Op de kaart van de VS.quote:
Omringd door Californië, Nevada, Utah, Colorado en New Mexico.quote:
Niet door mij, maar dat komt ook doordat ik Muppet Christmas Carol zat te kijkenquote:
Geen Common Linnets-fanshirt?quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:56 schreef Strani het volgende:
Volgens mij heb ik haar een paar keer gezien ja. Met beige trui, geloof ik.
Kloptquote:Op vrijdag 26 december 2025 14:56 schreef Strani het volgende:
Volgens mij heb ik haar een paar keer gezien ja. Met beige trui, geloof ik.
Je hebt dat daar niet door, je ziet niet of je in beeld bent. We hebben wel een keer geprobeerd te zwaaienquote:
Het is nog altijd niet heel overtuigendquote:Op vrijdag 26 december 2025 15:54 schreef H_T het volgende:
Bij poging 2 ontstaat er nu wel glühweinijsMengsel was dus gewoon nog te warm bij poging 1. Voor de zekerheid nu ook nog even in de vriezer gezet voor het in de machine ging
Arme kerstduiveltjes, worden gewoon keihard overgeslagen.quote:Op vrijdag 26 december 2025 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Fijne tweede kerstdag m'n kerstengeltjes!
Ik dacht dat ik de enige kerstduivel was. En om mezelf nou een fijne tweede kerstdag te wensen, dat is een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Arme kerstduiveltjes, worden gewoon keihard overgeslagen.
Jij kan toch geen duivel zijn? Daarvoor is je haar veel te licht!quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige kerstduivel was. En om mezelf nou een fijne tweede kerstdag te wensen, dat is een beetje overbodig.
Ik ben inmiddels al een tijdje niet blond meer.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij kan toch geen duivel zijn? Daarvoor is je haar veel te licht!![]()
Of is dat inmiddels niet meer? Ik ben bang dat ik niet echt heb opgelet of er nog kapselupdates zijn geweest.![]()
Ah, dan zal ik mijn mentale beeld maar eens updaten.quote:Op vrijdag 26 december 2025 16:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al een tijdje niet blond meer.
Waren jullie er ook bij de Sjonnies?quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:23 schreef Arizona het volgende:
Wij zijn nu “ons” uurtje aan het terugkijken![]()
Bijna bij de ingestudeerde “oehoe” na ELO![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |