Wie zijn dit? MCW en JvP of Tim?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zij hadden volgens mij al een aantal jaar een relatie toen de poly begon.
Ik zie geen overeenkomsten.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hetzelfde heb 😅
Dat overprikkelde kind was toch de oudste en dit de jongste?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:46 schreef popje het volgende:
[..]
Nog mooier, ze is gefrustreerd omdat ze verveeld is... nou een paar dagen geleden was ze nog overprikkeld van school, dan ben je zeker niet verveeld...
Dat kanaal mag/kan ze toch niet gebruiken tot maart?quote:Op maandag 16 februari 2026 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vrouw Geerts ‘is een week offline’ maar roept haar volgers vandaag al op om lid van haar betaalkanaal te worden..
Ik ben ook erg benieuwd naar het ware verhaal, maar dat zal wel nooit openbaar wordenquote:Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
En we gaan er natuurlijk nooit antwoord op krijgen, maar ik ben dan stiekem ook altijd wel benieuwd hoe ze zo snel van hun droomboerderij naar misère zijn gegaan
Ben benieuwd!quote:Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
En de auto zag er ook vrij nieuw uit waar ze mee gingenquote:Op maandag 16 februari 2026 19:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zo jammer! Ik vond haar heel tof met haar wandeltochten in de bergen. Maar het lijkt wel of haar huis en de verbouwing terugverdiend moet worden. Alles is reclame: skincare, fitnessprogramma, boekje lezen, supplementen, wolletjes, hallo-vers, en natuurlijk ook de loopband die je overal
ziet.
Haar insta straf zal er opzitten.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vrouw Geerts ‘is een week offline’ maar roept haar volgers vandaag al op om lid van haar betaalkanaal te worden..
1 maart dacht ikquote:Op maandag 16 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Haar insta straf zal er opzitten.
Nog een paar dagen zei ze laatst dus dit zal wel kloppen
Ik moet een beetje om haar gniffelen. Ze doet zo graag voorkomen dat zij anders zijn, avontuurlijk etc.quote:Op maandag 16 februari 2026 22:46 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
En de auto zag er ook vrij nieuw uit waar ze mee gingen
Laten we niet vergeten dat Mies er door Tim al 2 kinderen bij heeft. Die zijn nu nog niet in beeld, maar als de relatie standhoudt dan zullen de dochtertjes van Tim toch ook wel vaker komen. Totnutoe zijn ze alleen laatst bij die brunch erbij geweest. Maar het zou me idd niet verbazen als Mies weer broeds wordt. 🤪quote:Op maandag 16 februari 2026 19:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
MCW had het geweldig gevonden als jvp zwanger zou worden van K (tijdens de poly). Dus ergens staat ze wel open voor baby’s. Ik zou niet in shock zijn als er bij Mies nog 1 komt.
Mee eens! Ziet er gezellig uit. De jongste heeft een schattig snoetje met zijn bolle wangetjesquote:Op maandag 16 februari 2026 23:01 schreef Danielle_ het volgende:
Ik vind de wintersport bij Milou wel echt leuk. Eindelijk een beetje nuchtere en gewone content, maar toch met veel plezier. Ze kan zeker nog werken aan de overdaad aan stories (of eens een dag niet voor insta die telefoon gebruiken), maar de jongste die zo geniet van z’n croissantje… Ik denk dat ze heerlijk weg zijn samen.
Dat zou kunnen; als je nu op die link klikt krijg je een foutmelding dat het tarief niet gevonden kan worden . Althans ik kreeg dat , als nieuwsgierig Aagje moest ik dat uitproberenquote:
Michelle en Jacqueline bedoelde ik.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:54 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wie zijn dit? MCW en JvP of Tim?
Prioriteiten hè? 🤪quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:31 schreef papierentas het volgende:
MW; Dan ben je op vakantie in Spanje en ga je midden in de nacht je instagram volgooien met stories van de afgelopen dagen. Zo kom je inderdaad wel aan je slaaptekort.
En een foto van je dochter in haar ondergoed, echt, waarom?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:31 schreef papierentas het volgende:
MW; Dan ben je op vakantie in Spanje en ga je midden in de nacht je instagram volgooien met stories van de afgelopen dagen. Zo kom je inderdaad wel aan je slaaptekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |