Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Ik denk niet dat hij daadwerkelijk golft nu. Ik denk dat hij vooral in de medische molen zit.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.quote:Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef koemleit het volgende:
[..]
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.
Vindt trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.
Het is wel Labor Day vandaag.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Doet ie elke week. Het ding is alleen dat je dan prima oude foto's kunt posten, omdat elke week op elkaar lijkt, maar het is uiteindelijk ook een fijn moment om achter de schermen wat tijd te krijgen, want hij is golfen.quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
Ik kan me niet herinneren dat hij eerder zo expressieloos oogde.quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Die vieze vlassige pruik van hem is ook weg?quote:Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:
Ziet er niet heel levend uit iig.
[ x ]
Rusland zal ook zijn best doen het vuurtje op te stoken en zoveel mogelijk chaos proberen te veroorzaken door allerlei complottheorieen de MAGA bubbels in te duwen. Ze wilden immers ook chaoot Trump aan de macht hebben daar. Dat heeft ze geen windeieren gelegd.quote:Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.
Dus als Trump vanwege gezondheidsproblemen een stap opzij moet doen, dan acht ik de kans groot dat een deel van de MAGA-beweging Vance zal wantrouwen.
Zeker omdat zijn tegenstanders er op zullen wijzen dat hij Trump eerder volledig af zat te kraken en vorige week doodleuk zei dat hij er klaar voor is om het stokje van Trump over te nemen.
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?quote:Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Vaatziekte (vernauwingen in de slagaders). Het hoeft niet zijn hart te zijn. Krijgt wsl bloedverdunners dat geeft snel blauwe plekken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.
Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:
[..]
Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Nou ja ze waren iig duidelijk over zijn vaten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.
Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
Morgen neem ik aan. Dan komt het Congres ook weer terug van reces. Als hij dan nog steeds niets van zich laat horen is er echt iets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
Die foto’s van z’n enkels en blauwe plekken waren al in juli in het nieuws.quote:Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.
Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |