Dat zou beter zijn, maar ik denk dat ze zonder die aandacht een leegte ervaart.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.
Vind ze nier grappig en tienvWil zelfs een beetje viezigquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Ja, die deden ze redelijk snel weg omdat dat niet lekker liep met de jongste.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Wil had toch zo een bruine doodle pup?
Wij doen hier niets anders?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Precies. Ze hebben al een compleet onrustige leefsituatie, moeten hun privacy opgeven voor het gewin van hun moeder… Brrrrr. Mag hopen dat ze niet in het bijzijn va haar kinderen onderuit is gegaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit.
Ik volg haar niet maar lees genoeg over haar. Wat een slachtoffergedrag. Ze doet het allemaal zelf hoor.
Waar we medelijden mee moeten hebben zijn de kinderen.
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Ja dit bedoel ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Waar kan ik dat zien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.
Ik ben een stuk ouder en ik denk echt dat dat ook scheelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.
Maar de hele tijd dat toneelspelletje opvoeren op de socials en maximaal aan iedereen laten zien dat je volledig roofbouw op jezelf pleegt. Dat is gewoon echt een ongezonde vorm van aandacht vragen en willen. Volgens mij is MW hier ook al veel vaker tegenaan gelopen. Ze blijft maar op dezelfde manier doorgaan. De drang lijkt te groot.
Nou dat!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wij doen hier niets anders?
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:
Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Advies bij slapeloosheid: gebruik je slaapkamer/bed waar het voor bedoeld is. Dan wordt het een plek waar je tot rust komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.
Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |