abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 14 februari 2026 @ 09:31:47 #226
184769 crew  Deisyy
pi_220092558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:26 schreef QuintyQ het volgende:
In een van de reacties onder een post vraagt iemand waar ze zo een vindt (Tim). Waarop Michelle antwoordt dat ze hem 20 jaar geleden voor de deur ontmoette, maar ze het toen nog niet zag. Zon vreemd antwoord vind ik dat en respectloos richting Koen. Alsof Koen nooit de ware liefde voor haar was geweest.
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.

Het is hier de laatste dagen weer negativiteit galore.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220092577
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Story van Tamara.
pi_220092603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Jolein deelt vaker sneertjes maar tagt niemand, in dit geval is het Tamara die showt dat ze contact heeft met haar Insta bestie met screenshots. Op zo'n manier je gesprek delen vind ik al bijzonder maar Jolein Zhou deelt zelf niks.
Die had Tamara ook niet getagt toen haar dochter zo'n poppetje kreeg.
pi_220092692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Ja Tamara doet het vaker over andere fluflus. Ook Debbie deed ze regelmatig. Maar! Als er hier negatief over dr gepraat wordt is ze dr als ze kippen bij. Dan wordt alles weer rechtgepraat
pi_220092804
Ik volg Tamara niet, dus geen idee wat ze schrijven over DBM. Maar heel eerlijk? Nadat DBM mij online te kakken heeft gezet omdat mijn reactie haar niet zinde mag ze in de stront zakken. Niet erg volwassen misschien.
pi_220092839
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:21 schreef QuintyQ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Wow.
Die Tamara komt die elke dag ???
[/quote]
Bizar dat je als volwassen persoon door een ander wakker gemaakt moet worden om voor je kinderen te zorgen
pi_220093149
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik volg Tamara niet, dus geen idee wat ze schrijven over DBM. Maar heel eerlijk? Nadat DBM mij online te kakken heeft gezet omdat mijn reactie haar niet zinde mag ze in de stront zakken. Niet erg volwassen misschien.
Wat :o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220093233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.

Het is hier de laatste dagen weer negativiteit galore.
Soms moet je ook op een bepaald punt in je leven zijn voordat je iets kunt zien. En daarbij, persoonlijk denk ik dat de mens echt wel meer dan één grote liefde in zijn of haar leven heeft. Wetenschappelijk gezien passen er meer dan 5000 potten op jouw deksel. Alleen vanuit het verleden moest de vrouw de man dienen waardoor dat één grote liefde verhaal is ontstaan. En eerlijk: ik zie veel mensen in mijn omgeving die voor hun vrouw/man proberen te verbergen dat ze vreemdgaan om dat ideaalplaatje in stand te houden.

Bij Michelle denk ik vooral, wat is er gebeurd dat jij de goedkeuring van de wereld wil dat je het goed doet/sterk bent/succesvol bent/het ultieme leven leeft? Als ze de wortel van wat daar ten grondslag aan ligt zou aanpakken is die hang naar aandacht ook niet zo enorm groot. Is trouwens niet alleen michelle maar in mijn ogen bijna alle influencers die ik tot nu toe heb gezien: Debbie, AM, EliseNesia, MamaMarcella en iedereen die ik nu vergeet. Maar ook geldt bij al die figuren dat je hey moet willen zien voordat iets opgelost kan worden. zolang dat niet gebeurd kunnen ze ook niet geholpen worden.
pi_220093261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wow.
Die Tamara komt die elke dag ???
Bizar dat je als volwassen persoon door een ander wakker gemaakt moet worden om voor je kinderen te zorgen
[/quote]
Ook bijzonder dat ze Michelle wakker moet maken. Wakker maken uit wat? Ze slaapt toch niet? En sorry, maar als je iemand nodig hebt om jou wakker te maken mag je echt een keer volwassen worden.
En als je dat niet voor jezelf doet omdat je het heerlijk vindt om verzorgd te worden, doe het dan voor je kinderen. Hup, jij wilde een grote mensen leven met kinderen, een grote mensen auto en een grote mensen huis. Handel daar dan naar.
Ik wil blijven.
pi_220093432
Dbm in haar sportpak 🫣 en dan dat shirt eronder ook 😆
pi_220093517
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:20 schreef QuintyQ het volgende:
Sanneke die op Threads loopt te zeiken over ongevraagde adviezen over hun huis waar ze niet op zit te wachten, want tijd is geld en ze hebben alleen maar de weekenden.

Ze werkt %#%@¤@% niet eens!!!
Wat een kattenkop is het ook. Zij post sinds dinsdag allerlei stories over tips en boehoe kost veel geld blabla. Dan krijgt ze tips, geld en de hele mikmak en zegt ze gister doodleuk.. we hebben nog gordijnen en lampen. En nu fikt ze die volgers af. Ondankbaar figuur.
pi_220093522
Misschien is een inwonende au-pair een optie voor Michelle, dan is ze nooit meer alleen. Ruimte zat.
pi_220093581
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 10:56 schreef Lostit het volgende:
Misschien is een inwonende au-pair een optie voor Michelle, dan is ze nooit meer alleen. Ruimte zat.
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?
pi_220093583
Het 3e kind van DBM mag ineens wel herkenbaar op insta?
pi_220093610
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
Ik wil blijven.
pi_220093672
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.
pi_220093722
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:24 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.
Ik wil blijven.
pi_220093733
Volgens mij is de auto van Sanneke en Dion kapot. Nog maar een extra tikkie dan.
Ik wil blijven.
pi_220093743
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.
pi_220093745
Och neee Sanneke heeft weer een tegenslag, arme meid

Vraag me eerder af wat je nog op je bank doet.. je had dit om 8:30 moeten posten want om 9u gaan vast de bouwmarkten open en je moet inslaan!

Tikkie in 1,2,3

Oh hey gevalletje thezou en Tamara, het is idd niet heeel volwassen maar DBM is hier ook niet vies van, en Tamara is dan wel weer en persoon die het openbaar ook gewoon doet over bijv Debbie en AM..
ik lig er niet wakker van,

Tim was van de week wel bij zijn kids, maar die komen dan denk ik nog niet bij Michelle en eigenlijk is dat heel gezond!

En wat betreft de sneer naar Koen, nee zie ik ook niet zo.. vind Sjaak eerder sneren met kijk mijn Koen hebben! Hij is ook gewoon verder gegaan hè, is niet dat hij in een hoekje zit te huilen..
pi_220093747
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 11:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.
Misschien kan Tamara ook een keer langs Judith gaan 's ochtends 🫣
pi_220093755
Ben benieuwd of het inderdaad een kapotte auto is bij sanneke en peppie waar een deel van het spaargeld heen moest. Zou opzich wel sneu zijn. Ook benieuwd of het de v-snaar en/of accu is. Aangezien de auto al een piepende v-snaar had toen ze naar dat huisje in Drenthe gingen
pi_220093757
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣
pi_220093766
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.
Ze had het voor de zekerheid gekregen, niet dat het een standaard medicijn is wat hij altijd krijgt.
pi_220093802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')