Kan zij geen RM krijgen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel sterk. Die moet toch ook zien dat er geen verbetering in zit? Radeloos dat haar dochter wegloopt bij opnames/behandelingen? Haar flesjes nutridrink te koop zet?
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat is er wel hoor. Heb je wel een heel dun vloertje. Bij de gamma zie ik goedkoopste 6 euro de m2. Ondervloer komt er nog bij idd.
Dus dat red je wel met een tientje maar niet dat iemand het ook nog voor je komt leggen, he jammer Sanneke
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is dat niet alleen bij bovenwoningen?
Dat is alleen bij appartementenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:47 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En van de woningbouw zitten er echt eisen aan je ondervloer.
Morgen een dramatische post dat het toch echt wel duur is en tada tikkie er achteraan.
Zal wel niet anders was het onderhand wel gebeurd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:46 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Kan zij geen RM krijgen?
Werk zelf met LVB die een RM hebben vandaar dat ik dacht kan zij dat niet krijgen
Exact dit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:56 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze haar dan dwangvoeding geven tot ze op een veilig gewicht zit, en haar aan bed vastbinden? Daarmee los je de ES en alle problematiek daarbij niet op. Zodra ze somatisch wordt vrijgegeven en de RM er weer af gaat, begint het weer opnieuw. Vreselijke ziekte is het, zeker ook voor naasten. Toekijken tot het lichaam het opgeeft.
Het kan hoor, ik heb er geen idee van. Met een bovenwoning kan ik me nog voorstellen dat je een bepaalde ondervloer moet hebben ivm geluid.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:51 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon richtlijnen. Bij ons zelfs in huurcontract.
Heerlijk hè 🙈🤪🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Maarten komt thuis en kan gelijk Am "overnemen" zodat zij aan "het werk" kan.
Wat een hartelijkheid en warmte daar.
Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.
Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Dank jequote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Rechterlijke machtiging en licht verstandelijk beperkt.
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Ik denk zo vaak mens ontspan toch eens! Laat die kinderen toch, laat die man toch.
Nou zitten ze weer verplicht in die hottup. Alles is verplicht, gepland en aan tijd gebonden.
Misschien bedoelt haar moeder het anders? Als in haar herstel moet niet afhankelijk zijn van iemand (of haar hond). In die zin heeft zij inderdaad niemand nodig voor herstel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:40 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Net als dat ik me niet kan voorstellen dat een moeder schrijft dat je niemand nodig hebt voor je herstel.
En met werken verstaat zij de kleinste kinderen filmen uit het zolderraam.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
Nee ze kunnen alleen werken in de weekends want doordeweeks ligt sanneke op de bank 9 uur te wachten tot dion kapot thuis komt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
Ik dacht exact hetzelfde. Nog een dag en ze hebben opeens ook meubels. En boze dm’s omdat mensen denken dat ze een vloer gaan laten leggen? Nou geloof ik die dm’s niet maar als het waar zou zijn dan kan ik me voorstellen dat ze van mensen komen die zo dom zijn geweest om geld te geven en balen dat Sanneke heeft overwogen om de vloer te laten leggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:02 schreef papierentas het volgende:
Dus Sanneke zit eerst 3 dagen haar hele instagram vol te janken want we hebben niks blabla. En nu opeens hebben ze nog gordijnen (die wel passen?) en heeft de rest van de ramen geen prio. Er zijn ook nog lampen. En dat allemaal na het uitzetten van een tikkie en bedelen om samenwerkingen. Het valt tegen zeker de opbrengst en de opties voor samenwerkingen. Morgen vloer uitzoeken en inspiratie opdoen voor verf en behang. Ik mag toch aannemen dat zij morgen vast verf gaan kopen zodat ze maandag aan de slag kunnen? Of gaan ze nu maandag de sleutel halen en tot zaterdag niks doen. Ze mag wel vast gaan sparen voor nog een maand dubbele huur.
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja denk het, er staat nl niet 1 keer f..... in😂
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom kraakt Sanneke haar tijdelijke huisvesting zo af? Dat vind ik eigenlijk niet zo netjes, zeker nu veel mensen op zoek zijn naar een plek en een eigen stekje juist ontzettend fijn is. Beseft ze wel hoeveel geluk ze heeft? En nu weer om een huurwoning te krijgen.
Ze wilde er al niet wonen. Dit was om er bij woonnet door te komen en op die manier een sociale huurwoning te kunnen krijgen. En als ze er nog wel hadden mogen blijven wonen hadden ze langer kunnen sparen. Ja hoor Sanneke. Zou ze zichzelf geloven? Gelukkig kan ze straks boodschappen bestellen vanaf de bank🎉quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat de eigenaren het waagde om het huis te willen verkopen. En dat is schande want sanneke woonde daarin.
Klopt. Zij is net zo goed in haar verhalen onthouden als Debbie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Maanstteen55 het volgende:
Ze vraagt zich met mompelende Dion ook af waarom ze ooit voor die caravan zijn gegaan en dan lijkt ze zoiets te zeggen als om er bij woningnet door te komen
Maar ze waren daar toch gaan wonen met het idee er te blijven en vervolgens heeft de huurbaas aangegeven te verkopen en toen begon dat gejank om die huurwoning en woonnet?
Maar relaxen met Maarten, nadat ie een week weg is geweest staat niet in de plannerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:13 schreef Earring het volgende:
[..]
En dan gaat ze nog een uurtje ‘werken’
Tjonge wat moet hij doen dan? De was wegbrengen, omdraaien, eten afmaken?
Echt, ga samen aan de koffie terwijl die meisjes aan het zwemmen zijn. Relax eens n keertje
En nu wil Dion het zogenaamd helemaal alleen gaan leggen? Ik wens hem veel succes en een paar nieuwe knieën, want het is een monnikenwerk. Ik zou vinyl nemen, prima kwaliteit, betaalbaarder en makkelijker te leggen (ook in je eentje).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zag dat ze het in de vriezer stopte en ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is de bedoeling hiervan?
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:33 schreef Lodelie het volgende:
Stel dat ik een paar dagen VOOR WERK ben weggeweest, dan ben ik echt not amused als ik thuiskom en gelijk volle bak aan de slag moet.
Ga lekker even samen borrelen, bijkletsen, knuffelen, laat de kinderen stoeien met papa enz.
En had gezorgd dat hij lekker in een gespreid bedje thuiskwam, eten klaar enz.
Vind het ook geen winter activiteit en ja een keer leuk in de zomer. Maar iedere vakantie komt t weer terug.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?
Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Ik vind dat een beetje leuk in de zomer, maar toch niks om te doen in februari?
Ze kon zeker geen sponsor vindenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu lees ik bij Sanneke dat Dion het al de hele tijd was om het laminaat zelf te leggen. Ze had alleen de prijzen opgevraagd omdat ze wilde weten hoeveel het zou kosten. Zal het zelf geloven
Die Marketingvrouw zit echt enorm in mijn irritatiezone 🫣quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
The world is healing, mensen.Users die influencers blokken.
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:40 schreef Johanna38 het volgende:
Die bak met water en speelgoed in de vriezer is zo typerend voor de regelzucht van AM. Leuk voor een keer in de zomer, maar standaard als er vrije momenten zijn. Eigenlijk heel zielig als je zo door het leven moet. We mogen geen diagnoses opwerpen, maar ik zie toch wel wat. Jammer dat ze haar gezin er ook zo in meetrekt, al weten die natuurlijk niet beter.
🤮 gelukkig niet! Geef haar geen ideeen, voor je het weet doet ze die dildocamera op haar hoofd voor het moment supremequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn man is ook wel eens weg voor zijn werk 3 of 4 dagen. Vind t soms wel ff lekker dat ie weg is haha. Maar ook altijd blij als ie weer terug is. Mijn man kookt regelmatig, maar als is s middags moe terugkomt dan zorg ik wel dat ik kook, andersom zou dat ook zo zijn.
En wat moet AM in dat uurtje nog aan 'werk' doen dan?
Iemand zei het al; je ziet totaal geen genegenheid tussen hen, is ook lastig met een telefoon er tussen.
Zelfs een 'date night' moet van begin tot eind (gelukkig niet het happy end) gefilmd worden.
En ‘ze blijft het delen totdat iedere koffiedrinkende volger het heeft geproefd’quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:12 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met die koffie reclame… wat overdreven. Alleen daarom zal ik het nooit bestellen
Die hottub is nodig om het ijskonijn op te warmenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:00 schreef Lodelie het volgende:
Nee, inderdaad! Heb nu even gecheckt, maar volg haar sinds afgelopen mei. Ik meen eerder gelezen te hebben, dat het jaar weinig verrassingen kent voor AM omdat ze letterlijk elk jaar, maand in, maand uit, alles hetzelfde doet; zoals dit soort spelletjes in de krokusvakantie. Nee, speeltjes hakken uit een blok ijs lijkt me geen spelletje voor dit jaargetijde. Bijzonder dat ze zo star aan dit soort dingen blijft hangen; alsof ze omvalt als ze afwijkt van deze jaarplanning.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:06 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah, je volgt AM nog niet zo lang?
Het is een van haar standaard vakantie hacks. Hou de kinderen zoet met een blok ijs met speeltjes erin die ze eruit moeten hakken.
Ik vind dat een beetje leuk in de zomer, maar toch niks om te doen in februari?
Dan heb ik jouw bericht vanmiddag geliked❤quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Noek het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een influencer geblokt op mijn account. Ze reageerde op een post van mij over influencers die best hard ging. Eerst kwam ClosetvanVal en die vond ik wel grappig dus ze mocht blijven. Toen Marketingvrouw met een te lang verhaal maar het begon met: DUS ..." en toen ben ik gelijk gestopt met lezen en heb haar geblokkeerd. Opb(l)okken, geen zin in.
The world is healing, mensen.Users die influencers blokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |