Die is effing te laat met betalen straksquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
Iris tuit altijd haar lippen zo irritant aan het begin van haar storiesquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
Noemt ze de ambulance verpleegkundige echt de ambulance mevrouw?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Ik moest aan AM denken 😂quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Noemt ze de ambulance verpleegkundige echt de ambulance mevrouw?
Mijn nekharen staan overeind.
Laat haar maar lekker wegblijven.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wanneer Debbie weer terug gaat komen
Dat schreef ze echt. Infantiel. Valt nog mee dat ze ‘de liefste’ er niet voor heeft geplakt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Slaat ook compleet nergens op. Zij komt bij haar en heeft een eerste indruk en de waardes.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:47 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die zo expres steeds over haar grenzen gaat.
Het is niet zo dat zij helemaal alleen voor haar kinderen moet zorgen en keihard moet werken.
Ze rent van hot naar her, van vakantie naar nachtje weg.
Blijf eens gewoon thuis. Focus je op je kinderen en je werk en verder niks.
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
[..]
Heel lief en ze doet het zeker een stuk beter dan menig moeder die hier besproken wordt, maar ik vind het wel een beetje overdreven om haar zo op te hemelen 😬 Gaan daar ook genoeg dingen op een manier die ik wat bijzonder vind… en dan vooral bijzonder dat je het deelt. (Kinderen half bloot, op tafel of in de vensterbank, limonade in een fles terwijl je er al een hebt rondlopen die z’n voortanden mist…)
Dit! En dan ook nog even een shoutout met hartjes voor als de “ambulance mevrouw” dit leest.. want ze heeft nog even haar social media uitgewisseld in de ambulance?!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Oh dat ben ik zeker met je eens hoor! Maar reageerde op een post die wel erg rooskleurig was… kreeg er een beetje aanbidder/fan gevoel bij 🙈quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.
Het is ook net wat je gewent bent, en niet iedere situatie heeft een standaard aanpak.
Ieder kind heeft ook zijn " gebruiksaanwijzing"
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
Wil had toch zo een bruine doodle pup?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Tien en Wil kregen veel commentaar op hun ‘grappige’ bericht over de kat. Eerst heeft Tien nog een ‘nietszeggende recht lullen wat krom is’ reactie geplaatst maar nu is de post verdwenen, ook uit de stories.
Ik zag nog wel een reactie van iemand die schreef dat één van beiden binnenkort zelfs een pup krijgt. Dat zal Wil dan wel zijn. Benieuwd of ze het deze keer wel trekt met 3 kinderen en een pup.
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op vrijdag 13 februari 2026 22:55 schreef Babbelaertje het volgende:
Hadden ze niet gelijk haar "verbrijzelde knie" kunnen vervangen? Wedden dat ze heel binnenkort weer op hakken uit haar dak gaat met Tim op het carnaval? 🍷quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
Iris heeft eendenlippen maar 'it's all natural' hoorde ik in de podcast.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:
[..]
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.
Ze hoeft niet in de hoogste versnelling, ze kan veel meer rust nemen dan ze nu doet.
De helft van de dingen die ze doet, zijn niet noodzakelijk.
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.
Duidelijk dat ze zichzelf niet kan begrenzen, maar dat wisten we al. Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dit doorbreken kan 🤷🏼♀️
Bij MW zie ik het vooral als vlucht.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |