Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Boehoehoehoe, ja, maar Obama
quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend wie de Nobelprijs krijgt?
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.quote:
Kandidaten dit jaar....quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
10 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.
10 december is de prijsuitreiking.
Ja Obama kreeg de prijs voor zijn diplomatieke vaardigheden/initiatieven om de vrede te bevorderen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.
Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
quote:Jagland said "We have not given the prize for what may happen in the future. We are awarding Obama for what he has done in the past year. And we are hoping this may contribute a little bit for what he is trying to do," noting that he hoped the award would assist Obama's foreign policy efforts. Jagland said the committee was influenced by a speech Obama gave about Islam in Cairo in June 2009, the president's efforts to prevent nuclear proliferation and climate change, and Obama's support for using established international bodies such as the United Nations to pursue foreign policy goals.[11]
The New York Times reported that Jagland shrugged off the question of whether "the committee feared being labeled naïve for accepting a young politician's promises at face value", stating that "no one could deny that 'the international climate' had suddenly improved, and that Mr. Obama was the main reason... We want to embrace the message that he stands for."[9]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ons Chivaz hoopt op een uitgedoktert Einsteinverhaal van de democraten als antwoord op de dikke kleuter in chief.
Newsom maar eens proberen
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 23:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Obama heeft 'm toch gekregen omdat hij probeerde de spanningen met de moslimwereld te verminderen? Z'n speech in Egypte speelde daar een grote rol in.
Grappig weetje wat ik net tegen kwam. Wist je dat de republikeinen het ongrondwettelijk noemden voor Obama om de nobelprijs te krijgen, omdat het een 'gift' van een buitenlandse mogendheid/koning is. Een beetje zoals een bepaald vliegtuig dus.
Zo raar dat Trump geen favoriet is terwijl er nog nooit zoveel kinderen en jounalisten zijn gesneuveld als dankzij zijn regime.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Dat was een korte rechtszaak.quote:
Maar hoe verhoudt dat zich tot de rest van zijn presidentschap? Obama is ook niet onomstreden, dat ben ik met je eens. Maar de manier waarop Trump zich presenteert richting zijn bondgenoten is allesbehalve ‘vrede’. Zelfs de tariffs zijn conflictgedreven.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het bewijst maar weer eens hoe selectief men is met het geven van die prijs. Waar Obama hem dus kreeg voor een speech krijgt Trump het niet ondanks de Abraham akkoorden.
Komen we toch weer uit op dat principe verhaal die ik een tijdje geleden hier heb opgehangen.
Hoezo? Ze hebben op Trump gestemdquote:Op woensdag 3 september 2025 00:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol Newsome, roepen dat Donald Trump kut is ligt misschien lekker bij de true believers in de partij maar de swing voters die hebben wel wat meer nodig dan een gouverneur die op z’n zachtst gezegd niet een geweldige staat van dienst heeft.
"play the clip" , de regie wist dat die nodig wasquote:Op woensdag 3 september 2025 00:31 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n incompetente clown:
https://bsky.app/profile/bunnibytz.bsky.social/post/3lxuuo44k2s2a
[ afbeelding ]
Zou het bij mij ook werken? Ga ik gewoon even naar de kerk en zeg ik dat ik naar de hemel wil en of ze daar dan allemaal even 15 euro voor willen betalen. Blijkbaar is de weg naar de hemel een tolweg.quote:
Zou je er heen gaan, naar dat resort?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.
Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?quote:Op woensdag 3 september 2025 00:58 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Zou je er heen gaan, naar dat resort?
Het lijkt me heel raar. Om naar zo'n plek te gaan waar zoveel leed geweest is, en daar dan een resort-vakantie te gaan vieren.quote:Op woensdag 3 september 2025 00:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik sowieso niet zo'n reiskees. Jij?
quote:Op woensdag 3 september 2025 00:49 schreef Vis1980 het volgende:
En de minions roepen het na: 'Trump moet Nobelprijs krijgen voor de vrede', een paar posts eerder of later is mijn blij dat men van Gaza een Trump resort willen maken en dat dan alle Palestijnen maar even ergens anders moeten gaan wonen. Oja, laten we nog even het leger op je eigen burgers afsturen en allerlei mensen, landen en instanties/bedrijven bedreigen.
Zelden zoveel zwakzinnigen bij elkaar gezien.
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ondertussen mag je toch wel minstens de mededeling doen dat het zeer ongebruikelijk is dat Trump zich aan het verbergen is.
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!quote:Op woensdag 3 september 2025 06:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kijk zo gaat normale media met zulke fantasten die dit hoopten om.
President Trump Is Alive. The Internet Was Convinced Otherwise.
Dit stukje discussie ging over normale media en het niet achter een internet hype aan lopen, waarom spring je opeens op andere takken over conferenties het heeft veel weg van een fokker die betrapt is op mediageil gedrag en nu aan ontkenning doet.quote:Op woensdag 3 september 2025 07:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je de conferentie gezien? Met name de vraag of hij wist dat hij dood was is niet wat een serieuze journalist zou stellen. We zien hem niet lopen. Hij wist niet eens dat er speculatie over zijn dood was hoor!
Je artikel heeft het over mensen die iets te online zijn. Deze conferentie heeft heel veel elementen van een influencer die is betrapt en nog aan ontkenning doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |