Hier gaan ze er echt al snel achteraan waarom iemand langs ziek is op school. Zal er daar dan echt elke keer niet naar school gegaan worden? Of is het bluf van dr en zitten de kids gewoon op school?quote:Op maandag 16 februari 2026 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit idd... zoon was ook helemaal overprikkeld in het weekend van school... dat hij nog geen halve dag geweest is vergeet ze er voor het gemak bij te zeggen..
Van de 40 schoolweken maken ze er nooit een volledige week vol! Ik begrijp echt niet hoe! Ergens moet toch iemand achter zijn oor krabben?
Het getuigt van heel slecht werkgeverschap als je zo met je medewerkers omgaat. Maar hey, bij Iris krijg je wel direct een promotie en een loonsverhoging als je iets goed doet. En bij MCW werk je door tot laat op de avond en bied je aan om de komende maanden geen salaris te krijgen. Die medewerkers hebben vast geen leven.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:29 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja echt hè ! Vind dat heel bizar
Zij heeft autisme he? Dat we dat niet vergeten!quote:Op maandag 16 februari 2026 15:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Waarom passen schoonouders niet op zodat Sanneke haar handen uit haar mouwen kan steken?
Weet eigenlijk niet wat me meer zorgen zou geven 🤔 dat ze ze bijna helft schooljaar thuis houd is zorgwekkend... maar als ze dit enkel op haar socials zou zetten als verzinsel is ook niet echt een teken van een stabiele situatie 🤔🤷 kijk ze is natuurlijk wel al paar keer betrapt op liegen over haar kinderen (zo zou zoon bijna gestikt zijn maar heeft ze het bericht 1 op 1 overgenomen van een andere flu... dochter met arfid en ondervoeding die haar arm eet ... huh? Zoon lust geen McDonald's dus mag cadeautje uitzoeken bij action.. dag later geniet zoon altijd enorm van McDonald's... and the list goes on and on)quote:Op maandag 16 februari 2026 16:30 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Hier gaan ze er echt al snel achteraan waarom iemand langs ziek is op school. Zal er daar dan echt elke keer niet naar school gegaan worden? Of is het bluf van dr en zitten de kids gewoon op school?
😂quote:Op maandag 16 februari 2026 15:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hee, niet zulke gekke dingen zeggen he
Nee daarom. Kan me gewoon niet voorstellen dat ze zoveel thuis zitten op jaarbasis. Volgens mij moet een school er dan iets mee doen. En ik denk dat ze over veel liegt of flink aandiktquote:Op maandag 16 februari 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat me meer zorgen zou geven 🤔 dat ze ze bijna helft schooljaar thuis houd is zorgwekkend... maar als ze dit enkel op haar socials zou zetten als verzinsel is ook niet echt een teken van een stabiele situatie 🤔🤷 kijk ze is natuurlijk wel al paar keer betrapt op liegen over haar kinderen (zo zou zoon bijna gestikt zijn maar heeft ze het bericht 1 op 1 overgenomen van een andere flu... dochter met arfid en ondervoeding die haar arm eet ... huh? Zoon lust geen McDonald's dus mag cadeautje uitzoeken bij action.. dag later geniet zoon altijd enorm van McDonald's... and the list goes on and on)
Maar liegen dat ze zo vaak thuis zijn terwijl ze gewoon op school zitten zou bizar zijn
Haar dagen zijn dan wel heel kort. Vanmorgen had ze nog pijn in haar ruggetje tijdens het 'sporten'.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm zegt op threads dat ze de hele dag in bed heeft liggen chillen?! Effing bizar!
En dat komt haar nu wel heel goed uit! Welke vorm is dit eigenlijk? Efteling, vakanties, uit eten, shoppen kan prima. Opruimen en klussen kan niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij heeft autisme he? Dat we dat niet vergeten!
Tikkie vorm is dit.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En dat komt haar nu wel heel goed uit! Welke vorm is dit eigenlijk? Efteling, vakanties, uit eten, shoppen kan prima. Opruimen en klussen kan niet.
En het lag aan haar pakje en de belt en de onderbroek. Niks lukte, ze ging naar huis! Eigenlijk dus gewoon zoals ze normaal sport: niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Haar dagen zijn dan wel heel kort. Vanmorgen had ze nog pijn in haar ruggetje tijdens het 'sporten'.
Dat zullen we nooit weten. Net als met de bakfiets. Is die volledig door anderen betaald? Heeft ze daar geld aan overgehouden?quote:Op maandag 16 februari 2026 17:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Tikkie vorm is dit.
Ik ben stiekum benieuwd hoeveel ze al heeft opgehaald
Precies dit, er wordt vaak vergeten dat DBM een hele dikke duim heeft. Het kan ook heel goed zijn dat ze lang niet zovaak bij de HAP zit als ze beweert, maar voor de aandacht en reacties zulke dingen post.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat me meer zorgen zou geven 🤔 dat ze ze bijna helft schooljaar thuis houd is zorgwekkend... maar als ze dit enkel op haar socials zou zetten als verzinsel is ook niet echt een teken van een stabiele situatie 🤔🤷 kijk ze is natuurlijk wel al paar keer betrapt op liegen over haar kinderen (zo zou zoon bijna gestikt zijn maar heeft ze het bericht 1 op 1 overgenomen van een andere flu... dochter met arfid en ondervoeding die haar arm eet ... huh? Zoon lust geen McDonald's dus mag cadeautje uitzoeken bij action.. dag later geniet zoon altijd enorm van McDonald's... and the list goes on and on)
Maar liegen dat ze zo vaak thuis zijn terwijl ze gewoon op school zitten zou bizar zijn
Ik denk dus dat dit ook echt zo is, dat ze in haar hoofd de hele tijd met de woning bezig is. En ik denk dat het wel duidelijk is dat Sanneke net als DBM maar heel beperkt belastbaar is en haar omgeving dit ook best weet.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:57 schreef Lynnyl het volgende:
Sanneke: ik wil niet niets doen, ik ben 24/7 met dit huis bezig... op Marktplaats, en met behang uitzoeken. Dat klinkt als: lekker op de bank aan de laptop. Ga dozen inpakken. Trek je kasten leeg. Ruim alles op, als je dan toch niet naar je nieuwe huis kan. Maar denken dat je heel druk bent door een beetje op MP te struinen terwijl er zoveel dingen te doen zijn die meer prio hebben. Ik heb bijna met haar te doen dat ze dat dus niet kan overzien. Bijna...
Zeker begrijp me ook niet verkeerd. Maar ik had de indruk tijdens de poly dat hij erg de boot afhield ofzo. Just a feeling miss zag hij ook wel hoe vernietigend MW was/is. Hij kent haar natuurlijk ook van binnen en buiten 🙈quote:Op maandag 16 februari 2026 16:00 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Wat hij misschien van Koen en/of de poly vond, voor de kinderen van Jacq is dit alleen maar fijn! Een kinderfeestje vieren met haar ex en zijn vriendin, nu carnaval. Er is al genoeg onrust geweest, dus chapeau dat ze dit nu dan voor de kinderen zo proberen te doen.
Ze kon het ook andersom doen , zij aan het werk en de schionouders op haar zoontje laten passenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik zou me echt schamen, ik op de bank thuis en die oudere mensen laten werken. Hoop dat die mensen een beetje van aanpakken weten, ze hebben in ieder geval geen gezeur om zich heen. Madam kan echt niet, want M. Johjoh, helemaal met schoonouders erbij, zet hem in een campingbed, dan kan het heus wel, klussen en om en om af en toe wat aandacht aan hem geven. Maar nee, gelukkig is ze druk spullen aan het opruimen, behang uitzoeken en marktplaatsen vanaf de bank, ze is er 24/7 mee bezig. Er is echt niemand die haar een zetje in de juiste richting geeft ook.
Ik zou me ook doodschamen om niks te doen terwijl anderen mijn huis zouden opknappen. En het is hier al meerdere keren geschreven: neem je kind mee, zet hem in een box of campingbedje en doe wat. En Dion zegt ook dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Wat een vent.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ze kon het ook andersom doen , zij aan het werk en de schionouders op haar zoontje laten passen
Maar Sanneke heeft het wiel niet uitgevonden , en ik weet niet hoe oud die schoonouders zijn , maar ik denk dat het wel wat sneller gaat , als dat Sanneke het moet doen .quote:Op maandag 16 februari 2026 18:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zou me ook doodschamen om niks te doen terwijl anderen mijn huis zouden opknappen. En het is hier al meerdere keren geschreven: neem je kind mee, zet hem in een box of campingbedje en doe wat. En Dion zegt ook dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen. Wat een vent.
Je zou denken dat ze toch al een aardige collectie heeft staan. Ook Kyra die verdrietig wordt als ze hoogzwangere vrouwen ziet omdat dat haar is afgenomen. Was zij niet al voor haar bevalling aan het kolven met alle bijbehorende risico's? En hield zij voldoende rust of liep ze toch in de Efteling? Waarmee ik niet zeg dat die vroeggeboortes en alles in het ziekenhuis niet heftig waren, dat gun je niemand.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:22 schreef AppelsEieren het volgende:
Kyra heeft bedacht dat er een kinder tv met videobanden in huis moet zijn.
Leuk!
Maar waarom voel je dan ook de noodzaak om 100 videobanden te willen hebben.
De overdaad gelijk weer.
Vergeet de tikkies niet toen ze dacht •eventueel•misschien•wellicht• een boete van de bijstand te krijgen, omdat haar oma, haar elke maand (of week) 20 euro op haar rekening stortte, terwijl ze wist dat dit niet volgens de regels mocht. Ze had al min of meer berekend hoeveel de boete zou zijn en gaf ook aan dat geld binnengeharkt te hebben. Toen later eens werd gevraagd of ze überhaupt die boete had gehad, ging ze blokkeren (vraag me hoe ik dat weet).quote:Op maandag 16 februari 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten. Net als met de bakfiets. Is die volledig door anderen betaald? Heeft ze daar geld aan overgehouden?
Ja ze ging toen heel gek om met die dreigende vroeggeboorte.quote:Op maandag 16 februari 2026 18:47 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze toch al een aardige collectie heeft staan. Ook Kyra die verdrietig wordt als ze hoogzwangere vrouwen ziet omdat dat haar is afgenomen. Was zij niet al voor haar bevalling aan het kolven met alle bijbehorende risico's? En hield zij voldoende rust of liep ze toch in de Efteling? Waarmee ik niet zeg dat die vroeggeboortes en alles in het ziekenhuis niet heftig waren, dat gun je niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |