Leuk! Wat voor soort restaurant?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat dat beter was geweest!
Gelukkig gaan we morgen uit eten
Een AYCE maar dan geen buffet, maar allemaal gerechtjes van formaat voor/tussengerecht aan tafel geserveerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een AYCE maar dan geen buffet, maar allemaal gerechtjes van formaat voor/tussengerecht aan tafel geserveerd
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh, in dat geval... Ben ik nog op tijd om niet mee te doen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:11 schreef H_T het volgende:
Darten wordt een diep in de nacht aangelegenheid vandaag
Precies op tijdquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat geval... Ben ik nog op tijd om niet mee te doen?
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies op tijd
Op het juiste uur
Voor een heel nieuw avontuur
Nee, een boskabouter!quote:
Oh nee ok, dan is het goed.quote:
Ben jij Paulus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Precies op tijd
Op het juiste uur
Voor een heel nieuw avontuur
Nou, ik ben zeker niet Joris het vispaardquote:
Paulus is alweer een paar pausen geleden.quote:
SPOILER: AntwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ben jij een paus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paulus is alweer een paar pausen geleden.
Het zou me verbazen, maar je weet maar nooit tegenwoordig.quote:
Daar is een simpele test voor: schijt je in het bos?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het zou me verbazen, maar je weet maar nooit tegenwoordig.
Niet regelmatig, maar het is ook niet nooit voorgekomen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is een simpele test voor: schijt je in het bos?
Oei, dan kunnen we nog niets uitsluitenquote:Op zaterdag 27 december 2025 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet regelmatig, maar het is ook niet nooit voorgekomen.
Nee, het zal toch niet?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dan kunnen we nog niets uitsluiten
Wel een vissersring?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, het zal toch niet?
Eh wat nog meer, ik draag best regelmatig een ring, maar geen trouwring.
Ik denk het niet, wel een zilveren iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |