abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220118373
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith krijgt peperdure kaartjes, eten en drinken en parkeren zit erbij.. dus enige kosten nog zijn de prik voor in de auto zelf...
Bob wilt een bal.. en moet zelf de helft ophoesten want de gier vind het duur 🤦‍♂️
Ja, dat valt allemaal onder Bob's Financiële Opvoeding. Of ze had er geen potje voor natuurlijk.
pi_220118387
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:48 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Vergeet de tikkies niet toen ze dacht•eventueel•misschien•wellicht• een boete van de bijstand te krijgen, omdat haar oma, haar elke maand (of week) 20 euro op haar rekening stortte, terwijl ze wist dat dit niet volgens de regels mocht. Ze had al min of meer berekend hoeveel de boete zou zijn en gaf ook aan dat geld binnengeharkt te hebben. Toen later eens werd gevraagd of ze überhaupt die boete had gehad, ging ze blokkeren (vraag me hoe ik dat weet).

Opmerkelijk dat ze wel haar influencer jaarinkomen deelt, maar nooit de opbrengst van diverse tikkies. Dit geldt trouwens ook voor andere influencers. Verder achteraf nooit een bedankje of iets dergelijks (bijvoorbeeld opbrengsten en uitgaven).

Alhoewel ik de goedbedoelde woorden in dit topic respecteer, zijn het ook zéér goedgelovige woorden. Sanneke is gehaaid tot op het bot; zegt wat ze niet doet en doet wat ze niet zegt. Ze krijgt daardoor veelal wat ze wil (en ook wat ze niet nodig heeft, zoals kattenvoer). Helaas voor haar (en irritainment voor ons) is ze ook chronisch ontevreden.

Ik vond trouwens de benedenverdieping van het huis er mooi ruim en licht uitzien. Fijne open keuken met een nieuw keukenblok. Ik wens ze daar veel woonplezier.
Chronisch ontevreden, dat is het! Dus nu al medelijden met Dion en zijn ouders, want als ik zo naar het huis kijk, is het aardig wat vierkante meter met latexrollers aan de slag. En daar zal ze waarschijnlijk wel weer iets van vinden. En als je hoopt dat je spullen krijgt van volgers, je tikkie lekker volloopt, en je gokt op samenwerkingen, dan hoef je niet de hele dag op MP te zitten. Dan zou ik die tijd anders besteden.
pi_220118454
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:17 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar Sanneke heeft het wiel niet uitgevonden , en ik weet niet hoe oud die schoonouders zijn , maar ik denk dat het wel wat sneller gaat , als dat Sanneke het moet doen .
En zo komen mensen als Sanneke dus overal mee weg en zullen ze nooit leren om hun eigen boontjes te doppen en zelf aan de slag te gaan. Dat de ouders van Dion helpen vind ik niet raar, dat Sanneke niks doet vind ik wel raar.
Ik wil blijven.
pi_220118472
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Chronisch ontevreden, dat is het! Dus nu al medelijden met Dion en zijn ouders, want als ik zo naar het huis kijk, is het aardig wat vierkante meter met latexrollers aan de slag. En daar zal ze waarschijnlijk wel weer iets van vinden. En als je hoopt dat je spullen krijgt van volgers, je tikkie lekker volloopt, en je gokt op samenwerkingen, dan hoef je niet de hele dag op MP te zitten. Dan zou ik die tijd anders besteden.
Buiten de wanden zag ik in de hal ook genoeg houtwerk wat geschilderd moet worden. Is echt wel een klus hoor.
Ik wil blijven.
pi_220118498
Het lijkt me trouwens best lastig om je huis in te moeten richten met spullen die je krijgt of die je noodgedwongen heel goedkoop moet kopen. En dan vooral omdat het het dan toch misschien weer net niet is.
Ik wil blijven.
pi_220118515
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is een spel voor Sanneke. Kijken wat ze pakken kan, wie wat geeft, hoe hoog iemand voor haar springt, of ze met huilen•dreinen•betraande selfies medelijden kan opwekken. Haar moeder was hiervoor haar ja-knikker, totdat ze Dion ontmoette (en haar moeder, uiteindelijk los van hun, van het leven aan het genieten is). Ik snap zeker dat ook het leven voor Sanneke overweldigend kan zijn, maar ze vraagt, ze krijgt en vervolgens is ze alleen maar ondankbaar en ontevreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 16-02-2026 19:36:06 ]
pi_220118567
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:09 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze alle twee, igg J zeker, aangegeven geen kind meer te willen. Volgens mij had M dat ook gezegd, maar op een manier zoals het is genoeg oid.
MCW had het geweldig gevonden als jvp zwanger zou worden van K (tijdens de poly). Dus ergens staat ze wel open voor baby’s. Ik zou niet in shock zijn als er bij Mies nog 1 komt.
pi_220118570
Ik dacht dat JuNoordzij gewoon lekker op vakantie ging. Zag ik gister uitgenodigd staan. Dacht uiteraard!
pi_220118605
Is het moeilijk om 'mijn' te schrijven in plaats van 'me'? Ik vraag dit voor een vriend. :)
pi_220118616
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:20 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik dacht dat JuNoordzij gewoon lekker op vakantie ging. Zag ik gister uitgenodigd staan. Dacht uiteraard!
Iedere storie is reclame bij haar
pi_220118621
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:25 schreef Snaky het volgende:
Is het moeilijk om 'mijn' te schrijven in plaats van 'me'? Ik vraag dit voor een vriend. :)
Of haar in plaats van der 😉
pi_220118683
Volgens mij zag ik bij JvP een foto in haar stories van één van haar kinderen met "one big happy family bij carnaval inclusief bonus papa en bonus mama". Dat zal dan KB zijn en haar ex-man's nieuwe vriendin? Ik heb er geen ervaring mee en ik vraag me dus oprecht af waar de rol van "bonus papa of mama" begint en waar het eindigt (bij friends with benefits, verkering, lat-relatie, samenwonen?). Stel dat bonus mama ook kinderen heeft, dan heb je als kind in die families zowat "een smoelenboek" nodig om te onthouden wie bij wie oorspronkelijk hoort.
pi_220118714
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Iedere storie is reclame bij haar
Zo jammer! Ik vond haar heel tof met haar wandeltochten in de bergen. Maar het lijkt wel of haar huis en de verbouwing terugverdiend moet worden. Alles is reclame: skincare, fitnessprogramma, boekje lezen, supplementen, wolletjes, hallo-vers, en natuurlijk ook de loopband die je overal ziet.
pi_220118741
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:20 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik had hetzelfde.
Ik weet dat ze influencer is maar toch liet ik me misleiden. Ze doet alsof ze zo oprecht is maar ondertussen...
pi_220118755
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:25 schreef Snaky het volgende:
Ik ben die vriend.
Ik wil blijven.
pi_220118758
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dat komt haar nu wel heel goed uit! Welke vorm is dit eigenlijk? Efteling, vakanties, uit eten, shoppen kan prima. Opruimen en klussen kan niet.
Doet me aan iemand denken 🫣
pi_220118793
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En zo komen mensen als Sanneke dus overal mee weg en zullen ze nooit leren om hun eigen boontjes te doppen en zelf aan de slag te gaan. Dat de ouders van Dion helpen vind ik niet raar, dat Sanneke niks doet vind ik wel raar.
Ja , ind , als ik kijk hoe lang ze over make up uitzoeken doet🙈 een klein laatje he , dan gaat het wel heel erg traag .
Ze moet een (denkbeeldige ) schop onder haar kont hebven , maar als niemand dat doet daar
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220118813
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:34 schreef Cattolica het volgende:
Volgens mij zag ik bij JvP een foto in haar stories van één van haar kinderen met "one big happy family bij carnaval inclusief bonus papa en bonus mama". Dat zal dan KB zijn en haar ex-man's nieuwe vriendin? Ik heb er geen ervaring mee en ik vraag me dus oprecht af waar de rol van "bonus papa of mama" begint en waar het eindigt (bij friends with benefits, verkering, lat-relatie, samenwonen?). Stel dat bonus mama ook kinderen heeft, dan heb je als kind in die families zowat "een smoelenboek" nodig om te onthouden wie bij wie oorspronkelijk hoort.
Valt mee hoor. Ik heb mijn kinderen er nooit over gehoord dat ze niet meer wisten wie bij wie hoort.
Ik wil blijven.
pi_220118837
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith krijgt peperdure kaartjes, eten en drinken en parkeren zit erbij.. dus enige kosten nog zijn de prik voor in de auto zelf...
Bob wilt een bal.. en moet zelf de helft ophoesten want de gier vind het duur 🤦‍♂️
Bob kletste aan 1 stuk door, dus Judith ziet al een carrière als commentator voor zich 🫣 (wel irritant voor anderen in die lounge, een kind dat de hele tijd kwebbelt)
pi_220118843
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja , ind , als ik kijk hoe lang ze over make up uitzoeken doet🙈 een klein laatje he , dan gaat het wel heel erg traag .
Ze moet een (denkbeeldige ) schop onder haar kont hebven , maar als niemand dat doet daar
Als je weet dat zo’n laatje vol zit met oude troep kan je ook gewoon dat laatje leeggooien in een vuilniszak.
Ik wil blijven.
pi_220118861
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bob kletste aan 1 stuk door, dus Judith ziet al een carrière als commentator voor zich 🫣 (wel irritant voor anderen in die lounge, een kind dat de hele tijd kwebbelt)
En alles staat op film behalve de keren dat hij de tennisbal bijna in het gat sloeg. Proftennisser wordt hij dus niet.
Ik wil blijven.
pi_220118904
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En alles staat op film behalve de keren dat hij de tennisbal bijna in het gat sloeg. Proftennisser wordt hij dus niet.
“3x bijna!” Oftewel: iedere keer niet. Maar dat kan niet in Juud haar ogen.
pi_220118927
quote:

[..]
Ik heb bij Bob hetzelfde als bij de tweeling van HvK en wat dat is, houd ik voor me 🥴.
pi_220118934
quote:

[..]
En hij sloeg bijna 3x in de 10. Hoezo dat vermeld moet worden weet ik niet. Is bijna ook al een prestatie?
Gelukkig ‘won’ hij nog een tas. Heeft ze toch die 10 euro voor die bal soort van terug.
pi_220118951
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Earring het volgende:

[..]
En hij sloeg bijna 3x in de 10. Hoezo dat vermeld moet worden weet ik niet. Is bijna ook al een prestatie?
Gelukkig ‘won’ hij nog een tas. Heeft ze toch die 10 euro voor die bal soort van terug.
En hij kreeg nog tennisballen én nog zo’n grote bal. Zou me niks verbazen als ze het op mp zet om de benzinekosten terug te verdienen.
Ik wil blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')