abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220091663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 00:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.
Dat zou beter zijn, maar ik denk dat ze zonder die aandacht een leegte ervaart.
pi_220091845
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Misselijkmakend dit soort mensen. Echt om te kotsen. Ook echt achterlijk dat dit hun humor is.
Vind ze nier grappig en tienvWil zelfs een beetje viezig
pi_220091852
Iedereen zag toch van mijlenver aankomen dat Michelle een keer zou instorten? Haar levensstijl is ongezond en niet vol te houden. Maar Michelle maar maximaal doorstromen. Ook als het niet in je aard zit om rust te nemen zou ze na moeten denken, aangezien ze ook nog 4 kinderen heeft om voor te zorgen. Daar zou haar prioriteit te liggen, zij hebben hun moeder nodig. Haar prioriteit had niet moeten liggen bij Iris, in Amsterdam, bij de podcast, bij corrigerend ondergoed of bij constant maar op stap gaan.

Ik ben ook geen type om rust te nemen, hulp vragen vind ik verschrikkelijk. Maar omwille van mijn kinderen heb ik geen keuze en moet ik mijn eigen ego opzij zetten.
pi_220091944
MCW:

Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
pi_220092056
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.

Maar de hele tijd dat toneelspelletje opvoeren op de socials en maximaal aan iedereen laten zien dat je volledig roofbouw op jezelf pleegt. Dat is gewoon echt een ongezonde vorm van aandacht vragen en willen. Volgens mij is MW hier ook al veel vaker tegenaan gelopen. Ze blijft maar op dezelfde manier doorgaan. De drang lijkt te groot.
pi_220092113
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 23:20 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Wil had toch zo een bruine doodle pup?
Ja, die deden ze redelijk snel weg omdat dat niet lekker liep met de jongste.
Ik wil blijven.
pi_220092121
Mies met de oudste op de bank liggend. Kind zal wel weer maximaal parentificeren.

Hoor haar nooit meer over therapie maar mag hopen dat ze daar ook maximaal komt.
pi_220092160
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
pi_220092177
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
Tamara en de Tzhou familie praten openlijk over DBM. Dat vind ik ergens wel sneu.
Wij doen hier niets anders?
pi_220092181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:51 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit.
Ik volg haar niet maar lees genoeg over haar. Wat een slachtoffergedrag. Ze doet het allemaal zelf hoor.
Waar we medelijden mee moeten hebben zijn de kinderen.
Precies. Ze hebben al een compleet onrustige leefsituatie, moeten hun privacy opgeven voor het gewin van hun moeder… Brrrrr. Mag hopen dat ze niet in het bijzijn va haar kinderen onderuit is gegaan.
pi_220092186
quote:
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
pi_220092203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.
Ik wil blijven.
pi_220092209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja kinderachtig. Hou dat lekker voor jezelf. Voelt voor mij als “een beetje stoer doen” voor je volgers.
Ja dit bedoel ik.
pi_220092220
Wie weet verrast het ons wel waarom ze onderuit is gegaan
pi_220092294
quote:
Waar kan ik dat zien?
pi_220092297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die slapeloosheid van haar geloof ik niet zo. Ze zal best eens minder goed slapen maar zij doet alsof ze al jaren op een uur slaap per nacht leeft. Dat ze in haar bed eet, tv kijkt, slaapt, slaapfeestjes met de kinderen houdt, regelmatig alcohol drinkt, en onregelmatig leeft haalt dat hele slapeloosheid verhaal voor mij onderuit.
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.
pi_220092312
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 07:33 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Het is misschien niet makkelijk, maar zeker wel mogelijk. Uiteindelijk moet je als “gezonde” volwassenen gewoon die keuze voor jezelf maken om het wel te doen. Om wel structureel meer rust in te bouwen. Oude gewoontes aan te passen als deze ongezond zijn. En lukt je dit niet dan moet je hierbij hulp gaan zoeken en het onderliggende probleem aanpakken. Uiteindelijk als ze zo doorgaat zijn haar kinderen hier weer de dupe van. Je hebt zeker als moeder ook je verantwoordelijkheid.

Maar de hele tijd dat toneelspelletje opvoeren op de socials en maximaal aan iedereen laten zien dat je volledig roofbouw op jezelf pleegt. Dat is gewoon echt een ongezonde vorm van aandacht vragen en willen. Volgens mij is MW hier ook al veel vaker tegenaan gelopen. Ze blijft maar op dezelfde manier doorgaan. De drang lijkt te groot.
Ik ben een stuk ouder en ik denk echt dat dat ook scheelt.
Ze had al jong een relatie, alsof ze aan het inhalen is . Misschien heeft dat er ook wel mee te maken.
pi_220092317
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wij doen hier niets anders?
Nou dat!
En zoveel ergs staat er niet
pi_220092359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 06:27 schreef Moondance het volgende:
MCW:

Meer hulp aanvaarden is echt klinkklare onzin, ik ken weinig mensen met zoveel hulp als deze vrouw. Het enige wat ze hoeft te doen is niet steeds maar maximaal in de lampen te willen hangen. Blijf gewoon eens een keer thuis en doe normaal. En niet omdat ik vind dat ‘doe normaal dan doe je al gek genoeg’ het motto zou moeten zijn maar omdat de meeste mensen (en zijzelf ook) deze levensstijl gewoon niet volhouden.
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
pi_220092408
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien moet ze een groot deel van die dingen niet meer doen in bed en 's nachts in bed blijven i.p.v. kasten gaan opruimen.
Advies bij slapeloosheid: gebruik je slaapkamer/bed waar het voor bedoeld is. Dan wordt het een plek waar je tot rust komt.
Ik wil blijven.
pi_220092416
Sanneke die op Threads loopt te zeiken over ongevraagde adviezen over hun huis waar ze niet op zit te wachten, want tijd is geld en ze hebben alleen maar de weekenden.

Ze werkt %#%@¤@% niet eens!!!
pi_220092424
quote]0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 09:12 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Hoeveel hulp kan je nodig hebben inderdaad. In de podcast vertelde Michelle dat haar hulp Tamara om 7:30 al komt helpen. Ze maakt Michelle wakker en kleed de kinderen aan en maakt het ontbijt en eten voor op school voor de kinderen. Dan kan Michelle uitgebreid zichzelf klaarmaken en opweg naar Amsterdam om te gaan feesten podcast opnemen met Iris.
Ik denk dat Michelle nog meer psychisch mankeert dan wij hier beschrijven.
[/quote]

Wow.
Die Tamara komt die elke dag ???
pi_220092466
In een van de reacties onder een post vraagt iemand waar ze zo een vindt (Tim). Waarop Michelle antwoordt dat ze hem 20 jaar geleden voor de deur ontmoette, maar ze het toen nog niet zag. Zon vreemd antwoord vind ik dat en respectloos richting Koen. Alsof Koen nooit de ware liefde voor haar was geweest.
pi_220092538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 08:56 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Waar kan ik dat zien?
Ben ik ook benieuwd naar. Ik zag niks op het account van thezhoufamily. Alleen toevallig een story waarin de moeder deelt welke medicatie haar zoon krijgt. Ook vrij privé 😅.
pi_220092543
Michelle is eigenlijk gewoon een heel zielig meisje wat zich nooit gezien heeft gevoeld en nu al haar aandacht probeert in te halen door haar manier van leven. Niemand zal er jaloers op zijn, ik denk dat veel mensen vooral heel veel medelijden voelen en de situatie treurig vinden. Dat ze zelfs niet kan kiezen om haar kinderen hierbuiten te houden maakt het wel nog zorgelijker. Dat je jezelf kapot maakt; moet jij weten. Dat je je kinderen inzet om jou op te vrolijken elke keer weer; heel ziek en dit soort kindjes kom ik op mijn werk in de psychiatrie veel tegen.

Ik vond die storie over DBM van thegreatgrandblabla en thezhou ofzo ook echt niet nodig. Dat je erover praat en lacht; dikke prima dat doen wij hier ook. Maar online zetten voor al je 1000en volgers? Ja dat vind ik dan wel weer online pesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')