SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ik las even 'kutmongolen' en hoewel het niet écht verrassend zou zijn van jou, keek ik er toch wel even van op.quote:
Nathan Aké gaat er dus weer van langs krijgen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zal de komende week wel weer een keer gebeuren
Dat wensen we zekerquote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
Geen idee wie "we" is, maar er is vast nog wel iemand in deze slowchat die alle lezers fijne kerstdagen toewenst
Ja @Momo dr het haat jegens Mongolië is inderdaad inmiddels wel bekend.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las even 'kutmongolen' en hoewel het niet écht verrassend zou zijn van jou, keek ik er toch wel even van op.
Aaah, de ware kerstgedachtequote:
Nou, niet allemaal hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
Geen idee wie "we" is, maar er is vast nog wel iemand in deze slowchat die alle lezers fijne kerstdagen toewenst
Ik moet nog suiker halen. Voor de rest heb ik alles binnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet nog een kleine boodschap halen. Eens kijken hoe storm het loopt in de supermarkten
Dat komt denk ik hierdoor:quote:Op woensdag 24 december 2025 12:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja @:Momo dr het haat jegens Mongolië is inderdaad inmiddels wel bekend.
Je kan het!! Ik heb vertrouwen in jequote:Op woensdag 24 december 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt. Ik ben heel zenuwachtig
Voelde aan als normale zaterdag in de supermarkt.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet nog een kleine boodschap halen. Eens kijken hoe storm het loopt in de supermarkten
Maar het is woensdag! WOENSDAG!!quote:Op woensdag 24 december 2025 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelde aan als normale zaterdag in de supermarkt.
Die fout maakten wij net ookquote:Op woensdag 24 december 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Oven aan het schoonmaken. Wat gaat dat stinken als je met oma weet raad tips aan de gang gaat.
Dat ga ik zo ontdekken als de oven afgekoeld is.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?
Heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat komt denk ik hierdoor:
https://www.youtube.com/shorts/R-8flMR7xOg
De Lidl hier had nog veel ovenkroketten. En ze zijn nog in de aanbieding ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Die fout maakten wij net ookMaar liep uiteindelijk nog wel oké af, zelfs (bijna) alle ingrediënten die we zochten waren nog te vinden
![]()
Behalve de kroketjes, maar die zijn al twee weken uitverkocht volgens mij, en de spitskool maar dat kwam vanwege de houdbaarheid
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nogquote:Op woensdag 24 december 2025 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Wordt het daarna wel schoon, of werkt het averechts?
Die krijg je niet weg met wat azijndampquote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nog
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef H_T het volgende:
Het ijs is voorlopig nog hartstikke vloeibaarWas het toch nog te warm toen ik het in de machine deed. Ik hoopte eigenlijk dat dat niet zo zou zijn, want ik had geen zin om de koelkast opnieuw in te richten om het mengsel daar eerst te laten afkoelen
Misschien wel, maar ik denk niet dat het nu nog veel verschil zou makenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?
Zo'n koelkast verslepen voor een dag lijkt mij wel erg veel gedoequote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je de buren vragen of je hun koelkast kan lenen?
Zonde! Moet je het nu toch maar opdrinken?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:20 schreef H_T het volgende:
Het ijs is voorlopig nog hartstikke vloeibaarWas het toch nog te warm toen ik het in de machine deed. Ik hoopte eigenlijk dat dat niet zo zou zijn, want ik had geen zin om de koelkast opnieuw in te richten om het mengsel daar eerst te laten afkoelen
Mja maar het is wel kerst hè. Nou ja ik had het gewoon gedaan. Of desnoods dan wel bij hun thuis maar er dan zelf bij blijven in de keuken tot het koud genoeg is.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n koelkast verslepen voor een dag lijkt mij wel erg veel gedoe
Ik heb nog evenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde! Moet je het nu toch maar opdrinken?
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De Lidl hier had nog veel ovenkroketten. En ze zijn nog in de aanbieding ook.
Booeehquote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De hard nekkige ingebrande zwarte vlekken zitten er nog
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb 1 supermarkt gehad. Het zijn idd zaterdag taferelen. Overvolle parkeerplekken, mensen die in de weg staan en vechten om kerstspullen, kinderen die denken dat ze in ballorig zijn. Ik heb gewoon medelijden met de medewerkers daar
Ik moet nog even naar de lidl omdat de groentes daar beter zijn. Gelukkig kan ik beide supermarkten lopend doen.
Oe, dat klinkt ook lekker! Maar ik hoop voor je dat het nog luktquote:Op woensdag 24 december 2025 13:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nog evenIJsmachine was toch te klein om alles in één keer te doen, dus ik heb nu de rest in de vriezer gezet zodat dat af kan koelen. En ik heb niemand verteld wat ik ging maken, dus als het mislukt krijgen ze gewoon alleen citroenmeringuetaart
![]()
Nou ja vooruit dan maar.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja maar het is wel kerst hè. Nou ja ik had het gewoon gedaan. Of desnoods dan wel bij hun thuis maar er dan zelf bij blijven in de keuken tot het koud genoeg is.
Ik geef het op voor vandaag. Ik betwijfel of het koelelement nog koud genoeg is, vandaar. Dus het mengsel gaat eruit, het koelelement terug in de vriezer en ik probeer het later nogmaalsquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt ook lekker! Maar ik hoop voor je dat het nog lukt
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geef het op voor vandaag. Ik betwijfel of het koelelement nog koud genoeg is, vandaar. Dus het mengsel gaat eruit, het koelelement terug in de vriezer en ik probeer het later nogmaals
Zelfs bij het opgeven ging het misquote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.
Owquote:Op woensdag 24 december 2025 14:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfs bij het opgeven ging het mis
Ik wilde het mengsel terug gieten in een pannetje, en toen kwam er zout water mee uit het koelelementDus dat deel kon direct door de gootsteen, want ik denk niet dat salted glühwein het gaat worden. Rest van het mengsel zit in een bakje, koelelement staat weer in de vriezer en dat moet minstens 36 uur, dus de nieuwe poging komt pas over een paar dagen. En het deeg wat de korst voor de taart vormt is ook ingezakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik hou je niet tegen om de volgende keer een snuf zout in je glühwein te doenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwWie weet had je wel iets heel nieuws uitgevonden met salted glühwein
![]()
(ingezakte taart is vaak wel lekkerder)
Pas wel op dat je geen tomatensaus sproeit op de murenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik maak gewoon een simpele tomatensaus
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik moet nog suiker halen. Voor de rest heb ik alles binnen.
Herinner me er komende dinsdagavond aanquote:Op woensdag 24 december 2025 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen om de volgende keer een snuf zout in je glühwein te doen
Zou niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 15:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen tomatensaus sproeit op de muren
quote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb cranberrycompote gemaakt, dus nu is de 1,5 kilo suiker alweer bijna op
Dat vraag ik mij ook af. Het recept bij de AH gaat maar tot 1 kg suiker voor 40 personen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]hoeveel compote heb je gemaakt dan?
fijne feestdagen aan jou ook.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben een lezer, dus dankjewel TT bedenker.
Allemaal hele fijne feestdagen gewenst!
Door alle je andere werkzaamheden voor Fok! kom je niet toe aan posten in deze SC.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben een lezer, dus dankjewel TT bedenker.
Dank je wel, toch fijn om ook eens wat bijval te krijgen in dit notoire luiwammesennest.quote:
Cranberrymouse kan anders prima te doen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijn dat je er de tijd voor hebt om het weer te proberen. Ik ben nu bezig met cranberrycompote en chocolademousse. Het belangrijkste is, denk ik, dat ik de ingredienten niet met elkaar ga mixen. Dan komt het goed.
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Wie kijkt hier vanavond de All You Need is Love Kerstspecial?
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @Redefine .quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om dat nu nog voor je uit te gaan zoeken. Ik kan je wel een oude telefoongids lenen, dan kun je zelf iedereen bellen om het ze te vragen.
Ik ga Magic spelen vanavond. Tot die tijd misschien Paddington opzetten.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
3.624.000 kijkers vorig jaar. Als Strani nu begint met bellen dan weet hij volgend jaar september wel wie heeft gekeken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wie dat programma zoal gaan kijken.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om dat nu nog voor je uit te gaan zoeken. Ik kan je wel een oude telefoongids lenen, dan kun je zelf iedereen bellen om het ze te vragen.
Ik heb dat dus nog nooit gezien (quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef Strani het volgende:
Ik weet ook niet wie er gaan kijken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @:redefine .
Ah ok, in dat geval laat ik het onderzoek graag aan hem over.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, ik was misschien niet helemaal duidelijk maar ik vroeg het natuurlijk aan @Redefine .
Oh, dat is nog best veel.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
3.624.000 kijkers vorig jaar. Als Strani nu begint met bellen dan weet hij volgend jaar september wel wie heeft gekeken.
Het is toch een soort kersttraditie geworden om All you need is love te kijken. Alleen die reclames duren zo lang.
Lijkt me ook erg kut juist voor die mensen die ongewild alleen zijn en daar toch al moeite mee hebben. Die worden er elke keer dat ze de tv aanzetten met dat zinnetje nog even extra op gewezen hoe erg dat wel niet is.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gezien () en het trekt mij ook niet echt.
Waar ik vooral niet tegen kan is het zinnetje 'Niemand mag met kerst alleen zijn'. Alsof dat iets heel erg is. Twee jaar geleden was ik alleen met kerst, dit was niet gepland, en ik heb mij prima vermaakt. Maar ik kan ook goed alleen zijn. Nu zijn er genoeg mensen eenzaam maar daar moet niet alleen met de kerst naar om gekeken worden.
Wil jij dan dat telefoonboek lenen?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie er gaan kijken.
Nee. Ik ga toch niet het werk van @Strani doenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil jij dan dat telefoonboek lenen?
Dat kan van pas komen bij je onderzoek. Het is wel nog uit de tijd dat ze telefoonboeken uitgaven, dus ik weet niet hoe accuraat alle contactinformatie nog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |