abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220089861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die Marketingvrouw zit echt enorm in mijn irritatiezone 🫣
Ik heb bij haar heel sterk het gevoel dat zij zich zéér ondergewaardeerd en onderschat voelt. Of dit waar is of niet, "het om zichzelf heen blijven slaan en om het minste en geringste moord en brand schreeuwen", zal haar niet ver brengen. Om ergens "hogerop" te komen, is het vaak de toon die de muziek maakt. Ik vind dat jammer, ik zie potentie dat ze haar boodschap over kan brengen en dat deze mensen bereikt, maar tot nu toe krijgt ze alleen maar die deksel op haar neus.
pi_220089944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:57 schreef Cattolica het volgende:
Ik geef het toe, ik vind greatgrandemultimama leuk om te volgen. Ondanks dat het voornamelijk om de kinderen gaat, vind ik het fijn om te zien hoe ze lekker lijken te smullen van het (warme avond) eten en goed hun (slaap) rust krijgen. Als je meeleest, mijn complimenten voor alles wat je laat zien en niets waarbij, tot nu toe, mijn alarmbellen afgaan.
Heel lief en ze doet het zeker een stuk beter dan menig moeder die hier besproken wordt, maar ik vind het wel een beetje overdreven om haar zo op te hemelen 😬 Gaan daar ook genoeg dingen op een manier die ik wat bijzonder vind… en dan vooral bijzonder dat je het deelt. (Kinderen half bloot, op tafel of in de vensterbank, limonade in een fles terwijl je er al een hebt rondlopen die z’n voortanden mist…)
pi_220089952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft iemand nog kraskaarten voor Sanneke? Ze haalt alles op want ze wil een weggeefkastje bij het nieuwe huis.
Ja , kijk haar opeens goed doen opeens voor de medemens. Echt, de schijnheil.
pi_220089976
Oh en wel gezellig al die carnavalsfotos van iedereen, lijkt me toch wel leuk om in het zuiden te wonen. Vooral die schmink enzo zie je hier echt weinig op de plekken waar ze het wel vieren.
pi_220090021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Heeft iemand nog kraskaarten voor Sanneke? Ze haalt alles op want ze wil een weggeefkastje bij het nieuwe huis.
🥴🤣

En ook zo'n boeken-uitleen-kastje? Gratis koffie voor voorbijgangers? Een zitbankje voor hang-ouderen?

Dus eerst zegt Dion zelluf, helemaal in z'n up, laminaat in het hele huis te gaan leggen en nu een weggeefkastje? Sanneke is aan het proberen om hulp te krijgen karma punten te scoren 😉.
pi_220090086
quote:
Ik geef het toe, ik vind greatgrandemultimama leuk om te volgen. Ondanks dat het voornamelijk om de kinderen gaat, vind ik het fijn om te zien hoe ze lekker lijken te smullen van het (warme avond) eten en goed hun (slaap) rust krijgen. Als je meeleest, mijn complimenten voor alles wat je laat zien en niets waarbij, tot nu toe, mijn alarmbellen afgaan.
Behalve dat ook deze kinderen vrijwel dagelijks half bloot en slapend op Insta staan.
En dat Tamara teveel privé-info over ze deelt.
pi_220090101
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:44 schreef Cattolica het volgende:

[..]
🥴🤣

En ook zo'n boeken-uitleen-kastje? Gratis koffie voor voorbijgangers? Een zitbankje voor hang-ouderen?

Dus eerst zegt Dion zelluf, helemaal in z'n up, laminaat in het hele huis te gaan leggen en nu een weggeefkastje? Sanneke is aan het proberen om hulp te krijgen karma punten te scoren 😉.
Ze hebben geen plek voor spullen nu, nee lekker al die spullen van die kraskaarten nog ophalen komende tijd. Geen idee hoeveel het is, maar ga nog even meer troep die keet inslepen, terwijl je eruit moet.
pi_220090150
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
The world is healing, mensen. O+ Users die influencers blokken.
Ben je die aankaarten dat flu flu om tips vraagt om een bank en eigenlijk gewoon de bank gratis willen?
pi_220090197
Tien en Wil kregen veel commentaar op hun ‘grappige’ bericht over de kat. Eerst heeft Tien nog een ‘nietszeggende recht lullen wat krom is’ reactie geplaatst maar nu is de post verdwenen, ook uit de stories.
Ik zag nog wel een reactie van iemand die schreef dat één van beiden binnenkort zelfs een pup krijgt. Dat zal Wil dan wel zijn. Benieuwd of ze het deze keer wel trekt met 3 kinderen en een pup.
Ik wil blijven.
pi_220090198
Ik denk dat Sanneke de grootste afnemer wordt van het weggeef kastje.
pi_220090229
quote:
Grappig, ik vindt juist dat ze naast het gezonde avond eten nog erg veel troep eten. Het lijkt soms wel meerdere keren per week pizza en friet te zijn. Verder deelt ze veel te veel gevoelige info over de kids. Ook een rapport bijvoorbeeld van school. Totaal niet nodig
pi_220090236
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik denk dat Sanneke de grootste afnemer wordt van het weggeef kastje.
Ja eerst ff kijken of ze het zelf wil als iemand er iets in zet
pi_220090446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:57 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Grappig, ik vindt juist dat ze naast het gezonde avond eten nog erg veel troep eten. Het lijkt soms wel meerdere keren per week pizza en friet te zijn. Verder deelt ze veel te veel gevoelige info over de kids. Ook een rapport bijvoorbeeld van school. Totaal niet nodig
Ja inclusief namen vd leerkrachten...
Maar hey, ik ben altijd alleen maar negatief over haar dus ga weer op mijn handen zitten.
pi_220090456
Laat Sanneke maar eerst het huis op orde krijgen en dan als dat pas klaar is gaan kijken voor andere dingen.
Weggeefkastje zou geen prio moeten zijn nu
pi_220090470
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:13 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ja inclusief namen vd leerkrachten...
Maar hey, ik ben altijd alleen maar negatief over haar dus ga weer op mijn handen zitten.
Haha, same here! :W
pi_220090473
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
pi_220090556
MCW is het nog niet verleerd om heel veel woorden te gebruiken en toch niks te zeggen.
En hoe ze haar kind weer opwacht bij school🙄

En Tim kwam thuis. Hij kwam niet langs, hij kwam thuis.
Ik wil blijven.
pi_220090560
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:15 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Laat Sanneke maar eerst het huis op orde krijgen en dan als dat pas klaar is gaan kijken voor andere dingen.
Weggeefkastje zou geen prio moeten zijn nu
Ik ben razend benieuwd naar de staat van dat huis, qua opknappen en indeling. Niets is onmogelijk, maar ik vind het ook ergens opeens heel snel gegaan zijn, na zoveel en zolang gedoe, en ik hoop oprecht dat ze niet ergens "vaag" terechtkomen.
pi_220090581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
Ben benieuwd 🫣
pi_220090590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef JeOmaJa het volgende:
Die LittleKayaFamily is niet helemaal helder toch?
Post een story waarin wordt beweerd dat in hamburgers (van McDonalds of algemeen?) vermalen kinderen zitten 🤣
Ik ben geblokkeerd door haar 🫣 nadat ik iets had gezegd over dat hele gedoe met dat hondje een tijdje terug
pi_220090592
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:05 schreef papierentas het volgende:
Onze topsportster uit Friesland mag toch meedoen met de wedstrijd. Die komt helemaal uitgerust en goed voorbereid aan de start over 2 weken!
Nou hé! Ze is toch uit gekozen aldus haar eigen woorden.

Ik denk dat ik een samenwerking met Snugss of Tena moet zien te regelen voor mezelf hoor. Ik zit geregeld hier in m’n uppie hard te lachen om een aantal van onze welbespraakte fluflu s
pi_220090593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Wil en Tien hebben het in hun podcast over huisdieren en wat mensen daarmee gedaan hebben. Tien heeft een verhaal via DM gekregen en vindt dit reuze grappig. Het verhaal: iemand had een kat, niet gechipt. Ook had ze kinderen en de kat was haar teveel. Dus dierenambulance gebeld en gezegd dat de kat steeds aan kwam lopen. Dierenambulance heeft de kat meegenomen. Voor de vorm heeft ze nog flyers met haar kind opgehangen omdat de kat ‘weggelopen’ was. Mensen die dit soort dingen doen zijn geen dieren waard. Mensen die hierom lachen ook niet🤬
Gadverdamme. Wat een nare mensen.

Ik maak me de hele dag al druk waarom mijn kat niet wil eten. Ze kwakkelt op het moment een beetje met haar gezondheid, dierenarts al meerdere keren bezocht. Speciaal voer, onwijs duur, maar dat koop ik met liefde. Ging weer even goed en nu eet ze niets. Ze is een dikkertje, misschien buiten een muisje gegeten en daarom geen honger. Ze oogt niet ziek. Maar het houd me wel bezig en als ze morgen nog niet gaat eten dan bel ik de dierenarts weer.

En dan dat verhaal van hier boven. Ziek zulke mensen, zo met dieren omgaan 🤮
pi_220090604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 21:17 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je kind op haar verjaardag liever bij "vrienden van monkey town" logeert dan bij haar eigen familie is moet je jezelf toch eens achter je oren krabben? De cadeautjes kreeg ze vandaag al (kleding en een gesponsord? hoofdkussen waar ze nu van aan het genieten is...) want morgen is iedereen naar de carnaval. Uit eten voor haar verjaardag doen ze volgende week wel ergens, gecombineerd met de verjaardag van Junior (geen idee wanneer hij jarig is). Wat een enorm trieste situatie daar. Zuipen, date night, carnaval enz enz alles is daar belangrijker dan de kinderen.
Die knd worden stuk voor stuk verwaarloosd.
pi_220090615
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja , kijk haar opeens goed doen opeens voor de medemens. Echt, de schijnheil.
Ho ho, ze helpt op háár manier.
pi_220090617
Je zal maar naast Sanneke komen te wonen 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')