abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2025 @ 09:33:00 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218648616

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218648960
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Vance als president. Hmm interessante tijden
Zeker interessant.

Als Trump komt te overlijden (of als hij een stap terug moet doen), dan barst een burgeroorlog los binnen de GOP. Vance heeft niet dezelfde status als Trump, Republikeinse congresleden zijn niet bang voor hem. MAGA's tolereren Vance omdat hij zich gedraagt als hulpje van hun Messias, maar het is zeer de vraag of ze hem ook op het schild hijsen.

Ik betwijfel het. Zijn tegenstanders zullen wijzen op zijn vroegere uitspraken over Trump, en de suggestie wekken dat hij altijd al liep te azen het presidentschap. Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen, die immers pas de laatste maanden écht zichtbaar werden.

Maar het belangrijkste is dat de Reps in het Congres zich niet laten piepelen door Vance. Tegen Trump durven zich niet in te gaan - en dus accepteren ze idioot beleid, zoals die 'tariffs' - maar het verzet zal groeien op het moment dat de 'Dear Leader' van het toneel verdwijnt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 september 2025 @ 10:06:14 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_218649006
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit is wel een interessant - en plausibel - draadje:

[ x ]
Tenks, of voor mensen die hun X hebben gedelete zoals ik:

https://xcancel.com/adamscochran/status/1962233429770285093#m
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_218649072
the expanse scenario. great leader is ziek, maar wordt in leven gehouden door de minions
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218649431
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker interessant.

Als Trump komt te overlijden (of als hij een stap terug moet doen), dan barst een burgeroorlog los binnen de GOP. Vance heeft niet dezelfde status als Trump, Republikeinse congresleden zijn niet bang voor hem. MAGA's tolereren Vance omdat hij zich gedraagt als hulpje van hun Messias, maar het is zeer de vraag of ze hem ook op het schild hijsen.

Ik betwijfel het. Zijn tegenstanders zullen wijzen op zijn vroegere uitspraken over Trump, en de suggestie wekken dat hij altijd al liep te azen het presidentschap. Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen, die immers pas de laatste maanden écht zichtbaar werden.

Maar het belangrijkste is dat de Reps in het Congres zich niet laten piepelen door Vance. Tegen Trump durven zich niet in te gaan - en dus accepteren ze idioot beleid, zoals die 'tariffs' - maar het verzet zal groeien op het moment dat de 'Dear Leader' van het toneel verdwijnt.
Excuus, maar dit is kolder. Vance heeft juist nog een veel betere reputatie onder Trump stemmers. Hij is namelijk echt rechts, daar waar Trump meer een opportunist is.
  maandag 1 september 2025 @ 10:56:44 #6
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218649442
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker interessant.

Waar haal je dit soort complot idioterie vandaan joh?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218649501
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waar haal je dit soort complot idioterie vandaan joh?
Welk deel beschouw jij als 'complotidioterie'? En waarom precies?
  maandag 1 september 2025 @ 11:17:04 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218649602
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welk deel beschouw jij als 'complotidioterie'? En waarom precies?
quote:
Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen,
Er zitten rare snuiters in de achterban van Trump, maar die is wel marginaal. Geen bedreiging. Bovenstaande vind ik echt potsierlijk. Ik ben het zelden met jou eens, maar jij hebt wel eens beter laten zien hier.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218649948
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
[..]
Er zitten rare snuiters in de achterban van Trump, maar die is wel marginaal. Geen bedreiging. Bovenstaande vind ik echt potsierlijk. Ik ben het zelden met jou eens, maar jij hebt wel eens beter laten zien hier.
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.

Dus als Trump vanwege gezondheidsproblemen een stap opzij moet doen, dan acht ik de kans groot dat een deel van de MAGA-beweging Vance zal wantrouwen.

Zeker omdat zijn tegenstanders er op zullen wijzen dat hij Trump eerder volledig af zat te kraken en vorige week doodleuk zei dat hij er klaar voor is om het stokje van Trump over te nemen.
pi_218649979
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Excuus, maar dit is kolder. Vance heeft juist nog een veel betere reputatie onder Trump stemmers. Hij is namelijk echt rechts, daar waar Trump meer een opportunist is.
Trump heeft een Messiaanse status bij zijn fans. Vance heeft die status niet, verre van.
pi_218650011
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Trump heeft een Messiaanse status bij zijn fans. Vance heeft die status niet, verre van.
Het is allemaal speculatief, maar ik denk dat jij nog wel eens van een koude kermis kan terugkomen.
pi_218650059
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ze houden met Vance of een ander het hele ecosysteem van Project '25 vast nog wel even rollende, mocht Trump komen te overlijden.

Je ziet bij dictators in het nauw dat ze op oorlogstoer gaan. Netanyahu doet dat, Putin doet dat, Trump deed dit enigszins met de capitoolbestorming en Maga is in Russische handen (met Aipac banden). Het zal mogelijk niet als een nachtkaars uitgaan.
pi_218650080
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ze houden met Vance of een ander het hele ecosysteem van Project '25 vast nog wel even rollende, mocht Trump komen te overlijden.

Je ziet bij dictators in het nauw dat ze op oorlogstoer gaan. Netanyahu doet dat, Putin doet dat, Trump deed dit enigszins met de capitoolbestorming en Maga is in Russische handen (met Aipac banden). Het zal mogelijk niet als een nachtkaars uitgaan.
Uh?

AIPAC is een pro-Israel organisatie. Niet Russisch.
pi_218650181
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is allemaal speculatief, maar ik denk dat jij nog wel eens van een koude kermis kan terugkomen.
Zou inderdaad kunnen.

Feit is sowieso dat Vance niet dezelfde grip heeft op de GOP als Trump. Republikeinse congresleden sluiten niet automatisch de rijen wanneer Vance iets proclameert.

Dat is nu natuurlijk anders. Vrijwel alle Reps zijn als de dood om Trump tegen de haren in te strijken. Vance boezemt vooralsnog geen angst in.
pi_218650229
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zou inderdaad kunnen.

Feit is sowieso dat Vance niet dezelfde grip heeft op de GOP als Trump. Republikeinse congresleden sluiten niet automatisch de rijen wanneer Vance iets proclameert.

Dat is nu natuurlijk anders. Vrijwel alle Reps zijn als de dood om Trump tegen de haren in te strijken. Vance boezemt vooralsnog geen angst in.
Trump heeft ook enkel die 'grip', omdat invloedrijke lobbyisten hem steunen. Ik zie geen situatie waarin die Vance ineens massaal in de steek laten.

Ik heb hoop omtrent de midterms, maar tot die tijd denk ik dat Vance gewoon net zoveel support krijgt als Trump van de lobbyisten, republikeinen (als Trump het leven laat).
pi_218650316
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Trump heeft ook enkel die 'grip', omdat invloedrijke lobbyisten hem steunen. Ik zie geen situatie waarin die Vance ineens massaal in de steek laten.

Ik heb hoop omtrent de midterms, maar tot die tijd denk ik dat Vance gewoon net zoveel support krijgt als Trump van de lobbyisten, republikeinen (als Trump het leven laat).
Veel Republikeinse congresleden zijn helemaal niet gelukkig met de MAGA-koers van hun partij, die voor een groot deel haaks staat op de traditionele waarden van hun beweging. Neem als voorbeeld die 'tariffs'. De enige reden dat de GOP'ers in het congres zich daar niet tegen verzetten, is omdat ze bang zijn voor Trump. Van oudsher zijn de Republikeinen voorstander van het afbreken van handelsbarrières.

Valt Trump weg, dan zal de kritiek op het MAGA-beleid toenemen. Republikeinse zullen zich daar dan veel eerder tegen durven uitspraken, omdat Vance niet dezelfde invloed en status heeft als Trump.
pi_218650350
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Veel Republikeinse congresleden zijn helemaal niet gelukkig met de MAGA-koers van hun partij, die voor een groot deel haaks staat op de traditionele waarden van hun beweging. Neem als voorbeeld die 'tariffs'. De enige reden dat de GOP'ers in het congres zich daar niet tegen verzetten, is omdat ze bang zijn voor Trump. Van oudsher zijn de Republikeinen voorstander van het afbreken van handelsbarrières.

Valt Trump weg, dan zal de kritiek op het MAGA-beleid toenemen. Republikeinse zullen zich daar dan veel eerder tegen durven uitspraken, omdat Vance niet dezelfde invloed en status heeft als Trump.
Koos, asjeblieft. Hoe kom je hier nou toch bij? bang voor Trump? is hij een vampier?

Nee, even serieus. Dat is toch gewoon een soort eigen werkelijkheid die je hier aan het creëren bent? een soort coping van: 'ja, de republikeinen gaan misschien nu nog mee, maar ze zijn gewoon bang!'. Nee, ze zijn niet bang. Ze zijn het met Trump eens (paar uitzonderingen daargelaten).
pi_218650431
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh?

AIPAC is een pro-Israel organisatie. Niet Russisch.
Maga is in handen van Rusland

en

Maga heeft sterke banden met Aipac. Net als veel democraten en gewone republikeinen overigens.

Klopt ie zo?
pi_218650437
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Koos, asjeblieft. Hoe kom je hier nou toch bij? bang voor Trump? is hij een vampier?

Nee, even serieus. Dat is toch gewoon een soort eigen werkelijkheid die je hier aan het creëren bent? een soort coping van: 'ja, de republikeinen gaan misschien nu nog mee, maar ze zijn gewoon bang!'. Nee, ze zijn niet bang. Ze zijn het met Trump eens (paar uitzonderingen daargelaten).
Zucht. Ik vrees dat jij vooral bijzonder slecht ingevoerd bent in deze materie.

Ze zijn niet bang, in die zin dat Trump ze iets aandoet. Trump kan hun kansen op herverkiezing ernstig beschadigen. Zie wat er gebeurde met Liz Cheney. GOP'ers die in het vizier komen van Trump, lopen het risico uit de gratie te raken van de Republikeinse kiezer. Daarom zijn ze 'bang' voor Trump, en durft vrijwel niemand tegen hem in te gaan.

Zie ook dit stuk van The Atlantic:

Republican Leaders Are More Afraid of Trump Than Ever
pi_218650442
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Maga is in handen van Rusland

en

Maga heeft sterke banden met Aipac. Net als veel democraten en gewone republikeinen overigens.

Klopt ie zo?
Denk het niet.
pi_218650449
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Denk het niet.
Hoe zit het volgens jou?
pi_218650480
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hoe zit het volgens jou?
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is. AIPAC heeft wel consequent al jaren relatief veel invloed in Amerika. Maar hun invloed valt weer in het niets vergeleken de olie-lobby.

Dus tja...
pi_218650572
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is. AIPAC heeft wel consequent al jaren relatief veel invloed in Amerika. Maar hun invloed valt weer in het niets vergeleken de olie-lobby.

Dus tja...
Relativering werkte ook prima voor Wo2.

Ik denk dat een discussie over het iets dikker of dunner aan moeten zetten niet relevant is als er een lobby is die een hele dikke stempel drukt op een fascistische necro-economie. Er wordt met voorkennis in aandelen Palantir gehandeld en Palantir verdient aan de massavernietiging in Gaza. Als de animo voor Netanyahu's koers sterk afneemt binnen Maga (die zijn zo goed als 100%) en er geen handjeklap meer wordt gedaan met het kremlin, dan kunnen we gaan relativeren. Wat de grotere olie-lobby betreft, die is er, maar goed. Welke wind dat punt uit de zeilen neemt, zie ik zo niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door Beathoven op 01-09-2025 12:31:27 ]
  maandag 1 september 2025 @ 12:30:07 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218650678
quote:

[..]
[..]
Jij bent een van die rare snuiters. Wat jij hier allemaal hebt lopen verdedigen en hebt uitgesproken, dat laat zien dat jij misschien denkt dat die gekke achterban marginaal is, maar eerlijk gezegd: een ieder die nu Trump nog aanhangt, is zo'n 'rare snuiter wappie'. Op echt geen enkele manier is het 'business as usual'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 september 2025 @ 12:32:56 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218650704
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is.
_O-

Was het de rode loper waar Rusland niet blij mee was? Of dat ze totaal geen concessies hoeven te doen voor 'vrede'? Of was het het stoppen van de sancties? Was het anders die foto die Trump in zijn handen had omdat Putin graag naar het WK wil?
  maandag 1 september 2025 @ 12:44:07 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_218650801
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 10:14 schreef Sabata het volgende:
the expanse scenario. great leader is ziek, maar wordt in leven gehouden door de minions
Maar Duarte was natuurlijk wel een genie, hier hadden de minions al lang de macht, sa sa ke?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_218650955
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

O nee, Trump heeft grip omdat een stel idioten bereid is tot bedreiging, (poging tot) ontvoering of vermoorden over te gaan als hij iets slechts over iemand zegt. Wil je hiervan bewijs? “Hang Mike Pence”. En geloof maar dat Pence er niet levend vanaf gekomen zou zijn als ze hem te pakken hadden gekregen.
Als Trump zijn “base”, zijn horde gekken, iemand aanwijst, moet die persoon beveiligd worden.

En Vance heeft dat niet, in het begin was het Elon voor en Musk na, toen was het net of Elon de VP was. En met het uit beeld raken van Musk geloof ik eerder dat Noem dat stokje heeft over genomen dan Vance. Trump is niet bepaald trouw.
pi_218651035
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef speknek het volgende:

[..]
Maar Duarte was natuurlijk wel een genie, hier hadden de minions al lang de macht, sa sa ke?
Haha touche, Free Navy past idd eerder bij MAGA, met de techbro's erachter als Duarte
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218651071
Ik ben positief verrast dat er mensen met smaak zitten voor goede sci fi. Jullie zijn niet helemaal verloren lol.
  maandag 1 september 2025 @ 13:13:45 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218651119
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben positief verrast dat er mensen met smaak zitten voor goede sci fi. Jullie zijn niet helemaal verloren lol.
Deze al gelezen?

quote:
A new psychological study has found that people who report favorable views of Donald Trump also tend to score higher on measures of callousness, manipulation, and other malevolent traits—and lower on empathy and compassion. The findings, based on two large surveys of U.S. adults, shed light on how personality traits relate to political beliefs, including support for Trump and conservative ideology. The research was recently published in the Journal of Research in Personality.

Malevolent personality traits—sometimes called “dark” traits—include tendencies such as manipulativeness, callousness, narcissism, and a lack of empathy. These traits are often captured by concepts like psychopathy, Machiavellianism, and narcissism, which together reflect a general disposition toward exploiting or disregarding others for personal gain.

People with stronger malevolent traits may be more comfortable with aggression, dominance, or cruelty and less likely to value fairness or kindness. These tendencies are associated with lower levels of affective empathy (concern for others’ suffering) and, in some cases, higher levels of dissonant empathy (enjoyment of others’ pain). In contrast, benevolent traits reflect the opposite—a disposition marked by compassion, humanism, and a belief in treating others with dignity and respect.
pi_218651854
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Relativering werkte ook prima voor Wo2.

Ik denk dat een discussie over het iets dikker of dunner aan moeten zetten niet relevant is als er een lobby is die een hele dikke stempel drukt op een fascistische necro-economie. Er wordt met voorkennis in aandelen Palantir gehandeld en Palantir verdient aan de massavernietiging in Gaza. Als de animo voor Netanyahu's koers sterk afneemt binnen Maga (die zijn zo goed als 100%) en er geen handjeklap meer wordt gedaan met het kremlin, dan kunnen we gaan relativeren. Wat de grotere olie-lobby betreft, die is er, maar goed. Welke wind dat punt uit de zeilen neemt, zie ik zo niet.
Je gooit wel heel erg alles op een hoop. Alsof je niet tegen Trump kan zijn, terwijl je Israel steunt. Wo2 erbij halen grenst al helemaal aan hysterie.
pi_218651864
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
_O-

Was het de rode loper waar Rusland niet blij mee was? Of dat ze totaal geen concessies hoeven te doen voor 'vrede'? Of was het het stoppen van de sancties? Was het anders die foto die Trump in zijn handen had omdat Putin graag naar het WK wil?
Lees eens opnieuw.
  maandag 1 september 2025 @ 15:39:06 #33
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218652237
quote:

[..]
[..]
Wanneer jij het ermee oneens bent dan zit koos waarschijnlijk precies goed met zijn analyse.
pi_218652296
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 14:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je gooit wel heel erg alles op een hoop. Alsof je niet tegen Trump kan zijn, terwijl je Israel steunt. Wo2 erbij halen grenst al helemaal aan hysterie.
Mooie SBS-reactie.

Wat ik bedoel is dat je extreem-rechtse bewegingen in de tijd niet stopt met (een ook nog eens niet gelukte poging tot) downplayen en relativering. Zoals de inwoners van Pompey tot op bepaalde punten zeiden "we moeten het nog maar even aankijken", terwijl de voortekenen al zichtbaar waren. Holocaust experts zijn als eersten uit de VS vertrokken, en die relativeren niets weg.

Er is "vanuit een groot 'bevriend' machtsblok" letterlijk en weinig vergezocht een oorlog tegen empathie aankondigd met voorbeelden in de VS en Israël. Dat allemaal willen relativeren; het bekende 'het valt wel mee' is een hand op je eigen schouder willen leggen. Zeker met Pvvd-Ja21-SGP-Fvd in een behoorlijke kans tot een coalitievorming. Dan ligt de rode loper hier straks ook klaar voor waar het niet voor klaar moet liggen.

Ik ben niet hysterisch en ik kan wel weer een opstel schrijven over dat ik vind dat de Israelische bevolking bestaansrecht heeft en een tweestatenoplossing wil etc. Maar ik weet dat 'hamas achter iedere stoeptegel (en het stempel antisemitisch)' het goed doet om alles en iedereen monddood te maken. Journalisten letterlijk.

Ik sta evenmin achter Palantir dat Netanyahu zn koers de goudmijn vindt in Gaza. En Palantir wordt als Amerikaans bedrijf breed gedragen door zowel Maga als de huidige Israelische regering. Als je voor het ene kiest, krijg je het andere als bonus erbij.

Doe er verder mee wat je wilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 01-09-2025 15:55:48 ]
pi_218652787
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 10:06 schreef speknek het volgende:

[..]
Tenks, of voor mensen die hun X hebben gedelete zoals ik:

https://xcancel.com/adamscochran/status/1962233429770285093#m
Ik wilde vragen of Trump alweer een persconferentie heeft gedaan, jouw post beantwoord het.

De grap is dat dit veel minder was opgevallen als hij niet permanent in het nieuws wilde blijven met oa grappen over Biden zijn gezondheid.
pi_218652830
Na al die grappen over Biden en zijn algehele boosaardigheid zou het wel grappig zijn als Trump een kasplantje is terwijl Biden nog gezellig ijsjes gaat eten met zijn kleinkinderen. Kijken hoe MAGA gaat reageren na de Vance machtsovername. Hoeveel samenzweringen zullen ze verzinnen over de gezondheid van een hoogbejaarde man met obesitas?
pi_218652858

Gisteren gepost door "Trump". Hij voelt zijn toekomst snel dichterbij komen.
  maandag 1 september 2025 @ 16:46:58 #38
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218652874
Wanneer zijn er voor het laatst beelden gedeeld van Trump?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 1 september 2025 @ 16:48:57 #39
438527 MissButterflyy
pi_218652892
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gepost door "Trump". Hij voelt zijn toekomst snel dichterbij komen.
Ik zie niks.
  maandag 1 september 2025 @ 16:49:34 #40
38496 Perrin
pi_218652898
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wanneer zijn er voor het laatst beelden gedeeld van Trump?
Een paar vage shots uit de verte alleen.
pi_218653341
Alles voor de winst, we zagen het ook onder Biden waar de mensen die claimen het pacht op empathie te hebben blind waren voor de mentale achteruitgang van Biden.
Hoe hard de man ook achteruitging het werd glashard ontkent want het was belangrijker dat de macht behouden bleef onder Biden dan dat de partij zwak over zou komen door vice president Kamala Harris.
Dat heeft ironisch genoeg juist geleid tot het verlies in 2024 en een 2e termijn van Trump.
  maandag 1 september 2025 @ 17:28:49 #43
438527 MissButterflyy
pi_218653367
Het is ook een goed moment voor Trump om even niks van zich te laten horen want hij heeft hard gefaald met het proberen te beëindigen van de oorlog tussen Oekraïne en Rusland.
De Nobelprijs gaat er niet komen voor hem.
  Overall beste user 2022 maandag 1 september 2025 @ 18:02:31 #44
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_218653648
Vance zei laatst toch dat hij het stokje wel kon overnemen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 1 september 2025 @ 20:00:00 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218654652

Het gaat niet goed met Iggy. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 1 september 2025 @ 20:53:32 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218655253
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet goed met Iggy. ;)
Nou, naar mijn idee doet ie dit al sinds mensenheugenis. Hij heeft zelfs nog erg veel kleren aan.
  maandag 1 september 2025 @ 20:56:17 #47
38496 Perrin
pi_218655291
Ziet er niet heel levend uit iig.

twitter
pi_218655697
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Het is daar 26° en hij heeft ook nog een trui aan :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 september 2025 @ 21:45:11 #49
38496 Perrin
pi_218655831
De VS pleegt geopolitieke zelfmoord en Europa zat nog op de achterbank.

twitter
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 21:46:42 #50
375570 crew  Cyan9
pi_218655853
En weer open.

Het zal de meeste van jullie wel duidelijk zijn, maar vooruit: bans, maakt niet uit van hoelang geleden, worden niet besproken. Op- of aanmerkingen over de moderatie kunnen worden gepost in het feedback topic. Persoonlijke aanvallen worden niet gewaardeerd en worden verwijderd. Wat offtopic posts is geen ramp, maar probeer toch zoveel mogelijk inhoudelijk te blijven.

En als laatste: hou het een beetje gezellig met z'n allen, of je het nou eens of oneens bent.

[ Bericht 96% gewijzigd door Cyan9 op 01-09-2025 22:10:27 ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_218656120
twitter

Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.

[ Bericht 20% gewijzigd door KoosVogels op 01-09-2025 22:20:22 ]
pi_218656159
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.

Vind trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 01-09-2025 22:25:32 ]
  maandag 1 september 2025 @ 22:20:34 #53
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218656180
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 1 september 2025 @ 22:25:09 #54
38496 Perrin
pi_218656223
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Ik denk niet dat hij daadwerkelijk golft nu. Ik denk dat hij vooral in de medische molen zit.

Hij zal iig de geschiedenis ingaan als de aller-rampzaligste president die de VS ooit gehad heeft en die het einde van een tijdperk inluidde.
  maandag 1 september 2025 @ 22:26:29 #55
403588 mcmlxiv
pi_218656238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.

Vindt trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
pi_218656308
quote:
Het is wel Labor Day vandaag.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 september 2025 @ 22:47:28 #57
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218656382
Einde tijdperk?
  maandag 1 september 2025 @ 22:52:37 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656411
quote:
Doet ie elke week. Het ding is alleen dat je dan prima oude foto's kunt posten, omdat elke week op elkaar lijkt, maar het is uiteindelijk ook een fijn moment om achter de schermen wat tijd te krijgen, want hij is golfen.

Ik wil niet zeggen dat het allemaal 100% vaststaat, maar het begint wel wat raar te worden.
  maandag 1 september 2025 @ 22:53:46 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656415
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
pi_218656473
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Ik kan me niet herinneren dat hij eerder zo expressieloos oogde.

Het feit dat ze een week oude foto gebruikten om te laten zien dat de man gegolfd zou hebben - precies juist als poging om deze geruchtenstroom te doen stillen - doet ook wel sterk vermoeden dat er wat gebeurd is imho.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-09-2025 23:10:11 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  maandag 1 september 2025 @ 23:11:12 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656499
Ook leuk dat men blijft liegen over de inflatie en 'dat er bakken met geld naar de VS zijn gekomen door de heffingen'. Die heffingen komen van de Amerikanen zelf, niet van wie dan ook uit het buitenland. Golden Era!
  maandag 1 september 2025 @ 23:52:16 #62
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218656617
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Die vieze vlassige pruik van hem is ook weg?
pi_218656654
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.

Dus als Trump vanwege gezondheidsproblemen een stap opzij moet doen, dan acht ik de kans groot dat een deel van de MAGA-beweging Vance zal wantrouwen.

Zeker omdat zijn tegenstanders er op zullen wijzen dat hij Trump eerder volledig af zat te kraken en vorige week doodleuk zei dat hij er klaar voor is om het stokje van Trump over te nemen.
Rusland zal ook zijn best doen het vuurtje op te stoken en zoveel mogelijk chaos proberen te veroorzaken door allerlei complottheorieen de MAGA bubbels in te duwen. Ze wilden immers ook chaoot Trump aan de macht hebben daar. Dat heeft ze geen windeieren gelegd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218656671
quote:
[ x ]

Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Make my day!
pi_218656712
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:

[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.

Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
pi_218656751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.

Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
Vaatziekte (vernauwingen in de slagaders). Het hoeft niet zijn hart te zijn. Krijgt wsl bloedverdunners dat geeft snel blauwe plekken.

Opgezwollen enkels horen daar ook bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2025 00:49:39 ]
  dinsdag 2 september 2025 @ 00:37:38 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656770
Misschien toch maar een maximale leeftijd in de politiek opstellen.
pi_218656782
quote:

[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.

Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
pi_218656825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.

Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
Nou ja ze waren iig duidelijk over zijn vaten.

'There Is Nothing To Hide': Karoline Leavitt Pressed On Trump's Chronic Venous Insufficiency

Bekijk deze YouTube-video
pi_218656826
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
pi_218656845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
Morgen neem ik aan. Dan komt het Congres ook weer terug van reces. Als hij dan nog steeds niets van zich laat horen is er echt iets aan de hand.
  dinsdag 2 september 2025 @ 06:59:58 #72
38496 Perrin
pi_218657213
De droom werd een nachtmerrie.
twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:19:45 #73
438527 MissButterflyy
pi_218657449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Die foto’s van z’n enkels en blauwe plekken waren al in juli in het nieuws.
pi_218657465
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l

No idea what this Oval Office announcement is.

Could be resigning

Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window

Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:44:45 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218657551
releasing the Epstein files? :z
pi_218657556
quote:
[ x ]

Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.
pi_218657569
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:44 schreef Gunner het volgende:
Ja dat gaat met dode/kasplant Trump nog een leuke worden. Als hij neervalt gaat een groot deel van de achterban niet geloven dat het natuurlijk ging. Gaat Vance ze een stuk vlees toewerpen om ze aan zijn kant te krijgen?
pi_218657570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

Could be resigning

Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window

Groenland wordt hernoemd naar Ijsland, want het was toch wel irritant dat het meeste v/h land ijs is. Als gevolg daarvan wil Trump nu Ijsland hebben, want dat moet wel groen zijn dan. Hij is tenslotte ook al de president van Europa, dus kleine stap.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 08:56:40 #79
862 Arcee
Look closer
pi_218657636
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

Could be resigning

Vance neemt tijdelijk het stokje over?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218657644
quote:

[..]
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):

twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:01:28 #81
38496 Perrin
pi_218657658
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:44 schreef Gunner het volgende:
Zul je zien dat Trump straks zijn dood in scène zet als afleiding voor de Epstein files.
pi_218657660
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:03:22 #83
438527 MissButterflyy
pi_218657673
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):

[ x ]
We weten het gewoon niet. De komende dagen zal meer duidelijk worden, voor hetzelfde geld is hij moe en even van zijn vakantie aan het genieten.
pi_218657682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.
Dat is ook door mn hoofd gegaan.

Zou dit een set up zijn? Want speculaties over de gezondheid van een Dictator hoort er altijd bij.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:05:41 #85
38496 Perrin
pi_218657690
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
Die komen wel zodra officieel vaststaat wat er aan de hand is.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:08:50 #86
403588 mcmlxiv
pi_218657706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 06:59 schreef Perrin het volgende:
De droom werd een nachtmerrie.
[ x ]
Is er toch nog hoop. “The American Dream” is de grootste scam uit de Amerikaanse geschiedenis.
pi_218657730
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.
pi_218657783
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:19:32 #89
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218657786
Er is een persmoment 14:00 lokale tijd, dat is 20:00 hier.
pi_218657800
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dat is ook door mn hoofd gegaan.

Zou dit een set up zijn? Want speculaties over de gezondheid van een Dictator hoort er altijd bij.
Ik denk het niet want dictators doen er alles aan om juist niet zwak en sterfelijk over te komen. Die speculatie is de onbedoelde bijwerking van altijd maar zelf het nieuws te willen bepalen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:25:13 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218657825
De troepiaals zijn nog niet rouwend om de grote leider gezien, dus Trump zal nog wel leven.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:27:32 #92
438527 MissButterflyy
pi_218657845
Zag nog een foto van hem met het witte petje en daar zag je z’n haren wel en stond z’n gezicht normaal.
Op X gaan ze helemaal los dat hij zo anders uitziet maar het is gewoon een beroerde foto.

Denk dat er dus weinig aan de hand is.
pi_218657914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef VoMy het volgende:
De troepiaals zijn nog niet rouwend om de grote leider gezien, dus Trump zal nog wel leven.
Ik vond die laatste bijeenkomst waarbij misselijkmakend veel stroop gesmeerd werd wel veel weghebben van lovende begrafenistoespraken bij leven, een soort generale repetitie.
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:40:47 #94
38496 Perrin
pi_218657927
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
De waarschijnlijke samenvatting:
  dinsdag 2 september 2025 @ 09:41:57 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218657936
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag nog een foto van hem met het witte petje en daar zag je z’n haren wel en stond z’n gezicht normaal.
Op X gaan ze helemaal los dat hij zo anders uitziet maar het is gewoon een beroerde foto.

Denk dat er dus weinig aan de hand is.
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.
pi_218657969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.
Dit. Het kan ook zijn dat ie een goede griep te pakken had. Maar zelfs dat zal ie niet toegeven. Terwijl bij een normale president dat gewoon gecommuniceerd zou worden. "President is ziek, ligt in bed hopelijk over een paar dagen terug in de running".

Maar goed tis Trump. Die is nooit ziek.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:12:55 #97
38496 Perrin
pi_218658129
Volgens mij al eerder langsgekomen maar alvast de eulogie.
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:49:37 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218658614
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
Ja dan gaat ie spreken.

Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.

Achja, het is waarschijnlijk vooral een hoop wensdenken.

Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 2 september 2025 @ 10:56:07 #99
403588 mcmlxiv
pi_218658815
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja dan gaat ie spreken.

Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.

Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
Het zou wat zijn wanneer daar opeens Vance staat.
pi_218658890
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ja dan gaat ie spreken.

Welke leugens heb je voorbij zien komen?
pi_218658932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Heh ja, dat zou wat zijn. Hoe ging dat eigenlijk in het verleden? Ik kan me indenken dat iemand ingezworen wordt in het geheim, zodat er niet publiekelijk een periode zonder opperbevelhebber is.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:21:59 #102
403588 mcmlxiv
pi_218659064
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Heh ja, dat zou wat zijn. Hoe ging dat eigenlijk in het verleden? Ik kan me indenken dat iemand ingezworen wordt in het geheim, zodat er niet publiekelijk een periode zonder opperbevelhebber is.
Bij Kennedy duurde het anderhalf uur, maar iets andere omstandigheden natuurlijk.
pi_218659113
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Mjah, leuk. Zitten we daarmee opgescheept.. Weet niet wie erger is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:33:51 #104
438527 MissButterflyy
pi_218659126
De Nederlandse media beginnen het ook op te pikken.

quote:
De Amerikaanse president Donald Trump komt dinsdagavond 20.00 uur Nederlandse tijd met 'een aankondiging'. Dat meldt het Witte Huis. Het is niet bekend wat Trump gaat zeggen.

Het persmoment volgt nadat de woorden ‘Donald Trump is dood’ vrijdag viraal gingen op sociale media in Amerika. De president was al enkele dagen niet verschenen op openbare gelegenheden en onder meer dat gegeven gaf voer aan de grote stroom overlijdensberichten.

Het gerucht over zijn dood werd afgelopen woensdag onbewust ‘gevoed’ door de Amerikaanse vicepresident JD Vance. In een televisie-interview met USA Today sprak Vance over de ‘goede gezondheid’ van Trump.

In juli van dit jaar maakte het Witte Huis bekend dat Trump een chronische, maar onschuldige aderaandoening heeft.
AD.
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:51:08 #105
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_218659240
Trump lijkt me ook een enorme aansteller als hij een keer een kuchje krijgt.

Dat was met corona destijds ook, toen was hij ook direct bang dat ie dood ging en 'one of those losers' zou zijn. Met een heel medisch circus die toen opgetuigd werd. :') 2 dagen later was alles weer ok.
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:53:52 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218659259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 11:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welke leugens heb je voorbij zien komen?
Trump vind altijd wel wat journalisten die hij niet mag, die speculeren over zijn dood. Hij vind het heerlijk om ze voor schut te zetten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218659320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 08:48 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Groenland wordt hernoemd naar Ijsland, want het was toch wel irritant dat het meeste v/h land ijs is. Als gevolg daarvan wil Trump nu Ijsland hebben, want dat moet wel groen zijn dan. Hij is tenslotte ook al de president van Europa, dus kleine stap.
Die heb ik gemist :? .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:02:22 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_218659328
Ik denk dat hij gewoon gaat aankondigen dat er troepen naar Chicago worden gestuurd
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:03:55 #109
403588 mcmlxiv
pi_218659343
Chatgpt denkt dat Donald nog leeft. Ben benieuwd, ik zie niet onmiddellijk verbetering wanneer hij alsnog het loodje heeft gelegd.
pi_218659360
Wat een ongekend idioot gespeculeer hierover allemaal. Ook hier.

Ik moet helemaal niets van die paardenlul, en er gaat een fles open als het eenmaal zo ver is. Maar om dan hijgerig honderden posts te plaatsen over mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn is wel echt het toppunt van de sociale media gekte die we in de 21e eeuw hebben.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:10:37 #111
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_218659420
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:05 schreef Friggles het volgende:

Ik moet helemaal niets van die paardenlul, en er gaat een fles open als het eenmaal zo ver is. Maar om dan hijgerig honderden posts te plaatsen over mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn is wel echt het toppunt van de sociale media gekte die we in de 21e eeuw hebben.
Mogelijk medische problemen? Hoogstwaarschijnlijk. De vraag is alleen, heeft Trump nog 2 rustdagen nodig of 2 weken. Geruchten over doodgaan zijn nergens op gebaseerd, medische problemen zijn maar al te duidelijk.
Géén kloon van tvlxd!
pi_218659453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:10 schreef Montov het volgende:

[..]
Mogelijk medische problemen? Hoogstwaarschijnlijk. De vraag is alleen, heeft Trump nog 2 rustdagen nodig of 2 weken. Geruchten over doodgaan zijn nergens op gebaseerd, medische problemen zijn maar al te duidelijk.
Die vent is 80, natuurlijk mankeert hij het een en ander. Maar zolang je daar niets inhoudelijks over kunt zeggen is het gewoon mogelijk. En er is zeker niets te zeggen over de mate waarin er nu over gedaan wordt.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:14:41 #113
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218659460
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 september 2025 10:12 schreef Perrin het volgende:
Volgens mij al eerder langsgekomen maar alvast de eulogie.
[ afbeelding ]
Dit mag van mij standaard in de TT :Y
pi_218659466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:05 schreef Friggles het volgende:

100'en posts? Hijgerig? De man is een week niet aan het woord geweest. Dat is sinds 1615 niet voorgekomen. Verder waren de golf foto's van afgelopen weekend een week oud. Op de foto's waar ie wel gezien zou zijn staat ie slecht.

Dat opsommend is een "er is iets met Trump aan de hand" post helemaal niet raar.

En zeker gezien het feit dat ze foto's laten zien als bewiis van lekker golfen die een week oud zijn, mag je best gaan speculeren.
Sterker nog zulke leugens wakkeren het aan, en het zou bizar zijn als het er hier niet over ging.
pi_218659479
quote:
0s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2743628/1/999#p218659360]dinsdag mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn
Nergens op gebaseerd is ook wel overdreven heh. Als je de link in #80 volgt dan zie je dat er wel degelijk redenen zijn om twijfels te uiten over de gesteldheid van de orange man.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:17:06 #116
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218659489

Zijn schaduw is Nosferatu. Of Stephen Miller.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:18:20 #117
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218659499
Mijn schoonvader ligt op het moment in het ziekenhuis met een stroke (in de VS), zou wel toevallig zijn als het in dezelfde week is als de president.
pi_218659500
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt meer op de Boogie man :P
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:18:53 #119
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218659502
quote:
[ afbeelding ]

Ik vind dat een belediging voor Nosferatu😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218659524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:15 schreef koemleit het volgende:

[..]
100'en posts? Hijgerig? De man is een week niet aan het woord geweest. Dat is sinds 1615 niet voorgekomen. Verder waren de golf foto's van afgelopen weekend een week oud. Op de foto's waar ie wel gezien zou zijn staat ie slecht.

Dat opsommend is een "er is iets met Trump aan de hand" post helemaal niet raar.

En zeker gezien het feit dat ze foto's laten zien als bewiis van lekker golfen die een week oud zijn, mag je best gaan speculeren.
Sterker nog zulke leugens wakkeren het aan, en het zou bizar zijn als het er hier niet over ging.
Er zijn er een hoop verwijderd de afgelopen dagen. Maar goed, doe er mee wat je wil verder. In mijn ogen is het allemaal maar onzin.

Het is hoogst speculatief. Er worden hele diagnoses gesteld op basis van wat foto’s. Je vraagt jezelf bijna af waarom we zo’n tekort in de zorg hebben hier. Natuurlijk is het opvallend dat die egotripper een tijdje koest is. Maar de conclusies vliegen alle kanten op.
pi_218659528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Vis1980 het volgende:
Mijn schoonvader ligt op het moment in het ziekenhuis met een stroke (in de VS), zou wel toevallig zijn als het in dezelfde week is als de president.
Sterkte.
pi_218659535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:21 schreef Friggles het volgende:

[..]
Er zijn er een hoop verwijderd de afgelopen dagen. Maar goed, doe er mee wat je wil verder. In mijn ogen is het allemaal maar onzin.

Het is hoogst speculatief. Er worden hele diagnoses gesteld op basis van wat foto’s. Je vraagt jezelf bijna af waarom we zo’n tekort in de zorg hebben hier. Natuurlijk is het opvallend dat die egotripper een tijdje koest is. Maar de conclusies vliegen alle kanten op.
Dat valt echt wel mee. Veel mensen komen hier niet verder als "iets is er fishy" en dat stel je nu zelf ook.

De conclusies die alle kanten opgaan ben ik wel benieuwd naar? Welke bedoel je?
pi_218659554
quote:
[

Karma.
pi_218659577
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218659582
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Karma.
Heeft-ie nou een paardenstaart?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:33:30 #126
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218659624
Er wordt gesproken over TIA's en dergelijke. Maar Parkinson zou ik ook niet uitsluiten vanwege zijn dementerende geraaskal en ongecontroleerde loop.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:34:25 #127
403588 mcmlxiv
pi_218659632
Tja mij lijkt een forum juist een uitstekende plaats om te bediscussiëren “wat als”.

De levensverwachting van een gemiddelde Amerikaan is op dit moment 80. Mannen wat lager dan vrouwen. Dat maakt statistisch de kans dat Trump het einde niet haalt behoorlijk groot. Gecombineerd met recente zichtbare gezondheidsproblemen is het niet vreemd dat plotselinge afwezigheid, zeker gecombineerd met berichten van Vance dat hij “mocht het nodig zijn dan…” tot speculaties leidt.

Ik verwacht dat trump straks zelf zal verschijnen, maar kijk zeker niet verbaasd op wanneer dat niet zo is.

Verder zal het denk ik helaas weinig uitmaken, trump is een symptoom van een veel groter probleem wat met zijn verdwijning niet mee zal verdwijnen.
pi_218659635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Die heb ik gemist :? .
Dat vind ik toch wel de topper van de afgelopen week :o

quote:
Trump claims leaders call him ‘The President of Europe’

Donald Trump has claimed that EU leaders have referred to him as the “president of Europe”.

Speaking to reporters in the Oval Office on Monday (25 August), the US president said that the title, which he said leaders “jokingly” bestowed upon him, was “an honour”.

He added: “I like Europe. And I like those people. They’re good people. They’re great leaders.”

His comments come a week after seven European leaders, known as the “coalition of the willing” which includes Sir Keir Starmer, joined Volodymyr Zelensky for talks with Trump in Washington, in an attempt to persuade the US president to maintain American support for Ukraine.
pi_218659652
Trumpie is gewoon net weer voldoende hersteld om een kort praatje te doen, gaat daar even staan om te zeggen dat Fake News Fake News is, dat zonder hem Chicago straks letterlijk niet meer bestaat, dat mensen zeggen dat hij waarschijnlijk 150 kan worden met zijn gezondheid en daarna is het voorbij.

Tot aan het onvermijdelijke overlijden natuurlijk, want iedereen ziet dat deze man op begint te raken. Of nouja, iedereen behalve de mensen die bij Biden expert waren in allerlei ouderdomsziekten maar dat nu even vergeten zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:37:39 #130
438527 MissButterflyy
pi_218659655
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Falco het volgende:
Er wordt gesproken over TIA's en dergelijke. Maar Parkinson zou ik ook niet uitsluiten vanwege zijn dementerende geraaskal en ongecontroleerde loop.
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.
Dat strooien met diagnoses. :')
pi_218659657
Dubbel
pi_218659673
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Heeft-ie nou een paardenstaart?
Foto's zijn altijd 2D en hij is nogal vadsig. Er loopt waarschijnlijk een dame naast hem.

Misschien deze dame (zie spiegelbeeld)

Men geeft online dat de onderste foto bewerkt is omdat de trap anders is. Kan. Maar het lijkt wel redelijk dezelfde. De tweede leuning zit er ook gewoon werkelijk. Verder lijkt het me niet bewerkingswaardig, want er gebeurt daar niet veel spannends.
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:40:05 #133
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218659675
Person woman man camera tv
  dinsdag 2 september 2025 @ 12:40:06 #134
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218659676
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.
Dat strooien met diagnoses. :')
Oke, ik ben overtuigd. Dan zal ie wel een flinke TIA hebben gehad.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218659740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:22 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dat valt echt wel mee. Veel mensen komen hier niet verder als "iets is er fishy" en dat stel je nu zelf ook.

De conclusies die alle kanten opgaan ben ik wel benieuwd naar? Welke bedoel je?
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.

Ja het kan allemaal prima hoor. En hij zal niet gezond zijn, maar de gradaties waarin hij iets mankeert kun je echt weinig over zeggen op basis van de bekende informatie. Deze regering blinkt niet uit in transparantie, dus daar hoef je verder weinig van te verwachten. En Trump zelf heeft al jaren geen coherente zin uitgesproken, dus die aftakeling van de afgelopen maanden wekt daarin ook geen indruk dat er nu acuut iets significant veranderd is.

Wacht het gewoon even af. Dit is van eenzelfde sensatiezoekerij als alle conclusies die over Biden werden getrokken vanuit maga. Daar ben ik ook geen fan van. Hoe iemand voorkomt op bepaalde momenten wil niet altijd zeggen hoe de situatie werkelijk is. Maar goed, sensatiezoekerij zit in de mensheid en komt de afgelopen jaren toch al sterk naar voren in de samenlevingen. We zien het zelfs terug in politieke keuzes zoals die van Trump en bijvoorbeeld Brexit. Mensen willen de boel eens even lekker opgeschud zien worden. Zonder dat daarbij rekening wordt gehouden met consequenties.
pi_218659899
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:47 schreef Friggles het volgende:

[..]
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.

Ja het kan allemaal prima hoor. En hij zal niet gezond zijn, maar de gradaties waarin hij iets mankeert kun je echt weinig over zeggen op basis van de bekende informatie. Deze regering blinkt niet uit in transparantie, dus daar hoef je verder weinig van te verwachten. En Trump zelf heeft al jaren geen coherente zin uitgesproken, dus die aftakeling van de afgelopen maanden wekt daarin ook geen indruk dat er nu acuut iets significant veranderd is.

Wacht het gewoon even af. Dit is van eenzelfde sensatiezoekerij als alle conclusies die over Biden werden getrokken vanuit maga. Daar ben ik ook geen fan van. Hoe iemand voorkomt op bepaalde momenten wil niet altijd zeggen hoe de situatie werkelijk is. Maar goed, sensatiezoekerij zit in de mensheid en komt de afgelopen jaren toch al sterk naar voren in de samenlevingen. We zien het zelfs terug in politieke keuzes zoals die van Trump en bijvoorbeeld Brexit. Mensen willen de boel eens even lekker opgeschud zien worden. Zonder dat daarbij rekening wordt gehouden met consequenties.
Wat er ook aan de hand is (als er iets aan de hand is), raar is het wel. Toen Trump net aan zijn tweede termijn begon werd er telkens gestrooid met "meest transparante regering ooit", maar daar is inmiddels weinig van over.

Als hij niet elke dag even FOX belde of elke avond TruthSocial vol plempte was het ook een stuk minder opgevallen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:32:24 #137
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_218660090
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef mcmlxiv het volgende:

De levensverwachting van een gemiddelde Amerikaan is op dit moment 80. Mannen wat lager dan vrouwen. Dat maakt statistisch de kans dat Trump het einde niet haalt behoorlijk groot.
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.
CBS statline: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Géén kloon van tvlxd!
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:52:09 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218660256
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Montov het volgende:

[..]
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.
CBS statline: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Pff 168 is wel erg oud.
pi_218661292

HIJ STOPT ER MEE :B :B :B :B :B :B

LATEN WE HET HOPEN
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 2 september 2025 @ 16:32:55 #140
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218661485
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.

Reken op een mededeling in de trant van:

*We gaan Venezuela aanvallen
*Rudy krijgt pre-mortem een Medaille
*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...
*Ik trek alle hulp uit Oekraïne en bouw een Trump Toren in Omyakon.
* DJTjr wordt de nieuwe vice-president
*Ik ga een kinderboek schrijven

Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
pi_218661623
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.

*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...

Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
je zou weles gelijk kunnen hebben maar dat is ook niet zo moeilijk te voorspellen in het geval van trump
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218661674
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:

Nope, iets veel groters en belangrijker!

twitter
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218661722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ x ]
Misschien hoopt hij zo de Nobel War Price te krijgen.
pi_218661851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[ x ]
w/
pi_218661853
Maar hoe gaat dat nu de prijs van eieren omlaag brengen? Die krengen kosten nu nog steeds bij $7 voor 18.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_218661883
I don't care if Dump announces that he died and was replaced by a body double or abducted by aliens.

I JUST WANT TO KNOW WHAT IS IN THE EPSTEIN FILES!!!

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxufnb2hl227

Hij heeft in ieder geval weer bereikt dat de hele wereld aan zijn lippen hangt...de meester-manipulator.
pi_218661945
Volgens deze rechter zijn ook Trump's troepen in LA onwettig.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxu7lz6od22j

dinsdag 2 september 2025 @ 19:38:24 #149
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218662912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moving the space force?
Nuke Woke Kepler!
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:41:55 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218662961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Moving the space force?
To intercept the alien fleet hidden behind 3i/Atlas 😱😱😱
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:48:12 #151
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218663035
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
To intercept the alien fleet hidden behind 3i/Atlas 😱😱😱
Eigenlijk wel ironisch. Trump sticht een Space Corps en prompt verschijnt er een buitenaards ruimteschip met mogelijk vijandige bedoelingen. Moeten we nou onze aardse defensie aan dat stelletje ongeregeld overlaten?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:50:40 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218663055
quote:
18s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Eigenlijk wel ironisch. Trump sticht een Space Corps en prompt verschijnt er een buitenaards ruimteschip met mogelijk vijandige bedoelingen. Moeten we nou onze aardse defensie aan dat stelletje ongeregeld overlaten?
We sturen Marco Kroon er op af _O_

RIP aliens :'(
A murky, forgotten land.
pi_218663150
Waar is de link en/of liveblog????
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:57:55 #154
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218663152
Ik ben al tevreden als het op de parkeerplaats van 4 Seasons Landscaping is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:04:14 #155
862 Arcee
Look closer
pi_218663236
OMG, 20:00 uur geweest, wat gaat de Liar in Chief nu weer vertellen? :o
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218663244
Er gebeurt nog geen reetje op de stream.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:04:53 #157
862 Arcee
Look closer
pi_218663250
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:05:34 #158
862 Arcee
Look closer
pi_218663262
"reversing a Biden-era decision"

Het zal ook 'es niet. :{
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:05:48 #159
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218663266
Space command.

Dat is alles.

Wat een deceptie
pi_218663272
Dit wordt weer een teleurstelling.
pi_218663282
Bigfoot is nog niet gesignaleerd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:06:50 #162
862 Arcee
Look closer
pi_218663283
Wauw, oninteressanter dan ik had kunnen bedenken. :O
pi_218663289
Een no-show!
Allah Al Watan Al Malik
pi_218663296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef Arcee het volgende:
Wauw, oninteressanter dan ik had kunnen bedenken. :O
Wat zie jij wat wij niet zien?
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:08:20 #165
862 Arcee
Look closer
pi_218663310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat zie jij wat wij niet zien?
Dit?
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:08:47 #166
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218663317
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef Dutch_view het volgende:
Bigfoot is nog niet gesignaleerd.
Smallhands wel :P
A murky, forgotten land.
pi_218663320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:08 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dit?
Aha, oke. Ik dacht even dat jij 'm wel al in beeld had.
Allah Al Watan Al Malik
pi_218663386
Jullie trappen hier serieus nog in?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218663582
Wat een farce is dit joh , een half uur te laat al voor een nutteloze toespraak
pi_218663623
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een farce is dit joh , een half uur te laat al voor een nutteloze toespraak
Is standaard toch?

Vermoeiend tegenwoordig dat gehype en speculatie als gevolg. Soms verlang ik terug naar gewoon 's ochtends je krant openslaan en lezen wat de Amerikaanse president gezegd heeft - of niet - en klaar.
  dinsdag 2 september 2025 @ 20:45:04 #172
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218663761
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Is standaard toch?

Vermoeiend tegenwoordig dat gehype en speculatie als gevolg. Soms verlang ik terug naar gewoon 's ochtends je krant openslaan en lezen wat de Amerikaanse president gezegd heeft - of niet - en klaar.
Kan nog steeds, je kiest er uiteindelijk zelf voor. Niet negatief bedoeld, maar de krant bestaat nog steeds.
pi_218663773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kan nog steeds, je kiest er uiteindelijk zelf voor. Niet negatief bedoeld, maar de krant bestaat nog steeds.
Ja, dat klopt. Het was ook geen kritiek op iemand specifiek in die zin.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 september 2025 @ 20:48:34 #174
862 Arcee
Look closer
pi_218663800
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:03:22 #175
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:44:47 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218664347
twitter
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:02:53 #177
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218664489
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:44 schreef Momo het volgende:
[ x ]
And the Nobel Peace Prize goes to....
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:04:20 #178
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218664499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
And the Nobel Peace Prize goes to....
The Department of Defence War *O*
A murky, forgotten land.
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:04:52 #179
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218664504
De nieuwe en oude 'War on Terror'

Gewoon zeggen dat er drugs is (en soms even erbij vermelden dat ze ook illegale immigranten in dozen vervoerden) en je kan alles aanvallen en net doen alsof je de wereld red.

Het is een soort best of the last 5 centuries!

- Mass deportations
- Landjepik
- War on Drugs
- Build that wall

Het wachten is op een nieuwe Vietnam.
pi_218664528
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:05 schreef Arcee het volgende:
"reversing a Biden-era decision"

Het zal ook 'es niet. :{
We gaan veel geld uitgeven omdat we joe biden kut vinden. Wie wordt hier beter van?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:10:11 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218664547
Het kan niet dat dit kan...

Trump... president van Amerika... WEER...

Elke dag is het een nieuwe ervaring, wetende dat die droplul de machtigste man op aarde is.

Trump... Donald fuckin' Trump...

Wanneer stopt deze nachtmerrie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218664697
Lmao, nou blijkbaar is de beste man nog kerngezond. Toch bijzonder dat er na een paar dagen afwezigheid zo enorm gespeculeerd werd over zijn gezondheid.
Blijkbaar was de wens wederom de vader van de gedachte.
pi_218664776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

Elke dag is het een nieuwe ervaring, wetende dat die droplul de machtigste man op aarde is.

Ergens in 2028, dan moet er wel een degelijke kandidaat opstaan bij de democraten met een beter verhaal dan “Trump is stom”.
Daar komt nog bij dat de democraten in een identiteitscrisis zitten, de socialisten zijn populair onder de jeugd en de hogere middenklasse terwijl de rest van de partij liever een gematigde liberaal wil zien. Ik kijk nu al uit naar de debatten in 2027.
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:38:04 #184
438527 MissButterflyy
pi_218664811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:
Lmao, nou blijkbaar is de beste man nog kerngezond. Toch bijzonder dat er na een paar dagen afwezigheid zo enorm gespeculeerd werd over zijn gezondheid.
Kerngezond, dat weet ik nog zo net niet. Het is toch een behoorlijk oude man aan het worden.
En verder is hij hier niet zo populair, en krijg je automatisch speculaties als een aandachtshoer als Trump een paar dagen stil is.
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:38:28 #185
438527 MissButterflyy
pi_218664814
Maar goed. Ze gaan Venezuela aanvallen?
pi_218664816
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:
Dat Vance specifiek aankondigde dat hij de volgende president zou worden als Trump niet fit genoeg meer zou zijn, deed het balletje rollen dat men op zn minst ergens rekening mee houdt. Maar dan gaat het in de eerste plaats over uitval door ziekte.

speculeren over overlijden is een brug te ver
  dinsdag 2 september 2025 @ 22:41:55 #187
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218664840
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed. Ze gaan Venezuela aanvallen?
Ik weet niet of dat veel bonuspunten oplevert in de race om de Nobelprijs voor de Vrede.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218664844
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Kerngezond, dat weet ik nog zo net niet. Het is toch een behoorlijk oude man aan het worden.
En verder is hij hier niet zo populair, en krijg je automatisch speculaties als een aandachtshoer als Trump een paar dagen stil is.
Kerngezond voor een hoogbejaarde man natuurlijk.
pi_218664853
Donald Trumps inzet van militairen in Los Angeles is illegaal. Dat heeft een Amerikaanse rechter dinsdag besloten. Een controversieel onderdeel van Trumps beleid komt daarmee verder onder spanning te staan. De president wil namelijk hetzelfde doen op andere plekken.
--------------
https://www.volkskrant.nl/buitenland/rechter-maakt-gehakt-van-trumps-motivatie-voor-het-inzetten-van-militairen-in-los-angeles~b3744ec9/

-----
Trump gaat natuurlijk gewoon door. Hoger beroep, kan maanden duren. Hij stuurt militairen ongevraagd naar andere steden. Ook daar weer processen, bestuursvergaderingen, protesten met politieinzet = allemaal belastinggeld. Hij kan niet gestraft worden voor wetsovertredingen..
pi_218664856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat veel bonuspunten oplevert in de race om de Nobelprijs voor de Vrede.
Wel als je Venezuela aanvalt om de "war on drugs" te beslechten. Dan heeft Trump inmiddels 8 oorlogen gestopt.
pi_218664935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

Is dit een verlate post die eigenlijk voor eind 2024 bedoeld was?
pi_218664939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
- Rusland steunen in hun oorlog tegen Oekraïne
- Israël steunen bij genocide en omvolking
- Venezuela aanvallen

Als hij nu die Nobelprijs niet krijgt, is dat comité niet meer serieus te nemen, toch?
pi_218665019
Dat comité was al niet meer serieus te nemen toen Obama hem won door simpelweg de verkiezingen te winnen.
pi_218665033
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:12 schreef Chivaz het volgende:
Dat comité was al niet meer serieus te nemen toen Obama hem won door simpelweg de verkiezingen te winnen.
Boehoehoehoe, ja, maar Obama :')
pi_218665035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ergens in 2028, dan moet er wel een degelijke kandidaat opstaan bij de democraten met een beter verhaal dan “Trump is stom”.
Daar komt nog bij dat de democraten in een identiteitscrisis zitten, de socialisten zijn populair onder de jeugd en de hogere middenklasse terwijl de rest van de partij liever een gematigde liberaal wil zien. Ik kijk nu al uit naar de debatten in 2027.
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.

Newsom maar eens proberen
pi_218665038
Wanneer wordt eigenlijk bekend wie de Nobelprijs krijgt?
Spoilers!
pi_218665045
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
10 december
pi_218665059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
10 december
Dank je. Nog 3 maanden dat gezeik van die kleuter dus. Je zou bijna hopen dat de oorlogen in Oekraïne en Gaza nog even doorgaan :X
Spoilers!
  dinsdag 2 september 2025 @ 23:25:03 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218665068
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 22:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Is dit een verlate post die eigenlijk voor eind 2024 bedoeld was?
Nee, een wanhoopskreet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 september 2025 @ 23:28:37 #200
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218665085
Trump zet zichzelf weer op de kaart:
quote:
bron: nu.nl
Donald Trump is teleurgesteld in de Russische president Vladimir Poetin, die blijft doorgaan met aanvallen op Oekraïne. Dat liet de Amerikaanse president dinsdag weten. Intussen meldde de Oekraïense president Volodymyr Zelensky dat Rusland troepen opbouwt langs de frontlinie.
Benieuwd wat Trump daaraan denkt te gaan doen, terwijl as we speak in Peking een grootse millitaire parade ter gelegenheid van de 80e jaar na WO2 wordt gehouden met als gasten o.a. Kim, Modi en Putin.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_218665089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Boehoehoehoe, ja, maar Obama :')
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.

Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
pi_218665108
Zijn er voor de midterms geen tv-debatten met D vs R waarbij de partijleiders spreken?
pi_218665119
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
10 december
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

10 december is de prijsuitreiking.
pi_218665132
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

10 december is de prijsuitreiking.
Kandidaten dit jaar....

Reported Potential Candidates (Information from Nominees/Media)
While the official list is confidential, some individuals or organizations have publicly stated they nominated certain candidates:

Donald Trump: Nominated by U.S. Congressman Darrell Issa and Ukrainian parliamentarian Alexander Mesco.

Pope Francis: Nominated by a UN official.

Jens Stoltenberg: Nominated by Norwegian members of parliament.

Sudan's Emergency Response Rooms: A candidate highlighted by the Peace Research Institute Oslo (PRIO) list for their work during the Sudanese crisis.
pi_218665157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.

Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
Ja Obama kreeg de prijs voor zijn diplomatieke vaardigheden/initiatieven om de vrede te bevorderen.

Trump heeft geen diplomatieke vaardigheden. Die dreigt alleen maar met represailles tegen leiders die hem tegenwerken en is een useful idiot voor dictators omdat ze lief tegen hem zijn.

quote:
Jagland said "We have not given the prize for what may happen in the future. We are awarding Obama for what he has done in the past year. And we are hoping this may contribute a little bit for what he is trying to do," noting that he hoped the award would assist Obama's foreign policy efforts. Jagland said the committee was influenced by a speech Obama gave about Islam in Cairo in June 2009, the president's efforts to prevent nuclear proliferation and climate change, and Obama's support for using established international bodies such as the United Nations to pursue foreign policy goals.[11]

The New York Times reported that Jagland shrugged off the question of whether "the committee feared being labeled naïve for accepting a young politician's promises at face value", stating that "no one could deny that 'the international climate' had suddenly improved, and that Mr. Obama was the main reason... We want to embrace the message that he stands for."[9]

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2025 00:15:41 ]
pi_218665163
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.

Newsom maar eens proberen
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
pi_218665171
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:14:22 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218665178
twitter
pi_218665184
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Zo raar dat Trump geen favoriet is terwijl er nog nooit zoveel kinderen en jounalisten zijn gesneuveld als dankzij zijn regime.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:21:11 #210
38496 Perrin
pi_218665187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat was een korte rechtszaak.
pi_218665189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar hoe verhoudt dat zich tot de rest van zijn presidentschap? Obama is ook niet onomstreden, dat ben ik met je eens. Maar de manier waarop Trump zich presenteert richting zijn bondgenoten is allesbehalve ‘vrede’. Zelfs de tariffs zijn conflictgedreven.
pi_218665192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
Hoezo? Ze hebben op Trump gestemd :')
pi_218665201
pi_218665207
pi_218665209
quote:
"play the clip" , de regie wist dat die nodig was :P
Behalve dat het een incompetente :+ is, kan ik ook niet naar hem luisteren. Net of ik naar een blatend schaap luister die kan praten.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:49:22 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665220
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.

Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:56:13 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665233
quote:
Zou het bij mij ook werken? Ga ik gewoon even naar de kerk en zeg ik dat ik naar de hemel wil en of ze daar dan allemaal even 15 euro voor willen betalen. Blijkbaar is de weg naar de hemel een tolweg.
pi_218665239
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.

Zou je er heen gaan, naar dat resort?
  woensdag 3 september 2025 @ 00:59:52 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zou je er heen gaan, naar dat resort?
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
pi_218665250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
Het lijkt me heel raar. Om naar zo'n plek te gaan waar zoveel leed geweest is, en daar dan een resort-vakantie te gaan vieren.
Maar ja, ik ben ook wel eens een slavenfort aan de Afrikaanse kust wezen bekijken.
Denk dat de geschiedenis vol van dat soort plekken is waar mensen verdreven en vermoord zijn. En waar nu anderen een lekker leventje hebben, of op vakantie gaan. Denk alleen maar aan de Canarische Eilanden enzo, wat de Spanjaarden daar gedaan hebben.

Maar dit voelt toch wel heel vers, luguber zelfs. Alsof je op een vers graf een cocktail drinkt. En je vraagt je af waar die mensen dan heen zijn.

Nee. Ik denk niet dat ik daar heen zou gaan. Los even van het feit dat een Trump-resort me niet zo aanspreekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door PieterDeRijcke op 03-09-2025 01:13:40 ]
pi_218665374
  woensdag 3 september 2025 @ 06:36:36 #222
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218665404
quote:

_O- leuke post zo op de vroege ochtend.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218665440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.

President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
pi_218665458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.

President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!

Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
pi_218665475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!

Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
pi_218665512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
Je bent niet serieus te nemen zo.
pi_218665566
quote:

Het hele idee van maga is de meest absurd contrasten op alles creëeren, zodat wij het geloof in zekerheden kwijtraken.

Met Trump als nominatie voor een nobelprijs voor de vrede schiet je op wat die prijs betekent. Het doel is een aanval op die prijs door 'm te onteren.

Zelfde met dat idee voor een Netanyahu-Trump resort in Gaza. De wereld kijkt toe naar de absurditeit. De logica van afspraken die zouden gelden in een oorlog worden doelbewust systematisch geschonden. Het signaal gaat naar de wereld dat mensenlevens en het werk van artsen en journalisten niets meer waard zijn. En dat men er ook nog om lacht.

RFK op zorg, iedereen binnen MAGA op iedere post.

De 'Trump als president van Europa ['they say']' "grap"

Het bekende lied van The Manic Street preachers

"If you tolerate this, then your children will be next"

Met het verschil dat, ook al tolereren we het niet, we kunnen geen vuist meer maken tegen alle drek en middelvingers.

Iedereen hier is ergens bang dat iedere komma genuanceerd moet worden, bang voor een stempeltje op rechts. Bang dat de driehoek van Israelische, Russische en Amerikaanse invloeden misschien ooit onze politiek nog verder binnendringen en je op je mening wordt gecontroleerd met instemming van PVVD-Ja21-Fvd-BBB en SGP. Onze Maga eenheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 03-09-2025 07:53:23 ]
  woensdag 3 september 2025 @ 08:54:51 #228
38496 Perrin
pi_218665934
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.

twitter
  woensdag 3 september 2025 @ 09:12:39 #229
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218666065
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.

Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:18:09 #230
403588 mcmlxiv
pi_218666108
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!

Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.

De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.

De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.

Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door mcmlxiv op 03-09-2025 10:13:51 ]
pi_218666141
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.

Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
pi_218666278
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
En Colorado heeft mail-in voting.

Laatste 20 seconden van deze clip:

quote:
Trump said Colorado's use of mail-in voting "played a big factor" in his decision.
pi_218666283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnt.
@Lord_Vetinari *zucht* :P
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218666386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Hoezo drie vijanden? Rusland en China of Rusland en India zijn helemaal geen 'vijanden'. India heeft wel wat conflicten en geopolitieke strijd met China, maar is er bovenal gewoon voor haar eigen belangen. Veel landen in 'the global South' hebben helemaal geen behoefte om zich in het kampje van het Westen of China / Rusland te laten trekken.

Verder klopt het natuurlijk dat Trump maar blijft handelen vanuit het idee dat de rest van de wereld de VS harder nodig heeft dan vice versa en waar je misschien op de korte termijn wel de schoolpleinpestkop kunt uithangen, gaan handelsstromen gewoon verschuiven en word je voor andere landen een geopolitiek risico om te mijden. Het is een strategie die je op de lange termijn ontegenzeggelijk in de vingers gaat snijden ook omdat juist het feit dat Amerika centraal staat in de 'rule based order' het fundament is van haar kracht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 september 2025 @ 10:41:26 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218666767
twitter

Leuk!
  woensdag 3 september 2025 @ 10:47:50 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218666808
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Verrassend , pure rancune dus.
pi_218666880
quote:

[..]
[..]

[..]

Ik las dat de verhuizing naar Colorado grotendeels was ingegeven door Alabama wetten tegen vrouwen. In Trumps Amerika zijn die personeelsleden wat minder belangrijk.
pi_218666945
quote:
The big question to be answered is whether or not President Xi of China will mention the massive amount of support and “blood” that The United States of America gave to China in order to help it to secure its FREEDOM from a very unfriendly foreign invader. Many Americans died in China’s quest for Victory and Glory. I hope that they are rightfully Honored and Remembered for their Bravery and Sacrifice! May President Xi and the wonderful people of China have a great and lasting day of celebration. Please give my warmest regards to Vladimir Putin, and Kim Jong Un, as you conspire against The United States of America. PRESIDENT DONALD J. TRUMP
Knettergek
pi_218667033
quote:

[..]
[..]

[..]

Trump stemt zelf ook altijd per post in Florida. Hij heeft alleen een probleem met stemmen per post in blauwe staten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 3 september 2025 @ 11:52:48 #240
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218667343
Ach natuurlijk. Daar komt de hypocriete aard van de persoon weer naar voren.
pi_218667528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Knettergek
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
pi_218667621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:13:15 #243
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218668458
quote:

[..]
[..]

[..]

Ik zie daar "OfWesley" Katie Britt ook staan...kent u deze nog? _O-

Dat lijpe mens is een wandelende scare tactic :')

En natuurlijk de respons van SNL:

pi_218668483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
Ik durf te wedden dat sommigen maga mensen in dit topic dit alsnog gaan geloven van hun grote held. :P
  woensdag 3 september 2025 @ 14:24:13 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:54 schreef Perrin het volgende:
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.

[ x ]
Die 3,7% zijn vast bedrijven die zich ingekocht hebben in het kabinet.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:27:18 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:41 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Leuk!
Ja ik blijf er ver van vandaan. Wordt wel lastig als een familielid zou sterven, laten we hopen dat zoiets nog even duurt.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:29:30 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
pi_218669252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
Klopt. Leuk dat onze politici alvast verbaal pleasende handelingen aan het oefenen zijn en Infantino nog net niet de gouden wereldbeker hoeft te schenken aan Jabba the Hutt. Maar we zitten niet meer pre-2025. De wereld is al anders aan het worden en wij als bevolking denken dat alles nog zoals toen werkt.
pi_218669798
https://bsky.app/profile/lonsj.bsky.social/post/3lxwu2evm4c2v
Senate finance committee

Reveals some of the banks and other financers of Epstein's lifestyle

Was your financial institution involved?

How did they justify giving away money to a man without a job?

Why?

https://www.finance.senat(...)ein_documentspdf.pdf

Washington, D.C. – Expanding his three-year investigation into the financing of Jeffrey Epstein’s sex trafficking, Senate Finance Committee Ranking Member Ron Wyden, D-Ore., wrote to Treasury Secretary Scott Bessent on Tuesday renewing his demand for the department to produce its extensive Epstein files to the Finance Committee. He also named several dozen individuals and entities with documented Epstein ties, seeking all files related to transactions with Epstein and any co-conspirators. Bessent twice this year has refused to provide these records to the Finance Committee, making him a willing participant in the Trump administration’s Epstein cover-up.

“Given the scale of Epstein’s sex trafficking operation, which victimized thousands of women and girls and reached around the globe, it is preposterous and unacceptable that only Epstein himself and Ghislaine Maxwell have faced prosecution. There is no doubt that the Trump administration’s ongoing coverup of the Epstein files is giving comfort to the pedophiles and accomplices who were a part of his sex trafficking ring,” Senator Wyden wrote. “The Treasury records shine a light on how high-profile individuals paid Epstein staggering sums of money, which was then used to move women around the world or engage in dubious transactions indicative of money laundering. They also show how U.S. financial institutions turned a blind eye to the financing of Epstein’s criminal network, simply waiving the payments through without properly reporting them to U.S. authorities in a timely fashion, as required by law. Financial institutions, attorneys and agents actively participated in Epstein’s illegal operations or were grossly negligent. They must all be held accountable.”
pi_218670216
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.

Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
pi_218670362
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.

De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.

De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.

Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.
Het is de schuld van Biden! :')

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lxwrg2fj752j

pi_218670392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.

Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
Sterke speech !!!!
1991 survivor .... hoeveel meer vrouwen aangerand en verkracht in de jaren dat Epstein's beste vriend Trump was.
En die wist van niks.................................................. zegt ie.
pi_218670421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
After all that we just heard from the victims of Epstein and Maxwell, the criminal in the Oval Office just called it all a hoax.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwzb6d2o22v
Republikeinen in paniek!

Nooit gedacht dat ik MTG nog eens een compliment zou geven maar bij deze.

pi_218670460
Davies: And his biggest brag forever was that he was very good friends with Donald Trump. He had an eight by ten framed picture of him on his desk with the two of them, like they were very close.
Filmpje
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lxwxfk7w3p2e
pi_218670519
pi_218670524
twitter

Hé verdorie toch……
pi_218670554
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?

Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.

Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away

In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
pi_218670614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?

Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.

Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away

In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
pi_218670648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hé verdorie toch……
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.

Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
pi_218670654
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
pi_218670659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.

Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
pi_218670662
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
  woensdag 3 september 2025 @ 19:16:13 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218670663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
Nou, en waarom krijgen ze die ruimte niet en wordt een van de daders zelfs als een prinses behandeld?
pi_218670698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
pi_218670727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.

Zo moeilijk is het niet.
pi_218670733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
Ik moet zeggen dat het mij verbaasde, maar ik was het warempel eens met Marjorie Taylor Greene: ze hebben Epstein gezien op foto’s, samen met machtige mannen, rijke mannen. Ze durven geen namen te noemen van mannen die hen de armoede in kunnen procederen.
En gezien Trumps modus operandi met zijn tegenstanders, is dat een heel terechte angst.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwuhageis2x
It must be freezing in hell because I agree with

"The truth needs to come out."

Marjorie Taylor Greene.
pi_218670787
quote:
82s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.

Zo moeilijk is het niet.
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
pi_218670802
https://bsky.app/profile/msnbc.com/post/3lxwxtkwfrc25
Helaas iets te vroeg afgeknipt, wat ze daarna zei, dat zocht ik.
Filmpje van ( eerste deel van) haar toespraak.

As we just reported, one of Epstein's victims, Lisa Phillips, earlier said they were compiling their own private list of Epstein's associates. She later suggested it may be too dangerous for them to release it.
But Republican Marjorie Taylor Greene, who was at the news conference, said she would be prepared to name them, using her shield from prosecution for comments made in Congress.
"I am not afraid to name names," she said. "If they want to give me a list, I will walk in that Capitol, on the House floor and say every damn name... I will be proud to do this."
pi_218670861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.

Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.

Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.

Uit draadje:

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2025 20:22:27 ]
pi_218671169
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.

Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.

Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
pi_218671210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2025 00:35:14 ]
pi_218671231
quote:

[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
pi_218671248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
Dat was mij even ontgaan.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:29:03 #276
403588 mcmlxiv
pi_218671386
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
pi_218671418
quote:

[..]
Zie mijn aanvulling in vorige post. Trump hostte schoonheidswedstrijden, een vijver vol potentiele slachtoffers. Dat schept een speciale band.
pi_218671693
quote:

[..]
Holleeder kennen is wat anders dan deel van z'n binnenste cirkel van misdaad zijn. Dat was de relatie tussen Trump en Epstein.
  woensdag 3 september 2025 @ 22:09:06 #279
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672325
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een motie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

En daarna hebben ze het Capitool bestormd, toch?
  woensdag 3 september 2025 @ 22:10:04 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
Het netwerk is vast smal en of hij nu wel of niets heeft gedaan, hij is onderdeel van het netwerk van rijke personen en dikke kans dat hij op zijn minst er vanaf wist.
pi_218672638
Zo 'effectief'! Eerst rechters die gespecialiseerd zijn in immigratiewetten massaal ontslaan waardoor er een groot tekort is ontstaan om ze vervolgens te vervangen door militaire advocaten die er de ballen verstand van hebben.

Pentagon authorizes up to 600 military lawyers to serve as temporary immigration judges

pi_218672697
De zoveelste rechtbank die Trump's uitzettingsbeleid onwettig verklaard.

pi_218672753
Kristi Noem is boos op CBS omdat ze haar leugens en verdraaiingen over Kilmar Abgrego Garcia geedit hebben.

ICE Barbie Kristi Noem’s Ugly New Attack on CBS Exposes Big Trump Scam

The network was right to edit out her lies about Kilmar Abrego Garcia. The rest of the media should do the same.

pi_218672797
Weer zo'n vies trucje van de Republikeinen om het stemmen maar zo moeilijk mogelijk te maken.

Draadje.

pi_218672837
Van de U.S. Environmental Protection Agency is weinig meer over.

Your government is breaking: EPA edition

Scientists purged, imaginary gold bars for the rubes

Draadje

#ETTD
pi_218672929

Knettergestoord ook 8)7
pi_218673127
Wie had dat bedacht? Alleenstaande kinderen ‘s nachts van bed lichten en hals-over-kop naar Guatemala deporteren? In een lang weekend vanwege een feestdag?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxx6c4uexk2o

Declarations filed in the lawsuit against the rushed attempt to deport 600 Guatemalan children reveals the chaotic way the Trump admin carried out the operation.

Children were taken out of bed after midnight to be rushed onto planes. One girl "was so scared she vomited."

Another teen, a 16-year-old, was woken in the middle of the night and told he would be deported to Guatemala. He knew something was wrong; he had a right to a judge. But he had no idea what to do.

A lawyer on the ground on Sunday morning saw just how close things were, and how the flights were only stopped because a federal judge moved at light speed to halt the Trump admin's illegal operation.

She saw the plane begin to taxi to take off, only to turn around at the last second and come back.

https://bsky.app/profile/muellershewrote.com

I thought they were going to make me board the plane like they did with the other kids from the shelter, but they asked me for my name and told me I was not on the list." A terrifying declaration from an unaccompanied child nearly removed to Guatemala straight out of Schindler's List.

“And by the way, the district judge recounts all of this, that she learns of things happening at 1 a.m., some of the issues stuff at 2 a.m., she's trying to get the government on the phone to find out what's going on. This is happening on a Sunday morning on Labor Day weekend that there's no notice being given, there's no hearing, there's no due process whatsoever. Remember, 9-0, the Supreme Court had said that people are entitled to due process before they are removed.

So at 422, she issues this Emergency Temporary Restraining Order. None of the named plaintiffs, which had pseudonyms, but named plaintiffs, I think there were 10 or maybe more, could be removed, and she schedules a hearing for 3 o'clock on Sunday afternoon.”

Van Main Justice: Assault on Congress, 3 sep 2025
https://podcasts.apple.co(...)1000724655569&r=1552
pi_218673133
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.

https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e

I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
pi_218673138
Met filmpje hoe een bootje, varend op internationale zee, zonder nader onderzoek naar de bodem van de oceaan wordt gebombardeerd.
https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxvdxnh7t22l This was not in self defense and drug smuggling is not a capital offense. These are extrajudicial killings — mass murder on the high seas illegally ordered by the President of the United States. US service personnel do not get to play judge, jury, and executioner.
https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxxf6vdu7k2q We shall never know if there were drugs on that, or who the eleven men were, or whether they deserved the death penalty.

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lxwqzmepfj2e

Pete Hegseth on a video of American forces blowing up a boat in the southern Caribbean: "I can tell you that was definitely not artificial intelligence. I watched it live ... those 11 drug traffickers are no longer with us."

https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxxf6vdu7k2q

There are many reasons we don’t let drug warriors play judge, jury, and executioner — like killing innocent civilians. No doubt Hegseth would have cheered this shoot down of a suspected drug flight over Peru in 2001. Whoops, it turned out to be US missionary Veronica Bowers & infant daughter.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy7n2pjvc25

"Pentagon officials were still working Wednesday on what legal authority they would tell the public was used to back up the extraordinary strike in international waters."
https://www.nytimes.com/2(...)gSource=articleShare

[ Bericht 7% gewijzigd door la_perle_rouge op 04-09-2025 05:40:42 ]
pi_218673149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.

Die flyover was blijkbaar al eerder gepland ivm het bezoek van de Poolse president aan het Witte Huis en was ter nagedachtenis aan een Poolse F16 piloot die bij een crash om het leven kwam.

Zo gek zijn ze nu ook weer niet!

Maar ja dat denk ik ook iedere keer als ze toch zo gek blijken te zijn ..... -O-
pi_218673192
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel met dat ze niet veilig hun verhaal kunnen doen. Intimidatie van de bovenste plank
pi_218673381
quote:
81s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Knettergestoord ook 8)7
Elon Musk is nooit losgekoppeld van Maga.

Allemaal media-tactieken.
pi_218673643
Space command: God rods. Hoe kun je iemand nuken zonder atoombommen te gebruiken? Gooi er vanuit de ruimte een grote metalen staaf bovenop. Hang er wat in een omloopbaan met een raketmotortje om ze naar beneden te laten komen wanneer nodig. Dan heb je wel een grote raket nodig om ze te lanceren, zoals de onderste helft van de Starship van Musk.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:18:01 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218673800
quote:
81s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Knettergestoord ook 8)7
Als dat je observatie is dan denk ik dat je even langs de opticien moet. Of de psychiater.
Huilen dan.
pi_218673847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?

https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014

Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.

We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”

Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025

En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
  donderdag 4 september 2025 @ 10:40:45 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218674765
De 'president' van 'de free world', damens en heren:

pi_218675641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?

https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014

Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.

We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”

Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025

En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Heeft Pam Bondi niet eerder gezegd dat de files niet vrijgegeven worden om de slachtoffers te beschermen? Duidelijke zaak lijkt me nu, als de slachtoffers het willen.
pi_218675643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Paolo Zampolli
https://en.wikipedia.org/wiki/Paolo_Zampolli
https://www.closertotheedge.net/p/who-is-paolo-zampolli

in Maart 2025 door Trump benoemd als U.S. Special Envoy for Global Partnerships https://uz.usembassy.gov/se-paolo-zampolli-2025/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218675793
Volgens Pritzker zijn er aanwijzingen dat Trump de Texaanse National Guard wil inzetten im Chicago. Abbott ontkent, maar als het wel waar blijkt te zijn zou dat nog een flink verdere escalatie zijn...

https://www.cbsnews.com/c(...)-deployment-chicago/
  donderdag 4 september 2025 @ 11:36:02 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218675797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
De 'president' van 'de free world', damens en heren:

[ afbeelding ]
Allemachtig wat kinderachtig
  donderdag 4 september 2025 @ 11:39:08 #301
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218675836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef Gunner het volgende:

[..]
Allemachtig wat kinderachtig
'I'm gonna be president for all Americans'

De altijd liegende conman, waarom zou hij daarover liegen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')