Gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben voor de pizzarettemiddag wat uitgeschoten met het eten. Ik heb nog genoeg om het hele dorp uit te nodigen
Dus de hele SC kan bij jou aanschuiven?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben voor de pizzarettemiddag wat uitgeschoten met het eten. Ik heb nog genoeg om het hele dorp uit te nodigen
* Meteen in auto springtquote:Op vrijdag 26 december 2025 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus de hele SC kan bij jou aanschuiven?
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waren jullie er ook bij de Sjonnies?
Kunnen we dit terugkijken?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Ik vond mezelf close up terug zien toch wel ongemakkelijk
De streams zijn altijd terug te kijken jaquote:
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat jequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Dat. En er zijn sowieso elk uur wel minstens drie mensen in het café die de aandacht enorm naar zich toe trekken en/of enorm genant bezig zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat je
wel mee viel
Heb je er een screenshot van?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Neequote:Op vrijdag 26 december 2025 20:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heb je er een screenshot van?
Bedankt voor deze troostrijke woordenquote:Op vrijdag 26 december 2025 19:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg genoeg mensen gezien die op het podiumpje half half gingen mee playbacken en er dan alsnog naast zaten. Ik denk dus dat je
wel mee viel
Al blijft het leukste de mensen die zichzelf zien en helemaal blij gaan zwaaien. Vooral als ze thuis zitten en kinderen zijnquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze troostrijke woorden![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 26 december 2025 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. En er zijn sowieso elk uur wel minstens drie mensen in het café die de aandacht enorm naar zich toe trekken en/of enorm genant bezig zijn.
Het is derde kerstdagquote:Op vrijdag 26 december 2025 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerst en voorbij.
Welterusten
Op zaterdag werken ftw!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:07 schreef H_T het volgende:
Kerst valt dit jaar echt goedMeteen door naar weekend
Dat betekent wel dat we volgend jaar kerst IN het weekend hebben. Het jaar erna overigens ook. Dan valt 1 januari ook nog eens in het weekend ;’(quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:07 schreef H_T het volgende:
Kerst valt dit jaar echt goedMeteen door naar weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |