Dat zou beter zijn, maar ik denk dat ze zonder die aandacht een leegte ervaart.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.
Vind ze nier grappig en tienvWil zelfs een beetje viezigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Ja, die deden ze redelijk snel weg omdat dat niet lekker liep met de jongste.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wil had toch zo een bruine doodle pup?
Wij doen hier niets anders?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Precies. Ze hebben al een compleet onrustige leefsituatie, moeten hun privacy opgeven voor het gewin van hun moeder… Brrrrr. Mag hopen dat ze niet in het bijzijn va haar kinderen onderuit is gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
Ik volg haar niet maar lees genoeg over haar. Wat een slachtoffergedrag. Ze doet het allemaal zelf hoor.
Waar we medelijden mee moeten hebben zijn de kinderen.
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Ja dit bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Waar kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.
Ik ben een stuk ouder en ik denk echt dat dat ook scheelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.
Maar de hele tijd dat toneelspelletje opvoeren op de socials en maximaal aan iedereen laten zien dat je volledig roofbouw op jezelf pleegt. Dat is gewoon echt een ongezonde vorm van aandacht vragen en willen. Volgens mij is MW hier ook al veel vaker tegenaan gelopen. Ze blijft maar op dezelfde manier doorgaan. De drang lijkt te groot.
Nou dat!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wij doen hier niets anders?
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:
Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Advies bij slapeloosheid: gebruik je slaapkamer/bed waar het voor bedoeld is. Dan wordt het een plek waar je tot rust komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.
Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.quote:
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:26 schreef QuintyQ het volgende:
In een van de reacties onder een post vraagt iemand waar ze zo een vindt (Tim). Waarop Michelle antwoordt dat ze hem 20 jaar geleden voor de deur ontmoette, maar ze het toen nog niet zag. Zon vreemd antwoord vind ik dat en respectloos richting Koen. Alsof Koen nooit de ware liefde voor haar was geweest.
Story van Tamara.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Jolein deelt vaker sneertjes maar tagt niemand, in dit geval is het Tamara die showt dat ze contact heeft met haar Insta bestie met screenshots. Op zo'n manier je gesprek delen vind ik al bijzonder maar Jolein Zhou deelt zelf niks.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ja Tamara doet het vaker over andere fluflus. Ook Debbie deed ze regelmatig. Maar! Als er hier negatief over dr gepraat wordt is ze dr als ze kippen bij. Dan wordt alles weer rechtgepraatquote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:21 schreef QuintyQ het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Watquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:46 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik volg Tamara niet, dus geen idee wat ze schrijven over DBM. Maar heel eerlijk? Nadat DBM mij online te kakken heeft gezet omdat mijn reactie haar niet zinde mag ze in de stront zakken. Niet erg volwassen misschien.
Soms moet je ook op een bepaald punt in je leven zijn voordat je iets kunt zien. En daarbij, persoonlijk denk ik dat de mens echt wel meer dan één grote liefde in zijn of haar leven heeft. Wetenschappelijk gezien passen er meer dan 5000 potten op jouw deksel. Alleen vanuit het verleden moest de vrouw de man dienen waardoor dat één grote liefde verhaal is ontstaan. En eerlijk: ik zie veel mensen in mijn omgeving die voor hun vrouw/man proberen te verbergen dat ze vreemdgaan om dat ideaalplaatje in stand te houden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom respectloos tegenover Koen? Sommige mensen hebben meerdere grote liefdes in hun leven, zij zegt niets negatiefs over haar relatie met Koen.
Het is hier de laatste dagen weer negativiteit galore.
Bizar dat je als volwassen persoon door een ander wakker gemaakt moet worden om voor je kinderen te zorgenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wow.
Die Tamara komt die elke dag ???
Wat een kattenkop is het ook. Zij post sinds dinsdag allerlei stories over tips en boehoe kost veel geld blabla. Dan krijgt ze tips, geld en de hele mikmak en zegt ze gister doodleuk.. we hebben nog gordijnen en lampen. En nu fikt ze die volgers af. Ondankbaar figuur.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:20 schreef QuintyQ het volgende:
Sanneke die op Threads loopt te zeiken over ongevraagde adviezen over hun huis waar ze niet op zit te wachten, want tijd is geld en ze hebben alleen maar de weekenden.
Ze werkt %#%@¤@% niet eens!!!
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:56 schreef Lostit het volgende:
Misschien is een inwonende au-pair een optie voor Michelle, dan is ze nooit meer alleen. Ruimte zat.
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch een au pair? Die maud? Of was dat geen au pair?
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was een oppas aan huis die ze dan nanny noemden. Het moet wat klinken natuurlijk. Het is daar niet meer en niet minder dan uiterlijk vertoon.
Ik heb niet het idee dat ze 2 dagen een infuus heeft gehad. Dan had ze vast beelden gedeeld vanuit haar ziekenhuisbed. Ik denk een infuus en toen weer naar huis om thuis aan te sterken en bij te slapen. Hoe dan ook, haar lijf heeft een signaal afgegeven en hopelijk doet ze daar iets mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:24 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ze sjeest ook gewoon door. 2 dagen infuus en daarna alweer tip top op pad. Haar lijf geeft niet voor niks een waarschuwingsschot, maar lekker negeren, dan trekt het over een paar weken vanzelf finaal de stekker eruit.
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
Misschien kan Tamara ook een keer langs Judith gaan 's ochtends 🫣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat Tamara haar wakker maakte was omdat ze zich een keer verslapen had.
Dat haar man ook niet zegt, schat dit kan echt niet 😱🤣🤣quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm in haar sportpak 🫣 en dan dat shirt eronder ook 😆
Die medicatie had de huisarts voorgeschreven omdat het mannetje een hardnekkig buikgriepvirus had, en er nogal veel bijwerkingen in de bijsluiter stonden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:30 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
Ik dacht dat het haar carmavalsoutfit wasquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm in haar sportpak 🫣 en dan dat shirt eronder ook 😆
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |