abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220091209
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
Die is effing te laat met betalen straks
pi_220091212
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
pi_220091238
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wanneer Debbie weer terug gaat komen
pi_220091245
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
MCW in haar eerste story dat ze er niet veel over gaat delen om vervolgens verderop toch te vermelden dat ze 2 dagen infuus en rust nodig had.
En die lippen van Iris tijdens die 2 moms-story, waarom toch? Ik zit dan te wachten tot ze gaat kwaken. Hoop niet dat MCW dat gaat doen, vind haar een mooi gezicht hebben. Qua vorm dan, niet qua plamuur.
Iris tuit altijd haar lippen zo irritant aan het begin van haar stories
pi_220091249
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Noemt ze de ambulance verpleegkundige echt de ambulance mevrouw?
Mijn nekharen staan overeind.
pi_220091266
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik moest aan AM denken 😂
pi_220091298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wanneer Debbie weer terug gaat komen
Laat haar maar lekker wegblijven.
pi_220091303
quote:

[..]
Dat schreef ze echt. Infantiel. Valt nog mee dat ze ‘de liefste’ er niet voor heeft geplakt.
Ik wil blijven.
pi_220091309
quote:

[..]
Slaat ook compleet nergens op. Zij komt bij haar en heeft een eerste indruk en de waardes.
En dan gaat zij MW vertellen dat zij zo niet langer door kan gaan?
Klinkt als uit dr duim gezogen.

Ik kan geen medelijden hebben met iemand die zo expres steeds over haar grenzen gaat.
Het is niet zo dat zij helemaal alleen voor haar kinderen moet zorgen en keihard moet werken.

Ze rent van hot naar her, van vakantie naar nachtje weg.

Blijf eens gewoon thuis. Focus je op je kinderen en je werk en verder niks.
pi_220091317
Gluurde n.a.v. de berichten hier toch weer even bij MCW. Wist ook gelijk weer waarom ik deze vrouw heb ontvolgd. Wat een zielig hoopje mens geworden, zoveel bewijsdrang en nooit goed genoeg.
pi_220091329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:47 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik kan geen medelijden hebben met iemand die zo expres steeds over haar grenzen gaat.
Het is niet zo dat zij helemaal alleen voor haar kinderen moet zorgen en keihard moet werken.

Ze rent van hot naar her, van vakantie naar nachtje weg.

Blijf eens gewoon thuis. Focus je op je kinderen en je werk en verder niks.
Dit.
Ik volg haar niet maar lees genoeg over haar. Wat een slachtoffergedrag. Ze doet het allemaal zelf hoor.
Waar we medelijden mee moeten hebben zijn de kinderen.
pi_220091335
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Heel lief en ze doet het zeker een stuk beter dan menig moeder die hier besproken wordt, maar ik vind het wel een beetje overdreven om haar zo op te hemelen 😬 Gaan daar ook genoeg dingen op een manier die ik wat bijzonder vind… en dan vooral bijzonder dat je het deelt. (Kinderen half bloot, op tafel of in de vensterbank, limonade in een fles terwijl je er al een hebt rondlopen die z’n voortanden mist…)
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.
Het is ook net wat je gewent bent, en niet iedere situatie heeft een standaard aanpak.
Ieder kind heeft ook zijn " gebruiksaanwijzing"
pi_220091384
quote:

[..]
Dit! En dan ook nog even een shoutout met hartjes voor als de “ambulance mevrouw” dit leest.. want ze heeft nog even haar social media uitgewisseld in de ambulance?!
Maar gelukkig kon ze na 2 dagen ziekenhuis er weer tegenaan, kwam wolfje weer thuis en lag ze in de armen van haar zoon op de bank *alles voor de views*
Deze vrouw moet echt beschermd worden tegen zichzelf en voor de kinderen, er gaat iets echt niet goed in die bovenkamer..ook dat je durft te zeggen “meer hulp aannemen” terwijl je bijna altijd hulp in huis hebt en nooit iets alleen doet 😂

Benieuwd of ze dit weekend staat te hossen met de besties en de familie op de jaarlijkse carnaval, die kun je natuurlijk niet missen
pi_220091396
quote:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
pi_220091451
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk dat als je overal heel kritisch naar kijkt je bij iedereen wel iets vind, ook bij mij of bij jou.
Het is ook net wat je gewent bent, en niet iedere situatie heeft een standaard aanpak.
Ieder kind heeft ook zijn " gebruiksaanwijzing"
Oh dat ben ik zeker met je eens hoor! Maar reageerde op een post die wel erg rooskleurig was… kreeg er een beetje aanbidder/fan gevoel bij 🙈
pi_220091473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zegt in een story erna wel de oorzaak.
Slapeloosheid, te veel in de hoogste versnelling, zichzelf voorbij lopen.
Ja dat kan ineens vreselijk misgaan.
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.

Ze hoeft niet in de hoogste versnelling, ze kan veel meer rust nemen dan ze nu doet.

De helft van de dingen die ze doet, zijn niet noodzakelijk.
pi_220091481
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Tien en Wil kregen veel commentaar op hun ‘grappige’ bericht over de kat. Eerst heeft Tien nog een ‘nietszeggende recht lullen wat krom is’ reactie geplaatst maar nu is de post verdwenen, ook uit de stories.
Ik zag nog wel een reactie van iemand die schreef dat één van beiden binnenkort zelfs een pup krijgt. Dat zal Wil dan wel zijn. Benieuwd of ze het deze keer wel trekt met 3 kinderen en een pup.
Wil had toch zo een bruine doodle pup?
pi_220091510
quote:

[..]
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.

Duidelijk dat ze zichzelf niet kan begrenzen, maar dat wisten we al. Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dit doorbreken kan 🤷🏼‍♀️
pi_220091517
[quote]0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:55 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Dit! En dan ook nog even een shoutout met hartjes voor als de “ambulance mevrouw” dit leest.. want ze heeft nog even haar social media uitgewisseld in de ambulance?!
Maar gelukkig kon ze na 2 dagen ziekenhuis er weer tegenaan, kwam wolfje weer thuis en lag ze in de armen van haar zoon op de bank *alles voor de views*
Deze vrouw moet echt beschermd worden tegen zichzelf en voor de kinderen, er gaat iets echt niet goed in die bovenkamer..ook dat je durft te zeggen “meer hulp aannemen” terwijl je bijna altijd hulp in huis hebt en nooit iets alleen doet 😂

Benieuwd of ze dit weekend staat te hossen met de besties en de familie op de jaarlijkse carnaval, die kun je natuurlijk niet missen
[/quote]

💯
pi_220091535
quote:
Hadden ze niet gelijk haar "verbrijzelde knie" kunnen vervangen? Wedden dat ze heel binnenkort weer op hakken uit haar dak gaat met Tim op het carnaval? 🍷

Ben het eens met degene die hier zei dat ze onterecht zegt: meer hulp vragen. Ze heeft al zoveel hulp in het dagelijks leven. Maar ze wil daarnaast ook elk vrij moment in de lampen hangen en zich profileren. Dat is een keuze, niks zieligs aan.
pi_220091617
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
Iris heeft eendenlippen maar 'it's all natural' hoorde ik in de podcast.
pi_220091624
MW

Ze was vorige week misselijk/ beroerd en ' s middags was het ineens weer over en ging ze naar het werk.
Toen had ze misschien al buikgriep en als je dan niet eet en te weinig drinkt raak je al snel uitgedroogd.
Denk dat ze daarom aan dat infuus moest. Ze heeft ook niet veel over, dus misschien is ze ook flauwgevallen.
Als ze, net als een normaal mens, gewoon had uitgeziekt en niet alweer een weekend met Tim naar Antwerpen was
gegaan, dan had het misschien niet zover hoeven komen. Ze pleegt roofbouw op zichzelf.
Haar bericht over dat ze al ver voor de schooltijd van de kinderen weer wakker was en daarna de kinderen ging verrassen was ook veelzeggend. Direct alweer te weinig slaap. En doorrrr...
pi_220091646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 23:16 schreef Lodelie het volgende:

[..]
In haar geval kan ze er zelf wat aan doen.

Ze hoeft niet in de hoogste versnelling, ze kan veel meer rust nemen dan ze nu doet.

De helft van de dingen die ze doet, zijn niet noodzakelijk.
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
pi_220091650
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 23:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze zou wat rust kunnen nemen als de kinderen bij Koen zijn, ipv met Tim de hort op te gaan en te influenceren. Sowieso lijkt het mij niet gezond zoals ze vol die nieuwe (bestaande) relatie in is gegaan, gelijk op de boerderie samenwonen en samen werken bij JolieNoe.

Duidelijk dat ze zichzelf niet kan begrenzen, maar dat wisten we al. Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dit doorbreken kan 🤷🏼‍♀️
Ik zou zeker dat influencen minderen, denk in haar situatie ook niet goed, altijd maar perfect willen lijken.
pi_220091654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 00:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar als dat in je aard zit gaat dat niet makkelijk.
Voor mij heel herkenbaar. Chronisch ziek maar ga geregeld over mijn grens, omdat je denkt dat dat moet.
Niet op wilt geven en voor de buitenwereld " flink" wilt zijn.
Niet iedereen kan zoals Dbm in de middag op de bank met een dekentje.
Bij MW zie ik het vooral als vlucht.
Het is net alsof ze gewoon niet thuis kan/ wil zijn.

En ze wil constant bewijzen hoe stoer ze is, zoals met die 'kapotte knie'.
Ik denk niet dat ze gelukkig is.
Misschien zou ze toch nog eens in therapie moeten om te kijken waarom ze continu bewust over haar grenzen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')