abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220089110
Jolienoe maakt een post dat ze 80k volgers hebben. Vervolgens ontvolgen allerlei mensen haar en heeft ze er 79,9k. Stiekem moet ik hier om lachen 🤣
pi_220089326
Echt niet normaal dat sloop gedrag bij HVK. Zelfs mijn baby en peuter corrigeer ik daarin en die weten al dat ze niks hoeven te slopen. Dat zijn toch gewoon basis normen en waarden?

Bizar vind ik het. De tweeling is de baas daar in huis.
pi_220089331
Hvk als je 6 bent en zo nog spelletjes kapot maakt niet normaal gedrag
pi_220089334
Hvk die post dat '6 jarige die al het speelgoed sloopt en dat dat de vuilnisbak in kan. Enige wat nog werkt de tablet is'.
Uh.. wat dacht je van je kinderen eens opvoeden? Normaal om leren gaan met spullen? Misschien juist voorlopig gewoon helemaal geen tablet geven.
pi_220089351
Wil en Tien hebben het in hun podcast over huisdieren en wat mensen daarmee gedaan hebben. Tien heeft een verhaal via DM gekregen en vindt dit reuze grappig. Het verhaal: iemand had een kat, niet gechipt. Ook had ze kinderen en de kat was haar teveel. Dus dierenambulance gebeld en gezegd dat de kat steeds aan kwam lopen. Dierenambulance heeft de kat meegenomen. Voor de vorm heeft ze nog flyers met haar kind opgehangen omdat de kat ‘weggelopen’ was. Mensen die dit soort dingen doen zijn geen dieren waard. Mensen die hierom lachen ook niet🤬
Ik wil blijven.
pi_220089356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Hvk die post dat '6 jarige die al het speelgoed sloopt en dat dat de vuilnisbak in kan. Enige wat nog werkt de tablet is'.
Uh.. wat dacht je van je kinderen eens opvoeden? Normaal om leren gaan met spullen? Misschien juist voorlopig gewoon helemaal geen tablet geven.
Nou dat! Bizar dat zulk gedrag niet aangepakt wordt, maar beloond met ‘dan maar weer de tablet’.
pi_220089364
Ik geef het toe, ik vind greatgrandemultimama leuk om te volgen. Ondanks dat het voornamelijk om de kinderen gaat, vind ik het fijn om te zien hoe ze lekker lijken te smullen van het (warme avond) eten en goed hun (slaap) rust krijgen. Als je meeleest, mijn complimenten voor alles wat je laat zien en niets waarbij, tot nu toe, mijn alarmbellen afgaan.
pi_220089402
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan heb ik jouw bericht vanmiddag geliked❤
Waar kan ik dit bericht vinden? Ben wel benieuwd wat er staat
pi_220089454
Ik krijg echt de kriebels van Milou haar auto rit. Zóveel speelgoed al in een uurtje en dan moeten ze nog zo lang.
pi_220089461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef Nieve het volgende:

[..]
Waar kan ik dit bericht vinden? Ben wel benieuwd wat er staat
Same!
pi_220089463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Wil en Tien hebben het in hun podcast over huisdieren en wat mensen daarmee gedaan hebben. Tien heeft een verhaal via DM gekregen en vindt dit reuze grappig. Het verhaal: iemand had een kat, niet gechipt. Ook had ze kinderen en de kat was haar teveel. Dus dierenambulance gebeld en gezegd dat de kat steeds aan kwam lopen. Dierenambulance heeft de kat meegenomen. Voor de vorm heeft ze nog flyers met haar kind opgehangen omdat de kat ‘weggelopen’ was. Mensen die dit soort dingen doen zijn geen dieren waard. Mensen die hierom lachen ook niet🤬
Walgelijk
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 20:04:19 #112
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220089470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:17 schreef Cattolica het volgende:
@:Meke heb je mocrobioloog gezien?
Net even snel gekeken maar zie vanalles over een apotheek?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220089484
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef Paardrijden123 het volgende:
Echt niet normaal dat sloop gedrag bij HVK. Zelfs mijn baby en peuter corrigeer ik daarin en die weten al dat ze niks hoeven te slopen. Dat zijn toch gewoon basis normen en waarden?

Bizar vind ik het. De tweeling is de baas daar in huis.
Gelukkig helpt de tablet!
pi_220089486
Die LittleKayaFamily is niet helemaal helder toch?
Post een story waarin wordt beweerd dat in hamburgers (van McDonalds of algemeen?) vermalen kinderen zitten 🤣
pi_220089491
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
pi_220089555
Ik geloof sowieso geen woord wat AM zegt, dus ook niet dat Sam "emotioneel gechanteerd" werd om mee te doen met AM's tv aspiraties. En de toon op hoe hij tegen één van de 12 jarige tweeling aan tafel praat, kan niet (al helemaal niet als volwassen en niet meer thuis wonende zoon). AM en MG moeten hun vier minderjarige dochters meer afschermen tegen aanwezige types zoals Rens en hun volwassen broers. Ik denk dat Sam mondig genoeg is en eerder gepaaid moest worden, om mee te doen; net als die Noorwegen trip.
pi_220089588
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 18:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En nu wil Dion het zogenaamd helemaal alleen gaan leggen? Ik wens hem veel succes en een paar nieuwe knieën, want het is een monnikenwerk. Ik zou vinyl nemen, prima kwaliteit, betaalbaarder en makkelijker te leggen (ook in je eentje).
En ze zal ook natuurlijk een visgraatvloertje willen dus dat zal ook meer tijd in beslag nemen
pi_220089599
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:04 schreef Meke het volgende:

[..]
Net even snel gekeken maar zie vanalles over een apotheek?
Ik dacht misschien vind je de discussie, in het algemeen, interessant. Gewoon als tip 🤗!
pi_220089651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
pi_220089699
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Ik kan me hier dus niks bij voorstellen. Het is niet grappig. Op geen enkele manier en op geen enkel moment.
Ik wil blijven.
pi_220089714
Heeft iemand nog kraskaarten voor Sanneke? Ze haalt alles op want ze wil een weggeefkastje bij het nieuwe huis.
Ik wil blijven.
pi_220089745
Ik krijg gewoon buikpijn van het katten verhaal, wat vreselijk voor dat diertje. Hoop dat het dier nu veel meer geliefd is. Hier een kat uit het asiel en hij krijgt al m’n liefde 🥰

[ Bericht 0% gewijzigd door Aardbeienyoghurt op 13-02-2026 20:36:07 ]
  vrijdag 13 februari 2026 @ 20:25:50 #123
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220089782
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef JeOmaJa het volgende:
Die LittleKayaFamily is niet helemaal helder toch?
Post een story waarin wordt beweerd dat in hamburgers (van McDonalds of algemeen?) vermalen kinderen zitten 🤣
Die zijn een beetje wappie
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220089797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik krijg gewoon buikpijn van het katten verhaal, wat vreselijk voor dat diertje. Hoop dat het die nu veel meer geliefd is. Hier een kat uit het asiel en hij krijgt al m’n liefde 🥰
🥰❤
Ik wil blijven.
pi_220089798
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Lonneke1983 het volgende:

[..]
En ze zal ook natuurlijk een visgraatvloertje willen dus dat zal ook meer tijd in beslag nemen
Mag van mij een maandje duren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')