abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220114093
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
pi_220114141
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:52 schreef JeOmaJa het volgende:
Misschien een gekke gedachte van mij hoor, maar ik zie Sanneke en Dion beiden nu in het nieuwe huis met Mijan… lijkt mij dan dat Dion niet aan het werk is.
Waarom gaan ze dan niet vandaag gelijk voorstrijken 🙈
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Ik wil blijven.
pi_220114184
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:
Het huis van Sanneke ziet er qua ruimte prima uit. Heerlijk!
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
pi_220114223
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat Sanneke met dit nieuwe huis, meer bewoonde omgeving uit haar negatieve sleur komt. Dat gun ik Mijan
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
pi_220114271
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
pi_220114273
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
pi_220114276
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik snap alleen niet dat Sanneke nu pas begint met opruimen? Dit kan ze toch al dagen doen?
Misschien waaide het te hard 😉
  maandag 16 februari 2026 @ 11:15:21 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220114285
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:09 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik ook maar ik vrees dat er weinig verandert. Ja meer winkelen maar er valt vast nog genoeg te zeuren. Maar laten we hopen dat er positiviteit komt. Niet alleen voor M maar ook voor S en D.
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220114302
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:
Michelle zit al in Moraira , post ze net
[..]
Ik zit in een schoolvakantie ook liever met ze in de zon dan thuis in de kou, daar word je niet vermoeider van toch, het vliegen duurt 2 uurtjes .
Nou, ik word daar wel moe van. Je moet naar het vliegveld, daar al veel eerder aanwezig zijn (met alle koffers, die je vantevoren hebt ingepakt). Vliegen, wachten tot je koffers er zijn, vervoer naar plaats van bestemming....
En dat met 4 kinderen.
pi_220114304
quote:
9s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja dat snap ik ook niet, dat had ik de afgelopen week gedaan. Of eigenlijk al jaren eerder met al die spullen van meer dan 10 jaar oud.
pi_220114339
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gun Michelle echte rust, niet vliegen met 4 kinderen, schone schijn ophouden en domme tiktoks opnemen met BFF Iris rust. Als t echt zo slecht/erg was als ze in haar stories zegt (met ziekenhuisopname) dan vind ik het zeer onverstandig dat ze dit doet.
Vakantie met kinderen is niet per se rustgevend (vind ik), tel daar het (hoogstwaarschijnlijk) drankgebruik en maximaal slechte nachten bij op.
Ik had een andere keuze gemaakt, maar goed ik heb ook geen insta image hoog te houden.
Als je nog geen week geleden in de ambulance lag, aan het infuus moest om aan te sterken, 3 dagen plat op de bank lag want oh oh die slapeloosheid, en dan nu met 4 kids gaat vliegen, en... het wijntje weer zichtbaar is. Dan heb je gewoon lak aan de zorgmedewerkers. Dan kan je een post maken over de ambulance-mevrouw, maar eigenlijk steek je gewoon een dikke middelvinger op.
pi_220114418
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien alleen vrij om de sleutels te halen? Hij zal vast rekening moeten houden met zijn vakantiedagen, er staan ook al twee vakanties op de planning.
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
pi_220114464
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
pi_220114471
Sanneke wil geen hulp van anderen , ik werd geblokkeerd 😉Sanneke wil liever geld dan spullen. En dat zegt ze letterlijk op treads. Ook laat ze haar inkomen zien wat ze verdient aan linkjes etc whatever en dat is geen vetpot. Ik wens ze veel succes in haar nieuwe huis. Maar haar geklaag en haar hele houding zal altijd zo blijven ook omdat ze ass heeft.
Makkelijke manier om maar niet sociaal te hoeven zijn,want dat is haar grootste handicap dus lekker makkelijk deze manier van inkomsten bedelen.

Wel heerlijk zo rustig zonder AM met haar reclameblokken en stomzinnig gelul over ouderschap🤣🤣
En de rust zonder Debby.

Zouden ze nu nooit eens denken dat ze eigenlijk voor paal staan en wij met beide benen op de grond staan en nog zelf logisch na kunnen denken.🤣🤣
Wij kijken althans ik kijk en denk wat voor onzin komt er vandaag weer.
( uitgezonderd van een paar influ die ik wel leuk vind)
pi_220114838
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
pi_220114854
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
Tip voor Sanneke. :)
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220114859
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:09 schreef Kaascroissantje het volgende:
Sanneke vorige week "we hebben nog lampen en gordijnen van ons vorige huis."
Sanneke nu" we zoeken nog - hele waslijst - lampen en gordijnen
Ja en iedereen die haar gordijnen en lampen aanbood werd 2 dagen geleden nog afgefakkeld op Threads, want hoe durfden ze dat te doen en ze moesten eens leren lezen. Dankbaar hoor naar mensen die willen geven/delen.
pi_220114876
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb marktplaats geopend. De afstand op 50 km gezet en zoekopdracht gratis en kreeg meer dan 4500 advertenties. Waaronder veel meubels.
In de blokkendoos met jou, ze hoeven geen ongevraagde tips.

Ik vind haar ook een type dat 1001 eisen heeft aan alles wat ze gratis krijgt
pi_220114899
Dbm weet ook niet meer wat voor onzin ze moet verzinnen om aandacht te krijgen... hoe leeg is je leven dan
pi_220114957
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:11 schreef WinnieWana het volgende:
Had ze om tips gevraagd? Want ze wil nog eens benadrukken dat ze alleen tips wil als ze daar om vraagt, anders beslist niet.

En het is ook echt niet ok om iets negatiefs te zeggen over de verfspullen van de Action want daar krijgt ze error van.

Misschien moet ze ook lekker even offline gaan en gaan voorstrijken in haar nieuwe huis ofzo.
pi_220114963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:32 schreef Weerikier het volgende:
Dat Michelle die kinderen , die al zo vreselijk veel hebben meegemaakt het afgelopen jaar iedere vakantie mee sleept het vliegtuig in voor een paar dagen Spanje/Curaçao of noem maar op is tot daaraan toe. Maar dat doen een paar dagen nadat je helemaal out bent gegaan, ambulance erbij heeft moeten komen, aan het infuus hebt gelegen en dagen op de bank hebt moeten bijslapen en dan alleen gaan reizen met 4 kinderen waarvan 2 echt nog klein... Nee, niet verstandig. En waar ik helemaal echt over val en echt met mn kop niet bij kan; dat je dan gewoon weer verder gaat met je wijntje. Ze heeft overduidelijk een probleem met eten, ze weegt misschien 40 kilo. En dan kom je na een reis met 4 kinderen aan in Spanje en dan ga je na al die gezondheidsproblemen lekker verder waar je gebleven was qua alcohol gebruik. Terwijl ze alleen is met die kinderen. Iris is er dan wel maar die zal ook wel aan de zuip zitten. En ze ziet er zelf blijkbaar totaal geen kwaad in want anders had ze wel een foto van zichzelf met een kop thee geplaatst maar nee hoor, gewoon weer dat glas wijn op de foto en posten maar.
Ik vind het echt raar.
Volgens mij drinkt Iris niet (veel). Die is echt van de gezonde leefstijl. Vroeg slapen, niet op stap etc.
Wat dat betreft kan MW nog wel iets van haar leren.
pi_220114983
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Niet de goeie supermarkt op loopafstand, gedoe om elke keer de kinderwagen uit- en in te klappen, ze kan niet zowel boodschappen als Mijan sjouwen, genoeg te bedenken :').
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Ik wil blijven.
  maandag 16 februari 2026 @ 12:28:34 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220115041
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De hal is heel ruim. De wandelwagen hoeft niet ingeklapt te worden.
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220115051
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 11:26 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Dat zou natuurlijk goed kunnen, al zou ik hier verhuizen/klussen de prioriteit geven zeker als je 2 keer op vakantie gaat (+ natuurlijk nog hier en daar een zuurverdiend weekendje weg)
We hebben allemaal gezien dat vakanties prio hebben boven sparen voor een verhuizing. Dat zal niet veranderen.
Ik wil blijven.
pi_220115080
quote:
17s.gif Op maandag 16 februari 2026 12:28 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Vooruit, das dan een meevaller ;).
Is mijn gedachte hoor. Als ik de rotzooi in de keet zie verwacht ik dat de hal niet heel lang leeg blijft.
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')