Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als jullie samwerken hoeven jullie allebei slechts de helft te doen.
Ik heb helaas andere afspraken, anders had ik dat graag gedaan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doen
Kijk er zitten wel gewoon oprecht mooie momenten in. Mensen die gewoon echt heel gelukkig worden gemaakt. En dat is op zichzelf mooiquote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gezien () en het trekt mij ook niet echt.
Waar ik vooral niet tegen kan is het zinnetje 'Niemand mag met kerst alleen zijn'. Alsof dat iets heel erg is. Twee jaar geleden was ik alleen met kerst, dit was niet gepland, en ik heb mij prima vermaakt. Maar ik kan ook goed alleen zijn. Nu zijn er genoeg mensen eenzaam maar daar moet niet alleen met de kerst naar om gekeken worden.
Dat is dan pech voor je andere afsprakenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas andere afspraken, anders had ik dat graag gedaan natuurlijk.
Volgens mij zijn er zelfs genoeg mensen die liever met de kerst alleen willen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gezien () en het trekt mij ook niet echt.
Waar ik vooral niet tegen kan is het zinnetje 'Niemand mag met kerst alleen zijn'. Alsof dat iets heel erg is. Twee jaar geleden was ik alleen met kerst, dit was niet gepland, en ik heb mij prima vermaakt. Maar ik kan ook goed alleen zijn. Nu zijn er genoeg mensen eenzaam maar daar moet niet alleen met de kerst naar om gekeken worden.
De mijne ook graag! Afspraken kan je afzeggenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, kun je gelijk mijn helft doen
Eens. Dat maakt het mooi om wel wat van te zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk er zitten wel gewoon oprecht mooie momenten in. Mensen die gewoon echt heel gelukkig worden gemaakt. En dat is op zichzelf mooi
Nee precies. Mensen die na allemaal ellende opeens hun familie uit Australië of zo bij zich hebben, dat blijft toch altijd wel bijzonderquote:Op woensdag 24 december 2025 19:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Dat maakt het mooi om wel wat van te zien.Vooral de gevallen waar families herenigd worden etc. De stelletjes die elkaar drie maanden niet hebben gezien omdat ze ver van elkaar wonen zijn niet zo heel boeiend.
Dat hebben we toch wel weer goed geregeld dat Luctor ons werk doetquote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijne ook graag! Afspraken kan je afzeggen
Ja of vaders die hun pasgeboren kind voor het eerst zien.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Mensen die na allemaal ellende opeens hun familie uit Australië of zo bij zich hebben, dat blijft toch altijd wel bijzonder
Nou ja het was eigenlijk altijd al Luctor's werk hè. Wij bewaakten slechts het concept ervanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hebben we toch wel weer goed geregeld dat Luctor ons werk doet
Dat is waar. En hij maar denken dat die al vakantie hadquote:Op woensdag 24 december 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het was eigenlijk altijd al Luctor's werk hè. Wij bewaakten slechts het concept ervan
Die filmpjes van Bram Krikke zijn altijd geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 19:45 schreef Strani het volgende:
Over 'Niemand mag met kerst alleen zijn', deze is wel legendarisch:
Bekijk deze YouTube-video
Aandoenlijk hèquote:Op woensdag 24 december 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is waar. En hij maar denken dat die al vakantie had
Jaaa ik ben heel erg fan van 'mquote:Op woensdag 24 december 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die filmpjes van Bram Krikke zijn altijd geweldig
Die valentijnsspecial is ook geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa ik ben heel erg fan van 'mEn van Pieter Valley ook, met wij hij vaak samenwerkt.
Deze kende ik nog niet, geweldigquote:Op woensdag 24 december 2025 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die valentijnsspecial is ook geweldig![]()
Maar wie gaat het dan doen?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ik ga toch niet het werk van @:Strani doen
@Luctor.et.Emergoquote:Op woensdag 24 december 2025 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wie gaat het dan doen?
Van de rest van Spanje hoeven we ook niks te verwachten op dit vlak, gok ik zomaar.
@Strani en ik hebben dat al voor je bepaald, dus jammer dan.quote:
Ik heb vakantie, dus jammer.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani en ik hebben dat al voor je bepaald, dus jammer dan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, dus jammer.
En dan ga je zo vroeg op bed?!?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg op bed?!?
Ik word wel wakker om 6 uur.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg op bed?!?
quote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.
Mooiquote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word wel wakker om 6 uur.
Wat ik lees is dat je er genoeg tijd voor hebt.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan meteen met kijkcijfers van 2025. Dat is wel fijnquote:Op woensdag 24 december 2025 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan die morgen extra vroeg beginnen.
Ja precies. Hij mag wel een beetje extra zijn best ervoor doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan meteen met kijkcijfers van 2025. Dat is wel fijn
Uiteindelijk op de achtergrond nog wel op laten staan. Bij RTL4 krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om een programma dat zonder problemen tot anderhalf uur (inclusief reclame ook nog) ingekort kan worden, er bijna een uur meer uit kunnen persen. Dat lukt ze bij The Voice ook altijd tot in het extreme, waardoor ik het niet te kijken vind.quote:Op woensdag 24 december 2025 21:25 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel het moment om af te haken bij de All You Need Is Love special, weer zo'n enorm lang en traag stuk met verplichte overbodige reclame voor overige RTL programma's...
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteindelijk op de achtergrond nog wel op laten staan. Bij RTL4 krijgen ze het toch elke keer weer voor elkaar om een programma dat zonder problemen tot anderhalf uur (inclusief reclame ook nog) ingekort kan worden, er bijna een uur meer uit kunnen persen. Dat lukt ze bij The Voice ook altijd tot in het extreme, waardoor ik het niet te kijken vind.
Ja dat wordt verhuizen naar het Top 2000 topic.quote:Op woensdag 24 december 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.
Geven ze het einde niet een beetje weg met zo'n titel?quote:Op woensdag 24 december 2025 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk naar de docu over Freddie Mercury's laatste jaren gekeken op NPO3. En nu de opening van de Top 2000.
Ja. We zien elkaar hier weer op 1 januari!quote:Op woensdag 24 december 2025 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat wordt verhuizen naar het Top 2000 topic.
Leuk! Straks wel dronken komen posten hè!quote:Op woensdag 24 december 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Met een glaasje whisky van 62% blijkbaar.
Dat is een stevige, welke is het?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Met een glaasje whisky van 62% blijkbaar.
Met name door mijn werkzaamheden buiten Fok!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Door alle je andere werkzaamheden voor Fok! kom je niet toe aan posten in deze SC.
En allemaal hele fijne feestdagen gewenst!
Het maken van miniaturen en het schilderen van icoontjes en zo?quote:Op woensdag 24 december 2025 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met name door mijn werkzaamheden buiten Fok!
Ik heb al een diner met wijnarrangement achter de kiezen, dus dat kan nu al.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Straks wel dronken komen posten hè!
Torabhaig signature reserve.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is een stevige, welke is het?
quote:Op woensdag 24 december 2025 23:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb al een diner met wijnarrangement achter de kiezen, dus dat kan nu al.
Die ga ik eens opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Torabhaig signature reserve.
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeftquote:
Ik vrees dat de directie van Feyenoord het moet ontgeldenquote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Ja wel pittig, maar ook een beetje caramel, ziltig.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ga ik eens opzoeken.
Bevalt hij een beetje?
Ik heb eigenlijk niet snel een hekel aan mensen. Dus ik weet t ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Eddy the Eagle.quote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk dat je dat dan per ongeluk hier postquote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
En ook aan jou natuurlijk!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:19 schreef Redefine het volgende:
Fijne kerstdagen gewenst aan de mensen uit de mooiste SC van FOK!
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 00:37 schreef NailQueen het volgende:
De kerkklokken gaan hier af. Moet ik me zorgen maken?
quote:Op donderdag 25 december 2025 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, zijn ze vaker 40 minuten te laat met het oproepen voor de kerstnachtmis?
Het is gestopt. Iemand was vast vergeten het alarm uit te zettenquote:
Zijn er een paar kerstgeesten op bezoek? Ben je afgelopen jaar extra gierig geweest?quote:Op donderdag 25 december 2025 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Wat is dit nou weer voor een gedoe met die gordijnen die open gaan
Op Disney+ staat nu eindelijk de versie met Wim T. Schippers als Mickeyquote:Op donderdag 25 december 2025 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of zuinig, zoals Dagobert zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |