abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218665089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Boehoehoehoe, ja, maar Obama :')
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.

Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
pi_218665108
Zijn er voor de midterms geen tv-debatten met D vs R waarbij de partijleiders spreken?
pi_218665119
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend wie de Nobelprijs krijgt?
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
10 december
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

10 december is de prijsuitreiking.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218665132
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[..]
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

10 december is de prijsuitreiking.
Kandidaten dit jaar....

Reported Potential Candidates (Information from Nominees/Media)
While the official list is confidential, some individuals or organizations have publicly stated they nominated certain candidates:

Donald Trump: Nominated by U.S. Congressman Darrell Issa and Ukrainian parliamentarian Alexander Mesco.

Pope Francis: Nominated by a UN official.

Jens Stoltenberg: Nominated by Norwegian members of parliament.

Sudan's Emergency Response Rooms: A candidate highlighted by the Peace Research Institute Oslo (PRIO) list for their work during the Sudanese crisis.
pi_218665157
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.

Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
Ja Obama kreeg de prijs voor zijn diplomatieke vaardigheden/initiatieven om de vrede te bevorderen.

Trump heeft geen diplomatieke vaardigheden. Die dreigt alleen maar met represailles tegen leiders die hem tegenwerken en is een useful idiot voor dictators omdat ze lief tegen hem zijn.

quote:
Jagland said "We have not given the prize for what may happen in the future. We are awarding Obama for what he has done in the past year. And we are hoping this may contribute a little bit for what he is trying to do," noting that he hoped the award would assist Obama's foreign policy efforts. Jagland said the committee was influenced by a speech Obama gave about Islam in Cairo in June 2009, the president's efforts to prevent nuclear proliferation and climate change, and Obama's support for using established international bodies such as the United Nations to pursue foreign policy goals.[11]

The New York Times reported that Jagland shrugged off the question of whether "the committee feared being labeled naïve for accepting a young politician's promises at face value", stating that "no one could deny that 'the international climate' had suddenly improved, and that Mr. Obama was the main reason... We want to embrace the message that he stands for."[9]

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2025 00:15:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_218665163
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.

Newsom maar eens proberen
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
pi_218665171
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:14:22 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218665178
twitter
pi_218665184
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Zo raar dat Trump geen favoriet is terwijl er nog nooit zoveel kinderen en jounalisten zijn gesneuveld als dankzij zijn regime.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:21:11 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218665187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat was een korte rechtszaak.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218665189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar hoe verhoudt dat zich tot de rest van zijn presidentschap? Obama is ook niet onomstreden, dat ben ik met je eens. Maar de manier waarop Trump zich presenteert richting zijn bondgenoten is allesbehalve ‘vrede’. Zelfs de tariffs zijn conflictgedreven.
pi_218665192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
Hoezo? Ze hebben op Trump gestemd :')
pi_218665201
pi_218665207
pi_218665209
quote:
"play the clip" , de regie wist dat die nodig was :P
Behalve dat het een incompetente :+ is, kan ik ook niet naar hem luisteren. Net of ik naar een blatend schaap luister die kan praten.
  woensdag 3 september 2025 @ 00:49:22 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665220
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.

Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 3 september 2025 @ 00:56:13 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665233
quote:
Zou het bij mij ook werken? Ga ik gewoon even naar de kerk en zeg ik dat ik naar de hemel wil en of ze daar dan allemaal even 15 euro voor willen betalen. Blijkbaar is de weg naar de hemel een tolweg.
pi_218665239
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.

Zou je er heen gaan, naar dat resort?
  woensdag 3 september 2025 @ 00:59:52 #219
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218665243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Zou je er heen gaan, naar dat resort?
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
pi_218665250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
Het lijkt me heel raar. Om naar zo'n plek te gaan waar zoveel leed geweest is, en daar dan een resort-vakantie te gaan vieren.
Maar ja, ik ben ook wel eens een slavenfort aan de Afrikaanse kust wezen bekijken.
Denk dat de geschiedenis vol van dat soort plekken is waar mensen verdreven en vermoord zijn. En waar nu anderen een lekker leventje hebben, of op vakantie gaan. Denk alleen maar aan de Canarische Eilanden enzo, wat de Spanjaarden daar gedaan hebben.

Maar dit voelt toch wel heel vers, luguber zelfs. Alsof je op een vers graf een cocktail drinkt. En je vraagt je af waar die mensen dan heen zijn.

Nee. Ik denk niet dat ik daar heen zou gaan. Los even van het feit dat een Trump-resort me niet zo aanspreekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door PieterDeRijcke op 03-09-2025 01:13:40 ]
pi_218665374
  woensdag 3 september 2025 @ 06:36:36 #222
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218665404
quote:

_O- leuke post zo op de vroege ochtend.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218665440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.

President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
pi_218665458
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.

President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!

Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
pi_218665475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!

Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
pi_218665512
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 07:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.
Je bent niet serieus te nemen zo.
pi_218665566
quote:

Het hele idee van maga is de meest absurd contrasten op alles creëeren, zodat wij het geloof in zekerheden kwijtraken.

Met Trump als nominatie voor een nobelprijs voor de vrede schiet je op wat die prijs betekent. Het doel is een aanval op die prijs door 'm te onteren.

Zelfde met dat idee voor een Netanyahu-Trump resort in Gaza. De wereld kijkt toe naar de absurditeit. De logica van afspraken die zouden gelden in een oorlog worden doelbewust systematisch geschonden. Het signaal gaat naar de wereld dat mensenlevens en het werk van artsen en journalisten niets meer waard zijn. En dat men er ook nog om lacht.

RFK op zorg, iedereen binnen MAGA op iedere post.

De 'Trump als president van Europa ['they say']' "grap"

Het bekende lied van The Manic Street preachers

Bekijk deze YouTube-video

"If you tolerate this, then your children will be next"

Met het verschil dat, ook al tolereren we het niet, we kunnen geen vuist meer maken tegen alle drek en middelvingers.

Iedereen hier is ergens bang dat iedere komma genuanceerd moet worden, bang voor een stempeltje op rechts. Bang dat de driehoek van Israelische, Russische en Amerikaanse invloeden misschien ooit onze politiek nog verder binnendringen en je op je mening wordt gecontroleerd met instemming van PVVD-Ja21-Fvd-BBB en SGP. Onze Maga eenheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 03-09-2025 07:53:23 ]
  woensdag 3 september 2025 @ 08:54:51 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218665934
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 3 september 2025 @ 09:12:39 #229
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218666065
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.

Want erg (DO)GE klinkt dit niet.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 3 september 2025 @ 09:18:09 #230
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218666108
Ik ben om, Trump verdient de Nobelprijs!

Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.

De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.

De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.

Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door mcmlxiv op 03-09-2025 10:13:51 ]
pi_218666141
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:
Waar wordt Colorado eigenlijk voor gestraft met de verhuizing van dag Space command.

Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
pi_218666278
quote:
2s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:12 schreef Gunner het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:21 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Omdat Joe Biden besloten had dat het in Colorado bleef, nadat Trump in zijn eerste termijn het al wilde verplaatsen. En Colorado heeft blauw gestemd
En Colorado heeft mail-in voting.

Laatste 20 seconden van deze clip:

quote:
Trump said Colorado's use of mail-in voting "played a big factor" in his decision.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_218666283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnt.
@Lord_Vetinari *zucht* :P
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218666386
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

Drie vijanden die gezamenlijk een grotere vijand gaan bestrijden, dat mag toch een Nobelprijs waardig genoemd worden.
Hoezo drie vijanden? Rusland en China of Rusland en India zijn helemaal geen 'vijanden'. India heeft wel wat conflicten en geopolitieke strijd met China, maar is er bovenal gewoon voor haar eigen belangen. Veel landen in 'the global South' hebben helemaal geen behoefte om zich in het kampje van het Westen of China / Rusland te laten trekken.

Verder klopt het natuurlijk dat Trump maar blijft handelen vanuit het idee dat de rest van de wereld de VS harder nodig heeft dan vice versa en waar je misschien op de korte termijn wel de schoolpleinpestkop kunt uithangen, gaan handelsstromen gewoon verschuiven en word je voor andere landen een geopolitiek risico om te mijden. Het is een strategie die je op de lange termijn ontegenzeggelijk in de vingers gaat snijden ook omdat juist het feit dat Amerika centraal staat in de 'rule based order' het fundament is van haar kracht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 3 september 2025 @ 10:41:26 #235
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218666767
twitter

Leuk!
  woensdag 3 september 2025 @ 10:47:50 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218666808
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Verrassend , pure rancune dus.
pi_218666880
quote:

[..]
[..]

[..]

Ik las dat de verhuizing naar Colorado grotendeels was ingegeven door Alabama wetten tegen vrouwen. In Trumps Amerika zijn die personeelsleden wat minder belangrijk.
pi_218666945
quote:
The big question to be answered is whether or not President Xi of China will mention the massive amount of support and “blood” that The United States of America gave to China in order to help it to secure its FREEDOM from a very unfriendly foreign invader. Many Americans died in China’s quest for Victory and Glory. I hope that they are rightfully Honored and Remembered for their Bravery and Sacrifice! May President Xi and the wonderful people of China have a great and lasting day of celebration. Please give my warmest regards to Vladimir Putin, and Kim Jong Un, as you conspire against The United States of America. PRESIDENT DONALD J. TRUMP
Knettergek
pi_218667033
quote:

[..]
[..]

[..]

Trump stemt zelf ook altijd per post in Florida. Hij heeft alleen een probleem met stemmen per post in blauwe staten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 3 september 2025 @ 11:52:48 #240
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218667343
Ach natuurlijk. Daar komt de hypocriete aard van de persoon weer naar voren.
pi_218667528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Knettergek
Misschien wil Trump straks wel weer vriendjes zijn met ons. Kleine kans wel.
pi_218667621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:13:15 #243
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218668458
quote:

[..]
[..]

[..]

Ik zie daar "OfWesley" Katie Britt ook staan...kent u deze nog? _O-

Dat lijpe mens is een wandelende scare tactic :')

En natuurlijk de respons van SNL:

pi_218668483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niemand neemt dat nog serieus. Vandaag een vriend en morgen ben je de grootste vijand.
Ik durf te wedden dat sommigen maga mensen in dit topic dit alsnog gaan geloven van hun grote held. :P
  woensdag 3 september 2025 @ 14:24:13 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 08:54 schreef Perrin het volgende:
Amerikaanse bedrijven niet onverdeeld blij met de tariffs.

[ x ]
Die 3,7% zijn vast bedrijven die zich ingekocht hebben in het kabinet.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:27:18 #246
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 10:41 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Leuk!
Ja ik blijf er ver van vandaan. Wordt wel lastig als een familielid zou sterven, laten we hopen dat zoiets nog even duurt.
  woensdag 3 september 2025 @ 14:29:30 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218668581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
pi_218669252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het probleem is, zelfs als je met hem een deal maakt, kan dat zomaar binnen 24 uur weer klaar zijn, omdat hij altijd eenzijdig de condities en eisen verandert. Er valt geen samenwerking met hem te realiseren, hij zal altijd een manier zoeken om je toch weer onder druk te zetten. Daarnaast komt hij beloftes ook helemaal niet na. Jij moet je uiteraard aan de beloftes houden, maar hij niet.
Klopt. Leuk dat onze politici alvast verbaal pleasende handelingen aan het oefenen zijn en Infantino nog net niet de gouden wereldbeker hoeft te schenken aan Jabba the Hutt. Maar we zitten niet meer pre-2025. De wereld is al anders aan het worden en wij als bevolking denken dat alles nog zoals toen werkt.
pi_218669798
https://bsky.app/profile/lonsj.bsky.social/post/3lxwu2evm4c2v
Senate finance committee

Reveals some of the banks and other financers of Epstein's lifestyle

Was your financial institution involved?

How did they justify giving away money to a man without a job?

Why?

https://www.finance.senat(...)ein_documentspdf.pdf

Washington, D.C. – Expanding his three-year investigation into the financing of Jeffrey Epstein’s sex trafficking, Senate Finance Committee Ranking Member Ron Wyden, D-Ore., wrote to Treasury Secretary Scott Bessent on Tuesday renewing his demand for the department to produce its extensive Epstein files to the Finance Committee. He also named several dozen individuals and entities with documented Epstein ties, seeking all files related to transactions with Epstein and any co-conspirators. Bessent twice this year has refused to provide these records to the Finance Committee, making him a willing participant in the Trump administration’s Epstein cover-up.

“Given the scale of Epstein’s sex trafficking operation, which victimized thousands of women and girls and reached around the globe, it is preposterous and unacceptable that only Epstein himself and Ghislaine Maxwell have faced prosecution. There is no doubt that the Trump administration’s ongoing coverup of the Epstein files is giving comfort to the pedophiles and accomplices who were a part of his sex trafficking ring,” Senator Wyden wrote. “The Treasury records shine a light on how high-profile individuals paid Epstein staggering sums of money, which was then used to move women around the world or engage in dubious transactions indicative of money laundering. They also show how U.S. financial institutions turned a blind eye to the financing of Epstein’s criminal network, simply waiving the payments through without properly reporting them to U.S. authorities in a timely fashion, as required by law. Financial institutions, attorneys and agents actively participated in Epstein’s illegal operations or were grossly negligent. They must all be held accountable.”
pi_218670216
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.

Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
pi_218670362
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 09:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd zoveel schade aan Amerikaanse en westerse belangen toegebracht. Nooit heeft een Amerikaanse president in zo’n korte tijd de positie van de VS volledig ondermijnd.

De tijd van de VS als leidende staat is voorbij. Dat was op zich sowieso een onafwendbare toekomst, maar de schade die de versnelling van Trump heeft veroorzaakt is onvoorstelbaar.

De VS wacht een verarmde toekomst waarbij de huidige militaire macht een financiële molensteen is geworden omdat de concepten en de enorme investeringen verouderd zijn en modernisering niet meer betaalbaar is vanwege de enorme staatsschuld. Het wegjagen van buitenlandse studenten betekent nu al een braindrain voor innovatie die steeds meer naar het verre oosten verdwijnt. De sociale en politieke tegenstellingen duwen het land in decennia van strijd en verlamming.

Niets van dat alles was op deze schaal nodig geweest. Europa moet zich echt met grote snelheid losmaken van deze reus op lemen voeten en de leiding nemen over haar eigen toekomst.
Het is de schuld van Biden! :')

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lxwrg2fj752j

pi_218670392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwue56kjk2s
Filmpje met haar getuigenis.
Jess Michaels, a survivor of 27 years, just spoke with unshakable courage before the world: for herself, for Virginia Giuffre, & for every survivor silenced for too long.

Her voice broke through decades of denial. The survivors will be silent no longer.
Sterke speech !!!!
1991 survivor .... hoeveel meer vrouwen aangerand en verkracht in de jaren dat Epstein's beste vriend Trump was.
En die wist van niks.................................................. zegt ie.
pi_218670421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
After all that we just heard from the victims of Epstein and Maxwell, the criminal in the Oval Office just called it all a hoax.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwzb6d2o22v
Republikeinen in paniek!

Nooit gedacht dat ik MTG nog eens een compliment zou geven maar bij deze.

pi_218670460
Davies: And his biggest brag forever was that he was very good friends with Donald Trump. He had an eight by ten framed picture of him on his desk with the two of them, like they were very close.
Filmpje
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lxwxfk7w3p2e
pi_218670519
pi_218670524
twitter

Hé verdorie toch……
pi_218670554
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?

Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.

Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away

In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
pi_218670614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lxwy4qs4pk2c
Reporter: What is your message to President Trump?

Epstein Survivor: Listen, I don't want to send a direct message to him. I'm already scared enough.

Just pass the vote. Listen to us. This is not a hoax. It’s not going to go away

In Chivaz filmpje zie je 8 vrouwen, hier heb je er 100+.
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
pi_218670648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 18:56 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hé verdorie toch……
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.

Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
pi_218670654
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dan moet het toch een koud kunstje zijn om haar te laten getuigen.
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
pi_218670659
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:13 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als dat de daadwerkelijke eerlijke uitkomst is is dat ook een uitkomst. Maar de manier waarop ‘t op dit moment gaat is in elk geval verdacht.

Overigens, jij wilde eerder toch ook de onderste steen boven?
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
pi_218670662
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja precies! Waarom doen ze dat niet?
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
  woensdag 3 september 2025 @ 19:16:13 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218670663
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat wil ik nog steeds, ik sta er ook volledig achter dat die vrouwen waar le perle rouge het over heeft alle bescherming krijgen en rustig hun verhaal kunnen doen.
Nou, en waarom krijgen ze die ruimte niet en wordt een van de daders zelfs als een prinses behandeld?
pi_218670698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
pi_218670727
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, ik heb mijn theorieën erover maar goed dat is slechts een theorie.
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.

Zo moeilijk is het niet.
pi_218670733
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat is wat op dit moment mist. Het helpt niet dat de president -waar nog steeds van gezegd wordt dat hij in de files staat, op welke manier ook- roept dat het fakenews en een hoax is. Op dit moment kunnen die vrouwen niet rustig hun verhaal doen en hebben ze die bescherming niet.
Ik moet zeggen dat het mij verbaasde, maar ik was het warempel eens met Marjorie Taylor Greene: ze hebben Epstein gezien op foto’s, samen met machtige mannen, rijke mannen. Ze durven geen namen te noemen van mannen die hen de armoede in kunnen procederen.
En gezien Trumps modus operandi met zijn tegenstanders, is dat een heel terechte angst.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxwuhageis2x
It must be freezing in hell because I agree with

"The truth needs to come out."

Marjorie Taylor Greene.
pi_218670787
quote:
82s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En blijkbaar wil Trump dat dat een theorie blijft. Dat maakt iig duidelijk dat hij zichzelf en anderen beschermt tegen (voor hen) negatieve informatie.

Zo moeilijk is het niet.
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
pi_218670802
https://bsky.app/profile/msnbc.com/post/3lxwxtkwfrc25
Helaas iets te vroeg afgeknipt, wat ze daarna zei, dat zocht ik.
Filmpje van ( eerste deel van) haar toespraak.

As we just reported, one of Epstein's victims, Lisa Phillips, earlier said they were compiling their own private list of Epstein's associates. She later suggested it may be too dangerous for them to release it.
But Republican Marjorie Taylor Greene, who was at the news conference, said she would be prepared to name them, using her shield from prosecution for comments made in Congress.
"I am not afraid to name names," she said. "If they want to give me a list, I will walk in that Capitol, on the House floor and say every damn name... I will be proud to do this."
pi_218670861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bongino had het erover dat Epstein een “foreign asset from the middle east” was.
Mijn theorie is dat Epstein contacten had met de Mossad en dat er op die lijst zeer machtige mensen staan die onder druk kunnen zijn gezet door de Israëli’s. Wie die mensen dan zijn is mij een raadsel maar blijkbaar zijn die mensen machtig genoeg om de lijst geheim te houden.
Blijkbaar hebben de dames in kwestie wel alle namen dus ik zou zeggen gooi die namen op tafel en dan zien we wel waar het schip strand.
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.

Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.

Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.

Uit draadje:

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 03-09-2025 20:22:27 ]
pi_218671169
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een foreign asset (Mossad) lijkt me nou weer wat teveel fantasie.

Dat Epstein (ook internationaal) handelde in jonge meisjes lijkt me meer dan genoeg.

Oh en mijn theorie is dat Trump daar al heel lang van wist en aangezien hij zelf nauw betrokken was bij schoonheidswedstrijden zou het me niet verbazen dat ook die gebruikt werden voor recrutering. Hij was niet voor niets dikke vriendjes met Epstein.
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
pi_218671210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het probleem is dat Epstein dikke vriendjes was met iedereen met macht en aanzien. Daarom is het openbaren van die lijst essentieel.
Top van MTG trouwens om haar nek uit te steken om de onderste steen boven te krijgen. Die dames zouden die handreiking moeten aannemen.
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

Survivors of Jeffrey Epstein, Ghislaine Maxwell speak about abuse

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 04-09-2025 00:35:14 ]
pi_218671231
quote:

[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
pi_218671248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:14 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat doen ze toch ook? Ze hebben ook al gezegd dat het mede dankzij MTG is dat ze hier nu staan.
Dat was mij even ontgaan.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:29:03 #276
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218671386
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
pi_218671418
quote:

[..]
Zie mijn aanvulling in vorige post. Trump hostte schoonheidswedstrijden, een vijver vol potentiele slachtoffers. Dat schept een speciale band.
pi_218671693
quote:

[..]
Holleeder kennen is wat anders dan deel van z'n binnenste cirkel van misdaad zijn. Dat was de relatie tussen Trump en Epstein.
  woensdag 3 september 2025 @ 22:09:06 #279
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672325
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een motie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

En daarna hebben ze het Capitool bestormd, toch?
  woensdag 3 september 2025 @ 22:10:04 #280
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef mcmlxiv het volgende:
Wel vreemd dat de geheel onschuldige oranje clown zo zenuwachtig wordt van documenten waaruit naar voren zal komen dat hij nooit zijn leuter in een peuter heeft gestoken. Maar ja het zal de Mossad wel zijn. Die dekselse Israëli’s ook altijd.
Het netwerk is vast smal en of hij nu wel of niets heeft gedaan, hij is onderdeel van het netwerk van rijke personen en dikke kans dat hij op zijn minst er vanaf wist.
pi_218672638
Zo 'effectief'! Eerst rechters die gespecialiseerd zijn in immigratiewetten massaal ontslaan waardoor er een groot tekort is ontstaan om ze vervolgens te vervangen door militaire advocaten die er de ballen verstand van hebben.

Pentagon authorizes up to 600 military lawyers to serve as temporary immigration judges

pi_218672697
De zoveelste rechtbank die Trump's uitzettingsbeleid onwettig verklaard.

pi_218672753
Kristi Noem is boos op CBS omdat ze haar leugens en verdraaiingen over Kilmar Abgrego Garcia geedit hebben.

ICE Barbie Kristi Noem’s Ugly New Attack on CBS Exposes Big Trump Scam

The network was right to edit out her lies about Kilmar Abrego Garcia. The rest of the media should do the same.

pi_218672797
Weer zo'n vies trucje van de Republikeinen om het stemmen maar zo moeilijk mogelijk te maken.

Draadje.

pi_218672837
Van de U.S. Environmental Protection Agency is weinig meer over.

Your government is breaking: EPA edition

Scientists purged, imaginary gold bars for the rubes

Draadje

#ETTD
pi_218672929

Knettergestoord ook 8)7
pi_218673127
Wie had dat bedacht? Alleenstaande kinderen ‘s nachts van bed lichten en hals-over-kop naar Guatemala deporteren? In een lang weekend vanwege een feestdag?

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxx6c4uexk2o

Declarations filed in the lawsuit against the rushed attempt to deport 600 Guatemalan children reveals the chaotic way the Trump admin carried out the operation.

Children were taken out of bed after midnight to be rushed onto planes. One girl "was so scared she vomited."

Another teen, a 16-year-old, was woken in the middle of the night and told he would be deported to Guatemala. He knew something was wrong; he had a right to a judge. But he had no idea what to do.

A lawyer on the ground on Sunday morning saw just how close things were, and how the flights were only stopped because a federal judge moved at light speed to halt the Trump admin's illegal operation.

She saw the plane begin to taxi to take off, only to turn around at the last second and come back.

https://bsky.app/profile/muellershewrote.com

I thought they were going to make me board the plane like they did with the other kids from the shelter, but they asked me for my name and told me I was not on the list." A terrifying declaration from an unaccompanied child nearly removed to Guatemala straight out of Schindler's List.

“And by the way, the district judge recounts all of this, that she learns of things happening at 1 a.m., some of the issues stuff at 2 a.m., she's trying to get the government on the phone to find out what's going on. This is happening on a Sunday morning on Labor Day weekend that there's no notice being given, there's no hearing, there's no due process whatsoever. Remember, 9-0, the Supreme Court had said that people are entitled to due process before they are removed.

So at 422, she issues this Emergency Temporary Restraining Order. None of the named plaintiffs, which had pseudonyms, but named plaintiffs, I think there were 10 or maybe more, could be removed, and she schedules a hearing for 3 o'clock on Sunday afternoon.”

Van Main Justice: Assault on Congress, 3 sep 2025
https://podcasts.apple.co(...)1000724655569&r=1552
pi_218673133
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat doen ze ook. Al die beelden van vandaag zijn van een gezamenlijke pesconferentie bij het Capitool. Democraten en een handvol Republikeinen nav van de handtekeningenactie van Massie/ Khanna om Mike Johnson te dwingen een resolutie in het Huis in stemming te brengen de Epstein Files vrij te geven die hij al tijden tegenhoudt in opdracht van Trump.

Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.

https://bsky.app/profile/kcbluedot.bsky.social/post/3lxy4w53dbc2e

I wonder if the pilots are ashamed of being part of that.
pi_218673138
Met filmpje hoe een bootje, varend op internationale zee, zonder nader onderzoek naar de bodem van de oceaan wordt gebombardeerd.
https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxvdxnh7t22l This was not in self defense and drug smuggling is not a capital offense. These are extrajudicial killings — mass murder on the high seas illegally ordered by the President of the United States. US service personnel do not get to play judge, jury, and executioner.
https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxxf6vdu7k2q We shall never know if there were drugs on that, or who the eleven men were, or whether they deserved the death penalty.

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lxwqzmepfj2e

Pete Hegseth on a video of American forces blowing up a boat in the southern Caribbean: "I can tell you that was definitely not artificial intelligence. I watched it live ... those 11 drug traffickers are no longer with us."

https://bsky.app/profile/sanho.bsky.social/post/3lxxf6vdu7k2q

There are many reasons we don’t let drug warriors play judge, jury, and executioner — like killing innocent civilians. No doubt Hegseth would have cheered this shoot down of a suspected drug flight over Peru in 2001. Whoops, it turned out to be US missionary Veronica Bowers & infant daughter.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy7n2pjvc25

"Pentagon officials were still working Wednesday on what legal authority they would tell the public was used to back up the extraordinary strike in international waters."
https://www.nytimes.com/2(...)gSource=articleShare

[ Bericht 7% gewijzigd door la_perle_rouge op 04-09-2025 05:40:42 ]
pi_218673149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die persconferentie die verstoord werd door een “fly-over”: https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxy43jsuwk2e
The guy that ordered 8 fighter jets to perform a low altitude fly-over in an effort to drown out Epstein survivors is the same guy who wants you to believe he's innocent.

Die flyover was blijkbaar al eerder gepland ivm het bezoek van de Poolse president aan het Witte Huis en was ter nagedachtenis aan een Poolse F16 piloot die bij een crash om het leven kwam.

Zo gek zijn ze nu ook weer niet!

Maar ja dat denk ik ook iedere keer als ze toch zo gek blijken te zijn ..... -O-
pi_218673192
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 05:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel met dat ze niet veilig hun verhaal kunnen doen. Intimidatie van de bovenste plank
pi_218673381
quote:
81s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Knettergestoord ook 8)7
Elon Musk is nooit losgekoppeld van Maga.

Allemaal media-tactieken.
pi_218673643
Space command: God rods. Hoe kun je iemand nuken zonder atoombommen te gebruiken? Gooi er vanuit de ruimte een grote metalen staaf bovenop. Hang er wat in een omloopbaan met een raketmotortje om ze naar beneden te laten komen wanneer nodig. Dan heb je wel een grote raket nodig om ze te lanceren, zoals de onderste helft van de Starship van Musk.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:18:01 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218673800
quote:
81s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]

Knettergestoord ook 8)7
Als dat je observatie is dan denk ik dat je even langs de opticien moet. Of de psychiater.
Huilen dan.
pi_218673847
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 19:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?

https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014

Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.

We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”

Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025

En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
  donderdag 4 september 2025 @ 10:40:45 #296
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218674765
De 'president' van 'de free world', damens en heren:

pi_218675641
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Volgens mij kan je het dichter bij huis zoeken: waarom gaven/leenden banken zoveel geld aan een werkeloze leraar?

https://podcasts.apple.co(...)1000724912582&r=2014

Today, Brad Edwards described more of what is in the Epstein files.

We filed lawsuits against Jeffrey Epstein, against his estate and against two financial institutions, JP Morgan and Deutsche Bank, that proved that they provided, knowingly provided, the financial infrastructure for a sex trafficking operation. Unfortunately, all of the documents and evidence that we have worked so hard to gather hide behind protective orders, confidentiality agreements and bank secrecy laws.”

Van The Last Word with Lawrence O’Donnell: Epstein survivors call for full release of files, 4 sep 2025

En hoe kon hij visa krijgen voor zoveel alleenreizende minderjarige meisjes uit het oostblok, bijv. Rusland en Oekraïne?
Heeft Pam Bondi niet eerder gezegd dat de files niet vrijgegeven worden om de slachtoffers te beschermen? Duidelijke zaak lijkt me nu, als de slachtoffers het willen.
pi_218675643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Paolo Zampolli
https://en.wikipedia.org/wiki/Paolo_Zampolli
https://www.closertotheedge.net/p/who-is-paolo-zampolli

in Maart 2025 door Trump benoemd als U.S. Special Envoy for Global Partnerships https://uz.usembassy.gov/se-paolo-zampolli-2025/
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218675793
Volgens Pritzker zijn er aanwijzingen dat Trump de Texaanse National Guard wil inzetten im Chicago. Abbott ontkent, maar als het wel waar blijkt te zijn zou dat nog een flink verdere escalatie zijn...

https://www.cbsnews.com/c(...)-deployment-chicago/
  donderdag 4 september 2025 @ 11:36:02 #300
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218675797
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:40 schreef Vis1980 het volgende:
De 'president' van 'de free world', damens en heren:

[ afbeelding ]
Allemachtig wat kinderachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo