Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Zeker interessant.quote:Op maandag 1 september 2025 09:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Vance als president. Hmm interessante tijden
Tenks, of voor mensen die hun X hebben gedelete zoals ik:quote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant - en plausibel - draadje:
[ x ]
Excuus, maar dit is kolder. Vance heeft juist nog een veel betere reputatie onder Trump stemmers. Hij is namelijk echt rechts, daar waar Trump meer een opportunist is.quote:Op maandag 1 september 2025 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker interessant.
Als Trump komt te overlijden (of als hij een stap terug moet doen), dan barst een burgeroorlog los binnen de GOP. Vance heeft niet dezelfde status als Trump, Republikeinse congresleden zijn niet bang voor hem. MAGA's tolereren Vance omdat hij zich gedraagt als hulpje van hun Messias, maar het is zeer de vraag of ze hem ook op het schild hijsen.
Ik betwijfel het. Zijn tegenstanders zullen wijzen op zijn vroegere uitspraken over Trump, en de suggestie wekken dat hij altijd al liep te azen het presidentschap. Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen, die immers pas de laatste maanden écht zichtbaar werden.
Maar het belangrijkste is dat de Reps in het Congres zich niet laten piepelen door Vance. Tegen Trump durven zich niet in te gaan - en dus accepteren ze idioot beleid, zoals die 'tariffs' - maar het verzet zal groeien op het moment dat de 'Dear Leader' van het toneel verdwijnt.
Waar haal je dit soort complot idioterie vandaan joh?quote:Op maandag 1 september 2025 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker interessant.
Als Trump komt te overlijden (of als hij een stap terug moet doen), dan barst een burgeroorlog los binnen de GOP. Vance heeft niet dezelfde status als Trump, Republikeinse congresleden zijn niet bang voor hem. MAGA's tolereren Vance omdat hij zich gedraagt als hulpje van hun Messias, maar het is zeer de vraag of ze hem ook op het schild hijsen.
Ik betwijfel het. Zijn tegenstanders zullen wijzen op zijn vroegere uitspraken over Trump, en de suggestie wekken dat hij altijd al liep te azen het presidentschap. Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen, die immers pas de laatste maanden écht zichtbaar werden.
Maar het belangrijkste is dat de Reps in het Congres zich niet laten piepelen door Vance. Tegen Trump durven zich niet in te gaan - en dus accepteren ze idioot beleid, zoals die 'tariffs' - maar het verzet zal groeien op het moment dat de 'Dear Leader' van het toneel verdwijnt.
Welk deel beschouw jij als 'complotidioterie'? En waarom precies?quote:Op maandag 1 september 2025 10:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar haal je dit soort complot idioterie vandaan joh?
quote:Op maandag 1 september 2025 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk deel beschouw jij als 'complotidioterie'? En waarom precies?
Er zitten rare snuiters in de achterban van Trump, maar die is wel marginaal. Geen bedreiging. Bovenstaande vind ik echt potsierlijk. Ik ben het zelden met jou eens, maar jij hebt wel eens beter laten zien hier.quote:Sommige MAGA-wappies zullen zelfs claimen dat Vance iets te maken heeft met Trump gezondheidsproblemen,
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.quote:Op maandag 1 september 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Er zitten rare snuiters in de achterban van Trump, maar die is wel marginaal. Geen bedreiging. Bovenstaande vind ik echt potsierlijk. Ik ben het zelden met jou eens, maar jij hebt wel eens beter laten zien hier.
Trump heeft een Messiaanse status bij zijn fans. Vance heeft die status niet, verre van.quote:Op maandag 1 september 2025 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Excuus, maar dit is kolder. Vance heeft juist nog een veel betere reputatie onder Trump stemmers. Hij is namelijk echt rechts, daar waar Trump meer een opportunist is.
Het is allemaal speculatief, maar ik denk dat jij nog wel eens van een koude kermis kan terugkomen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump heeft een Messiaanse status bij zijn fans. Vance heeft die status niet, verre van.
Ze houden met Vance of een ander het hele ecosysteem van Project '25 vast nog wel even rollende, mocht Trump komen te overlijden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump heeft een Messiaanse status bij zijn fans. Vance heeft die status niet, verre van.
Uh?quote:Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze houden met Vance of een ander het hele ecosysteem van Project '25 vast nog wel even rollende, mocht Trump komen te overlijden.
Je ziet bij dictators in het nauw dat ze op oorlogstoer gaan. Netanyahu doet dat, Putin doet dat, Trump deed dit enigszins met de capitoolbestorming en Maga is in Russische handen (met Aipac banden). Het zal mogelijk niet als een nachtkaars uitgaan.
Zou inderdaad kunnen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal speculatief, maar ik denk dat jij nog wel eens van een koude kermis kan terugkomen.
Trump heeft ook enkel die 'grip', omdat invloedrijke lobbyisten hem steunen. Ik zie geen situatie waarin die Vance ineens massaal in de steek laten.quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen.
Feit is sowieso dat Vance niet dezelfde grip heeft op de GOP als Trump. Republikeinse congresleden sluiten niet automatisch de rijen wanneer Vance iets proclameert.
Dat is nu natuurlijk anders. Vrijwel alle Reps zijn als de dood om Trump tegen de haren in te strijken. Vance boezemt vooralsnog geen angst in.
Veel Republikeinse congresleden zijn helemaal niet gelukkig met de MAGA-koers van hun partij, die voor een groot deel haaks staat op de traditionele waarden van hun beweging. Neem als voorbeeld die 'tariffs'. De enige reden dat de GOP'ers in het congres zich daar niet tegen verzetten, is omdat ze bang zijn voor Trump. Van oudsher zijn de Republikeinen voorstander van het afbreken van handelsbarrières.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump heeft ook enkel die 'grip', omdat invloedrijke lobbyisten hem steunen. Ik zie geen situatie waarin die Vance ineens massaal in de steek laten.
Ik heb hoop omtrent de midterms, maar tot die tijd denk ik dat Vance gewoon net zoveel support krijgt als Trump van de lobbyisten, republikeinen (als Trump het leven laat).
Koos, asjeblieft. Hoe kom je hier nou toch bij? bang voor Trump? is hij een vampier?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Veel Republikeinse congresleden zijn helemaal niet gelukkig met de MAGA-koers van hun partij, die voor een groot deel haaks staat op de traditionele waarden van hun beweging. Neem als voorbeeld die 'tariffs'. De enige reden dat de GOP'ers in het congres zich daar niet tegen verzetten, is omdat ze bang zijn voor Trump. Van oudsher zijn de Republikeinen voorstander van het afbreken van handelsbarrières.
Valt Trump weg, dan zal de kritiek op het MAGA-beleid toenemen. Republikeinse zullen zich daar dan veel eerder tegen durven uitspraken, omdat Vance niet dezelfde invloed en status heeft als Trump.
Maga is in handen van Ruslandquote:Op maandag 1 september 2025 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uh?
AIPAC is een pro-Israel organisatie. Niet Russisch.
Zucht. Ik vrees dat jij vooral bijzonder slecht ingevoerd bent in deze materie.quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Koos, asjeblieft. Hoe kom je hier nou toch bij? bang voor Trump? is hij een vampier?
Nee, even serieus. Dat is toch gewoon een soort eigen werkelijkheid die je hier aan het creëren bent? een soort coping van: 'ja, de republikeinen gaan misschien nu nog mee, maar ze zijn gewoon bang!'. Nee, ze zijn niet bang. Ze zijn het met Trump eens (paar uitzonderingen daargelaten).
Denk het niet.quote:Op maandag 1 september 2025 12:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maga is in handen van Rusland
en
Maga heeft sterke banden met Aipac. Net als veel democraten en gewone republikeinen overigens.
Klopt ie zo?
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is. AIPAC heeft wel consequent al jaren relatief veel invloed in Amerika. Maar hun invloed valt weer in het niets vergeleken de olie-lobby.quote:
Relativering werkte ook prima voor Wo2.quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is. AIPAC heeft wel consequent al jaren relatief veel invloed in Amerika. Maar hun invloed valt weer in het niets vergeleken de olie-lobby.
Dus tja...
Jij bent een van die rare snuiters. Wat jij hier allemaal hebt lopen verdedigen en hebt uitgesproken, dat laat zien dat jij misschien denkt dat die gekke achterban marginaal is, maar eerlijk gezegd: een ieder die nu Trump nog aanhangt, is zo'n 'rare snuiter wappie'. Op echt geen enkele manier is het 'business as usual'.quote:Op maandag 1 september 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Er zitten rare snuiters in de achterban van Trump, maar die is wel marginaal. Geen bedreiging. Bovenstaande vind ik echt potsierlijk. Ik ben het zelden met jou eens, maar jij hebt wel eens beter laten zien hier.
quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef theunderdog het volgende:
Er zijn invloeden. Maar 'in handen van' een sterke overdrijving. Ook onder Trump-Amerika zijn er immers genoeg maatregelen, waar Rusland niet blij mee is.
Maar Duarte was natuurlijk wel een genie, hier hadden de minions al lang de macht, sa sa ke?quote:Op maandag 1 september 2025 10:14 schreef Sabata het volgende:
the expanse scenario. great leader is ziek, maar wordt in leven gehouden door de minions
O nee, Trump heeft grip omdat een stel idioten bereid is tot bedreiging, (poging tot) ontvoering of vermoorden over te gaan als hij iets slechts over iemand zegt. Wil je hiervan bewijs? “Hang Mike Pence”. En geloof maar dat Pence er niet levend vanaf gekomen zou zijn als ze hem te pakken hadden gekregen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Trump heeft ook enkel die 'grip', omdat invloedrijke lobbyisten hem steunen. Ik zie geen situatie waarin die Vance ineens massaal in de steek laten.
Ik heb hoop omtrent de midterms, maar tot die tijd denk ik dat Vance gewoon net zoveel support krijgt als Trump van de lobbyisten, republikeinen (als Trump het leven laat).
Haha touche, Free Navy past idd eerder bij MAGA, met de techbro's erachter als Duartequote:Op maandag 1 september 2025 12:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar Duarte was natuurlijk wel een genie, hier hadden de minions al lang de macht, sa sa ke?
Deze al gelezen?quote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben positief verrast dat er mensen met smaak zitten voor goede sci fi. Jullie zijn niet helemaal verloren lol.
quote:A new psychological study has found that people who report favorable views of Donald Trump also tend to score higher on measures of callousness, manipulation, and other malevolent traits—and lower on empathy and compassion. The findings, based on two large surveys of U.S. adults, shed light on how personality traits relate to political beliefs, including support for Trump and conservative ideology. The research was recently published in the Journal of Research in Personality.
Malevolent personality traits—sometimes called “dark” traits—include tendencies such as manipulativeness, callousness, narcissism, and a lack of empathy. These traits are often captured by concepts like psychopathy, Machiavellianism, and narcissism, which together reflect a general disposition toward exploiting or disregarding others for personal gain.
People with stronger malevolent traits may be more comfortable with aggression, dominance, or cruelty and less likely to value fairness or kindness. These tendencies are associated with lower levels of affective empathy (concern for others’ suffering) and, in some cases, higher levels of dissonant empathy (enjoyment of others’ pain). In contrast, benevolent traits reflect the opposite—a disposition marked by compassion, humanism, and a belief in treating others with dignity and respect.
Je gooit wel heel erg alles op een hoop. Alsof je niet tegen Trump kan zijn, terwijl je Israel steunt. Wo2 erbij halen grenst al helemaal aan hysterie.quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Relativering werkte ook prima voor Wo2.
Ik denk dat een discussie over het iets dikker of dunner aan moeten zetten niet relevant is als er een lobby is die een hele dikke stempel drukt op een fascistische necro-economie. Er wordt met voorkennis in aandelen Palantir gehandeld en Palantir verdient aan de massavernietiging in Gaza. Als de animo voor Netanyahu's koers sterk afneemt binnen Maga (die zijn zo goed als 100%) en er geen handjeklap meer wordt gedaan met het kremlin, dan kunnen we gaan relativeren. Wat de grotere olie-lobby betreft, die is er, maar goed. Welke wind dat punt uit de zeilen neemt, zie ik zo niet.
Lees eens opnieuw.quote:Op maandag 1 september 2025 12:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was het de rode loper waar Rusland niet blij mee was? Of dat ze totaal geen concessies hoeven te doen voor 'vrede'? Of was het het stoppen van de sancties? Was het anders die foto die Trump in zijn handen had omdat Putin graag naar het WK wil?
Wanneer jij het ermee oneens bent dan zit koos waarschijnlijk precies goed met zijn analyse.quote:Op maandag 1 september 2025 11:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Mooie SBS-reactie.quote:Op maandag 1 september 2025 14:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gooit wel heel erg alles op een hoop. Alsof je niet tegen Trump kan zijn, terwijl je Israel steunt. Wo2 erbij halen grenst al helemaal aan hysterie.
Ik wilde vragen of Trump alweer een persconferentie heeft gedaan, jouw post beantwoord het.quote:Op maandag 1 september 2025 10:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Tenks, of voor mensen die hun X hebben gedelete zoals ik:
https://xcancel.com/adamscochran/status/1962233429770285093#m
Ik zie niks.quote:Op maandag 1 september 2025 16:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gepost door "Trump". Hij voelt zijn toekomst snel dichterbij komen.
Een paar vage shots uit de verte alleen.quote:Op maandag 1 september 2025 16:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wanneer zijn er voor het laatst beelden gedeeld van Trump?
Nou, naar mijn idee doet ie dit al sinds mensenheugenis. Hij heeft zelfs nog erg veel kleren aan.quote:Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat niet goed met Iggy.![]()
Het is daar 26° en hij heeft ook nog een trui aanquote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:
Ziet er niet heel levend uit iig.
[ x ]
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Ik denk niet dat hij daadwerkelijk golft nu. Ik denk dat hij vooral in de medische molen zit.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.quote:Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.
Vindt trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.
Het is wel Labor Day vandaag.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Doet ie elke week. Het ding is alleen dat je dan prima oude foto's kunt posten, omdat elke week op elkaar lijkt, maar het is uiteindelijk ook een fijn moment om achter de schermen wat tijd te krijgen, want hij is golfen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
Ik kan me niet herinneren dat hij eerder zo expressieloos oogde.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Die vieze vlassige pruik van hem is ook weg?quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:
Ziet er niet heel levend uit iig.
[ x ]
Rusland zal ook zijn best doen het vuurtje op te stoken en zoveel mogelijk chaos proberen te veroorzaken door allerlei complottheorieen de MAGA bubbels in te duwen. Ze wilden immers ook chaoot Trump aan de macht hebben daar. Dat heeft ze geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.
Dus als Trump vanwege gezondheidsproblemen een stap opzij moet doen, dan acht ik de kans groot dat een deel van de MAGA-beweging Vance zal wantrouwen.
Zeker omdat zijn tegenstanders er op zullen wijzen dat hij Trump eerder volledig af zat te kraken en vorige week doodleuk zei dat hij er klaar voor is om het stokje van Trump over te nemen.
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Vaatziekte (vernauwingen in de slagaders). Het hoeft niet zijn hart te zijn. Krijgt wsl bloedverdunners dat geeft snel blauwe plekken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.
Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Nou ja ze waren iig duidelijk over zijn vaten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.
Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
Morgen neem ik aan. Dan komt het Congres ook weer terug van reces. Als hij dan nog steeds niets van zich laat horen is er echt iets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
Die foto’s van z’n enkels en blauwe plekken waren al in juli in het nieuws.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.
Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Ja dat gaat met dode/kasplant Trump nog een leuke worden. Als hij neervalt gaat een groot deel van de achterban niet geloven dat het natuurlijk ging. Gaat Vance ze een stuk vlees toewerpen om ze aan zijn kant te krijgen?quote:
Groenland wordt hernoemd naar Ijsland, want het was toch wel irritant dat het meeste v/h land ijs is. Als gevolg daarvan wil Trump nu Ijsland hebben, want dat moet wel groen zijn dan. Hij is tenslotte ook al de president van Europa, dus kleine stap.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l
No idea what this Oval Office announcement is.
Could be resigning
Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window
Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
Vance neemt tijdelijk het stokje over?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l
No idea what this Oval Office announcement is.
Could be resigning
Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window
Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Zul je zien dat Trump straks zijn dood in scène zet als afleiding voor de Epstein files.quote:
We weten het gewoon niet. De komende dagen zal meer duidelijk worden, voor hetzelfde geld is hij moe en even van zijn vakantie aan het genieten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een plausibele uitleg (had ik ook gepost in vorige topic):
[ x ]
Dat is ook door mn hoofd gegaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe de "meest transparante regering ooit" heel erg lijkt op het Kremlin. Waar we van grote afstand speculeren over de gezondheid van de grote leider.
Die komen wel zodra officieel vaststaat wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
Is er toch nog hoop. “The American Dream” is de grootste scam uit de Amerikaanse geschiedenis.quote:
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat Amerikaanse staatsmedia dit nog niet hebben opgepakt snap ik nog. Waarom staan er nog geen speculaties in Europese media?
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Normale media probeert zoveel mogelijk niet aan speculaties te doen dit in tegenstelling tot de schreeuwende sociale media en normaliter fox en co zou een wild gerucht iets met democraten betreffen.
Ik denk het niet want dictators doen er alles aan om juist niet zwak en sterfelijk over te komen. Die speculatie is de onbedoelde bijwerking van altijd maar zelf het nieuws te willen bepalen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat is ook door mn hoofd gegaan.
Zou dit een set up zijn? Want speculaties over de gezondheid van een Dictator hoort er altijd bij.
Ik vond die laatste bijeenkomst waarbij misselijkmakend veel stroop gesmeerd werd wel veel weghebben van lovende begrafenistoespraken bij leven, een soort generale repetitie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:25 schreef VoMy het volgende:
De troepiaals zijn nog niet rouwend om de grote leider gezien, dus Trump zal nog wel leven.
De waarschijnlijke samenvatting:quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
Er is een persmoment 14:00 lokale tijd, dat is 20:00 hier.
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Zag nog een foto van hem met het witte petje en daar zag je z’n haren wel en stond z’n gezicht normaal.
Op X gaan ze helemaal los dat hij zo anders uitziet maar het is gewoon een beroerde foto.
Denk dat er dus weinig aan de hand is.
Dit. Het kan ook zijn dat ie een goede griep te pakken had. Maar zelfs dat zal ie niet toegeven. Terwijl bij een normale president dat gewoon gecommuniceerd zou worden. "President is ziek, ligt in bed hopelijk over een paar dagen terug in de running".quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat het best waarschijnlijk is dat hij ziek was of een medisch probleem had. Maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand met 1 been in het graf staat. Hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, is hij veel te trots voor.
Ja dan gaat ie spreken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:19 schreef Momo het volgende:
Er is een persmoment 14:00 lokale tijd, dat is 20:00 hier.
Het zou wat zijn wanneer daar opeens Vance staat.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie spreken.
Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.
Achja, het is waarschijnlijk vooral een hoop wensdenken.
Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
Welke leugens heb je voorbij zien komen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie spreken.
Maar nu hebben mensen t weer over dat er in die pers briefing niet Trump staat, maar 'the president'.
Achja, het is waarschijnlijk vooral een hoop wensdenken.
Ik denk dat ie misschien ff ziek was maar straks komt ie weer vrolijk tevoorschijn en weet ie precies wie er volgens hem leugens over hem verspreidde.
Heh ja, dat zou wat zijn. Hoe ging dat eigenlijk in het verleden? Ik kan me indenken dat iemand ingezworen wordt in het geheim, zodat er niet publiekelijk een periode zonder opperbevelhebber is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het zou wat zijn wanneer daar opeens Vance staat.
Bij Kennedy duurde het anderhalf uur, maar iets andere omstandigheden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heh ja, dat zou wat zijn. Hoe ging dat eigenlijk in het verleden? Ik kan me indenken dat iemand ingezworen wordt in het geheim, zodat er niet publiekelijk een periode zonder opperbevelhebber is.
Mjah, leuk. Zitten we daarmee opgescheept.. Weet niet wie erger is.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:56 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het zou wat zijn wanneer daar opeens Vance staat.
AD.quote:De Amerikaanse president Donald Trump komt dinsdagavond 20.00 uur Nederlandse tijd met 'een aankondiging'. Dat meldt het Witte Huis. Het is niet bekend wat Trump gaat zeggen.
Het persmoment volgt nadat de woorden ‘Donald Trump is dood’ vrijdag viraal gingen op sociale media in Amerika. De president was al enkele dagen niet verschenen op openbare gelegenheden en onder meer dat gegeven gaf voer aan de grote stroom overlijdensberichten.
Het gerucht over zijn dood werd afgelopen woensdag onbewust ‘gevoed’ door de Amerikaanse vicepresident JD Vance. In een televisie-interview met USA Today sprak Vance over de ‘goede gezondheid’ van Trump.
In juli van dit jaar maakte het Witte Huis bekend dat Trump een chronische, maar onschuldige aderaandoening heeft.
Trump vind altijd wel wat journalisten die hij niet mag, die speculeren over zijn dood. Hij vind het heerlijk om ze voor schut te zetten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Welke leugens heb je voorbij zien komen?
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 2 september 2025 08:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Groenland wordt hernoemd naar Ijsland, want het was toch wel irritant dat het meeste v/h land ijs is. Als gevolg daarvan wil Trump nu Ijsland hebben, want dat moet wel groen zijn dan. Hij is tenslotte ook al de president van Europa, dus kleine stap.
Mogelijk medische problemen? Hoogstwaarschijnlijk. De vraag is alleen, heeft Trump nog 2 rustdagen nodig of 2 weken. Geruchten over doodgaan zijn nergens op gebaseerd, medische problemen zijn maar al te duidelijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:05 schreef Friggles het volgende:
Wat een ongekend idioot gespeculeer hierover allemaal. Ook hier.
Ik moet helemaal niets van die paardenlul, en er gaat een fles open als het eenmaal zo ver is. Maar om dan hijgerig honderden posts te plaatsen over mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn is wel echt het toppunt van de sociale media gekte die we in de 21e eeuw hebben.
Die vent is 80, natuurlijk mankeert hij het een en ander. Maar zolang je daar niets inhoudelijks over kunt zeggen is het gewoon mogelijk. En er is zeker niets te zeggen over de mate waarin er nu over gedaan wordt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Mogelijk medische problemen? Hoogstwaarschijnlijk. De vraag is alleen, heeft Trump nog 2 rustdagen nodig of 2 weken. Geruchten over doodgaan zijn nergens op gebaseerd, medische problemen zijn maar al te duidelijk.
Dit mag van mij standaard in de TTquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:12 schreef Perrin het volgende:
Volgens mij al eerder langsgekomen maar alvast de eulogie.
[ afbeelding ]
100'en posts? Hijgerig? De man is een week niet aan het woord geweest. Dat is sinds 1615 niet voorgekomen. Verder waren de golf foto's van afgelopen weekend een week oud. Op de foto's waar ie wel gezien zou zijn staat ie slecht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:05 schreef Friggles het volgende:
Wat een ongekend idioot gespeculeer hierover allemaal. Ook hier.
Ik moet helemaal niets van die paardenlul, en er gaat een fles open als het eenmaal zo ver is. Maar om dan hijgerig honderden posts te plaatsen over mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn is wel echt het toppunt van de sociale media gekte die we in de 21e eeuw hebben.
Nergens op gebaseerd is ook wel overdreven heh. Als je de link in #80 volgt dan zie je dat er wel degelijk redenen zijn om twijfels te uiten over de gesteldheid van de orange man.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2743628/1/999#p218659360]dinsdag mogelijke medische problemen die nergens op gebaseerd zijn
Lijkt meer op de Boogie manquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn schaduw is Nosferatu. Of Stephen Miller.
Ik vind dat een belediging voor Nosferatu😱quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn er een hoop verwijderd de afgelopen dagen. Maar goed, doe er mee wat je wil verder. In mijn ogen is het allemaal maar onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
100'en posts? Hijgerig? De man is een week niet aan het woord geweest. Dat is sinds 1615 niet voorgekomen. Verder waren de golf foto's van afgelopen weekend een week oud. Op de foto's waar ie wel gezien zou zijn staat ie slecht.
Dat opsommend is een "er is iets met Trump aan de hand" post helemaal niet raar.
En zeker gezien het feit dat ze foto's laten zien als bewiis van lekker golfen die een week oud zijn, mag je best gaan speculeren.
Sterker nog zulke leugens wakkeren het aan, en het zou bizar zijn als het er hier niet over ging.
Sterkte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:18 schreef Vis1980 het volgende:
Mijn schoonvader ligt op het moment in het ziekenhuis met een stroke (in de VS), zou wel toevallig zijn als het in dezelfde week is als de president.
Dat valt echt wel mee. Veel mensen komen hier niet verder als "iets is er fishy" en dat stel je nu zelf ook.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:21 schreef Friggles het volgende:
[..]
Er zijn er een hoop verwijderd de afgelopen dagen. Maar goed, doe er mee wat je wil verder. In mijn ogen is het allemaal maar onzin.
Het is hoogst speculatief. Er worden hele diagnoses gesteld op basis van wat foto’s. Je vraagt jezelf bijna af waarom we zo’n tekort in de zorg hebben hier. Natuurlijk is het opvallend dat die egotripper een tijdje koest is. Maar de conclusies vliegen alle kanten op.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[
Heeft-ie nou een paardenstaart?quote:
Dat vind ik toch wel de topper van de afgelopen weekquote:
quote:Trump claims leaders call him ‘The President of Europe’
Donald Trump has claimed that EU leaders have referred to him as the “president of Europe”.
Speaking to reporters in the Oval Office on Monday (25 August), the US president said that the title, which he said leaders “jokingly” bestowed upon him, was “an honour”.
He added: “I like Europe. And I like those people. They’re good people. They’re great leaders.”
His comments come a week after seven European leaders, known as the “coalition of the willing” which includes Sir Keir Starmer, joined Volodymyr Zelensky for talks with Trump in Washington, in an attempt to persuade the US president to maintain American support for Ukraine.
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Falco het volgende:
Er wordt gesproken over TIA's en dergelijke. Maar Parkinson zou ik ook niet uitsluiten vanwege zijn dementerende geraaskal en ongecontroleerde loop.
Foto's zijn altijd 2D en hij is nogal vadsig. Er loopt waarschijnlijk een dame naast hem.quote:
Oke, ik ben overtuigd. Dan zal ie wel een flinke TIA hebben gehad.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Parkinson ziet er heel anders uit. Aan z’n lopen zag ik ook niks bijzonders, vooral een vermoeide oude man.
Dat strooien met diagnoses.
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee. Veel mensen komen hier niet verder als "iets is er fishy" en dat stel je nu zelf ook.
De conclusies die alle kanten opgaan ben ik wel benieuwd naar? Welke bedoel je?
Wat er ook aan de hand is (als er iets aan de hand is), raar is het wel. Toen Trump net aan zijn tweede termijn begon werd er telkens gestrooid met "meest transparante regering ooit", maar daar is inmiddels weinig van over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:47 schreef Friggles het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels een TIA gehad, is zwaar dement, heeft allerlei hart- en vaatziekten, mogelijk ligt hij al dagen dood te gaan of is hij het zelfs al en houden ze dat verzwegen zodat ze ondertussen nog allerlei zaken kunnen doorvoeren. Misschien is Vance zelfs al president inmiddels, maar houden ze dat ook verzwegen.
Ja het kan allemaal prima hoor. En hij zal niet gezond zijn, maar de gradaties waarin hij iets mankeert kun je echt weinig over zeggen op basis van de bekende informatie. Deze regering blinkt niet uit in transparantie, dus daar hoef je verder weinig van te verwachten. En Trump zelf heeft al jaren geen coherente zin uitgesproken, dus die aftakeling van de afgelopen maanden wekt daarin ook geen indruk dat er nu acuut iets significant veranderd is.
Wacht het gewoon even af. Dit is van eenzelfde sensatiezoekerij als alle conclusies die over Biden werden getrokken vanuit maga. Daar ben ik ook geen fan van. Hoe iemand voorkomt op bepaalde momenten wil niet altijd zeggen hoe de situatie werkelijk is. Maar goed, sensatiezoekerij zit in de mensheid en komt de afgelopen jaren toch al sterk naar voren in de samenlevingen. We zien het zelfs terug in politieke keuzes zoals die van Trump en bijvoorbeeld Brexit. Mensen willen de boel eens even lekker opgeschud zien worden. Zonder dat daarbij rekening wordt gehouden met consequenties.
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef mcmlxiv het volgende:
De levensverwachting van een gemiddelde Amerikaan is op dit moment 80. Mannen wat lager dan vrouwen. Dat maakt statistisch de kans dat Trump het einde niet haalt behoorlijk groot.
Pff 168 is wel erg oud.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:32 schreef Montov het volgende:
[..]
De levensverwachting van baby's is 80 jaar. Een 80-jarige heeft een levensverwachting van 88 jaar.
CBS statline: https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
je zou weles gelijk kunnen hebben maar dat is ook niet zo moeilijk te voorspellen in het geval van trumpquote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.
Reken op een mededeling in de trant van:
*We gaan Venezuela aanvallen
*Rudy krijgt pre-mortem een Medaille
*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...
*Ik trek alle hulp uit Oekraïne en bouw een Trump Toren in Omyakon.
* DJTjr wordt de nieuwe vice-president
*Ik ga een kinderboek schrijven
Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
Nope, iets veel groters en belangrijker!quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
Deze live-rottende narcist zal nooit zeggen dat hij ermee stopt...of dat hij ziek is...of dat het hem niet meer lukt oid.
Reken op een mededeling in de trant van:
*We gaan Venezuela aanvallen
*Rudy krijgt pre-mortem een Medaille
*zie je wel dat ik niet in die 1% van de vrijgegeven Epstein-files sta! Never heard of the guy, hurr durr...
*Ik trek alle hulp uit Oekraïne en bouw een Trump Toren in Omyakon.
* DJTjr wordt de nieuwe vice-president
*Ik ga een kinderboek schrijven
Zoiets..en natuurlijk verzorgd inclusief bazelend gemompel over dat hij de beste is, 2020 gestolen is, Russia Hoax, Windmills, Tarriffs voor Duckstad en het is allemaal Joe Biden's Fault
Misschien hoopt hij zo de Nobel War Price te krijgen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nope, iets veel groters en belangrijker!
[ x ]
quote:Op dinsdag 2 september 2025 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nope, iets veel groters en belangrijker!
[ x ]
To intercept the alien fleet hidden behind 3i/Atlas 😱😱😱quote:
Eigenlijk wel ironisch. Trump sticht een Space Corps en prompt verschijnt er een buitenaards ruimteschip met mogelijk vijandige bedoelingen. Moeten we nou onze aardse defensie aan dat stelletje ongeregeld overlaten?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
To intercept the alien fleet hidden behind 3i/Atlas 😱😱😱
We sturen Marco Kroon er op afquote:Op dinsdag 2 september 2025 19:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ironisch. Trump sticht een Space Corps en prompt verschijnt er een buitenaards ruimteschip met mogelijk vijandige bedoelingen. Moeten we nou onze aardse defensie aan dat stelletje ongeregeld overlaten?
Wat zie jij wat wij niet zien?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:06 schreef Arcee het volgende:
Wauw, oninteressanter dan ik had kunnen bedenken.
Dit?quote:
Is standaard toch?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:30 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een farce is dit joh , een half uur te laat al voor een nutteloze toespraak
Kan nog steeds, je kiest er uiteindelijk zelf voor. Niet negatief bedoeld, maar de krant bestaat nog steeds.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is standaard toch?
Vermoeiend tegenwoordig dat gehype en speculatie als gevolg. Soms verlang ik terug naar gewoon 's ochtends je krant openslaan en lezen wat de Amerikaanse president gezegd heeft - of niet - en klaar.
Ja, dat klopt. Het was ook geen kritiek op iemand specifiek in die zin.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kan nog steeds, je kiest er uiteindelijk zelf voor. Niet negatief bedoeld, maar de krant bestaat nog steeds.
And the Nobel Peace Prize goes to....quote:
The Department of Defence Warquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
And the Nobel Peace Prize goes to....
We gaan veel geld uitgeven omdat we joe biden kut vinden. Wie wordt hier beter van?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:05 schreef Arcee het volgende:
"reversing a Biden-era decision"
Het zal ook 'es niet.
Ergens in 2028, dan moet er wel een degelijke kandidaat opstaan bij de democraten met een beter verhaal dan “Trump is stom”.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het kan niet dat dit kan...
Trump... president van Amerika... WEER...
Elke dag is het een nieuwe ervaring, wetende dat die droplul de machtigste man op aarde is.
Trump... Donald fuckin' Trump...
Wanneer stopt deze nachtmerrie.
Kerngezond, dat weet ik nog zo net niet. Het is toch een behoorlijk oude man aan het worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:
Lmao, nou blijkbaar is de beste man nog kerngezond. Toch bijzonder dat er na een paar dagen afwezigheid zo enorm gespeculeerd werd over zijn gezondheid.
Blijkbaar was de wens wederom de vader van de gedachte.
Dat Vance specifiek aankondigde dat hij de volgende president zou worden als Trump niet fit genoeg meer zou zijn, deed het balletje rollen dat men op zn minst ergens rekening mee houdt. Maar dan gaat het in de eerste plaats over uitval door ziekte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef Chivaz het volgende:
Lmao, nou blijkbaar is de beste man nog kerngezond. Toch bijzonder dat er na een paar dagen afwezigheid zo enorm gespeculeerd werd over zijn gezondheid.
Blijkbaar was de wens wederom de vader van de gedachte.
Ik weet niet of dat veel bonuspunten oplevert in de race om de Nobelprijs voor de Vrede.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar goed. Ze gaan Venezuela aanvallen?
Kerngezond voor een hoogbejaarde man natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kerngezond, dat weet ik nog zo net niet. Het is toch een behoorlijk oude man aan het worden.
En verder is hij hier niet zo populair, en krijg je automatisch speculaties als een aandachtshoer als Trump een paar dagen stil is.
Wel als je Venezuela aanvalt om de "war on drugs" te beslechten. Dan heeft Trump inmiddels 8 oorlogen gestopt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel bonuspunten oplevert in de race om de Nobelprijs voor de Vrede.
Is dit een verlate post die eigenlijk voor eind 2024 bedoeld was?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het kan niet dat dit kan...
Trump... president van Amerika... WEER...
Elke dag is het een nieuwe ervaring, wetende dat die droplul de machtigste man op aarde is.
Trump... Donald fuckin' Trump...
Wanneer stopt deze nachtmerrie.
- Rusland steunen in hun oorlog tegen Oekraïnequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat veel bonuspunten oplevert in de race om de Nobelprijs voor de Vrede.
Boehoehoehoe, ja, maar Obamaquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:12 schreef Chivaz het volgende:
Dat comité was al niet meer serieus te nemen toen Obama hem won door simpelweg de verkiezingen te winnen.
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ergens in 2028, dan moet er wel een degelijke kandidaat opstaan bij de democraten met een beter verhaal dan “Trump is stom”.
Daar komt nog bij dat de democraten in een identiteitscrisis zitten, de socialisten zijn populair onder de jeugd en de hogere middenklasse terwijl de rest van de partij liever een gematigde liberaal wil zien. Ik kijk nu al uit naar de debatten in 2027.
10 decemberquote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend wie de Nobelprijs krijgt?
Dank je. Nog 3 maanden dat gezeik van die kleuter dus. Je zou bijna hopen dat de oorlogen in Oekraïne en Gaza nog even doorgaanquote:
Nee, een wanhoopskreetquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is dit een verlate post die eigenlijk voor eind 2024 bedoeld was?
Benieuwd wat Trump daaraan denkt te gaan doen, terwijl as we speak in Peking een grootse millitaire parade ter gelegenheid van de 80e jaar na WO2 wordt gehouden met als gasten o.a. Kim, Modi en Putin.quote:bron: nu.nl
Donald Trump is teleurgesteld in de Russische president Vladimir Poetin, die blijft doorgaan met aanvallen op Oekraïne. Dat liet de Amerikaanse president dinsdag weten. Intussen meldde de Oekraïense president Volodymyr Zelensky dat Rusland troepen opbouwt langs de frontlinie.
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Boehoehoehoe, ja, maar Obama
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend wie de Nobelprijs krijgt?
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.quote:
Kandidaten dit jaar....quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.
10 december is de prijsuitreiking.
Ja Obama kreeg de prijs voor zijn diplomatieke vaardigheden/initiatieven om de vrede te bevorderen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.
Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
quote:Jagland said "We have not given the prize for what may happen in the future. We are awarding Obama for what he has done in the past year. And we are hoping this may contribute a little bit for what he is trying to do," noting that he hoped the award would assist Obama's foreign policy efforts. Jagland said the committee was influenced by a speech Obama gave about Islam in Cairo in June 2009, the president's efforts to prevent nuclear proliferation and climate change, and Obama's support for using established international bodies such as the United Nations to pursue foreign policy goals.[11]
The New York Times reported that Jagland shrugged off the question of whether "the committee feared being labeled naïve for accepting a young politician's promises at face value", stating that "no one could deny that 'the international climate' had suddenly improved, and that Mr. Obama was the main reason... We want to embrace the message that he stands for."[9]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.
Newsom maar eens proberen
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.
Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
Zo raar dat Trump geen favoriet is terwijl er nog nooit zoveel kinderen en jounalisten zijn gesneuveld als dankzij zijn regime.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Dat was een korte rechtszaak.quote:
Maar hoe verhoudt dat zich tot de rest van zijn presidentschap? Obama is ook niet onomstreden, dat ben ik met je eens. Maar de manier waarop Trump zich presenteert richting zijn bondgenoten is allesbehalve ‘vrede’. Zelfs de tariffs zijn conflictgedreven.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Hoezo? Ze hebben op Trump gestemdquote:Op woensdag 3 september 2025 00:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
"play the clip" , de regie wist dat die nodig wasquote:Op woensdag 3 september 2025 00:31 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n incompetente clown:
https://bsky.app/profile/bunnibytz.bsky.social/post/3lxuuo44k2s2a
[ afbeelding ]
Zou het bij mij ook werken? Ga ik gewoon even naar de kerk en zeg ik dat ik naar de hemel wil en of ze daar dan allemaal even 15 euro voor willen betalen. Blijkbaar is de weg naar de hemel een tolweg.quote:
Zou je er heen gaan, naar dat resort?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.
Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zou je er heen gaan, naar dat resort?
Het lijkt me heel raar. Om naar zo'n plek te gaan waar zoveel leed geweest is, en daar dan een resort-vakantie te gaan vieren.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!quote:Op woensdag 3 september 2025 06:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.
President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!
Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
Je bent niet serieus te nemen zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
Het hele idee van maga is de meest absurd contrasten op alles creëeren, zodat wij het geloof in zekerheden kwijtraken.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemdquote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.
Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.
Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
En Colorado heeft mail-in voting.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
quote:Trump said Colorado's use of mail-in voting "played a big factor" in his decision.
@Lord_Vetinari *zucht*quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnt.
Hoezo drie vijanden? Rusland en China of Rusland en India zijn helemaal geen 'vijanden'. India heeft wel wat conflicten en geopolitieke strijd met China, maar is er bovenal gewoon voor haar eigen belangen. Veel landen in 'the global South' hebben helemaal geen behoefte om zich in het kampje van het Westen of China / Rusland te laten trekken.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!
[ afbeelding ]
Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Verrassend , pure rancune dus.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
En Colorado heeft mail-in voting.
Ik las dat de verhuizing naar Colorado grotendeels was ingegeven door Alabama wetten tegen vrouwen. In Trumps Amerika zijn die personeelsleden wat minder belangrijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Laatste 20 seconden van deze clip:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Knettergekquote:The big question to be answered is whether or not President Xi of China will mention the massive amount of support and “blood” that The United States of America gave to China in order to help it to secure its FREEDOM from a very unfriendly foreign invader. Many Americans died in China’s quest for Victory and Glory. I hope that they are rightfully Honored and Remembered for their Bravery and Sacrifice! May President Xi and the wonderful people of China have a great and lasting day of celebration. Please give my warmest regards to Vladimir Putin, and Kim Jong Un, as you conspire against The United States of America. PRESIDENT DONALD J. TRUMP
Trump stemt zelf ook altijd per post in Florida. Hij heeft alleen een probleem met stemmen per post in blauwe staten.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
Ik zie daar "OfWesley" Katie Britt ook staan...kent u deze nog?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik durf te wedden dat sommigen maga mensen in dit topic dit alsnog gaan geloven van hun grote held.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
Die 3,7% zijn vast bedrijven die zich ingekocht hebben in het kabinet.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:54 schreef Perrin het volgende:
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.
[ x ]
Ja ik blijf er ver van vandaan. Wordt wel lastig als een familielid zou sterven, laten we hopen dat zoiets nog even duurt.quote:
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
Klopt. Leuk dat onze politici alvast verbaal pleasende handelingen aan het oefenen zijn en Infantino nog net niet de gouden wereldbeker hoeft te schenken aan Jabba the Hutt. Maar we zitten niet meer pre-2025. De wereld is al anders aan het worden en wij als bevolking denken dat alles nog zoals toen werkt.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
Het is de schuld van Biden!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!
[ afbeelding ]
Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.
De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.
De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.
Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.
Sterke speech !!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.
Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
Republikeinen in paniek!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
After all that we just heard from the victims of Epstein and Maxwell, the criminal in the Oval Office just called it all a hoax.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwzb6d2o22v
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?
Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.
Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away
In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.quote:
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.
Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
Nou, en waarom krijgen ze die ruimte niet en wordt een van de daders zelfs als een prinses behandeld?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
Ik moet zeggen dat het mij verbaasde, maar ik was het warempel eens met Marjorie Taylor Greene: ze hebben Epstein gezien op foto’s, samen met machtige mannen, rijke mannen. Ze durven geen namen te noemen van mannen die hen de armoede in kunnen procederen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.
Zo moeilijk is het niet.
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.
Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.
Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat was mij even ontgaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
Zie mijn aanvulling in vorige post. Trump hostte schoonheidswedstrijden, een vijver vol potentiele slachtoffers. Dat schept een speciale band.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Holleeder kennen is wat anders dan deel van z'n binnenste cirkel van misdaad zijn. Dat was de relatie tussen Trump en Epstein.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En daarna hebben ze het Capitool bestormd, toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een motie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Het netwerk is vast smal en of hij nu wel of niets heeft gedaan, hij is onderdeel van het netwerk van rijke personen en dikke kans dat hij op zijn minst er vanaf wist.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2equote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Die flyover was blijkbaar al eerder gepland ivm het bezoek van de Poolse president aan het Witte Huis en was ter nagedachtenis aan een Poolse F16 piloot die bij een crash om het leven kwam.quote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Precies wat ik bedoel met dat ze niet veilig hun verhaal kunnen doen. Intimidatie van de bovenste plankquote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Elon Musk is nooit losgekoppeld van Maga.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Als dat je observatie is dan denk ik dat je even langs de opticien moet. Of de psychiater.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Heeft Pam Bondi niet eerder gezegd dat de files niet vrijgegeven worden om de slachtoffers te beschermen? Duidelijke zaak lijkt me nu, als de slachtoffers het willen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?
https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014
Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.
We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”
Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Paolo Zampolliquote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Allemachtig wat kinderachtigquote:Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
De 'president' van 'de free world', damens en heren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |