Ik vind het onvoorstelbaar dat zo een @Chivaz massadeportaties (naar voorbeeld van plan Farage) geweldig vindt. Alsof we daar gelukkiger van gaan worden.quote:
NOEKS 😱quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
Hij is weer aan het posten blijkbaar ...
[ afbeelding ]
Er zijn talloze mensen tegen de wil van de bevolking naar binnen gehaald. Mensen die haaks staan op de cultuur, weinig tot niets toevoegen en de onderklasse betaald de prijs voor deze “verrijking”.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat zo een @:Chivaz massadeportaties (naar voorbeeld van plan Farage) geweldig vindt. Alsof we daar gelukkiger van gaan worden.
Heel erg eng en triest hoe tachtig jaar na de oorlog hetzelfde op het recept staat.
Het zal niet bij deporteren en wegstoppen in kampen blijven. Verklaar me maar gek.
Is dat een prent van QAnon?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Latijns Amerikaanse migranten die haaks staan op welke cultuur?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn talloze mensen tegen de wil van de bevolking naar binnen gehaald. Mensen die haaks staan op de cultuur, weinig tot niets toevoegen en de onderklasse betaald de prijs voor deze “verrijking”.
Als de beloftes werden nagekomen dan waren deportaties ook niet nodig geweest.
Ongeacht of ik het een strak plan vind of niet, dit is het logische gevolg van niet luisteren naar de bevolking, de correctie zal altijd pijnlijk zijn zolang er niet geluisterd word.
Deze bevolking in Amerika is zelf allemaal immigrant (net als 98% van Nederland overigens).quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn talloze mensen tegen de wil van de bevolking naar binnen gehaald. Mensen die haaks staan op de cultuur, weinig tot niets toevoegen en de onderklasse betaald de prijs voor deze “verrijking”.
Als de beloftes werden nagekomen dan waren deportaties ook niet nodig geweest.
Ongeacht of ik het een strak plan vind of niet, dit is het logische gevolg van niet luisteren naar de bevolking, de correctie zal altijd pijnlijk zijn zolang er niet geluisterd word.
Hij heeft daar blijkbaar weer een hele rits van gerepostquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is dat een prent van QAnon?
Gezien de Q+ bij zijn linkerhand...
Ja natuurlijk, de Amerikanen waren pro illegale immigratie. Ook daar speelde het gegeven dat die mensen die tegen waren stelselmatig werden genegeerd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deze bevolking in Amerika is zelf allemaal immigrant (net als 98% van Nederland overigens).
En hoezo "niet luisteren?" Totdat Trump op het toneel kwam stond de Amerikaanse bevolking vrij sympathiek tegen nieuwkomers.
Dit is een duidelijk politiek issue en zorg dat 15 jaar geleden niet bestond op deze manier, en waar de Republikeinen zelf niks aan hebben gedaan. Joe Biden hebben gefrustreerd.
Denken dat massale deportatie de Amerikanen (en ons) heil zal bieden is ziek.
De Republikeinen hadden al lang de verouderde immigratiewetten kunnen veranderen in het Congres. Trump & Co hebben de bipartisan voorstellen al twee keer tegengehouden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de Amerikanen waren pro illegale immigratie. Ook daar speelde het gegeven dat die mensen die tegen waren stelselmatig werden genegeerd.
Gezien de resultaten van Trump was het achteraf gezien totaal niet nodig. Vooral dat onzalige plan van Biden waar er pas iets gedaan werd als er dagelijks 5000 de grens over staken in een hele week. Je kan moeilijk ontkennen dat wat er nu gebeurt veel effectiever is dan het belachelijke plan wat ze daar bekokstoofden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De Republikeinen hadden al lang de verouderde immigratiewetten kunnen veranderen in het Congres. Trump & Co hebben de bipartisan voorstellen al twee keer tegengehouden.
Er is nog steeds illegale arbeid. Daar doet Trump niks aan. Trump doet niks aan de onderliggende oorzaken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gezien de resultaten van Trump was het achteraf gezien totaal niet nodig. Vooral dat onzalige plan van Biden waar er pas iets gedaan werd als er dagelijks 5000 de grens over staken in een hele week. Je kan moeilijk ontkennen dat wat er nu gebeurt veel effectiever is dan het belachelijke plan wat ze daar bekokstoofden.
Waarom moet je weer zaken verzinnen? Er worden geen illegalen doodgemaakt, illegale immigratie is illegaal!!! Waarom wil je dat belonen door die mensen dan maar te laten zitten? Ik begrijp dat niet, mag een dief zijn spullen ook houden als hij word gepakt?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is nog steeds illegale arbeid. Daar doet Trump niks aan. Trump doet niks aan de onderliggende oorzaken.
Het enige dat gebeurt is weerloze en meestal onschuldige mensen deporteren, afzonderen en (in een later stadium) doodmaken. En jij vindt dat nog top ook. Belachelijk. Het complete morele failliet van rechts.
Wat worden we daar toch gelukkig van.
Nu heb ik er in de VS wel meer moeite mee, aangezien veel van die illegalen wel ook belasting betalen en dergelijken. Als je een SSN hebt ben je niet illegaal, dan heb je gewoon niet de gewenste status.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom moet je weer zaken verzinnen? Er worden geen illegalen doodgemaakt, illegale immigratie is illegaal!!! Waarom wil je dat belonen door die mensen dan maar te laten zitten? Ik begrijp dat niet, mag een dief zijn spullen ook houden als hij word gepakt?
Jezus.. een resurrectie van Trump(?)quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn geen mensen hè?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nu heb ik er in de VS wel meer moeite mee, aangezien veel van die illegalen wel ook belasting betalen en dergelijken. Als je een SSN hebt ben je niet illegaal, dan heb je gewoon niet de gewenste status.
Vergeet ook niet dat er een hoop mensen legaal waren, maar waarvan besloten is de verblijfsvergunning in te trekken. Het is een nogal breed spectrum
BTW, er zijn inmiddels meerdere mensen in detentie overleden. Ook al is ‘t niet het doel, als ze niet in detentie hadden gezeten hadden ze betere zorg gehad.
Ja, voor de bühne voert hij een schrikbewind.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er is nog steeds illegale arbeid. Daar doet Trump niks aan. Trump doet niks aan de onderliggende oorzaken.
Het enige dat gebeurt is weerloze en meestal onschuldige mensen deporteren, afzonderen en (in een later stadium) doodmaken. En jij vindt dat nog top ook. Belachelijk. Het complete morele failliet van rechts.
Wat worden we daar toch gelukkig van.
Natuurlijk is het nodig in een democratie. Presidenten maken (itt koningen) geen wetten. Dat is de taak van het Congres. Dat is ook wel gebleken uit het feit dat Trump teruggefloten is bij het uitzetten zonder due process. (Onwettig) afschrikkingsbeleid gebruiken om 'effectief' te zijn is de dictatormethode en past niet in een vrije democratische maatschappij maar dat is blijkbaar helemaal naar je zin. Verbaast me niets.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gezien de resultaten van Trump was het achteraf gezien totaal niet nodig. Vooral dat onzalige plan van Biden waar er pas iets gedaan werd als er dagelijks 5000 de grens over staken in een hele week. Je kan moeilijk ontkennen dat wat er nu gebeurt veel effectiever is dan het belachelijke plan wat ze daar bekokstoofden.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Her dog would be standing today if she hadn't taken action...
ICE is demonisch.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nu heb ik er in de VS wel meer moeite mee, aangezien veel van die illegalen wel ook belasting betalen en dergelijken. Als je een SSN hebt ben je niet illegaal, dan heb je gewoon niet de gewenste status.
Vergeet ook niet dat er een hoop mensen legaal waren, maar waarvan besloten is de verblijfsvergunning in te trekken. Het is een nogal breed spectrum
BTW, er zijn inmiddels meerdere mensen in detentie overleden. Ook al is ‘t niet het doel, als ze niet in detentie hadden gezeten hadden ze betere zorg gehad.
En dat is president...quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:25 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Karma bestaat niet. Trumpie gaat door tot z'n dood en sterft zonder enige spijt.quote:Op maandag 1 september 2025 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ICE is demonisch.
Daarbij kán de VS niet zonder 'illegale' arbeid, zoals al blijkt in legio - vooral Republikeinse Mid-West - staten waar allerlei boeren en bedrijven ineens merken dat, oepsie... er geen werkers meer zijn om voor een appel en een ei te ploeteren.
Die filmpjes van gedeporteerde 'illegalen' naar hell-holes in El Salvador... schandvlek voor de VS, op het niveau van de slavenjachten en de lynchings in het Zuiden van weleer. Pure barbarij.
Als iets als karma bestaat, kan Trump z'n borst natmaken.
Over Trump gesproken, wanneer zouden we die weer achter een microfoon zien?quote:Op maandag 1 september 2025 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Karma bestaat niet. Trumpie gaat door tot z'n dood en sterft zonder enige spijt.
Ik las het ook net.quote:Op maandag 1 september 2025 00:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rudy Giuliani suffered severe injuries in a car accident last night, according to his spokesperson
Die “spokesperson” hangt wel een vreemd verhaal op. Wat de eerste alinea voor belang heeft is raadselachrig.
https://bsky.app/profile/phillewis.bsky.social/post/3lxpu2kf2wk2q
Ben benieuwd naar zijn alcoholpromillage.quote:Rudy Giuliani seriously injured in New Hampshire car wreck after helping domestic violence victim: spokesman
Former New York City Mayor Rudy Giuliani was seriously injured in a freak car accident in New Hampshire on Saturday night, a rep said.
Giuliani, 81, was hospitalized with a fractured vertebrae and multiple cuts and bruises, including injuries specifically to his left arm and lower leg, after his rent-a-car was hit from behind, spokesman Michael Ragusa said Sunday.
“Mayor Giuliani was flagged down by a woman who was a victim of domestic violence prior to the accident. He rendered assistance and contacted 911, remaining on scene until responding officers arrived to ensure her safety,” said Ragusa, Giuliani’s head of security.
Trump is 'de drugshandel aan het bestrijden' en denkt met dit machtsvertoon te bereiken dat Maduro spontaan aftreedt. Kan hij dat weer aan zijn rijtje toevoegen als 'vredestichter' in zijn missie de Nobelprijs toegekend te krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 23:48 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zie deze Steve live, wat heb ik gemist?
Precies, zodra je wel met hem een deal sluit, dreigt hij morgen weer. Trump is eigenlijk heel slecht in deals maken, maar gebruikte altijd dreiging en intimidatie. Een echte dealmaker gaat niet dagelijks deals veranderen en 'straffen' uitdelen, in dit geval de heffingen, die als wapen voor persoonlijk gewin worden gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:43 schreef theunderdog het volgende:
Ik moet wel erkennen dat ik langzaam begin te geloven dat ik fout zat. Ik heb erg lange tijd gedacht dat het allemaal wel meeviel, en dat onze band met Amerika sterk blijft. Maar het feit dat Trump bezig blijft met die tarieven en hij het eigenlijk nog steeds niet genoeg vindt, moet ik ook toegeven dat het er inderdaad heel sterk op lijkt dat hij een westerse eenheid niet bovenaan zijn prioriteitenlijst heeft staan.
Het is nog erger. Als er een asielzoeker asiel aanvraagt, moet ie als een terrorist worden behandeld, want afschuwelijk misdrijf (overtreding). En dan pleiten voor een hele bevolkingsgroep 'vrijwillig' naar een vreemd land te 'begeleiden', wat letterlijk etnisch zuiveren is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vind het onvoorstelbaar dat zo een @:Chivaz massadeportaties (naar voorbeeld van plan Farage) geweldig vindt. Alsof we daar gelukkiger van gaan worden.
Heel erg eng en triest hoe tachtig jaar na de oorlog hetzelfde op het recept staat.
Het zal niet bij deporteren en wegstoppen in kampen blijven. Verklaar me maar gek.
Vroeg naar bed! Normaal zit hij nog tot in de kleine uurtjes te posten.quote:Op maandag 1 september 2025 02:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is nog erger. Als er een asielzoeker asiel aanvraagt, moet ie als een terrorist worden behandeld, want afschuwelijk misdrijf (overtreding). En dan pleiten voor een hele bevolkingsgroep 'vrijwillig' naar een vreemd land te 'begeleiden', wat letterlijk etnisch zuiveren is.
Je zou bijna gaan denken dat het helemaal niet om politiek gaat, maar iets anders.
Edit: ik lees nu dat ie het zelfs heeft over 'latino's voegen niets toe aan Amerika'. Ik krijg bijna het idee dat het om blanke mensen gaat, maar wat weet ik niet precies...
Mogen we inmiddels al stellen dat Hilary Clinton, wat je ook van dat mens vindt, gewoon prima heeft verwoord wat Trumpsupporters zijn? Of schoppen we dan tegen tere zieltjes aan?
[ afbeelding ]
[ x ]
Het lijkt wel een typetje van Andre van Duin.
Maar eh, zou deze meneer maar een golfpakkie hebben?
[ x ]
Het is ook nog eens dezelfde golfbaan (eentje van Trump).
quote:Op maandag 1 september 2025 00:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
Rudy Giuliani suffered severe injuries in a car accident last night, according to his spokesperson
Die “spokesperson” hangt wel een vreemd verhaal op. Wat de eerste alinea voor belang heeft is raadselachrig.
https://bsky.app/profile/phillewis.bsky.social/post/3lxpu2kf2wk2q
quote:Let me get this straight.
Rudy Giuliani is out driving, minding his own business. And he comes upon a young lady frantically waving down passerby for help. Rudy stops and helps. Young lady is a victim of domestic violence and Rudy says "Get in", and rescues her. Only to get rear ended and find himself in a delicate situation.
Sounds like he was picking up a prostitute.
en dat alles omdat meneer pissig is dat Modi hem niet voor een Nobelprijs voordraagtquote:Op maandag 1 september 2025 07:44 schreef Perrin het volgende:
India in de handen van Rusland en China gedreven. So much winning.
[ x ]
Och, dan komen Indiërs in ieder geval niet meer naar Amerika om te studeren, zal hij denken.quote:Op maandag 1 september 2025 07:44 schreef Perrin het volgende:
India in de handen van Rusland en China gedreven. So much winning.
[ x ]
Dat je dit zo uit je bek kan krijgen ookquote:
Dit is wel een interessant - en plausibel - draadje:quote:Op maandag 1 september 2025 08:53 schreef speknek het volgende:
Een medische ingreep kan verklaren waarom ze niet willen dat mensen hem zien, maar dan had hij echt al lang een keer ingebeld naar Fox en Friends om te ratelen over iets dat hem dwarszat. Het feit dat je hem niet hoort is eigenlijk opvallender dan dat je hem niet (nauwelijks) ziet.
Hij zit sinds begin dit jaar aan stevige cholesterolverlagers en dagelijkse aspirine (voor bloedverdunning?). Denk dat hij een beroerte heeft gehad. Een wat zwaardere dan de miniberoertes die hij vijf jaar geleden zeker niet volgens de verklaring van zijn arts, heeft gehad.
Vance als president. Hmm interessante tijdenquote:Op maandag 1 september 2025 08:53 schreef speknek het volgende:
Een medische ingreep kan verklaren waarom ze niet willen dat mensen hem zien, maar dan had hij echt al lang een keer ingebeld naar Fox en Friends om te ratelen over iets dat hem dwarszat. Het feit dat je hem niet hoort is eigenlijk opvallender dan dat je hem niet (nauwelijks) ziet.
Hij zit sinds begin dit jaar aan stevige cholesterolverlagers en dagelijkse aspirine (voor bloedverdunning?). Denk dat hij een beroerte heeft gehad. Een wat zwaardere dan de miniberoertes die hij vijf jaar geleden zeker niet volgens de verklaring van zijn arts, heeft gehad.
Benieuwd hoeveel weken ze zoiets gaan proberen te verbergen.quote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant - en plausibel - draadje:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |