abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218656120
twitter

Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.

[ Bericht 20% gewijzigd door KoosVogels op 01-09-2025 22:20:22 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218656159
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Trump oogt behoorlijk verrot. Vorige week vond ik al dat gespeculeer nogal lachwekkend, maar het lijkt erop dat er echt iets mis is met hem.

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.

Vind trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 01-09-2025 22:25:32 ]
  maandag 1 september 2025 @ 22:20:34 #53
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218656180
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 1 september 2025 @ 22:25:09 #54
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218656223
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Gunner het volgende:
Ik vraag me meer af waar ie de tijd vandaan haalt om weer eens een dag te golfen.
Ik denk niet dat hij daadwerkelijk golft nu. Ik denk dat hij vooral in de medische molen zit.

Hij zal iig de geschiedenis ingaan als de aller-rampzaligste president die de VS ooit gehad heeft en die het einde van een tijdperk inluidde.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 1 september 2025 @ 22:26:29 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218656238
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:17 schreef koemleit het volgende:

[..]
Yep. Mocht er niets van de geruchten waar zijn, dan had ie allang voor een camera staan blerren dat "de fake news media" het allemaal fout heeft. Zn ego is echt te fragiel om daar dan niet op te reageren.

Vindt trouwens dat er weinig aandacht voor is in de media. Elke verspreking van Biden haalde hier het 8 uur journaal. Maar dit laat men (vooralsnog) gewoon gaan.
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
pi_218656308
quote:
Het is wel Labor Day vandaag.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 1 september 2025 @ 22:47:28 #57
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_218656382
Einde tijdperk?
  maandag 1 september 2025 @ 22:52:37 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656411
quote:
Doet ie elke week. Het ding is alleen dat je dan prima oude foto's kunt posten, omdat elke week op elkaar lijkt, maar het is uiteindelijk ook een fijn moment om achter de schermen wat tijd te krijgen, want hij is golfen.

Ik wil niet zeggen dat het allemaal 100% vaststaat, maar het begint wel wat raar te worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 1 september 2025 @ 22:53:46 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656415
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 22:26 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het is een klein wonder dat iemand met zijn levensstijl überhaupt zijn leeftijd heeft bereikt. De kans op een serieus medisch probleem gedurende zijn huidige termijn is groter dan dat dat niet gebeurt. Dat maakt de keuze voor een figuur als Vance ook extra fascinerend.
pi_218656473
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Vooral het feit dat meneer de mega-narcist al een week niet de pers heeft aan lopen lullen is een teken aan de wand.
Ik kan me niet herinneren dat hij eerder zo expressieloos oogde.

Het feit dat ze een week oude foto gebruikten om te laten zien dat de man gegolfd zou hebben - precies juist als poging om deze geruchtenstroom te doen stillen - doet ook wel sterk vermoeden dat er wat gebeurd is imho.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-09-2025 23:10:11 ]
  maandag 1 september 2025 @ 23:11:12 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656499
Ook leuk dat men blijft liegen over de inflatie en 'dat er bakken met geld naar de VS zijn gekomen door de heffingen'. Die heffingen komen van de Amerikanen zelf, niet van wie dan ook uit het buitenland. Golden Era!
  maandag 1 september 2025 @ 23:52:16 #62
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218656617
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 20:56 schreef Perrin het volgende:
Ziet er niet heel levend uit iig.

[ x ]
Die vieze vlassige pruik van hem is ook weg?
pi_218656654
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Allereerst is dat pure speculatie van mijn kant, waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Verder is MAGA een complete crackpot-beweging, waar ook halve garen als Alex Jones onderdeel van uitmaken. Die hele beweging hangt aan elkaar van complot-waanzin.

Dus als Trump vanwege gezondheidsproblemen een stap opzij moet doen, dan acht ik de kans groot dat een deel van de MAGA-beweging Vance zal wantrouwen.

Zeker omdat zijn tegenstanders er op zullen wijzen dat hij Trump eerder volledig af zat te kraken en vorige week doodleuk zei dat hij er klaar voor is om het stokje van Trump over te nemen.
Rusland zal ook zijn best doen het vuurtje op te stoken en zoveel mogelijk chaos proberen te veroorzaken door allerlei complottheorieen de MAGA bubbels in te duwen. Ze wilden immers ook chaoot Trump aan de macht hebben daar. Dat heeft ze geen windeieren gelegd.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218656671
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Enig idee wat er zou kunnen zijn, wat zijn de meest genoemde geruchten?
Make my day!
pi_218656712
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:

[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.

Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
pi_218656751
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Er zijn foto's van hem wat lijkt op dikke enkels. Dat is een teken van hartcomplicaties: hart te zwak om het bloed goed rond te pompen. In combinatie met die foto's van blauwe plekken op zijn hand, wat veroorzaakt kan zijn door het aanleggen/gebruik van 1 of meerdere infusen. Kanker en/of hartproblemen zijn natuurlijk heel normaal voor bejaarden van zijn leeftijd en zijn gewicht.

Dit gecombineerd met zijn vreemde gedrag om niet voor de tv te verschijnen en er lijkt indd toch iets mis te zijn met hem medisch.
Vaatziekte (vernauwingen in de slagaders). Het hoeft niet zijn hart te zijn. Krijgt wsl bloedverdunners dat geeft snel blauwe plekken.

Opgezwollen enkels horen daar ook bij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-09-2025 00:49:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 september 2025 @ 00:37:38 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218656770
Misschien toch maar een maximale leeftijd in de politiek opstellen.
pi_218656782
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:08 schreef agter het volgende:

[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.

Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
pi_218656825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat weet niemand natuurlijk. Ik denk dat hij inmiddels zo vol medicijnen zit dat hij van voren niet meer weet dat ie van achteren leeft. Ik denk ook dat ze ieder ander rustig op een bed hadden gelegd om uit te zieken of te sterven, maar dat ze hier een soort zombie naar een golfveld hebben gesleept.
Maar net als ieder ander, behalve zijn lijfartsen, blijft het bij raden.

Dat het a-typisch gedrag voor Trump is, is het enige dat een vaststaand feit is.
Nou ja ze waren iig duidelijk over zijn vaten.

'There Is Nothing To Hide': Karoline Leavitt Pressed On Trump's Chronic Venous Insufficiency

Bekijk deze YouTube-video
pi_218656826
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
pi_218656845
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
We zullen zien wanneer Trump weer publiekelijk voor een microfoon verschijnt en wat hij dan zegt.
Misschien krijgt hij dan wat oppeppers, zo begint hij nu toch erg op zijn voorganger te lijken. Medisch gezien dan.
Morgen neem ik aan. Dan komt het Congres ook weer terug van reces. Als hij dan nog steeds niets van zich laat horen is er echt iets aan de hand.
  dinsdag 2 september 2025 @ 06:59:58 #72
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218657213
De droom werd een nachtmerrie.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:19:45 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218657449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 00:21 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Die foto’s van z’n enkels en blauwe plekken waren al in juli in het nieuws.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218657465
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxt5yo4vgc2l

No idea what this Oval Office announcement is.

Could be resigning

Could be apologizing because Stephen Miller molted all over the Residence and someone caught staff dumping the exuviae out of the window

Could be clarifying that tariff revenue is really eleventy three trillion
  dinsdag 2 september 2025 @ 08:44:45 #75
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218657551
releasing the Epstein files? :z
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')