Torabhaig signature reserve.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een stevige, welke is het?
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb al een diner met wijnarrangement achter de kiezen, dus dat kan nu al.
Die ga ik eens opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Torabhaig signature reserve.
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeftquote:
Ik vrees dat de directie van Feyenoord het moet ontgeldenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Ja wel pittig, maar ook een beetje caramel, ziltig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ga ik eens opzoeken.
Bevalt hij een beetje?
Ik heb eigenlijk niet snel een hekel aan mensen. Dus ik weet t ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Eddy the Eagle.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat je dat dan per ongeluk hier postquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
En ook aan jou natuurlijk!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?
Het is gestopt. Iemand was vast vergeten het alarm uit te zettenquote:
Zijn er een paar kerstgeesten op bezoek? Ben je afgelopen jaar extra gierig geweest?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor een gedoe met die gordijnen die open gaan
Op Disney+ staat nu eindelijk de versie met Wim T. Schippers als Mickeyquote:Op donderdag 25 december 2025 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of zuinig, zoals Dagobert zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |