijn vinden als een 'vriendin' een zo'n gesprek zou delen met veel mensen. Dat is gewoon iets tussen twee mensen.
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze begon als nanny. Zowel MCW als JvP hebben daar tig stories over gesproken.
Het personeel is maximaal inzetbaar daarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Degene die altijd Michelle haar wimpers deed werkt ook deeltijd bij Jolie Noe en datzelfde geldt volgens mij ook voor degene die haar huis schoonmaakt. Zo'n zelfde constructie is er inderdaad ook met de oppas.
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
Het dochtertje van Carmen heeft volgens de nei therapeut allergieën voor o.a. pindakaas, koemelk en aardappelen
Onze accu stopte er in december mee. Kosten inclusief zetten waren 170 euro, dus op zich geen enorm bedrag.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
Judith heeft echt geleefd, doe het haar niet na.. vind dat wel iets moois dat je echt alles uit je leven haalt!
Ja het is de accu, heb geen verstand van auto’s hoor maar je hebt vaak toch ook een anwb abonnement? En een accu is niet de kosten van een heel laminaat toch?
Vraag me soms af of ze wel de waarheid spreekt of dat het gewoon te doen is voor het “gratis” geld
DBM post een foto, ze is idd wel in centimeters echt geslonken dat moet ik haar meegeven, denk alleen niet dat ze iets om kleding geeft.
Zou als ik AM was lekker naar de carnaval optocht gaan, ipv weer de hele middag in de hottub thuis
Sommige mensen doen bij een kliniek een vitamine infuus😂 dat kan het ook nog zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.
Aan uiteten, lunchen en vergeet de niet gesponsorde Landal Heideheuvel en Landal Lommelbergen niet 🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:51 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke zei gister in een van haar story’s dat als ze uit eigen keuzen daar zouden vertrekken, ze nog hadden kunnen sparen.
Kind, ben je echt zo dom? Je zoekt als 1,5 jaar een woning zonder te intentie te verhuizen?
O nee, je wilde inderdaad al 1,5 jaar verhuizen, wat heb je in die tijd dan gespaard?
Wij hadden ook pech met de accu afgelopen jaar. ANWB kwam en de beste man had een accu bij zich voor onze auto. Die groter is dan waar zij in rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:08 schreef Moppie1982 het volgende:
😂😂 ik denk dat zij geen vriendinnen of vrienden met kinderen heeft. Daarom alles online?!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En dat allemaal online. ✨it’s amazing✨
De 3 R's: Rust, reinheid, regelmaat. Klinkt afgezaagd, maar lijkt me ook voor de kinderen fijner.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:
Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Oké. Dat klinkt nog vrij onschuldig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.
Ze had het voor de zekerheid gekregen, niet dat het een standaard medicijn is wat hij altijd krijgt.
Ik probeer altijd meteen te wassen omdat anders de vlekken zo indrogen ( den ik dan )quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |