De poly hebben nu al zowat een voetbal elftal bij elkaar vergaard leuk voor Tim en ik zie ook het einde nog niet in zicht.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb mijn kinderen er nooit over gehoord dat ze niet meer wisten wie bij wie hoort.
Bedoel je dan dat er meer kinderen bij gaan komen of dat relaties weer eindigen en er weer nieuwe komen met kinderen?quote:Op maandag 16 februari 2026 20:01 schreef Cattolica het volgende:
[..]
De poly hebben nu al zowat een voetbal elftal bij elkaar vergaard leuk voor Tim en ik zie ook het einde nog niet in zicht.
Ik vraag me af of Tim dit white knight syndrome nog lang volhoudt. Zoals Michelle zelf zei in haar podcast krijgt ie alle ellende er gratis bij. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je afvraagt waar je aan begonnen bent.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat er meer kinderen bij gaan komen of dat relaties weer eindigen en er weer nieuwe komen met kinderen?
Tijdens óf na een poly óf huwelijk waar iedereen, die de revue passeert (voor zolang het duurt), zó makkelijk bonus mama of papa genoemd wordt, dan zijn de mogelijkheden toch oneindig.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat er meer kinderen bij gaan komen of dat relaties weer eindigen en er weer nieuwe komen met kinderen?
Ik verwacht het niet. Pleisters plakken niet eeuwig.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:06 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Tim dit white knight syndrome nog lang volhoudt. Zoals Michelle zelf zei in haar podcast krijgt ie alle ellende er gratis bij. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment je afvraagt waar je aan begonnen bent,
Dat is waar. Zo ver is het bij ons niet gekomen.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Tijdens óf na een poly óf huwelijk waar iedereen, die de revue passeert (voor zolang het duurt), zó makkelijk bonus mama of papa genoemd wordt, dan zijn de mogelijkheden toch oneindig.
Nee, dan gaat ze een meuk-bak maken "voor iemand die er iets uit wil óf komt helpen". Heb je een breuk in je rug van het sauzen van de muren, kun je een 12-jaar oude mascara uit de bak graaien. Of gaat ze leuren met glitter make-up, wie dat wil. Echt, gewoon een rol vuilniszak, alles weggooien en door. Ik ben bang dat dit nieuwe huis binnen de kortste keren vol staat met de meest ondenkbare en uiteenlopende "wat krijg ik gratis, tot aan kattenvoer, troep en meuk. Ik wil het woord hoarding niet gebruiken maar vooruit, hamsteren dan.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je weet dat zo’n laatje vol zit met oude troep kan je ook gewoon dat laatje leeggooien in een vuilniszak.
Sneue Bob , als hij binnenkort echt gaat denken dat hij een wonderjongen is die alles zoo goed kan. Dan wordt hij dank zij zijn moeder onuitstaanbaar.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:18 schreef Nieve het volgende:
Arme Bob, zijn moeder heeft het hele uitje weer die camera voor z'n snufferd gehangen.
Onveilig ouderschap, of in dit geval moederschap, heet dat.
Dat opscheppen over een doodgewoon kind komt me ook de neus uit zeg.
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is waar. Zo ver is het bij ons niet gekomen.
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 16 februari 2026 19:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En hij kreeg nog tennisballen én nog zo’n grote bal. Zou me niks verbazen als ze het op mp zet om de benzinekosten terug te verdienen.
Bij Timmie zie ik inderdaad niks, bij KB twijfel ik. Hét moment om echt weg te stappen is natuurlijk al geweest.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Het verzoek voor de scheiding is in december al ingediend. Ik heb juist het idee dat Koen wel een beetje klaar was met dat perfecte plaatje en alles wat daarbij hoorde. En zich misschien daarom wel meer aangetrokken voelde tot Jacqueline.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb het onderbuikgevoel dat KB na de scheiding JvP aan de kant zet en dat Tim ook zijn snor drukt. Ik vind zowel JvP als MCW heel erg hieperdepiep hun best doen om de "schone relatie schijn" op te houden, maar ik voel of zie het bij beide mannen niet. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Helemaal mee eens! Ik weet dat sommige hier dit een logische stap vonden, maar dat JvP en KB separaat zijn gaan wonen, na samen een aandeel in het bedrijf/boerderie te hebben én ook al jaren samengewoond te hebben, vind ik opmerkelijk. Voor mij is dit KB die afstand nam, maar de laatste stappen niet durfde te zetten. Nogmaals, ik hoop op een goed einde maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij Timmie zie ik inderdaad niks, bij KB twijfel ik. Hét moment om echt weg te stappen is natuurlijk al geweest.
of dat ze zogenaamd al Engels praten allebei?? Ik vond die jongste ook best onverstaanbaar toen nog op dat filmpje waar je het denk ik over hebt. Maar ook haar oudste heeft een bijzondere manier van pratenquote:Op maandag 16 februari 2026 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dochter van 4 scoort wel groep 3 niveau he! Dus leest en schrijft al 👍 niet enorm lang geleden deelde ze een filmpje waar je dochter zag tekenen en hoorde je haar praten wat echt nog heel slecht was (beetje peuter taal nog) haar zoon was ook aan het praten en klonk ook veel jonger dan zijn leeftijd... ik geloof dus weinig van het groep 3 verhaal
Volgens mij wilt ze ook weer nieuwe diagnoses nu autisme hem niet gaat worden
Dat apart wonen was voor de buitenwereld denk ik. Ik heb altijd al gezegd dat JvP KB wilde.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik weet dat sommige hier dit een logische stap vonden, maar dat JvP en KB separaat zijn gaan wonen, na samen een aandeel in het bedrijf/boerderie te hebben én ook al jaren samengewoond te hebben, vind ik opmerkelijk. Voor mij is dit KB die afstand nam, maar de laatste stappen niet durfde te zetten. Nogmaals, ik hoop op een goed einde maar ik betwijfel het.
Ik hoop het. Dan zou JvP toch ook minder moeten gaan posten, want ze zet dat perfecte plaatje voort maar dan zonder MCW. Ik snap dat het haar inkomen is, maar als KB er al klaar mee was, dan zal dat niet veranderen.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het verzoek voor de scheiding is in december al ingediend. Ik heb juist het idee dat Koen wel een beetje klaar was met dat perfecte plaatje en alles wat daarbij hoorde. En zich misschien daarom wel meer aangetrokken voelde tot Jacqueline.
Ik vind dat zij minder het perfecte plaatje laat zien dan Michelle. Die heeft van die gestileerde foto's met haar kinderen en steun en toeverlaat Tim. Terwijl het bij Jacqueline vaker een soort snapshot lijkt te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dan zou JvP toch ook minder moeten gaan posten, want ze zet dat perfecte plaatje voort maar dan zonder MCW. Ik snap dat het haar inkomen is, maar als KB er al klaar mee was, dan zal dat niet veranderen.
Exact dat, het is haar keus om zo te leven.hoop voor haar dat het goed aflooptquote:Op maandag 16 februari 2026 10:44 schreef papierentas het volgende:
[..]
Uit een leeg kopje kun je niet schenken. Kinderen hebben niks aan een moeder die volledig naar de kaloten is. De knop gaat bij haar pas om als ze echt helemaal niks meer kan, het is wachten op dat moment. Kan komen, kan niet komen, we gaan het beleven.
Maar echt he! Onderbroek zat niet goed, de belt niet lekker en t pakje te strak (? Misschien niet het t shirt eronder aan doen🙃). Dus ik stop ermee en ga naar huis! Ja nee zo komt die wedstrijd wel goed 🤡 (of ging ze niet voor de medaille, onze kraai (eh ekster🫠)quote:Op maandag 16 februari 2026 17:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En het lag aan haar pakje en de belt en de onderbroek. Niks lukte, ze ging naar huis! Eigenlijk dus gewoon zoals ze normaal sport: niet.
Ik ben hier te ouderwets voor, maar welke getrouwde vrouw brengt actief een andere vrouw in haar huwelijk. Toen ik ooit van deze poly hoorde, en helemaal niets wist, dacht ik dat dit KB z'n idee was en ik dacht toen "welke vrouw (MCW) gaat hier in hemelsnaam mee akkoord. Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat apart wonen was voor de buitenwereld denk ik. Ik heb altijd al gezegd dat JvP KB wilde.
Nee waarschijnlijk stond Tim al in de coulissen te wachten om zijn entree te maken.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
Het is ook niet mijn ding. Als iemand er gelukkig van wordt: doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben hier te ouderwets voor, maar welke getrouwde vrouw brengt actief een andere vrouw in haar huwelijk. Toen ik ooit van deze poly hoorde, en helemaal niets wist, dacht ik dat dit KB z'n idee was en ik dacht toen "welke vrouw (MCW) gaat hier in hemelsnaam mee akkoord. Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
Ze zullen best verliefd geweest zijn, maar ik heb begrepen dat Mies Jacq erbij heeft gehaald om haar huwelijk up te spicen, omdat dat niet zo lekker liep. En na Jacq kwam Tim meteen, maar misschien komt er na Tim wel weer een vrouw. Ik ken meerdere mensen die relaties met zowel mannen als met vrouwen hebben gehad, kan prima.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben hier te ouderwets voor, maar welke getrouwde vrouw brengt actief een andere vrouw in haar huwelijk. Toen ik ooit van deze poly hoorde, en helemaal niets wist, dacht ik dat dit KB z'n idee was en ik dacht toen "welke vrouw (MCW) gaat hier in hemelsnaam mee akkoord. Ik heb trouwens MCW ná de poly nooit gehoord over vrouwen leuk of aantrekkelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |