SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ik las even 'kutmongolen' en hoewel het niet écht verrassend zou zijn van jou, keek ik er toch wel even van op.quote:
Nathan Aké gaat er dus weer van langs krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal de komende week wel weer een keer gebeuren
Dat wensen we zekerquote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
Geen idee wie "we" is, maar er is vast nog wel iemand in deze slowchat die alle lezers fijne kerstdagen toewenst
Ja @Momo dr het haat jegens Mongolië is inderdaad inmiddels wel bekend.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even 'kutmongolen' en hoewel het niet écht verrassend zou zijn van jou, keek ik er toch wel even van op.
Aaah, de ware kerstgedachtequote:
Nou, niet allemaal hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
Geen idee wie "we" is, maar er is vast nog wel iemand in deze slowchat die alle lezers fijne kerstdagen toewenst
Ik moet nog suiker halen. Voor de rest heb ik alles binnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet nog een kleine boodschap halen. Eens kijken hoe storm het loopt in de supermarkten
Dat komt denk ik hierdoor:quote:Op woensdag 24 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja @:Momo dr het haat jegens Mongolië is inderdaad inmiddels wel bekend.
Je kan het!! Ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 24 december 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt. Ik ben heel zenuwachtig
Voelde aan als normale zaterdag in de supermarkt.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet nog een kleine boodschap halen. Eens kijken hoe storm het loopt in de supermarkten
Maar het is woensdag! WOENSDAG!!quote:Op woensdag 24 december 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelde aan als normale zaterdag in de supermarkt.
Die fout maakten wij net ookquote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oven aan het schoonmaken. Wat gaat dat stinken als je met oma weet raad tips aan de gang gaat.
Dat ga ik zo ontdekken als de oven afgekoeld is.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?
Heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt denk ik hierdoor:
https://www.youtube.com/shorts/R-8flMR7xOg
De Lidl hier had nog veel ovenkroketten. En ze zijn nog in de aanbieding ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Die fout maakten wij net ookMaar liep uiteindelijk nog wel oké af, zelfs (bijna) alle ingrediënten die we zochten waren nog te vinden
![]()
Behalve de kroketjes, maar die zijn al twee weken uitverkocht volgens mij, en de spitskool maar dat kwam vanwege de houdbaarheid
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nogquote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?
Die krijg je niet weg met wat azijndampquote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nog
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef H_T het volgende:
Het ijs is voorlopig nog hartstikke vloeibaarWas het toch nog te warm toen ik het in de machine deed. Ik hoopte eigenlijk dat dat niet zo zou zijn, want ik had geen zin om de koelkast opnieuw in te richten om het mengsel daar eerst te laten afkoelen
Misschien wel, maar ik denk niet dat het nu nog veel verschil zou makenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?
Zo'n koelkast verslepen voor een dag lijkt mij wel erg veel gedoequote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?
Zonde! Moet je het nu toch maar opdrinken?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef H_T het volgende:
Het ijs is voorlopig nog hartstikke vloeibaarWas het toch nog te warm toen ik het in de machine deed. Ik hoopte eigenlijk dat dat niet zo zou zijn, want ik had geen zin om de koelkast opnieuw in te richten om het mengsel daar eerst te laten afkoelen
Mja maar het is wel kerst hè. Nou ja ik had het gewoon gedaan. Of desnoods dan wel bij hun thuis maar er dan zelf bij blijven in de keuken tot het koud genoeg is.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n koelkast verslepen voor een dag lijkt mij wel erg veel gedoe
Ik heb nog evenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! Moet je het nu toch maar opdrinken?
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Lidl hier had nog veel ovenkroketten. En ze zijn nog in de aanbieding ook.
Booeehquote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nog
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb 1 supermarkt gehad. Het zijn idd zaterdag taferelen. Overvolle parkeerplekken, mensen die in de weg staan en vechten om kerstspullen, kinderen die denken dat ze in ballorig zijn. Ik heb gewoon medelijden met de medewerkers daar
Ik moet nog even naar de lidl omdat de groentes daar beter zijn. Gelukkig kan ik beide supermarkten lopend doen.
Oe, dat klinkt ook lekker! Maar ik hoop voor je dat het nog luktquote:Op woensdag 24 december 2025 13:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog evenIJsmachine was toch te klein om alles in één keer te doen, dus ik heb nu de rest in de vriezer gezet zodat dat af kan koelen. En ik heb niemand verteld wat ik ging maken, dus als het mislukt krijgen ze gewoon alleen citroenmeringuetaart
![]()
Nou ja vooruit dan maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar het is wel kerst hè. Nou ja ik had het gewoon gedaan. Of desnoods dan wel bij hun thuis maar er dan zelf bij blijven in de keuken tot het koud genoeg is.
Ik geef het op voor vandaag. Ik betwijfel of het koelelement nog koud genoeg is, vandaar. Dus het mengsel gaat eruit, het koelelement terug in de vriezer en ik probeer het later nogmaalsquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt ook lekker! Maar ik hoop voor je dat het nog lukt
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef het op voor vandaag. Ik betwijfel of het koelelement nog koud genoeg is, vandaar. Dus het mengsel gaat eruit, het koelelement terug in de vriezer en ik probeer het later nogmaals
Zelfs bij het opgeven ging het misquote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.
Owquote:Op woensdag 24 december 2025 14:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfs bij het opgeven ging het mis
Ik wilde het mengsel terug gieten in een pannetje, en toen kwam er zout water mee uit het koelelementDus dat deel kon direct door de gootsteen, want ik denk niet dat salted glühwein het gaat worden. Rest van het mengsel zit in een bakje, koelelement staat weer in de vriezer en dat moet minstens 36 uur, dus de nieuwe poging komt pas over een paar dagen. En het deeg wat de korst voor de taart vormt is ook ingezakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik hou je niet tegen om de volgende keer een snuf zout in je glühwein te doenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwWie weet had je wel iets heel nieuws uitgevonden met salted glühwein
![]()
(ingezakte taart is vaak wel lekkerder)
Pas wel op dat je geen tomatensaus sproeit op de murenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak gewoon een simpele tomatensaus
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog suiker halen. Voor de rest heb ik alles binnen.
Herinner me er komende dinsdagavond aanquote:Op woensdag 24 december 2025 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om de volgende keer een snuf zout in je glühwein te doen
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen tomatensaus sproeit op de muren
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb cranberrycompote gemaakt, dus nu is de 1,5 kilo suiker alweer bijna op
Dat vraag ik mij ook af. Het recept bij de AH gaat maar tot 1 kg suiker voor 40 personen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]hoeveel compote heb je gemaakt dan?
fijne feestdagen aan jou ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben een lezer, dus dankjewel TT bedenker.
Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!
Door alle je andere werkzaamheden voor Fok! kom je niet toe aan posten in deze SC.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben een lezer, dus dankjewel TT bedenker.
Dank je wel, toch fijn om ook eens wat bijval te krijgen in dit notoire luiwammesennest.quote:
Cranberrymouse kan anders prima te doen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Wie kijkt hier vanavond de All You Need is Love Kerstspecial?
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @Redefine .quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om dat nu nog voor je uit te gaan zoeken. Ik kan je wel een oude telefoongids lenen, dan kun je zelf iedereen bellen om het ze te vragen.
Ik ga Magic spelen vanavond. Tot die tijd misschien Paddington opzetten.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
3.624.000 kijkers vorig jaar. Als Strani nu begint met bellen dan weet hij volgend jaar september wel wie heeft gekeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om dat nu nog voor je uit te gaan zoeken. Ik kan je wel een oude telefoongids lenen, dan kun je zelf iedereen bellen om het ze te vragen.
Ik heb dat dus nog nooit gezien (quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Ik weet ook niet wie er gaan kijken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @:redefine .
Ah ok, in dat geval laat ik het onderzoek graag aan hem over.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @Redefine .
Oh, dat is nog best veel.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
3.624.000 kijkers vorig jaar. Als Strani nu begint met bellen dan weet hij volgend jaar september wel wie heeft gekeken.
Het is toch een soort kersttraditie geworden om All you need is love te kijken. Alleen die reclames duren zo lang.
Lijkt me ook erg kut juist voor die mensen die ongewild alleen zijn en daar toch al moeite mee hebben. Die worden er elke keer dat ze de tv aanzetten met dat zinnetje nog even extra op gewezen hoe erg dat wel niet is.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gezien () en het trekt mij ook niet echt.
Waar ik vooral niet tegen kan is het zinnetje 'Niemand mag met kerst alleen zijn'. Alsof dat iets heel erg is. Twee jaar geleden was ik alleen met kerst, dit was niet gepland, en ik heb mij prima vermaakt. Maar ik kan ook goed alleen zijn. Nu zijn er genoeg mensen eenzaam maar daar moet niet alleen met de kerst naar om gekeken worden.
Wil jij dan dat telefoonboek lenen?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie er gaan kijken.
Nee. Ik ga toch niet het werk van @Strani doenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil jij dan dat telefoonboek lenen?
Dat kan van pas komen bij je onderzoek. Het is wel nog uit de tijd dat ze telefoonboeken uitgaven, dus ik weet niet hoe accuraat alle contactinformatie nog is.
Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als jullie samwerken hoeven jullie allebei slechts de helft te doen.
Ik heb helaas andere afspraken, anders had ik dat graag gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doen
Kijk er zitten wel gewoon oprecht mooie momenten in. Mensen die gewoon echt heel gelukkig worden gemaakt. En dat is op zichzelf mooiquote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar ik vooral niet tegen kan is het zinnetje 'Niemand mag met kerst alleen zijn'. Alsof dat iets heel erg is. Twee jaar geleden was ik alleen met kerst, dit was niet gepland, en ik heb mij prima vermaakt. Maar ik kan ook goed alleen zijn. Nu zijn er genoeg mensen eenzaam maar daar moet niet alleen met de kerst naar om gekeken worden.
Dat is dan pech voor je andere afsprakenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas andere afspraken, anders had ik dat graag gedaan natuurlijk.
Volgens mij zijn er zelfs genoeg mensen die liever met de kerst alleen willen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De mijne ook graag! Afspraken kan je afzeggenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doen
Eens. Dat maakt het mooi om wel wat van te zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk er zitten wel gewoon oprecht mooie momenten in. Mensen die gewoon echt heel gelukkig worden gemaakt. En dat is op zichzelf mooi
Nee precies. Mensen die na allemaal ellende opeens hun familie uit Australië of zo bij zich hebben, dat blijft toch altijd wel bijzonderquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Dat maakt het mooi om wel wat van te zien.Vooral de gevallen waar families herenigd worden etc. De stelletjes die elkaar drie maanden niet hebben gezien omdat ze ver van elkaar wonen zijn niet zo heel boeiend.
Dat hebben we toch wel weer goed geregeld dat Luctor ons werk doetquote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne ook graag! Afspraken kan je afzeggen
Ja of vaders die hun pasgeboren kind voor het eerst zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Mensen die na allemaal ellende opeens hun familie uit Australië of zo bij zich hebben, dat blijft toch altijd wel bijzonder
Nou ja het was eigenlijk altijd al Luctor's werk hè. Wij bewaakten slechts het concept ervanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben we toch wel weer goed geregeld dat Luctor ons werk doet
Dat is waar. En hij maar denken dat die al vakantie hadquote:Op woensdag 24 december 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het was eigenlijk altijd al Luctor's werk hè. Wij bewaakten slechts het concept ervan
Die filmpjes van Bram Krikke zijn altijd geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Over 'Niemand mag met kerst alleen zijn', deze is wel legendarisch:
Bekijk deze YouTube-video
Aandoenlijk hèquote:Op woensdag 24 december 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. En hij maar denken dat die al vakantie had
Jaaa ik ben heel erg fan van 'mquote:Op woensdag 24 december 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die filmpjes van Bram Krikke zijn altijd geweldig
Die valentijnsspecial is ook geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ik ben heel erg fan van 'mEn van Pieter Valley ook, met wij hij vaak samenwerkt.
Deze kende ik nog niet, geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die valentijnsspecial is ook geweldig![]()
Maar wie gaat het dan doen?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik ga toch niet het werk van @:Strani doen
@Luctor.et.Emergoquote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan doen?
Van de rest van Spanje hoeven we ook niks te verwachten op dit vlak, gok ik zomaar.
@Strani en ik hebben dat al voor je bepaald, dus jammer dan.quote:
Ik heb vakantie, dus jammer.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani en ik hebben dat al voor je bepaald, dus jammer dan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus jammer.
En dan ga je zo vroeg op bed?!?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg op bed?!?
Ik word wel wakker om 6 uur.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg op bed?!?
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.
Mooiquote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word wel wakker om 6 uur.
Wat ik lees is dat je er genoeg tijd voor hebt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan meteen met kijkcijfers van 2025. Dat is wel fijnquote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.
Ja precies. Hij mag wel een beetje extra zijn best ervoor doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan meteen met kijkcijfers van 2025. Dat is wel fijn
Uiteindelijk op de achtergrond nog wel op laten staan. Bij RTL4 krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om een programma dat zonder problemen tot anderhalf uur (inclusief reclame ook nog) ingekort kan worden, er bijna een uur meer uit kunnen persen. Dat lukt ze bij The Voice ook altijd tot in het extreme, waardoor ik het niet te kijken vind.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:25 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel het moment om af te haken bij de All You Need Is Love special, weer zo'n enorm lang en traag stuk met verplichte overbodige reclame voor overige RTL programma's...
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk op de achtergrond nog wel op laten staan. Bij RTL4 krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om een programma dat zonder problemen tot anderhalf uur (inclusief reclame ook nog) ingekort kan worden, er bijna een uur meer uit kunnen persen. Dat lukt ze bij The Voice ook altijd tot in het extreme, waardoor ik het niet te kijken vind.
Ja dat wordt verhuizen naar het Top 2000 topic.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.
Geven ze het einde niet een beetje weg met zo'n titel?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.
Ja. We zien elkaar hier weer op 1 januari!quote:Op woensdag 24 december 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat wordt verhuizen naar het Top 2000 topic.
Leuk! Straks wel dronken komen posten hè!quote:Op woensdag 24 december 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Met een glaasje whisky van 62% blijkbaar.
Dat is een stevige, welke is het?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Met een glaasje whisky van 62% blijkbaar.
Met name door mijn werkzaamheden buiten Fok!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Door alle je andere werkzaamheden voor Fok! kom je niet toe aan posten in deze SC.
En allemaal hele fijne feestdagen gewenst!
Het maken van miniaturen en het schilderen van icoontjes en zo?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met name door mijn werkzaamheden buiten Fok!
Ik heb al een diner met wijnarrangement achter de kiezen, dus dat kan nu al.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Straks wel dronken komen posten hè!
Torabhaig signature reserve.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een stevige, welke is het?
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb al een diner met wijnarrangement achter de kiezen, dus dat kan nu al.
Die ga ik eens opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Torabhaig signature reserve.
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeftquote:
Ik vrees dat de directie van Feyenoord het moet ontgeldenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Ja wel pittig, maar ook een beetje caramel, ziltig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ga ik eens opzoeken.
Bevalt hij een beetje?
Ik heb eigenlijk niet snel een hekel aan mensen. Dus ik weet t ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Eddy the Eagle.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat je dat dan per ongeluk hier postquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
En ook aan jou natuurlijk!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?
Het is gestopt. Iemand was vast vergeten het alarm uit te zettenquote:
Zijn er een paar kerstgeesten op bezoek? Ben je afgelopen jaar extra gierig geweest?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor een gedoe met die gordijnen die open gaan
Op Disney+ staat nu eindelijk de versie met Wim T. Schippers als Mickeyquote:Op donderdag 25 december 2025 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of zuinig, zoals Dagobert zou zeggen.
Houd op zegquote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Leugens!quote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word wel wakker om 6 uur.
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd pas om 7 uur wakker.![]()
Fijne feestdagen gewenst.
Knap onderzoekswerk!quote:
Minstens twee keerquote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Houd op zegIk heb 1x lelijk gedaan over hem en nu lijkt het alsof ik een hekel aan hem heb.
Hoeveel wedstrijden schorsing worden dit?quote:
Dat laat ik aan jou en Strani over!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden schorsing worden dit?
Als hij gewoon netjes vóór 23 uur vanavond zijn onderzoek afrondt naar wie precies naar #AYNIL kerstspecial hebben gekeken, kunnen we de schorsing waarschijnlijk wel beperken tot zes wedstrijden.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou en Strani over!
Haha helemaal mooi als ze dan gaan huilen hèquote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een diadeem op met dennenbomen. Gewoon voor de lol. Nu zitten allemaal kinderen mij jaloers aan te kijken. Geweldig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een diadeem op met dennenbomen. Gewoon voor de lol. Nu zitten allemaal kinderen mij jaloers aan te kijken. Geweldig
Ik dacht even dat je bedoelde dat je een diadeem had opgegeten, maar je bedoelt natuurlijk dat je hem op je hoofd hebt.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ons kerstdinerMmmm lekker allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze brunch bij de familie en ons diner met ons drietjes waren ook erg lekker.
En net hebben we nog hitster bingo gedaan, leuke variant was dat! En verder zitten we vooral voor de Top2000.
Een fijne dag zo![]()
Ik heb die ook nog nooit gezien! Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor een kerstfilmdie ik nog nooit gezien heb. Love Actually is aangeslingerd. Onder het genot van warme chocolademelk en wat chips
Muppets is altijd goed!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog nooit gezien! Veel plezierVoor mij wordt het straks óf Muppets, óf Die Hard
Die heb ik opgenomen. Zodat ik de reclames kan doorspoelenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staat Richard Groenendijk op.
Even lekker lachen.![]()
Maar duurt nog tot half 12..
Saw 4!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Muppets is altijd goed!
Blijkt dat ik Love Actually vorig jaar al een stukje heb gezien maar al snel heb afgezet. Nu maar echt een kans geven.
En sommige acteurs kom je ook in alle populaire films tegen. Hugh Grant, Colin Firth, Liam Neeson, Keira Knightley. Waar hebben zij niet in gespeeld?
Hopelijk werkt dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik opgenomen. Zodat ik de reclames kan doorspoelen
Die Hugh Grant zag ik vorig jaar nog in Notting Hill. Toen had hij een klein boekenwinkeltje. Nu is hij de minister-president. Die gast heeft het ver geschopt!quote:
Als ik me niet vergis zaten ze geen van allen in de Koreaanse film Makcharo on sonnimdeul uit 1967quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Muppets is altijd goed!
Blijkt dat ik Love Actually vorig jaar al een stukje heb gezien maar al snel heb afgezet. Nu maar echt een kans geven.
En sommige acteurs kom je ook in alle populaire films tegen. Hugh Grant, Colin Firth, Liam Neeson, Keira Knightley. Waar hebben zij niet in gespeeld?
De laatste film waar ik hem in zag was Heretic en toen was het een behoorlijke engnekquote:Op donderdag 25 december 2025 23:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Hugh Grant zag ik vorig jaar nog in Notting Hill. Toen had hij een klein boekenwinkeltje. Nu is hij de minister-president. Die gast heeft het ver geschopt!
Hoe zat het met Ilsa, she-wolf of the SS?quote:Op donderdag 25 december 2025 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zaten ze geen van allen in de Koreaanse film Makcharo on sonnimdeul uit 1967
Ik vind hem sowieso altijd een beetje freaky, op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De laatste film waar ik hem in zag was Heretic en toen was het een behoorlijke engnek
Prachtige film! Een van de liedjes kwam net voorbij in de top 2000.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:51 schreef H_T het volgende:
[..]
De laatste film waar ik hem in zag was Heretic en toen was het een behoorlijke engnek
Daarin had Keira Knightley een klein rolletje zonder tekst! Niet veel mensen weten dit.quote:Op vrijdag 26 december 2025 00:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe zat het met Ilsa, she-wolf of the SS?
Op dezelfde manier als dat ik daar een klein rolletje zonder tekst in had?quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarin had Keira Knightley een klein rolletje zonder tekst! Niet veel mensen weten dit.
Nee, want Keira was geen struik in deze film.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat ik daar een klein rolletje zonder tekst in had?
Niet veel mensen weten dat ook.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2025 01:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, want Keira was geen struik in deze film.
In ons huis ook wel bekend als pyjama dagquote:Op vrijdag 26 december 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijne tweede kerstdag.
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2025 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
In ons huis ook wel bekend als pyjama dag
quote:
Ons uur begint (heel toepasselijk, gezien dit subforum) met CATS!quote:Op vrijdag 26 december 2025 11:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welk uur heb je precies?
Veel plezier in elk geval!
14 uur dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 11:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ons uur begint (heel toepasselijk, gezien dit subforum) met CATS!
Bedankt!
Ik heb de samenvatting gelezen, dat leek me wel voldoende. Over jouw rol werd niks gezegdquote:Op vrijdag 26 december 2025 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Heb jij die film wel gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:04 schreef Strani het volgende:
Moet wel zeggen dat ik nog nooit van het genre 'nazisploitation' had gehoord. Het bevalt me ook niet zo.Het zijn in de regel ook geen bijster goede filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Op de kaart van de VS.quote:
Omringd door Californië, Nevada, Utah, Colorado en New Mexico.quote:
Niet door mij, maar dat komt ook doordat ik Muppet Christmas Carol zat te kijkenquote:
Geen Common Linnets-fanshirt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:56 schreef Strani het volgende:
Volgens mij heb ik haar een paar keer gezien ja. Met beige trui, geloof ik.
Kloptquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:56 schreef Strani het volgende:
Volgens mij heb ik haar een paar keer gezien ja. Met beige trui, geloof ik.
Je hebt dat daar niet door, je ziet niet of je in beeld bent. We hebben wel een keer geprobeerd te zwaaienquote:
Het is nog altijd niet heel overtuigendquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:54 schreef H_T het volgende:
Bij poging 2 ontstaat er nu wel glühweinijsMengsel was dus gewoon nog te warm bij poging 1. Voor de zekerheid nu ook nog even in de vriezer gezet voor het in de machine ging
Arme kerstduiveltjes, worden gewoon keihard overgeslagen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Fijne tweede kerstdag m'n kerstengeltjes!
Ik dacht dat ik de enige kerstduivel was. En om mezelf nou een fijne tweede kerstdag te wensen, dat is een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Arme kerstduiveltjes, worden gewoon keihard overgeslagen.
Jij kan toch geen duivel zijn? Daarvoor is je haar veel te licht!quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige kerstduivel was. En om mezelf nou een fijne tweede kerstdag te wensen, dat is een beetje overbodig.
Ik ben inmiddels al een tijdje niet blond meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij kan toch geen duivel zijn? Daarvoor is je haar veel te licht!![]()
Of is dat inmiddels niet meer? Ik ben bang dat ik niet echt heb opgelet of er nog kapselupdates zijn geweest.![]()
Ah, dan zal ik mijn mentale beeld maar eens updaten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een tijdje niet blond meer.
Waren jullie er ook bij de Sjonnies?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn nu “ons” uurtje aan het terugkijken![]()
Bijna bij de ingestudeerde “oehoe” na ELO![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben voor de pizzarettemiddag wat uitgeschoten met het eten. Ik heb nog genoeg om het hele dorp uit te nodigen
Dus de hele SC kan bij jou aanschuiven?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben voor de pizzarettemiddag wat uitgeschoten met het eten. Ik heb nog genoeg om het hele dorp uit te nodigen
* Meteen in auto springtquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus de hele SC kan bij jou aanschuiven?
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waren jullie er ook bij de Sjonnies?
Kunnen we dit terugkijken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Ik vond mezelf close up terug zien toch wel ongemakkelijk
De streams zijn altijd terug te kijken jaquote:
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat jequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Dat. En er zijn sowieso elk uur wel minstens drie mensen in het café die de aandacht enorm naar zich toe trekken en/of enorm genant bezig zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat je
wel mee viel
Heb je er een screenshot van?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je er een screenshot van?
Bedankt voor deze troostrijke woordenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat je
wel mee viel
Al blijft het leukste de mensen die zichzelf zien en helemaal blij gaan zwaaien. Vooral als ze thuis zitten en kinderen zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze troostrijke woorden![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En er zijn sowieso elk uur wel minstens drie mensen in het café die de aandacht enorm naar zich toe trekken en/of enorm genant bezig zijn.
Het is derde kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerst en voorbij.
Welterusten
Op zaterdag werken ftw!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:07 schreef H_T het volgende:
Kerst valt dit jaar echt goedMeteen door naar weekend
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:07 schreef H_T het volgende:
Kerst valt dit jaar echt goedMeteen door naar weekend
Weer een goedkoop jaar voor de werkgevers.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(
Oh nee!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T, bij mij is ook iets mislukt. Ik wilde eggnog maken, maar had niet door dat je moet blijven roeren, dus nu is het gewoon een soort van gelige melk geworden. Er zit nog geen alcohol in, dus misschien maak ik er iets van koekjes van
Nah, het is nu alleen melk, eigeel, suiker en slagroom. Met wat deeg is er vast wel iets van te maken en anders eet ik morgen pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh nee!
Gelatine erbij en proberen er pudding van te maken?
Dat werkt ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, het is nu alleen melk, eigeel, suiker en slagroom. Met wat deeg is er vast wel iets van te maken en anders eet ik morgen pannenkoeken
2027 is het ergste ja. Want dan vallen alle drie de feestdagen in het weekend. Volgend jaar alleen tweede kerstdag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T, bij mij is ook iets mislukt. Ik wilde eggnog maken, maar had niet door dat je moet blijven roeren, dus nu is het gewoon een soort van gelige melk geworden. Er zit nog geen alcohol in, dus misschien maak ik er iets van koekjes van
Slim opgelost!quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!
Mijn quiche die ik al honderdmiljoenmiljard keer had gemaakt, was ook soort van mislukt met de kerstbrunch. Toen ik hem aansneed bij de brunch om in mooie puntjes te snijden om te serveren, was de bodem nog lang niet gaarDe vulling wel. En ik heb niks anders gedaan dan anders, volgens mij.
Dus ik heb hem maar verder in puntjes gesneden en die in de koekenpan nog wat gebakken en toen gaarde de bodem gelukkig nog wel genoeg door om eetbaar te zijn.
Suzan en Freek want zieligquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat ik dit jaar geen Top 2000 kieswijzer van @:Fred_B heb gezien?
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat ik dit jaar geen Top 2000 kieswijzer van @:Fred_B heb gezien?
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!
Mijn quiche die ik al honderdmiljoenmiljard keer had gemaakt, was ook soort van mislukt met de kerstbrunch. Toen ik hem aansneed bij de brunch om in mooie puntjes te snijden om te serveren, was de bodem nog lang niet gaarDe vulling wel. En ik heb niks anders gedaan dan anders, volgens mij.
Dus ik heb hem maar verder in puntjes gesneden en die in de koekenpan nog wat gebakken en toen gaarde de bodem gelukkig nog wel genoeg door om eetbaar te zijn.
Spekjes, prei en paprikaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenWat zat er in?
En quiches zijn heerlijk
QFTquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenWat zat er in?
En quiches zijn heerlijk
Het juiste antwoord is toch: 'Als jullie na twee keer nog steeds een stemadvies nodig hebben, dan gaat het nooit wat worden. 'quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.
Marco B is vrijgesproken van zakkende nummers, dus daarom op hem stemmen. En neem dan gelijk een stem voor Michael Jackson mee als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Suzan en Freek want zielig
René Karst want zielig
Aftoppen met Marco B. want zielig dat hij zo aan het zakken was
Maar zonder moraal kompas krijg je dit soort taferelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Aftoppen met Marco B. want zielig dat hij zo aan het zakken was
Weet je zeker dat dit geen teken van het universum was dat je frietjes moest halen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:18 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alweer wat laten mislukken in de keuken. Dit keer ging ik boontjes opwarmen in de magnetron. Hoe kun je dat nu verprutsen, hoor ik jullie denken.
We hadden al gekookte boontjes over van eerste kerstdag. Die lagen in een magnetronbakje in de koelkast en zou ik vandaag dus even in dat bakje opwarmen. Maar ik was vergeten de sticker van het magnetronbakje af te halen en die smolt dus helemaal het bakje kapotAllemaal gore stinkende dampen in huis
![]()
Als groente aten we vervolgens 1 rauwe paprika en een restje spitskool dat gauw in de wok heb gemikt.
Ik denk dat dat beter was geweest!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen teken van het universum was dat je frietjes moest halen?
Leuk! Wat voor soort restaurant?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beter was geweest!
Gelukkig gaan we morgen uit eten
Een AYCE maar dan geen buffet, maar allemaal gerechtjes van formaat voor/tussengerecht aan tafel geserveerdquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een AYCE maar dan geen buffet, maar allemaal gerechtjes van formaat voor/tussengerecht aan tafel geserveerd
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Oh, in dat geval... Ben ik nog op tijd om niet mee te doen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef H_T het volgende:
Darten wordt een diep in de nacht aangelegenheid vandaag
Precies op tijdquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat geval... Ben ik nog op tijd om niet mee te doen?
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies op tijd
Op het juiste uur
Voor een heel nieuw avontuur
Nee, een boskabouter!quote:
Oh nee ok, dan is het goed.quote:
Ben jij Paulus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies op tijd
Op het juiste uur
Voor een heel nieuw avontuur
Nou, ik ben zeker niet Joris het vispaardquote:
Paulus is alweer een paar pausen geleden.quote:
SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ben jij een paus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paulus is alweer een paar pausen geleden.
Het zou me verbazen, maar je weet maar nooit tegenwoordig.quote:
Daar is een simpele test voor: schijt je in het bos?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou me verbazen, maar je weet maar nooit tegenwoordig.
Niet regelmatig, maar het is ook niet nooit voorgekomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is een simpele test voor: schijt je in het bos?
Oei, dan kunnen we nog niets uitsluitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet regelmatig, maar het is ook niet nooit voorgekomen.
Nee, het zal toch niet?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen we nog niets uitsluiten
Wel een vissersring?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet?
Eh wat nog meer, ik draag best regelmatig een ring, maar geen trouwring.
Ik denk het niet, wel een zilveren iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |