abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220090631
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW is het nog niet verleerd om heel veel woorden te gebruiken en toch niks te zeggen.
En hoe ze haar kind weer opwacht bij school🙄

En Tim kwam thuis. Hij kwam niet langs, hij kwam thuis.
Ja en dan niks gaan zeggen, maar toch ff de ambu noemen… #aandacht
pi_220090643
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
pi_220090647
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
Ze kreeg ook airpods.

Wat een emotionele armoede daar bij de Nagelkerkjes
pi_220090651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:31 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Gadverdamme. Wat een nare mensen.

Ik maak me de hele dag al druk waarom mijn kat niet wil eten. Ze kwakkelt op het moment een beetje met haar gezondheid, dierenarts al meerdere keren bezocht. Speciaal voer, onwijs duur, maar dat koop ik met liefde. Ging weer even goed en nu eet ze niets. Ze is een dikkertje, misschien buiten een muisje gegeten en daarom geen honger. Ze oogt niet ziek. Maar het houd me wel bezig en als ze morgen nog niet gaat eten dan bel ik de dierenarts weer.

En dan dat verhaal van hier boven. Ziek zulke mensen, zo met dieren omgaan 🤮
Wat naar van je kat. Hopelijk knapt ze snel op❤ Ik snap heel goed dat je je druk maakt en het goed in de gaten houdt. Zelf geen kat maar een hond en bij ziekte o.i.d. bel ik ook direct de dierenarts. Ook in weekenden en dus weekendtarief.
Ik wil blijven.
pi_220090689
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:34 schreef Hondenbaasje123 het volgende:

[..]
Ja en dan niks gaan zeggen, maar toch ff de ambu noemen… #aandacht
Het moest weer allemaal lekker dramatisch gaan bij haar. Zoals we van haar gewend zijn.
pi_220090693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:36 schreef Moondance het volgende:
MCW is blijkbaar nu toch echt onderuit gegaan. Ze zegt alleen weer met heel veel woorden dat ze er niks over gaat delen maar wil wel nog even kwijt wat ‘de ambulancemevrouw’ zei. Ook weer een bijzonder soort aandachttrekkerij om er zogenaamd niks over te willen zeggen maar dat dan wel te vermelden.
Ja dat... Kwam voor die post hier. Hahahah
En daarna weer alles koek en ei posten
pi_220090711
quote:
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
Over wie gaat dit dan?
pi_220090714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:31 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Gadverdamme. Wat een nare mensen.

Ik maak me de hele dag al druk waarom mijn kat niet wil eten. Ze kwakkelt op het moment een beetje met haar gezondheid, dierenarts al meerdere keren bezocht. Speciaal voer, onwijs duur, maar dat koop ik met liefde. Ging weer even goed en nu eet ze niets. Ze is een dikkertje, misschien buiten een muisje gegeten en daarom geen honger. Ze oogt niet ziek. Maar het houd me wel bezig en als ze morgen nog niet gaat eten dan bel ik de dierenarts weer.

En dan dat verhaal van hier boven. Ziek zulke mensen, zo met dieren omgaan 🤮
Offtopic: als er geen speciaal voer nodig is voor ziektes willen katten meestal heel goed gourmet mousse natvoer eten. ( te koop in elke supermarkt)
Alle pleegkittens en moeders gingen hier goed van eten en kon je medicatie in verstoppen 😅
Sterkte met je poezebeest. Hopelijk snel opgeknapt.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220090837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Over wie gaat dit dan?
denagelkerkjes
pi_220090838
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:41 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Offtopic: als er geen speciaal voer nodig is voor ziektes willen katten meestal heel goed gourmet mousse natvoer eten. ( te koop in elke supermarkt)
Alle pleegkittens en moeders gingen hier goed van eten en kon je medicatie in verstoppen 😅
Sterkte met je poezebeest. Hopelijk snel opgeknapt.
Bedankt voor de tip. Eerst kon ik het niet eten van brokken opvangen met natvoer. Helaas eet ze dat ook niet meer sinds enige tijd. Althans dat komt er net zo hard uit als het erin gaat.

Weer terug in topic:
Wat een armoe bij de Nagelkerkjes, bijna jarige kind gaat liever bij “lieve” vrienden logeren omdat er met haar verjaardag toch niemand is. Is het feesten en uit eten gaan echt zo belangrijk om verjaardag van kind/zusje niet thuis te zijn?
pi_220090852
Benieuwd of mevrouw mcw gaat carnavallen…
pi_220090912
MCW: Dus je gaat gewoon een keertje extra naar de school van je kinderen en je laat aldaar tig foto's maken en zelfs een dramatische video alsof je je kind al 3 maanden niet hebt gezien...
Hoe bedoel je, ik trek alle aandacht meteen weer naar me toe? Loop je als kind nietsvermoedend die deur uit na een drukke dag moet meteen alles weer voor duizenden volgers vastgelegd. Wat lijkt het me toch afschuwelijk om een flu als moeder te hebben.
pi_220091010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Loveischocolala het volgende:
Maximaal genieten want het is maar een keer carnaval.
pi_220091019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:51 schreef Loveischocolala het volgende:
Natuurlijk! Een kom soep, infuus en bijslapen is voldoende om weer roofbouw op haar lijf te kunnen plegen.
Ik wil blijven.
pi_220091046
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd 🫣
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
pi_220091061
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:09 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik gok, dat ze op zondag 15 februari om 21.31 denkt F******CK!!!! Ik had een minuut geleden de betaling moeten doen, nu is mijn inschrijving alsnog vervallen 🤡🤡🤡 Klein gokje hoor
🤭 denk dat je daar gelijk in gaat krijgen
pi_220091067
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:50 schreef Cattolica het volgende:

[..]
denagelkerkjes
Dank je! Oh die volg ik niet vreselijke familie
pi_220091091
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:10 schreef Earring het volgende:

[..]
🤭 denk dat je daar gelijk in gaat krijgen
🔮🤡
pi_220091133
Mies heeft zelfs haar haar niet meer onder controle. Tsja een blinde kon nog zien dat zij om zou vallen. En na een paar uurtjes slaap gaat ze daar gewoon mee verder. Die blijft rennen voor de realiteit.
pi_220091140
Ik vind Mies er wel weer echt slechter en dunner uit zien.. ik hoop echt dat ze nou eens wakker geschud is. Maar toch vind ik het krom ze moet meer hulp vragen/aanvaarden maar volgens mij zijn daar altijd wel mensen in huis als de kinderen er zijn en is ze nooit fulltime alleen met ze……

Ik denk dat ze dit weekend gewoon weer opstap gaat voor Carnaval
pi_220091170
quote:
Heel triest inderdaad. Bij Jan en Sofie draait alles om Jan en Sofie. Geen idee waarom ze 8 kinderen hebben gekregen. De laatste jaren zijn ze meer weg dan thuis. Sneu stel.
pi_220091182
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
Wat zal ze balen dat ze aan de bak moet. Als ze slim was zou ze dit niet posten en gewoon niet gaan. Nu moet ze Flip en Flap en zichzelf ziek praten zodat ze een excuus heeft om niet te gaan.
pi_220091184
Ellen spoort ook niet hoor
Die reel met die banaan, wat een pubergedoe!
pi_220091188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:20 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik vind Mies er wel weer echt slechter en dunner uit zien.. ik hoop echt dat ze nou eens wakker geschud is. Maar toch vind ik het krom ze moet meer hulp vragen/aanvaarden maar volgens mij zijn daar altijd wel mensen in huis als de kinderen er zijn en is ze nooit fulltime alleen met ze……

Ik denk dat ze dit weekend gewoon weer opstap gaat voor Carnaval
Ik zag gisteren een TT van die podcast van MCW. Ik schrok ervan hoe slecht ze er daar uitziet.
Gaat om de TT waar ze staat te kauwen en Iris haar uitlegt hoe ze een TT gaan opnemen.
Ik wil blijven.
pi_220091202
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 22:27 schreef Earring het volgende:
Ellen spoort ook niet hoor
Die reel met die banaan, wat een pubergedoe!
Eerlijk is eerlijk, het was wel een hele grote banaan 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')