Ik weet niet hoe haar band met de schoonouders is, maar ik zou liever gaan klussen zonder haar erbij 🤣quote:Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Dat heb ik ook wel hoor, K en J komen wel wat nuchterder en stabieler over. Michelle vind ik net een treinramp in progress, dat gaat alle kanten op en is mijn ogen zo gek als een deur.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ook zeker bij J en K niet.
M vind ik grenzeloos in alles, bij haar zou ik minder verbaasd zijn.
JvP heeft het inderdaad vaker benoemd. En zij is natuurlijk ook wel iets meer richting de 40 dan bijv. MCW. En, ook niet onbelangrijk, geen stabieke woonplek.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heeft Jacqueline ook niet al meermaals benoemd geen kinderen meer te willen?
Zie t bij Michelle ook niet gebeuren, maar wel eerder dan bij Jacqueline. Iets met maximaal bezegelen van de liefde ofzo.
Michelle heeft toch ook helemaal geen leven waar een baby in past? Constant de hort op enzo.
(Of misschien ben ik gewoon een saaie huismuts, maar sinds de baby hier geboren is kom ik op school en af en toe in een winkel. Zo'n maximale levensstijl van Michelle lijkt me slopend met een baby🙈)
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven.en geef hem een bak met spul wat uitgezocht moet worden, is ie al uren mee bezig 🙃 Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Oh echt? Die indruk heb ik juist helemaal niet, dat daar nog een kinderwens zou zijn, bij beiden niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik zet m’n geld erop in dat zowel mies als jaqc nog een keer zwanger worden
Ze heeft vaak dingen gedeeld over haar ex, teveel zelfs!quote:Op maandag 16 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ellende? Ik vond het altijd vrij bijzonder dat we nooit wat over die ex/vader kids hoorden
Ze deelt er volgens mij al een tijd niks meer over nu. Eerder heeft ze benoemd dat haar ex verslaafd was (volgens mij drugs), en het kwam over alsof het daar wel behoorlijk geëscaleerd was. Ook heeft ze wel eens wat gedeeld over de familie van haar ex. Volgens mij was het een zus van hem die haar publiekelijk zwart probeerde te maken en andere narigheid.quote:Op maandag 16 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ellende? Ik vond het altijd vrij bijzonder dat we nooit wat over die ex/vader kids hoorden
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Ik heb dat idee ook niet. Zou een nog ingewikkeldere toestand worden met al die kindjes, co-ouderschappen, huizen, dan dat de poly al was.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Oh echt? Die indruk heb ik juist helemaal niet, dat daar nog een kinderwens zou zijn, bij beiden niet.
Ik heb geen Vinted dus geen idee wat ze daar allemaal verkoopt. Gisteren deelde ze een screenshot van haar Vinted. Kleding voor 1 euro. Dat je daar het werk van wilt hebben tijdens het verhuizen vind ik al bijzonder maar het bevestigt voor mij ook dat ze helemaal niet zoveel voor een ander doet als ze beweert. Anders breng je dit toch naar een organisatie die er een goede bestemming voor heeft?quote:Op maandag 16 februari 2026 15:39 schreef popje het volgende:
Echt, shame on Sanneke, zeggen dat ze echt niet dingen in het huis kan doen, want ja ze heeft natuurlijk Mijan, maar haar schoonouders gaan van de week al aan de slag, dus ze hoeft zich niet schuldig te voelen, want zij gaat leuke spulletjes online uitzoeken en daar is ze 24 uur per dag mee bezig.
En oh ja, ze gaat ook wat dingen weggegeven, kijk maar op haar Vinted... dat is geen weggeven Sanneke, dat is verkopen!
Of hij had moeite met de poly. Dus meer met het geheel dan met een persoon.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:51 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp; interessant nu staan ex en Koen aan de kant van de optocht? Zou Mies niet echt in de smaak hebben gelegen bij JvP haar ex
Hee, niet zulke gekke dingen zeggen hequote:Op maandag 16 februari 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?
Misschien omdat ze weten dat het huis dan nog lang niet bewoonbaar zal zijn? Zij zien Sanneke natuurlijk ook al jaren op de bank zitten.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?
Wat hij misschien van Koen en/of de poly vond, voor de kinderen van Jacq is dit alleen maar fijn! Een kinderfeestje vieren met haar ex en zijn vriendin, nu carnaval. Er is al genoeg onrust geweest, dus chapeau dat ze dit nu dan voor de kinderen zo proberen te doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:51 schreef Iris2.0 het volgende:
Jvp; interessant nu staan ex en Koen aan de kant van de optocht? Zou Mies niet echt in de smaak hebben gelegen bij JvP haar ex
Volgens mij hebben ze alle twee, igg J zeker, aangegeven geen kind meer te willen. Volgens mij had M dat ook gezegd, maar op een manier zoals het is genoeg oid.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:52 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik heb dat idee ook niet. Zou een nog ingewikkeldere toestand worden met al die kindjes, co-ouderschappen, huizen, dan dat de poly al was.
Maar dochter van 4 scoort wel groep 3 niveau he! Dus leest en schrijft al 👍 niet enorm lang geleden deelde ze een filmpje waar je dochter zag tekenen en hoorde je haar praten wat echt nog heel slecht was (beetje peuter taal nog) haar zoon was ook aan het praten en klonk ook veel jonger dan zijn leeftijd... ik geloof dus weinig van het groep 3 verhaalquote:Op maandag 16 februari 2026 15:57 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM is heel druk op threads, heel veel schelden weer.
Haar oudste is ook een hoogvlieger aldus DBM, hij zou het super goed doen op school. Zou ik f*cking (om haar termen te blijven) knap vinden aangezien hij en ook de dochter bijna meer thuis zijn dan op school.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dochter van 4 scoort wel groep 3 niveau he! Dus leest en schrijft al 👍 niet enorm lang geleden deelde ze een filmpje waar je dochter zag tekenen en hoorde je haar praten wat echt nog heel slecht was (beetje peuter taal nog) haar zoon was ook aan het praten en klonk ook veel jonger dan zijn leeftijd... ik geloof dus weinig van het groep 3 verhaal
Volgens mij wilt ze ook weer nieuwe diagnoses nu autisme hem niet gaat worden
Klopt, dat schreef ik gisteren ook. En zowel Iris als MCW blijven zichzelf op de borst kloppen omdat ze zichzelf zulke goede werkgevers vinden. Nee, het is verre van normaal dat je van je medewerkers verwacht dat ze maar doorgaan. 🚩🚩quote:Op maandag 16 februari 2026 16:23 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iemand de podcast thats so us al geluisterd ? Bizar hoe verwacht wordt over te werken .. geen goed werkgeverschap vind ik
Dit idd... zoon was ook helemaal overprikkeld in het weekend van school... dat hij nog geen halve dag geweest is vergeet ze er voor het gemak bij te zeggen..quote:Op maandag 16 februari 2026 16:22 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Haar oudste is ook een hoogvlieger aldus DBM, hij zou het super goed doen op school. Zou ik f*cking (om haar termen te blijven) knap vinden aangezien hij en ook de dochter bijna meer thuis zijn dan op school.
Ja echt hè ! Vind dat heel bizarquote:Op maandag 16 februari 2026 16:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt, dat schreef ik gisteren ook. En zowel Iris als MCW blijven zichzelf op de borst kloppen omdat ze zichzelf zulke goede werkgevers vinden. Nee, het is verre van normaal dat je van je medewerkers verwacht dat ze maar doorgaan. 🚩🚩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |