Zij hadden volgens mij al een aantal jaar een relatie toen de poly begon.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zullen best verliefd geweest zijn, maar ik heb begrepen dat Mies Jacq erbij heeft gehaald om haar huwelijk up te spicen, omdat dat niet zo lekker liep. En na Jacq kwam Tim meteen, maar misschien komt er na Tim wel weer een vrouw. Ik ken meerdere mensen die relaties met zowel mannen als met vrouwen hebben gehad, kan prima.
Ik zie twee verschillende vrouwen die op hun eigen manier relevant proberen te blijven en daar steeds meer moeite mee lijken te hebben. JvP ongemakkelijk zwoel in haar body ondergoed en MCW met haar maximale zelfmedelijden.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind dat zij minder het perfecte plaatje laat zien dan Michelle. Die heeft van die gestileerde foto's met haar kinderen en steun en toeverlaat Tim. Terwijl het bij Jacqueline vaker een soort snapshot lijkt te zijn.
Niet 🤣🤣 Die zit in de blokkendoos dus nuquote:Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Iemand slaat de spijker op z’n kop bij DBM op Threads:
“ Dat is wel heel knap van een kind dat meer ziek thuis is dan op school zit. Ik krijg het idee dat je regelmatig onzin uitkraamt om maar likes te krijgen.”
Zoiets begreep ik ook, dus na Jacq kwam Tim definitief in beeldquote:Op maandag 16 februari 2026 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zij hadden volgens mij al een aantal jaar een relatie toen de poly begon.
🤣maar je hebt gelijk, ingewikkelde boelquote:Op maandag 16 februari 2026 19:34 schreef Cattolica het volgende:
Volgens mij zag ik bij JvP een foto in haar stories van één van haar kinderen met "one big happy family bij carnaval inclusief bonus papa en bonus mama". Dat zal dan KB zijn en haar ex-man's nieuwe vriendin? Ik heb er geen ervaring mee en ik vraag me dus oprecht af waar de rol van "bonus papa of mama" begint en waar het eindigt (bij friends with benefits, verkering, lat-relatie, samenwonen?). Stel dat bonus mama ook kinderen heeft, dan heb je als kind in die families zowat "een smoelenboek" nodig om te onthouden wie bij wie oorspronkelijk hoort.
Tijdens Jacq toch ook al? In het PSV-stadion en tijdens die Spanjetrip? Of zou dat weer een andere man geweest zijn?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik ook, dus na Jacq kwam Tim definitief in beeld
En iemand komt met ‘Die ken ik. Bleek hoogbegaafd + autisme’ Dus wel weten allemaal wat dát betekent 😇 De bingo kaart zal weer een stempel bij bedacht worden gok ik zo, hoogbegaafd stond er volgens mij nog niet op?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
“ Dat is wel heel knap van een kind dat meer ziek thuis is dan op school zit. Ik krijg het idee dat je regelmatig onzin uitkraamt om maar likes te krijgen.”
Zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
In het stadion was Tim. Spanje waren geen beelden van.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Tijdens Jacq toch ook al? In het PSV-stadion en tijdens die Spanjetrip? Of zou dat weer een andere man geweest zijn?
Tim was er tijdens Jacq, maar toen was hij nog in de coulissen, zeg maarquote:Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Tijdens Jacq toch ook al? In het PSV-stadion en tijdens die Spanjetrip? Of zou dat weer een andere man geweest zijn?
👀quote:Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb bij Bob hetzelfde als bij de tweeling van HvK en wat dat is, houd ik voor me 🥴.
Ik denk dat ze allemaal niet weten wat ze nu daadwerkelijk willen, geen rust in de kont.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zullen best verliefd geweest zijn, maar ik heb begrepen dat Mies Jacq erbij heeft gehaald om haar huwelijk up te spicen, omdat dat niet zo lekker liep. En na Jacq kwam Tim meteen, maar misschien komt er na Tim wel weer een vrouw. Ik ken meerdere mensen die relaties met zowel mannen als met vrouwen hebben gehad, kan prima.
Ik denk dat een extra persoon een relatie alleen maar lastiger maakt, gedoemd te mislukken dus.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal niet weten wat ze nu daadwerkelijk willen, geen rust in de kont.
Een huwelijk wat niet goed loopt word echt niet beter van iemand erbij.
Dat lust het probleem niet op, en dat bleek achteraf ook .
En dat gelijk weer in een relatie storten, of in een andere samenstelling, ik geloof er niet in dat dat goed is.
Het zijn hele mooie momenten. Voor jezelf, familie en vrienden.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:20 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Hoewel ik de berichten over Judith wel snap meestal, vind ik iedereen wel erg negatief nu. Ik zie een enorm blije jongen die echt de dag van z’n leven heeft en een moeder die geniet van de blijdschap van haar zoon, dat zijn toch prachtige momenten, zeker als je niet weet hoe lang J nog leeft..
Ik denk dat ik hetzelfde heb 😅quote:Op maandag 16 februari 2026 19:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb bij Bob hetzelfde als bij de tweeling van HvK en wat dat is, houd ik voor me 🥴.
Klopt, maar moet iedere minuut van die dag van zijn leven weer met duizenden onbekenden gedeeld worden?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:20 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Hoewel ik de berichten over Judith wel snap meestal, vind ik iedereen wel erg negatief nu. Ik zie een enorm blije jongen die echt de dag van z’n leven heeft en een moeder die geniet van de blijdschap van haar zoon, dat zijn toch prachtige momenten, zeker als je niet weet hoe lang J nog leeft..
Nou ja, dit dus. Mannetje met mannetje, vrouwtje met vrouwtje, mannetje met vrouwtje, is helemaal niet de issue. Wat het mijn inziens ingewikkeld maakt, is wanneer je het officieel maakt, één huishouden en bedrijf gaat vormen, gaat scheiden, apart gaat wonen, relatie voortzet, nog voor je scheiding een relatie krijgt met iemand die ook nog moet scheiden, iedereen ("en hun moeder of vader") bonusmoeder en bonusvader noemt en uiteindelijk bij een ambulance mevrouw aan het zuurstof ligt.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
🤣maar je hebt gelijk, ingewikkelde boel
Of toch in het belang van de kinderen? Een paar keer per week naar school moeten met een autorit van zeker 45 minuten enkel (zonder file) is ook best wat impact.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat apart wonen was voor de buitenwereld denk ik. Ik heb altijd al gezegd dat JvP KB wilde.
En we gaan er natuurlijk nooit antwoord op krijgen, maar ik ben dan stiekem ook altijd wel benieuwd hoe ze zo snel van hun droomboerderij naar misère zijn gegaanquote:Op maandag 16 februari 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus. Mannetje met mannetje, vrouwtje met vrouwtje, mannetje met vrouwtje, is helemaal niet de issue. Wat het mijn inziens ingewikkeld maakt, is wanneer je het officieel maakt, één huishouden en bedrijf gaat vormen, gaat scheiden, apart gaat wonen, relatie voortzet, nog voor je scheiding een relatie krijgt met iemand die ook nog moet scheiden, iedereen ("en hun moeder of vader") bonusmoeder en bonusvader noemt en uiteindelijk bij een ambulance mevrouw aan het zuurstof ligt.
😂quote:Op maandag 16 februari 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus. Mannetje met mannetje, vrouwtje met vrouwtje, mannetje met vrouwtje, is helemaal niet de issue. Wat het mijn inziens ingewikkeld maakt, is wanneer je het officieel maakt, één huishouden en bedrijf gaat vormen, gaat scheiden, apart gaat wonen, relatie voortzet, nog voor je scheiding een relatie krijgt met iemand die ook nog moet scheiden, iedereen ("en hun moeder of vader") bonusmoeder en bonusvader noemt en uiteindelijk bij een ambulance mevrouw aan het zuurstof ligt.
Misschien was de boerderij wel een afleiding van de problemen. Een dure afleiding, dat wel😬quote:Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
En we gaan er natuurlijk nooit antwoord op krijgen, maar ik ben dan stiekem ook altijd wel benieuwd hoe ze zo snel van hun droomboerderij naar misère zijn gegaan
Dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:34 schreef Post-its het volgende:
[..]
Of toch in het belang van de kinderen. Een paar keer per week naar school moeten met een autorit van zeker 45 minuten enkel.
Nog mooier, ze is gefrustreerd omdat ze verveeld is... nou een paar dagen geleden was ze nog overprikkeld van school, dan ben je zeker niet verveeld...quote:Op maandag 16 februari 2026 21:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |