Houd op zegquote:Op woensdag 24 december 2025 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer Billie dronken is moet Nathan Ake het ontgelden. Ik ben benieuwd waar wie Egeltje een hekel aan heeft
Leugens!quote:Op woensdag 24 december 2025 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word wel wakker om 6 uur.
quote:Op donderdag 25 december 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd pas om 7 uur wakker.![]()
Fijne feestdagen gewenst.
Knap onderzoekswerk!quote:
Minstens twee keerquote:Op donderdag 25 december 2025 13:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Houd op zegIk heb 1x lelijk gedaan over hem en nu lijkt het alsof ik een hekel aan hem heb.
Hoeveel wedstrijden schorsing worden dit?quote:
Dat laat ik aan jou en Strani over!quote:Op donderdag 25 december 2025 13:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden schorsing worden dit?
Als hij gewoon netjes vóór 23 uur vanavond zijn onderzoek afrondt naar wie precies naar #AYNIL kerstspecial hebben gekeken, kunnen we de schorsing waarschijnlijk wel beperken tot zes wedstrijden.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou en Strani over!
Haha helemaal mooi als ze dan gaan huilen hèquote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een diadeem op met dennenbomen. Gewoon voor de lol. Nu zitten allemaal kinderen mij jaloers aan te kijken. Geweldig
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een diadeem op met dennenbomen. Gewoon voor de lol. Nu zitten allemaal kinderen mij jaloers aan te kijken. Geweldig
Ik dacht even dat je bedoelde dat je een diadeem had opgegeten, maar je bedoelt natuurlijk dat je hem op je hoofd hebt.quote:Op donderdag 25 december 2025 18:45 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ons kerstdinerMmmm lekker allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze brunch bij de familie en ons diner met ons drietjes waren ook erg lekker.
En net hebben we nog hitster bingo gedaan, leuke variant was dat! En verder zitten we vooral voor de Top2000.
Een fijne dag zo![]()
Ik heb die ook nog nooit gezien! Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2025 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Tijd voor een kerstfilmdie ik nog nooit gezien heb. Love Actually is aangeslingerd. Onder het genot van warme chocolademelk en wat chips
Muppets is altijd goed!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog nooit gezien! Veel plezierVoor mij wordt het straks óf Muppets, óf Die Hard
Die heb ik opgenomen. Zodat ik de reclames kan doorspoelenquote:Op donderdag 25 december 2025 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier staat Richard Groenendijk op.
Even lekker lachen.![]()
Maar duurt nog tot half 12..
Saw 4!quote:Op donderdag 25 december 2025 22:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Muppets is altijd goed!
Blijkt dat ik Love Actually vorig jaar al een stukje heb gezien maar al snel heb afgezet. Nu maar echt een kans geven.
En sommige acteurs kom je ook in alle populaire films tegen. Hugh Grant, Colin Firth, Liam Neeson, Keira Knightley. Waar hebben zij niet in gespeeld?
Hopelijk werkt dat.quote:Op donderdag 25 december 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik opgenomen. Zodat ik de reclames kan doorspoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |