Je bent niet serieus te nemen zo.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
Het hele idee van maga is de meest absurd contrasten op alles creëeren, zodat wij het geloof in zekerheden kwijtraken.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.
Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemdquote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.
Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
quote:Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.
Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
En Colorado heeft mail-in voting.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
quote:Trump said Colorado's use of mail-in voting "played a big factor" in his decision.
@Lord_Vetinari *zucht*quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnt.
Hoezo drie vijanden? Rusland en China of Rusland en India zijn helemaal geen 'vijanden'. India heeft wel wat conflicten en geopolitieke strijd met China, maar is er bovenal gewoon voor haar eigen belangen. Veel landen in 'the global South' hebben helemaal geen behoefte om zich in het kampje van het Westen of China / Rusland te laten trekken.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!
[ afbeelding ]
Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Verrassend , pure rancune dus.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
En Colorado heeft mail-in voting.
Ik las dat de verhuizing naar Colorado grotendeels was ingegeven door Alabama wetten tegen vrouwen. In Trumps Amerika zijn die personeelsleden wat minder belangrijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Laatste 20 seconden van deze clip:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Knettergekquote:The big question to be answered is whether or not President Xi of China will mention the massive amount of support and “blood” that The United States of America gave to China in order to help it to secure its FREEDOM from a very unfriendly foreign invader. Many Americans died in China’s quest for Victory and Glory. I hope that they are rightfully Honored and Remembered for their Bravery and Sacrifice! May President Xi and the wonderful people of China have a great and lasting day of celebration. Please give my warmest regards to Vladimir Putin, and Kim Jong Un, as you conspire against The United States of America. PRESIDENT DONALD J. TRUMP
Trump stemt zelf ook altijd per post in Florida. Hij heeft alleen een probleem met stemmen per post in blauwe staten.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
Ik zie daar "OfWesley" Katie Britt ook staan...kent u deze nog?quote:Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik durf te wedden dat sommigen maga mensen in dit topic dit alsnog gaan geloven van hun grote held.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
Die 3,7% zijn vast bedrijven die zich ingekocht hebben in het kabinet.quote:Op woensdag 3 september 2025 08:54 schreef Perrin het volgende:
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.
[ x ]
Ja ik blijf er ver van vandaan. Wordt wel lastig als een familielid zou sterven, laten we hopen dat zoiets nog even duurt.quote:
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
Klopt. Leuk dat onze politici alvast verbaal pleasende handelingen aan het oefenen zijn en Infantino nog net niet de gouden wereldbeker hoeft te schenken aan Jabba the Hutt. Maar we zitten niet meer pre-2025. De wereld is al anders aan het worden en wij als bevolking denken dat alles nog zoals toen werkt.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
Het is de schuld van Biden!quote:Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!
[ afbeelding ]
Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.
De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.
De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.
Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.
Sterke speech !!!!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.
Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
Republikeinen in paniek!quote:Op woensdag 3 september 2025 18:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
After all that we just heard from the victims of Epstein and Maxwell, the criminal in the Oval Office just called it all a hoax.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwzb6d2o22v
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?
Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.
Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away
In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.quote:
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.
Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
Nou, en waarom krijgen ze die ruimte niet en wordt een van de daders zelfs als een prinses behandeld?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
Ik moet zeggen dat het mij verbaasde, maar ik was het warempel eens met Marjorie Taylor Greene: ze hebben Epstein gezien op foto’s, samen met machtige mannen, rijke mannen. Ze durven geen namen te noemen van mannen die hen de armoede in kunnen procederen.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.
Zo moeilijk is het niet.
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.
Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.
Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat was mij even ontgaan.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
Zie mijn aanvulling in vorige post. Trump hostte schoonheidswedstrijden, een vijver vol potentiele slachtoffers. Dat schept een speciale band.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Holleeder kennen is wat anders dan deel van z'n binnenste cirkel van misdaad zijn. Dat was de relatie tussen Trump en Epstein.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En daarna hebben ze het Capitool bestormd, toch?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een motie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Het netwerk is vast smal en of hij nu wel of niets heeft gedaan, hij is onderdeel van het netwerk van rijke personen en dikke kans dat hij op zijn minst er vanaf wist.quote:Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2equote:Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.
Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse
Die flyover was blijkbaar al eerder gepland ivm het bezoek van de Poolse president aan het Witte Huis en was ter nagedachtenis aan een Poolse F16 piloot die bij een crash om het leven kwam.quote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Precies wat ik bedoel met dat ze niet veilig hun verhaal kunnen doen. Intimidatie van de bovenste plankquote:Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.
https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e
I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
Elon Musk is nooit losgekoppeld van Maga.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Als dat je observatie is dan denk ik dat je even langs de opticien moet. Of de psychiater.quote:Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Knettergestoord ook
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Heeft Pam Bondi niet eerder gezegd dat de files niet vrijgegeven worden om de slachtoffers te beschermen? Duidelijke zaak lijkt me nu, als de slachtoffers het willen.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?
https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014
Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.
We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”
Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Paolo Zampolliquote:Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Allemachtig wat kinderachtigquote:Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
De 'president' van 'de free world', damens en heren:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |