Weer een goedkoop jaar voor de werkgevers.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(
quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(
Oh nee!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T, bij mij is ook iets mislukt. Ik wilde eggnog maken, maar had niet door dat je moet blijven roeren, dus nu is het gewoon een soort van gelige melk geworden. Er zit nog geen alcohol in, dus misschien maak ik er iets van koekjes van
Nah, het is nu alleen melk, eigeel, suiker en slagroom. Met wat deeg is er vast wel iets van te maken en anders eet ik morgen pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh nee!
Gelatine erbij en proberen er pudding van te maken?
Dat werkt ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nah, het is nu alleen melk, eigeel, suiker en slagroom. Met wat deeg is er vast wel iets van te maken en anders eet ik morgen pannenkoeken
2027 is het ergste ja. Want dan vallen alle drie de feestdagen in het weekend. Volgend jaar alleen tweede kerstdag.quote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 13:42 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 27 december 2025 07:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
@:H_T, bij mij is ook iets mislukt. Ik wilde eggnog maken, maar had niet door dat je moet blijven roeren, dus nu is het gewoon een soort van gelige melk geworden. Er zit nog geen alcohol in, dus misschien maak ik er iets van koekjes van
Slim opgelost!quote:Op zaterdag 27 december 2025 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!
Mijn quiche die ik al honderdmiljoenmiljard keer had gemaakt, was ook soort van mislukt met de kerstbrunch. Toen ik hem aansneed bij de brunch om in mooie puntjes te snijden om te serveren, was de bodem nog lang niet gaarDe vulling wel. En ik heb niks anders gedaan dan anders, volgens mij.
Dus ik heb hem maar verder in puntjes gesneden en die in de koekenpan nog wat gebakken en toen gaarde de bodem gelukkig nog wel genoeg door om eetbaar te zijn.
Suzan en Freek want zieligquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat ik dit jaar geen Top 2000 kieswijzer van @:Fred_B heb gezien?
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:05 schreef NailQueen het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat ik dit jaar geen Top 2000 kieswijzer van @:Fred_B heb gezien?
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenquote:Op zaterdag 27 december 2025 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook een mislukking!
Mijn quiche die ik al honderdmiljoenmiljard keer had gemaakt, was ook soort van mislukt met de kerstbrunch. Toen ik hem aansneed bij de brunch om in mooie puntjes te snijden om te serveren, was de bodem nog lang niet gaarDe vulling wel. En ik heb niks anders gedaan dan anders, volgens mij.
Dus ik heb hem maar verder in puntjes gesneden en die in de koekenpan nog wat gebakken en toen gaarde de bodem gelukkig nog wel genoeg door om eetbaar te zijn.
Spekjes, prei en paprikaquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenWat zat er in?
En quiches zijn heerlijk
QFTquote:Op zaterdag 27 december 2025 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat is zonde! Wel fijn dat je em nog kon reddenWat zat er in?
En quiches zijn heerlijk
Het juiste antwoord is toch: 'Als jullie na twee keer nog steeds een stemadvies nodig hebben, dan gaat het nooit wat worden. 'quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.
Marco B is vrijgesproken van zakkende nummers, dus daarom op hem stemmen. En neem dan gelijk een stem voor Michael Jackson mee als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Suzan en Freek want zielig
René Karst want zielig
Aftoppen met Marco B. want zielig dat hij zo aan het zakken was
Maar zonder moraal kompas krijg je dit soort taferelenquote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zo, na twee keer zou dat wat te veel een herhaling van zetten worden. Dus dat heb ik niet nog eens gedaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 16:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Aftoppen met Marco B. want zielig dat hij zo aan het zakken was
Weet je zeker dat dit geen teken van het universum was dat je frietjes moest halen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 20:18 schreef Arizona het volgende:
Ik heb alweer wat laten mislukken in de keuken. Dit keer ging ik boontjes opwarmen in de magnetron. Hoe kun je dat nu verprutsen, hoor ik jullie denken.
We hadden al gekookte boontjes over van eerste kerstdag. Die lagen in een magnetronbakje in de koelkast en zou ik vandaag dus even in dat bakje opwarmen. Maar ik was vergeten de sticker van het magnetronbakje af te halen en die smolt dus helemaal het bakje kapotAllemaal gore stinkende dampen in huis
![]()
Als groente aten we vervolgens 1 rauwe paprika en een restje spitskool dat gauw in de wok heb gemikt.
Ik denk dat dat beter was geweest!quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen teken van het universum was dat je frietjes moest halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |